péntek , 2024 április 26

Tim Gábor ?rid?vel fejezte be a teszteket!

Április 8-án és Április 15-én került sor a Gyorsasági Országos Bajnokság két hivatalos tesztjére. Természetesen Tim Gabi is pályán volt, de több olyan pilóta is k?rözött, akik a SIMCO versenyein aktívan részt vesznek. Major Benedek, csakúgy, mint Tim Gábor, egy Suzuki Bio Kupás autóval edzett, de K?szegi Tamás egy formula autóban (Nissan Coloni) gyakorolt, igaz, az ? esetében az edzés nem tartott sokáig, az autója megállt.

Gondolom tudjátok, már a tavalyi beszámolóimból, de aki nem tudná, Tim Gábor az én menedzseltem, azaz mondjuk úgy, hogy a SIMCO színeiben versenyez. Persze ez nem teljesen igaz, hisz valójában a GFS Repsol Team versenyz?je, de a SIMCO logója mindig, mindenhol ott virít az autóján, hisz minket, a szimulátorokat is képvisel.

De idén már nincs egyedül. Az általam beprotezsált Ballai Máté is indul idén a sorozatban, és nem merész kijelentés az, hogy fog meglepetéseket okozni. Major Benedek is a ligánk tagja már, de versenyeinken indul ifj. Ficza Ferenc tavalyi bajnok, és Magyar László, akit szintén lehet majd idén látni a Suzuki Bio Kupában.

2010-ben a sorozat Genex Suzuki Bio Kupaként volt bejegyezve, ez idén változik, a Duna-Autó a névadó szponzor, de hogy pontosan mi lesz a sorozat elnevezése, azt még nem tudom.

Tim Gabi autója az április 8-i tesztre éppen hogy elkészült, a tavalyi Salzburgring-es balesete után, ez meg is látszott sajnos. Gábor végig szenvedte a napot, lényegében alig volt eleme az autónak, ami jól m?ködött volna. 2.24-es köröket autózott, de szinte mindenki gyorsabb volt nála a csapatban. Nem igazán értettük a helyzetet. Nem állítom, hogy jókedv?en hagytuk el a pályát.

A második tesztnapon egy teljesen átvizsgált, és egy totál új beállítással érkeztünk a pályára, és az el?relépés hatalmas volt! Gábor a nap folyamatosan javulva, egyre jobb és jobb id?ket autózott. A nap végén elképeszt?, 2.22.209-es id?vel messze a leggyorsabb volt a mez?nyben. Úgy érzem, most találtuk meg azt az optimális beállítást, ami igazán fekszik Gábor vezetési stílusának, végre üt?képesnek t?nik az autó is az idény el?tt.

Jöv? hétvégén, azaz április 30.-án és május 1.-én kerül sor az els? versenyhétvégére, azaz szombaton az id?mérés és az els? verseny, vasárnap pedig a második verseny következik.

Üröm az örömben, hogy sajnos a támogatói háttér még nem állt össze Gabi mögött, bár új szponzoraink vannak (BioDynamic, FuelMonitor, Pál Autó Ment?), mégsem elég sajnos. Jelent?s kiesésünk van az Euro-Gé és a Suzuker támogatók elvesztése miatt, sajnos ?k anyagilag nem állnak jó helyzetben, köszönhet?en a Suzuki elképeszt?en rossz piaci teljesítményének. Megsz?nt az állami támogatása bajnokságnak is (Új Magyarország Vidékfejlesztési Program), azaz, nem garantált, hogy továbbra is biokupa leszünk, ami igazi kuriózum volt, és jó tárgyalási alap támogatókkal. Mivel Gábor versenyzése nem saját pénzb?l kerül megvalósításra (nem is tudnánk), ezért létfontosságú az idény hátralév? részére még egy t?keer?s szponzor bevonása. Az els? néhány versenyre megvan a hátterünk, de hogy utána mi lesz, még nem tudjuk. Természetesen nem adjuk fel, reméljük az idényt sikeresen be tudjuk fejezni, és Gábor év végén Magyar Bajnok lesz!

Beszámoló és képek Tim Gábor oldalán

Motorsportal oldalon lév? rovat

www.SUZUKIKUPA.hu

Check Also

Gyorsasági OB, Él?ben a Hungaroringr?l

Motorsportal >>   Program: 2011. szeptember 17. szombat 9:00 – 9:30 Lotus Cup Eastern Europe …

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .