GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
Nem voltam a napokban, csak most tudok írni.
Jó volt a verseny addig, míg el nem tűntek a táblák és jó pár kör után fedeztem fel, hogy a kék tábla után fékezel, akkor jó a féktáv. Vagy előbb vagy később fékeztem. De 2-szer meg is szívtam, mert már rutinosan vártam a táblát bal oldal-t és arra eszméltem fel, hogy ott a kanyar. 1szer átcsúsztam keresztem, de vágásnak vette, 10sec-es büntetés. Egyszer meg satufékkel csúszva kiengedtem egyenesen, mert már le volt tarolva az összes akadály és szép lassan mentem vissza, de ismét vágás, 10sec ! Szóval ha nincs ez a 2plussz kiállás és büntetés, szerintem Mikle István-al csatázhattam volna egy jót. Emerico, esetleg nem lehet megoldani, hogy a táblákat ne lehessen kivinni? Úgy emlékszem voltam olyan futamon, ahol át lehetett menni rajt. Egy ilyen hosszú versenyen okoz gondokat, ha nincs ott. Mert a végére már az ember elfárad, és könnyen elfelejti, hogy nem azt kell figyelni...
A másik probléma Kovács László volt, mert 1-et kivéve mindig útban volt lekörözésnél. De ahogy olvastam, ti is így voltatok vele. Ha időm engedi megteszem óvásomat is.
Jó volt a verseny addig, míg el nem tűntek a táblák és jó pár kör után fedeztem fel, hogy a kék tábla után fékezel, akkor jó a féktáv. Vagy előbb vagy később fékeztem. De 2-szer meg is szívtam, mert már rutinosan vártam a táblát bal oldal-t és arra eszméltem fel, hogy ott a kanyar. 1szer átcsúsztam keresztem, de vágásnak vette, 10sec-es büntetés. Egyszer meg satufékkel csúszva kiengedtem egyenesen, mert már le volt tarolva az összes akadály és szép lassan mentem vissza, de ismét vágás, 10sec ! Szóval ha nincs ez a 2plussz kiállás és büntetés, szerintem Mikle István-al csatázhattam volna egy jót. Emerico, esetleg nem lehet megoldani, hogy a táblákat ne lehessen kivinni? Úgy emlékszem voltam olyan futamon, ahol át lehetett menni rajt. Egy ilyen hosszú versenyen okoz gondokat, ha nincs ott. Mert a végére már az ember elfárad, és könnyen elfelejti, hogy nem azt kell figyelni...
A másik probléma Kovács László volt, mert 1-et kivéve mindig útban volt lekörözésnél. De ahogy olvastam, ti is így voltatok vele. Ha időm engedi megteszem óvásomat is.
-
- Hozzászólások: 2632
- Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
- Név: Szigeti Csaba
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
Mondjuk nekem könnyű helyzetem van a bill.-el,mert azzal toltam LFS-t is...szóval nem újdonság számomra.
Inkább az volt a rossz,hogy gyorsan hozzászoktam a kormányhoz,és behalt fél év után.
De többen is mondták nekem is a tesztek alatt,hogy nem nagyon látszik,hogy bill.-el tolom.
Szimplán beállítások kérdése az egész...csak ugye itt nincs félgáz meg ilyenek,hanem padlógáz+satufék+teljes kerékelfordulás!
Szóval Én is a kormány mellett teszem le a voksom...de sajna most nem tehetem meg,hogy vegyek egy újat.
Viszont,ha ez tényleg zavaró sokak számára,és jön egy ellenző döntés,elfogadom...és kilépek.
Inkább az volt a rossz,hogy gyorsan hozzászoktam a kormányhoz,és behalt fél év után.
De többen is mondták nekem is a tesztek alatt,hogy nem nagyon látszik,hogy bill.-el tolom.
Szimplán beállítások kérdése az egész...csak ugye itt nincs félgáz meg ilyenek,hanem padlógáz+satufék+teljes kerékelfordulás!
Szóval Én is a kormány mellett teszem le a voksom...de sajna most nem tehetem meg,hogy vegyek egy újat.
Viszont,ha ez tényleg zavaró sokak számára,és jön egy ellenző döntés,elfogadom...és kilépek.
-
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:45
- Tartózkodási hely: Szabolcs Szatmár Bereg .-Paszab-
- Kapcsolat:
Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
Sajna én vmiért nem tudom megnézni a repit, de a pedálhiba igazolt volt pl a Night esetében. Ha azt megnézed ott látszik korábbi fékezési pontal is belezúgtam . Azt hogy bealudtam a féktávot azt elfogadom nem vagyok az aki mószerol ha szart csinál. Már aznap este leírtam hogy én voltam a hunyó. Még egyszer elnézésedet kértem.Joke írta:Sajnálom Lali, de nem pedálhiba miatt volt a velem való incidens, egyszerűen elfelejtettél fékezni. Megnéztem, az előző kőrbenLali írta:Sajna rájöttem mi okozta a baleseteket:8(Momo pedálhiba fék nincs kb 80% a fékerőm plussz alapból is fékezett egy kicsit ezt megpróbáltam orvosolni még tegnap futam után. Ma ki akartam próbálni a tesztfutamon de sajna megint előjött:( tragikus volt az egész ott is . más momdnadóm az esettel(-tekkel ) kapcsolatban nincs.Sajnálom és mivel per pill nem tudok másik kormányt leakasztani ezért valószínű nem is fogom többé elrontani a játékat másoknak.
még pontosan ott fékeztél, ahol kell (kb. 170m-nél) és szépen be is fordultál, a következőben a 100-as táblánál még a gázon álltál és kiütöttél.
Kováccsal kapcsolatban, ahogy az óvásban is írtam, elég megnézni az első körét és látható, hogy képtelen normálisan irányítani az autót. Valószínűleg bill.-el megy és teljesen kiszámíthatatlan a mozgása. Neki azt javaslom, keressen olyan bajnokságot, ahol be lehet kapcsolni a segítségeket, mert amit itt művel, annak az ő szempontjából sincs semmi értelme.
Lali
Hozzászólás témája: Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
HozzászólásElküldve: 2010. június 13. 22:28
Online
SimcoTag
Csatlakozott: 2009. március 24. 22:45
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Szabolcs Szatmár Bereg .-Paszab-
Valamint szeretnék bocsánatot kérni Rebók Józseftől Szintén ezen a féktávon hátulról telibe kaptam egy szintén rossz féktáv miatt.Az eset szintén nem minősíthető versenybalesetnek. Joke a döntés a tied.
_________________
-Traktort jobban vezetek mint versenyautót-
Hozzászólás jelentése
-Traktort jobban vezetek mint versenyautót-
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3208
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
lali védelmére szólva amikor nightot felöklelte ott tényleg fékezett még elöbb is megtudott volna állni ha satu az a fék, de ha hibás volt akkor jó hogy nem tudott megállni időben....
ominózus eset tv camerából nightot figyelve
http://www.xfire.com/video/2db34c/
hát sztem ezzel nem fogsz kijutni az olimpiára ott a műugrók szebbet ugranak
de lehet a tour de francera igen ott ilyet szoktak perecelni
ui.: nem tört meg az autód????
ominózus eset tv camerából nightot figyelve
http://www.xfire.com/video/2db34c/
hát sztem ezzel nem fogsz kijutni az olimpiára ott a műugrók szebbet ugranak
de lehet a tour de francera igen ott ilyet szoktak perecelni
ui.: nem tört meg az autód????
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
Dehogynem Azert nem tudtalak visszaelozni, mert osszevissza mentfreakyo írta:lali védelmére szólva amikor nightot felöklelte ott tényleg fékezett még elöbb is megtudott volna állni ha satu az a fék, de ha hibás volt akkor jó hogy nem tudott megállni időben....
ominózus eset tv camerából nightot figyelve
http://www.xfire.com/video/2db34c/
hát sztem ezzel nem fogsz kijutni az olimpiára ott a műugrók szebbet ugranak
de lehet a tour de francera igen ott ilyet szoktak perecelni
ui.: nem tört meg az autód????
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
- Szatocs
- Hozzászólások: 1647
- Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
- Név: Pethe Szabolcs
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
Lalival nekem most nem volt bajom, sokkal jobban tudott figyelni, mint az előző endurance-n. Engem pl mindenhol szépen elengedett.
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2081
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
Velem tuti nem csatáztál volna ha utolérsz, mert fél órával a vége előtt szétdurrantak az első fékeim és elég érdekes köridőket futottam onnantól.Fitti írta:Szóval ha nincs ez a 2plussz kiállás és büntetés, szerintem Mikle István-al csatázhattam volna egy jót.
The Power of Dreams
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3208
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
nem azért nem tudtál megelőzni mert össze vissza ment amíg nem lökött ki a lali addig tartottad a 9seces előnyt ill pár köre hoztam pár tizedet... aztán vissza hoztál páratNight írta:Dehogynem Azert nem tudtalak visszaelozni, mert osszevissza mentfreakyo írta: ui.: nem tört meg az autód????
1.etapnál meg pláne hoztam rajtad és akkor még ép volt az autód
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
Ha már igy a kormányról beszélünk,a madaras üzletben lehet venni 7ezerért genius kormányt.Nekem is az van és egész jó.Mondjuk FFB-t nem lehet jól beállitani mert ki mzdulatra is rázkódik nem csak pálya elhagyáskor.De legalább van.Csak gondoltam megemlitem.
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Re: GT3 - Endurance Series - rFactor - Társalgó
Lehet előbb utolértelek volna. De akkor utána már nem ezek szerint. Még szerencse volt elég előnyöd akkor, és kitartottál. Biztos nem volt egyszerű első fék nélkül, hisz az a legfontosabb.Mugen írta:Velem tuti nem csatáztál volna ha utolérsz, mert fél órával a vége előtt szétdurrantak az első fékeim és elég érdekes köridőket futottam onnantól.Fitti írta:Szóval ha nincs ez a 2plussz kiállás és büntetés, szerintem Mikle István-al csatázhattam volna egy jót.
Lali: Próbáltad már valahogy befújni wd40-el? Nekem a Force EX-nél volt 1szer, hogy magától fékezett meg nem rendesen érzékelte a fékezést és szétszedés nélkül valahogy a résen befújtam, nyomogattam egy 10 percet és a tesztnél már jó is volt. Azóta is használja barátnőm, igaz nem annyit mint én , de működik.
Emerico: Hotlaps-ot nem lehetne megoldani, hogy ne legyen ott minden futam? Elég nehéz már kibogarászni, hol van az aktuális.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég