Camaro Cup 2013 - társalgó
Re: Camaro Cup 2013 - társalgó
Kuplung off szóval ki volt az az elvetemült aki bedobta kérdésnek? Mert hogy gondoltam kipróbálom mért is jó az. Versenyen kétszerfulladtam le, na meg a rajtnál. A köridőmet meg meg se tudtam közelíteni. Csoda hogy egyáltalán az utolsó helyre be tudtam érni. Eltekintve a kilépőktől.
Azok a nők, akik úgy gondolják, hogy a férfiakat a hasukon keresztül lehet megfogni, egy jó arasznyit tévednek!
Re: Camaro Cup 2013 - társalgó
Kuplung offnál gázfröccsöt kell adni visszaváltásnál, gyakorlás kérdése az egész. Van amelyik modnál gyorsabb van amelyiknél csupán nehezítés.
Re: Camaro Cup 2013 - társalgó
értem én a gázfröccs, fordulat szám, motorfék összefüggést csak nem tudtam, hogy vannak modok ahol gyorsabb így. Ha hazaérek kipróbálom, kíváncsi vagyok rá, köszi a tippet
Név: Pintér Roland
Re: Camaro Cup 2013 - társalgó
Bocsánat mindenkitől, nem voltam toppon tegnap este(se)...
,,Az életemet adnám ezért a Nőért, de Ő azt akarja, mosogassak is...." (HellBoy 2)
Re: Camaro Cup 2013 - társalgó
A pályát szeretem, 1-2 versenyen már jól szerepeltem itt, úgyhogy azzal nem volt gond. Már pár kör teszt után éreztem hogy itt is valami jó sülhet ki a dologból mint monzában. Kvalira éreztem hogy 47 eleje meglehet, dehát pumát esélytelen volt megfogni. 3. hely a kvalin tökéletes volt számomra.
Bíztam benne hogy jó rajtot veszek ismét, ezért ferdébben álltam fel a rajtrácsra hogy könnyebben kikerülhessem esetleg pumát. Jobban is rajtoltam pumánál meg Vozár Tominál is, de puma előbb visszaverte a támadásomat, de aztán féktávon bementem mellé majd a következő kanyarnál külső íven megelőztem. Innen csak autóztam végig 1. helyen a kiállásig. Közben mikor Tamás mögém ért, az egyenesben húzódtam befele az ívet védeni, majd mikor láttam hogy egyre közelebb jön akkor teljesen behúzódtam, és erre sajnos ő megijedt és kirántotta az autót és megforgott. Nagyon sajnáltam a dolgot, jó lett volna csatázni egy jót. Szóval kiállásig 1. helyen mentem, de puma teljesen mögém ért és tudtam hogy sokkal több gumija maradt és gyorsabb is lehetne, de nem akart elmenni mellettem. Kiállások után visszajöttem a 2. helyre, ekkor puma betolta a rakétákat és durván elhúzott, dehát erre számítottam is. Kiállásom után Vozár Tomi is csak pár mp-re volt tőlem ezért féltem hogy simán utolér, de láttam hogy folyamatosan marad le, nem nagyon értettem a dolgot, de ennek csak örültem. Nyugodtan behoztam az autót 2. helyre.
Összegezve nem volt igazán jó futamom mert végig unatkoztam. Jobb szeretek sokat előzni, esetleg a végéről indulni, főleg olyan bajnokságban ahol tudom hogy nincs esélyem a végén a top3ba kerülni, úgyhogy lehet a kövi futamokon nem megyek ki kvalizni, úgy biztos izgalmas lesz a futam.
Bíztam benne hogy jó rajtot veszek ismét, ezért ferdébben álltam fel a rajtrácsra hogy könnyebben kikerülhessem esetleg pumát. Jobban is rajtoltam pumánál meg Vozár Tominál is, de puma előbb visszaverte a támadásomat, de aztán féktávon bementem mellé majd a következő kanyarnál külső íven megelőztem. Innen csak autóztam végig 1. helyen a kiállásig. Közben mikor Tamás mögém ért, az egyenesben húzódtam befele az ívet védeni, majd mikor láttam hogy egyre közelebb jön akkor teljesen behúzódtam, és erre sajnos ő megijedt és kirántotta az autót és megforgott. Nagyon sajnáltam a dolgot, jó lett volna csatázni egy jót. Szóval kiállásig 1. helyen mentem, de puma teljesen mögém ért és tudtam hogy sokkal több gumija maradt és gyorsabb is lehetne, de nem akart elmenni mellettem. Kiállások után visszajöttem a 2. helyre, ekkor puma betolta a rakétákat és durván elhúzott, dehát erre számítottam is. Kiállásom után Vozár Tomi is csak pár mp-re volt tőlem ezért féltem hogy simán utolér, de láttam hogy folyamatosan marad le, nem nagyon értettem a dolgot, de ennek csak örültem. Nyugodtan behoztam az autót 2. helyre.
Összegezve nem volt igazán jó futamom mert végig unatkoztam. Jobb szeretek sokat előzni, esetleg a végéről indulni, főleg olyan bajnokságban ahol tudom hogy nincs esélyem a végén a top3ba kerülni, úgyhogy lehet a kövi futamokon nem megyek ki kvalizni, úgy biztos izgalmas lesz a futam.
Re: Camaro Cup 2013 - társalgó
Ezt használhatom az összes hátralrévő futamon?emerico írta:ezt vihetedRyoken írta:Emerico, van olyan autó amivel indulhatnék a mai versenyen? Úgy látom a nevezési listán nincs szabad autó.
Emeren Motorsport - Fredrik Ros #47
-
- Hozzászólások: 213
- Csatlakozott: 2009.03.25. 21:35
- Kormány: Logitech DFGT
- Tartózkodási hely: Barcs
- Kapcsolat:
Re: Camaro Cup 2013 - társalgó
igenRyoken írta:Ezt használhatom az összes hátralrévő futamon?emerico írta:ezt vihetedRyoken írta:Emerico, van olyan autó amivel indulhatnék a mai versenyen? Úgy látom a nevezési listán nincs szabad autó.
Emeren Motorsport - Fredrik Ros #47
Go Ravens!
Re: Camaro Cup 2013 - társalgó
Qualin én is úgy mentem 5 kört.JeRm írta:értem én a gázfröccs, fordulat szám, motorfék összefüggést csak nem tudtam, hogy vannak modok ahol gyorsabb így. Ha hazaérek kipróbálom, kíváncsi vagyok rá, köszi a tippet
Tényleg meg kell szokni, utána már zsigerből jön.
Verseny elment egy kis habbal.Igazából folyamatos fps gondok voltak.Kanyarokban pici szaggatás és nem mertem rendesen kigyorsítani.
tesómmal jó volt a körökön át tartó gyilok, de még szoknom kell a modot.
Kb hétfőre már az új konfigon fogok repeszteni.
Fps gondok letudva.
Az utolsó kör nagyon brutál volt.
Utolsó kanyar!
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 1751_n.jpg
“Mindig alulról keresd meg a korlátaid, mert ha felülről teszed, az drága és még fájni is fog”(Burkus Egon)
Név:Kiss Attila
Kormány:G27
Név:Kiss Attila
Kormány:G27
- Cselt
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 1398
- Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
- Név: Cseh Tamás
- Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: Camaro Cup 2013 - társalgó
Izgi volt a vége az tuti
Baromira élveztem az egész futamot, folyamatosan harcolnom kellett valakivel, kb talán 5 köröm volt, amikor nyugodtan mehettem. Tepytől bocsi az utolsó körös pöciért, de talán ezért is lett ilyen izgi a befutó, mert el kellett vennem, hogy visszaengedjem, de persze a Kiss családot mögöttem nem szerettem volna ha elmegy Sikerült is behozni szépen sorban. Köv futam még nehezebb lesz számomra, mert több súlyom lesz, de meglátjuk
@Puma: és felváltásnál nem veszed el? Nem nyírja ki a motort, hogy folyamatosan belever a pirosba?
Baromira élveztem az egész futamot, folyamatosan harcolnom kellett valakivel, kb talán 5 köröm volt, amikor nyugodtan mehettem. Tepytől bocsi az utolsó körös pöciért, de talán ezért is lett ilyen izgi a befutó, mert el kellett vennem, hogy visszaengedjem, de persze a Kiss családot mögöttem nem szerettem volna ha elmegy Sikerült is behozni szépen sorban. Köv futam még nehezebb lesz számomra, mert több súlyom lesz, de meglátjuk
@Puma: és felváltásnál nem veszed el? Nem nyírja ki a motort, hogy folyamatosan belever a pirosba?
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Re: Camaro Cup 2013 - társalgó
Illetlenség helyette válaszolni,ezért előre is elnézést Kevésbé ver bele mintha simán váltasz ( persze nem tudom függ-e az autólifttől )Cselt írta:Izgi volt a vége az tuti
Baromira élveztem az egész futamot, folyamatosan harcolnom kellett valakivel, kb talán 5 köröm volt, amikor nyugodtan mehettem. Tepytől bocsi az utolsó körös pöciért, de talán ezért is lett ilyen izgi a befutó, mert el kellett vennem, hogy visszaengedjem, de persze a Kiss családot mögöttem nem szerettem volna ha elmegy Sikerült is behozni szépen sorban. Köv futam még nehezebb lesz számomra, mert több súlyom lesz, de meglátjuk
@Puma: és felváltásnál nem veszed el? Nem nyírja ki a motort, hogy folyamatosan belever a pirosba?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég