Akkor én vinném az autot.nagy891229 írta:Mára kaptam szervízben időpontot vezérléscserére, így nem fogok tudni indulni a versenyen.
2016. március 21 - Formula 1 Melbourne rF2
Re: 2016. március 21 - Formula 1 Melbourne rF2
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10725
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2016. március 21 - Formula 1 Melbourne rF2
Így most minden jelentkezőnek van autója.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: 2016. március 21 - Formula 1 Melbourne rF2
Sajnos nem fogok hazaérni a futamra, úgyhogy a kocsim szabad ha még kell hely :/ bocsesz
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10725
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2016. március 21 - Formula 1 Melbourne rF2
Ez marha jó volt. A vélemények jöhetnek.
A szerver replay itt, akinek kell
http://simcompany.hu/replay/fun/
A szerver replay itt, akinek kell
http://simcompany.hu/replay/fun/
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: 2016. március 21 - Formula 1 Melbourne rF2
Sajnos sikerült megtalálnom szerintem a pályán az egyetlen bugot, méghozzá a boxutca bejáratánál közel mentem a falhoz, és felborított a p*csába... fail...
Az első boxkiállásnál gyorsan hajtottam be, kaptam egy áthajtásos büntit, és aztán megint sikerült valamit szarul csinálni, és kaptam egy stop & go-t ... így összesen voltam 4x a boxban! ... Ez van ha az ember nem gyakorolja a kiállást! my bad...
Egyébként marhajó fizika, és szerintem a gumikopás is rendben volt! Egy Bajnokságot el tudok vele képzelni!
Köszi !
Az első boxkiállásnál gyorsan hajtottam be, kaptam egy áthajtásos büntit, és aztán megint sikerült valamit szarul csinálni, és kaptam egy stop & go-t ... így összesen voltam 4x a boxban! ... Ez van ha az ember nem gyakorolja a kiállást! my bad...
Egyébként marhajó fizika, és szerintem a gumikopás is rendben volt! Egy Bajnokságot el tudok vele képzelni!
Köszi !
/ban FWD
AWD WIN!
AWD WIN!
- szaboz
- Hozzászólások: 467
- Csatlakozott: 2012.08.02. 11:31
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
- Kapcsolat:
Re: 2016. március 21 - Formula 1 Melbourne rF2
A véleményem tök pozitív. Élveztem a versenyt és az előtte lévő felkészülési időszakot is.
A versenyem sajnos nem tartott ki végig, mert a célegyenesre fordító kanyarban 2× is falnak csaptam az autót, ahol a második végzetesnek tűnt. A gumik tényleg a valósághoz teljesen közel állhatnak. Külön tetszett az autók üzemanyag-használata. Egy bajnokságot én is el tudnék vele képzelni.
A versenyem sajnos nem tartott ki végig, mert a célegyenesre fordító kanyarban 2× is falnak csaptam az autót, ahol a második végzetesnek tűnt. A gumik tényleg a valósághoz teljesen közel állhatnak. Külön tetszett az autók üzemanyag-használata. Egy bajnokságot én is el tudnék vele képzelni.
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2010.11.08. 19:06
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: 2016. március 21 - Formula 1 Melbourne rF2
Érzésre nagyon jó az autó. Sajnos keveset gyakoroltam, meg is látszott. 2 alkalommal is ugyanott dobtam el az autót (12-es kanyarban túlkormányzott le és puff), de ettől független élvezetes volt és szórakoztató. F1-en nevelkedtem fel szimulátorban, jó móka volt. Bajnokságot vele!
Név: Hegyvári János
Kormány: Logitech G29
Kormány: Logitech G29
- Joke
- Hozzászólások: 1031
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:40
- Kormány: Fanatec CSW v1. base, Porsche 918RSR wheel
Pedál: G25 - Tartózkodási hely: Balatonberény
- Kapcsolat:
Re: 2016. március 21 - Formula 1 Melbourne rF2
Jöhet a bajnokság vele!
Sajnos csak a verseny feléig voltam képben, utána szétestem, nem is értem célba, de nagyon élvezetes volt. A zöld színű falak, vagy palánkok mindenhol veszélyesek. nem érintheted, mert azonnal letépi a szárnyakat.
Tetszett, hogy óvni kellett a hátsó gumikat, mert az etapok végére sokat vesztettek a tapadásból.
Sajnos csak a verseny feléig voltam képben, utána szétestem, nem is értem célba, de nagyon élvezetes volt. A zöld színű falak, vagy palánkok mindenhol veszélyesek. nem érintheted, mert azonnal letépi a szárnyakat.
Tetszett, hogy óvni kellett a hátsó gumikat, mert az etapok végére sokat vesztettek a tapadásból.
Név: Rebók József
-
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2016.02.02. 17:20
- Név: Harsányi László
- Kormány: DFGT
- Kapcsolat:
Re: 2016. március 21 - Formula 1 Melbourne rF2
Nekem nagyon bejött minden!!! Mikor megyünk legközelebb??? Várom a bajnokságot! Nekem ez a kezdés kicsit korai lenne, fél órás/órás csúsztatást tudnék értékelni.
Egyedül a pit limiterrel volt problémám és úgy olvastam, hogy nem csak nekem.
Emerico ezt meg tudnád nézni? Lehet nálam volt valami probléma, de nem vagyok biztos benne, mivel másnál s előfordult (Mihalik???), a hiba pontos okát nem ismerem, de a lényeg az, hogy boxba érkezéskor a pit limiter 60km/h-nál nagyobb sebességet állapított meg. Megállás/kerékcsere után normális, 60km/h limit volt.
A replayt végignéztem, az alábbi időpontokban találhatóak a kiállásaim:
1. 19.kör 1:26, limiter=78km/h
2. 20.kör 1:32, limiter=68km/h
3. 21.kör 1:33, limiter=60km/h, ez rendben is volt
4. 33.kör 1:26, limiter=78km/h
5. 38.kör 1:25, limiter=68km/h
6. 43.kör 1:25, limiter=65km/h. de rendben volt, mert érzékeltem, hogy megint nem lesz jó és elvettem a gázt
7. 54.kör 1:40, limiter=60km/h, rendben volt
Nem szeretnék még egyszer így járni, igaz, csak egy funrace volt, de jobb lett volna a győzelemért csatázni.
Előre is köszi a válaszod!
Egyedül a pit limiterrel volt problémám és úgy olvastam, hogy nem csak nekem.
Emerico ezt meg tudnád nézni? Lehet nálam volt valami probléma, de nem vagyok biztos benne, mivel másnál s előfordult (Mihalik???), a hiba pontos okát nem ismerem, de a lényeg az, hogy boxba érkezéskor a pit limiter 60km/h-nál nagyobb sebességet állapított meg. Megállás/kerékcsere után normális, 60km/h limit volt.
A replayt végignéztem, az alábbi időpontokban találhatóak a kiállásaim:
1. 19.kör 1:26, limiter=78km/h
2. 20.kör 1:32, limiter=68km/h
3. 21.kör 1:33, limiter=60km/h, ez rendben is volt
4. 33.kör 1:26, limiter=78km/h
5. 38.kör 1:25, limiter=68km/h
6. 43.kör 1:25, limiter=65km/h. de rendben volt, mert érzékeltem, hogy megint nem lesz jó és elvettem a gázt
7. 54.kör 1:40, limiter=60km/h, rendben volt
Nem szeretnék még egyszer így járni, igaz, csak egy funrace volt, de jobb lett volna a győzelemért csatázni.
Előre is köszi a válaszod!
Re: 2016. március 21 - Formula 1 Melbourne rF2
https://youtu.be/6KmjPQIZQ3w
Hali! Nem tudom bug-e vagy a kormány driver akadt össze, ilyet még nem tapasztaltam..
Első kanyar után elvesztettem az irányítást. Beállt egy fix értékre a kuplung, gáz és a kormány. Aztán már csak utaztam és esceltem. :/ A gumikopás itt is drasztikus volt, ahogy a Nissan modban is. (azért nem idulok) Nem tudom mi lehet. Közepesen rajtoltam, 15 kör után boxolnom kellett, mert pirosban volt a bal első. Ha van tippetek érdekelne. Köszi!
Hali! Nem tudom bug-e vagy a kormány driver akadt össze, ilyet még nem tapasztaltam..
Első kanyar után elvesztettem az irányítást. Beállt egy fix értékre a kuplung, gáz és a kormány. Aztán már csak utaztam és esceltem. :/ A gumikopás itt is drasztikus volt, ahogy a Nissan modban is. (azért nem idulok) Nem tudom mi lehet. Közepesen rajtoltam, 15 kör után boxolnom kellett, mert pirosban volt a bal első. Ha van tippetek érdekelne. Köszi!
Czimer Gábor
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég