SCCA World Challange 2012 - társalgó
Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó
Magyar OB....... Semmit nem találsz,(néma csend,hulla szag) de ha nézted ma az Eurosport 2-t 17:00tol akkor Lantos András valamit említett.
“Mindig alulról keresd meg a korlátaid, mert ha felülről teszed, az drága és még fájni is fog”(Burkus Egon)
Név:Kiss Attila
Kormány:G27
Név:Kiss Attila
Kormány:G27
Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó
Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó
Még 1x köszönök mindent! Úgy ahogy be tudtam esni!Szicsó írta:Paffy...kár,hogy nem tudtál jönni,de volt Miha,és gyűjtött pár pontocskát a csapatnak.
Remélem picit könnyülünk a kövi futamra.
Kár hogy nem tudtam jelen lenni az első 2 futamon...nagyon jó a kocsi, Szicsó, meg minden!
/ban FWD
AWD WIN!
AWD WIN!
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2081
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó
Ja hogy Te is ott voltál Ingyombingyom?!Ingy2 írta: Hátralévő táv unalmát Mugen törte meg azzal hogy meg mert előzni, szégyen gyalázat
Sokkal nagyobb élvezet volt Janit legyűrni.
Mögötted, csak azért mentem körökön át, mert jó volt hallgatni a Vette hangját, hiszen jó a hangja.
Hüje Camaro jól ment.
The Power of Dreams
-
- Hozzászólások: 2632
- Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
- Név: Szigeti Csaba
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó
Miha írta:Még 1x köszönök mindent! Úgy ahogy be tudtam esni!Szicsó írta:Paffy...kár,hogy nem tudtál jönni,de volt Miha,és gyűjtött pár pontocskát a csapatnak.
Remélem picit könnyülünk a kövi futamra.
Kár hogy nem tudtam jelen lenni az első 2 futamon...nagyon jó a kocsi, Szicsó, meg minden!
Remélem,legközelebb is tudsz jönni majd!
-
- Hozzászólások: 2632
- Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
- Név: Szigeti Csaba
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó
Nem néztem...meséjjé má'!Paffy írta: Magyar OB....... Semmit nem találsz,(néma csend,hulla szag) de ha nézted ma az Eurosport 2-t 17:00tol akkor Lantos András valamit említett.
Írjatok már pici infót a megfelelő topic-ba...Köszi!
-
- Hozzászólások: 2632
- Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
- Név: Szigeti Csaba
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó
Gázpedálon,nagyon nem tudsz állítani...a lábadban kell keresni a hibát. Ennél a mod-nál,sokszor kell félgázt használni.kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Én,amikor nagyon szenvedek a kigyorsításokkal,akkor a hátsó rugózást gyengítem,vagy hátsó a stab.-ot veszem lentebb,vagy a hátsó kerékdőlést állítgatom,vagy a hátsó szárnyat emelem,de elsősorban,a diffit veszem lentebb.
De minden hatással van mindenre....főképp,a kanyarodásra.
Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó
Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Kigyorsítás mellett még a féktáv lehet trükkös, ott annyi a lényeg, hogy fékezés közben folyamatosan kell nyomni a gázt, hogy stabil maradjon az autó.
Igaz, hogy nem momo, de talán a DFGT-m beállításai segíthetnek kicsit:
Overrall effects: 100%
Spring effects: 50%
Damper Effect: 50%
Centering spring nincs engedélyezve, ahogy a report combined pedals sincs bepipálva.
A kormányt 300%-on használom, kb. 20-21-es kormányzárral.
Ami fontos, hogy rF-en belül a sebesség érzékenység az arányoknál 0%-on legyen.
/Egyébként azzal a setuppal amit küldtem, kvalin kb. 27 közepe lett volna a max, versenyen pedig lehetett volna vele menni stabil 29 elejéket, esetleg 1-1 28 végét./
Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó
te 1 állat vagy:DZsolteee írta:Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Kigyorsítás mellett még a féktáv lehet trükkös, ott annyi a lényeg, hogy fékezés közben folyamatosan kell nyomni a gázt, hogy stabil maradjon az autó.
Igaz, hogy nem momo, de talán a DFGT-m beállításai segíthetnek kicsit:
Overrall effects: 100%
Spring effects: 50%
Damper Effect: 50%
Centering spring nincs engedélyezve, ahogy a report combined pedals sincs bepipálva.
A kormányt 300%-on használom, kb. 20-21-es kormányzárral.
Ami fontos, hogy rF-en belül a sebesség érzékenység az arányoknál 0%-on legyen.
/Egyébként azzal a setuppal amit küldtem, kvalin kb. 27 közepe lett volna a max, versenyen pedig lehetett volna vele menni stabil 29 elejéket, esetleg 1-1 28 végét./
Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó
Köszi a választ ezt kipróbálom még ma.Zsolteee írta:Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Kigyorsítás mellett még a féktáv lehet trükkös, ott annyi a lényeg, hogy fékezés közben folyamatosan kell nyomni a gázt, hogy stabil maradjon az autó.
Igaz, hogy nem momo, de talán a DFGT-m beállításai segíthetnek kicsit:
Overrall effects: 100%
Spring effects: 50%
Damper Effect: 50%
Centering spring nincs engedélyezve, ahogy a report combined pedals sincs bepipálva.
A kormányt 300%-on használom, kb. 20-21-es kormányzárral.
Ami fontos, hogy rF-en belül a sebesség érzékenység az arányoknál 0%-on legyen.
/Egyébként azzal a setuppal amit küldtem, kvalin kb. 27 közepe lett volna a max, versenyen pedig lehetett volna vele menni stabil 29 elejéket, esetleg 1-1 28 végét./
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég