Clio Cup 2015 rF2 - társalgó, segítségek
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10732
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup 2015 rF2 - társalgó, segítségek
Új verzió.
Az új SILVERSTONE szükséges (1.35)
Akinek megvan az előző verzió, javasolt, de nem kötelező:
1. SIMCO_Clio2015_Demo2 mod törlése
2. SIMCO_Clio2015 1.1 mod törlése
3. ISI_Silverstone_2012 1.14 törlése
http://simcompany.hu/downloads/SIMCO_Clio2015_12.rfmod
Az új SILVERSTONE szükséges (1.35)
Akinek megvan az előző verzió, javasolt, de nem kötelező:
1. SIMCO_Clio2015_Demo2 mod törlése
2. SIMCO_Clio2015 1.1 mod törlése
3. ISI_Silverstone_2012 1.14 törlése
http://simcompany.hu/downloads/SIMCO_Clio2015_12.rfmod
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- kamikaze
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 726
- Csatlakozott: 2009.03.25. 12:04
- Név: Füzy Barna
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup 2015 rF2 - társalgó, segítségek
Emerico, nem jó a honlapon az időjárás, az nem Sao Paulo, hanem Portimao. A helyes ez: http://hungarian.wunderground.com/cgi-b ... =SBSP&MR=1. Itt mindig esik!!
Javítod, vagy a portugál időjárás lesz a versenyen? Mert kéne akkor esőre is gyakorolni, ha a brazil lesz mégis.
Javítod, vagy a portugál időjárás lesz a versenyen? Mert kéne akkor esőre is gyakorolni, ha a brazil lesz mégis.
Név:Füzy Barna
Re: Clio Cup 2015 rF2 - társalgó, segítségek
Ott a felirat rossz szerintem, Portugáliába kezdünk nem?kamikaze írta:Emerico, nem jó a honlapon az időjárás, az nem Sao Paulo, hanem Portimao. A helyes ez: http://hungarian.wunderground.com/cgi-b ... =SBSP&MR=1. Itt mindig esik!!
Javítod, vagy a portugál időjárás lesz a versenyen? Mert kéne akkor esőre is gyakorolni, ha a brazil lesz mégis.
Gergo Baldi
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10732
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup 2015 rF2 - társalgó, segítségek
csak a felirat volt rossz
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10732
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup 2015 rF2 - társalgó, segítségek
Ahogy láttam sokan küzdenek a gumik életben tartásával. Tanácsaim, tényleg olvasd el.
1. Menj a pályán, figyeld a gumikat. Úgy állítsd be a gumidőlést, hogy a színeződés nagyjából egyenletes legyen. Nem kell túl nagy dőlés! (2,5-3 fok elég általában)
2. Menj a pályán, figyeld a gumikat. Úgy állítsd be a guminyomást, hogy a színeződés nagyjából egyenletes legyen. Slick gumik általában 160-170.
3. Ez egy első kerekes autó, minden terhelést az első tengely kap. Túlkormányzott legyen az autó. Minél jobban csökkentsd elől a terhelést.
4. Minél előbb egyenesben legyen a kormány, főleg kigyorsításon.
5. Optimális legyen a féktáv, nem előnyös versenyen folyamatosan blokkolva fékezni. Ez eszi a legjobban a gumit.
6. Gyakorolj! Itt nem megy az hogy hopp beugrok és egyből megy. Menj hosszú etapokat.
A gumikat figyeld gyakorláskor. Próbálgasd, mire hogy reagál.
Beállításokhoz. Kifejezetten erre a kocsira vonatkozóan, illetve orrmotoros, első kerekesre vonatkozóan.
Kerékdőlés:
Elől addig növeld amíg nem lesz nyújtott kanyarokban túlzottan eltérő a külső és belső hőmérséklet.
Hátul nincs szerepe különösen. A túlkormányzottságot segíti, ha minél kisebb. Valóságban igen gyakran 0 - 1 fok a dőlés hátul. Itt sem kell sokkal több.
Guminyomás:
Elől optimálisan kell beállítani, hogy egyenletesen oszoljon el a hőmérséklet. Ne az első kör alapján ítélj, menj néhány kört, mert a melegedéssel változik a nyomás.
Hátul nincs szerepe különösen. A túkormányzottságot lehet növelni a magasabb nyomással. Akár 200 fölé is érdemes menni. Amíg féktávon nem kezd túl instabil lenni.
Első stabilizátor:
Ennek fontos szerepe van. Minél keményebb, annál pontosabb a kocsi, és kevésbé blokkol. Viszont alulkormányzott lesz. Így a nővelésével mindig kompenzálni kell a kocsi hátulján. Pl.: Keményíted, akkor hátul vidd feljebb a guminyomást.
Széttartás:
Elől szükséges, de ne ess túlzásba. Minél kevesebb, annál kevésbé öli a gumikat. De szükséges a jó kanyarodáshoz, ha nem kanyarodik gyorsan az autó, túlterheled a gumid, és az kopik.
Hátul vagy nulla, vagy szintén széttartás az optimális!
Ezek a fontosak. Hajrá!
1. Menj a pályán, figyeld a gumikat. Úgy állítsd be a gumidőlést, hogy a színeződés nagyjából egyenletes legyen. Nem kell túl nagy dőlés! (2,5-3 fok elég általában)
2. Menj a pályán, figyeld a gumikat. Úgy állítsd be a guminyomást, hogy a színeződés nagyjából egyenletes legyen. Slick gumik általában 160-170.
3. Ez egy első kerekes autó, minden terhelést az első tengely kap. Túlkormányzott legyen az autó. Minél jobban csökkentsd elől a terhelést.
4. Minél előbb egyenesben legyen a kormány, főleg kigyorsításon.
5. Optimális legyen a féktáv, nem előnyös versenyen folyamatosan blokkolva fékezni. Ez eszi a legjobban a gumit.
6. Gyakorolj! Itt nem megy az hogy hopp beugrok és egyből megy. Menj hosszú etapokat.
A gumikat figyeld gyakorláskor. Próbálgasd, mire hogy reagál.
Beállításokhoz. Kifejezetten erre a kocsira vonatkozóan, illetve orrmotoros, első kerekesre vonatkozóan.
Kerékdőlés:
Elől addig növeld amíg nem lesz nyújtott kanyarokban túlzottan eltérő a külső és belső hőmérséklet.
Hátul nincs szerepe különösen. A túlkormányzottságot segíti, ha minél kisebb. Valóságban igen gyakran 0 - 1 fok a dőlés hátul. Itt sem kell sokkal több.
Guminyomás:
Elől optimálisan kell beállítani, hogy egyenletesen oszoljon el a hőmérséklet. Ne az első kör alapján ítélj, menj néhány kört, mert a melegedéssel változik a nyomás.
Hátul nincs szerepe különösen. A túkormányzottságot lehet növelni a magasabb nyomással. Akár 200 fölé is érdemes menni. Amíg féktávon nem kezd túl instabil lenni.
Első stabilizátor:
Ennek fontos szerepe van. Minél keményebb, annál pontosabb a kocsi, és kevésbé blokkol. Viszont alulkormányzott lesz. Így a nővelésével mindig kompenzálni kell a kocsi hátulján. Pl.: Keményíted, akkor hátul vidd feljebb a guminyomást.
Széttartás:
Elől szükséges, de ne ess túlzásba. Minél kevesebb, annál kevésbé öli a gumikat. De szükséges a jó kanyarodáshoz, ha nem kanyarodik gyorsan az autó, túlterheled a gumid, és az kopik.
Hátul vagy nulla, vagy szintén széttartás az optimális!
Ezek a fontosak. Hajrá!
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: Clio Cup 2015 rF2 - társalgó, segítségek
Sziasztok! Valami virtual cmp renalult_cliocup v1.41 fájlt és nem tudom a modot telepíteni
Ötlet?
Előre is köszi!
Ötlet?
Előre is köszi!
- Knife
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup 2015 rF2 - társalgó, segítségek
Acer írta:Sziasztok! Valami virtual cmp renalult_cliocup v1.41 fájlt és nem tudom a modot telepíteni
Ötlet?
Előre is köszi!
Frissült a gyári a Clio, így ha frissítetted is, akkor az smc mod már nem találja a régebbi verziót.
Várd meg míg emerico frissíti az smc modot is és majd azt telepítsd.
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10732
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup 2015 rF2 - társalgó, segítségek
Clio Cup v1.3
Fontos, megjelent a 910-es build. Előbb frissítsd, mert az előzőben volt gond a mod manager-el.
Változások:
Új festések
Új gyári ISI Clio Cup autó
Letöltés:
http://simcompany.hu/downloads/SIMCO_Clio2015_13.rfmod
Ha fent volt az előző verzió, javaslom leszedni:
SIMCO_Clio2015_12
Törlésekor lehet, hogy inaktívvá válik néhány pálya, azokat vissza kell installálni, akkor tudod a modot telepíteni.
Kérem újra nézzetek rá a kocsi, mert változott a fizikája, illetve a beállításai.
Fontos, megjelent a 910-es build. Előbb frissítsd, mert az előzőben volt gond a mod manager-el.
Változások:
Új festések
Új gyári ISI Clio Cup autó
Letöltés:
http://simcompany.hu/downloads/SIMCO_Clio2015_13.rfmod
Ha fent volt az előző verzió, javaslom leszedni:
SIMCO_Clio2015_12
Törlésekor lehet, hogy inaktívvá válik néhány pálya, azokat vissza kell installálni, akkor tudod a modot telepíteni.
Kérem újra nézzetek rá a kocsi, mert változott a fizikája, illetve a beállításai.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- zsnemes
- Hozzászólások: 124
- Csatlakozott: 2010.12.26. 11:49
- Név: Nemes Zsolt
- Kormány: g27
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup 2015 rF2 - társalgó, segítségek
Letöltve installálva mégis piros a szerverre belépésnél a simco
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10732
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Clio Cup 2015 rF2 - társalgó, segítségek
nem a 910-es build van neked fent, amivel kezdtem a mondandóm. figyelj jobbanzsnemes írta:Letöltve installálva mégis piros a szerverre belépésnél a simco
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég