SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
- Szatocs
- Hozzászólások: 1647
- Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
- Név: Pethe Szabolcs
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Na, nekem ennyi volt a RaceING-es pályafutásom, Joke, most rajtad a sor. Igaz több ponttal is gazdagíthattam volna a csapatot, de most ennyi fért bele.
Talán lesz még alkalom, hogy jövök LeMans-ra is, de akkor már csak privátban.
Talán lesz még alkalom, hogy jövök LeMans-ra is, de akkor már csak privátban.
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3206
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
kösz és csá
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Sajnos már az első körben elszállt az esélyem hogy a 10-ben végezzek-ez volt a kitűzött cél-
4 versenyből 3-ban kiforgattak,összetörtek stb....
Utolsó helyről toltam, aztán Barnával körözgettünk együtt.( bírom a srácot, nyugodt, viszont nem ideges... )kb.egyformán lassúak vagyunk ezért jókat szoktunk csatázni.
Aztán ahogy sötétedett, kezdtem belassúlni-ez minden versenyen így van, a setupommal lehet valami.Aki tudja mitől lehet, súghatna....-
Viszont ezért cserébe a 22.körtől nagyon izgalmassá vált a race, mert összejöttünk páran-G.Soos,E.Kiss, F.Barna meg Én. A befutó meg igazán szoros lett!
A gyorsabbak elengedése miatt sok időt veszítettem, de ez rendben is van.
Viszont a ,,nagyoknak" is türelmeseknek kell lenniük hogy hol-mikor tudnak elmenni, mert Ők is, de Mi is versenyben vagyunk.
Ennek áldozata versenyek óta szegény Lali barátunk, aki már szerintem nem tudja mikor mit csináljon, hogy ne legyen útban, és nem mindíg találja a jó irányt.
Én is lekőröztem már párszor, nekem nem volt Vele gondom.Majd bele jön, csak idő kérdése.
karol
4 versenyből 3-ban kiforgattak,összetörtek stb....
Utolsó helyről toltam, aztán Barnával körözgettünk együtt.( bírom a srácot, nyugodt, viszont nem ideges... )kb.egyformán lassúak vagyunk ezért jókat szoktunk csatázni.
Aztán ahogy sötétedett, kezdtem belassúlni-ez minden versenyen így van, a setupommal lehet valami.Aki tudja mitől lehet, súghatna....-
Viszont ezért cserébe a 22.körtől nagyon izgalmassá vált a race, mert összejöttünk páran-G.Soos,E.Kiss, F.Barna meg Én. A befutó meg igazán szoros lett!
A gyorsabbak elengedése miatt sok időt veszítettem, de ez rendben is van.
Viszont a ,,nagyoknak" is türelmeseknek kell lenniük hogy hol-mikor tudnak elmenni, mert Ők is, de Mi is versenyben vagyunk.
Ennek áldozata versenyek óta szegény Lali barátunk, aki már szerintem nem tudja mikor mit csináljon, hogy ne legyen útban, és nem mindíg találja a jó irányt.
Én is lekőröztem már párszor, nekem nem volt Vele gondom.Majd bele jön, csak idő kérdése.
karol
,,Az életemet adnám ezért a Nőért, de Ő azt akarja, mosogassak is...." (HellBoy 2)
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2079
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Lehűl az aszfalt.Szkarol írta: Aztán ahogy sötétedett, kezdtem belassúlni-ez minden versenyen így van, a setupommal lehet valami.Aki tudja mitől lehet, súghatna....
The Power of Dreams
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Igazából nekem sincs nagyon nagy bajom a lekörözésekkel, bár én sosem szoktam ráesni egyik lekörözött nyakára sem. Ha láthatóan helyet hagy, akkor beszúrok gondolkodás nélkül, viszont számomra vannak még olyanok a mezőnyben, akiket nem ismerek igazán, így velük türelmes vagyok. Igaz tudnék sorolni olyan eseteket, ahol bele-bele csúsztam az előttem haladó lekörözöttbe, de nem történt ebből sose nagyobb incidens, mert mindig időben észrevettem, hogy nem tudja, vagy nem látja merről szeretnék elmenni neki.
Én csak azt tudom tanácsolni a lekörözötteknek, amit a motorosoknak is szoktam mondani, a legjobb ilyenkor ha semmi mást nem tesz, mint hogy gyengébben gyorsít ki és majd a lekörző eldönti, merről akar kerülni, ez nem fékezést jelent, hanem mondjuk 1 ütemmel későbbi gázadást, a gyors úgy is gyorsabb lesz. A másik, ha látja a leköröző, hogy az egyenesben utolérte őt a leköröző, akkor a következőt teheti, kimegy a pálya másik szélére, ekkor még tovább nyomhatja padlóig és majd a kanyar előtt kicsivel korábban fékezzen. Mind a két megoldással elkerülhetőek az ütközések és a legkisebb időveszteséggel lehet a manővert megoldani.
Az a legrosszabb, ha a lekörözött megijed a lekörözőtől és lemenekül a pályáról, vagy éppen ide-oda cikázik. Nem kell, a gyorsabb el tud menni, csak helyet kell hagyni
Én csak azt tudom tanácsolni a lekörözötteknek, amit a motorosoknak is szoktam mondani, a legjobb ilyenkor ha semmi mást nem tesz, mint hogy gyengébben gyorsít ki és majd a lekörző eldönti, merről akar kerülni, ez nem fékezést jelent, hanem mondjuk 1 ütemmel későbbi gázadást, a gyors úgy is gyorsabb lesz. A másik, ha látja a leköröző, hogy az egyenesben utolérte őt a leköröző, akkor a következőt teheti, kimegy a pálya másik szélére, ekkor még tovább nyomhatja padlóig és majd a kanyar előtt kicsivel korábban fékezzen. Mind a két megoldással elkerülhetőek az ütközések és a legkisebb időveszteséggel lehet a manővert megoldani.
Az a legrosszabb, ha a lekörözött megijed a lekörözőtől és lemenekül a pályáról, vagy éppen ide-oda cikázik. Nem kell, a gyorsabb el tud menni, csak helyet kell hagyni
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
És ezzel egy időben, csökken a tapadás és megnövekszik a féktáv kicsivel alacsonyabb guminyomással, a probléma orvosolható, mert ugyan ekkor nappal jobban kopik a gumi, de azt sec-perc alatt lecserélik, ha úgy tervezed a boxot, hogy amikor kezd hűlni az aszfalt, akkor jössz ki. Kopott gumikon, hidegebb aszfalton, kapaszkodhatsz a kormánybaMugen írta:Lehűl az aszfalt.Szkarol írta: Aztán ahogy sötétedett, kezdtem belassúlni-ez minden versenyen így van, a setupommal lehet valami.Aki tudja mitől lehet, súghatna....
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Tropie írta:És ezzel egy időben, csökken a tapadás és megnövekszik a féktáv kicsivel alacsonyabb guminyomással, a probléma orvosolható, mert ugyan ekkor nappal jobban kopik a gumi, de azt sec-perc alatt lecserélik, ha úgy tervezed a boxot, hogy amikor kezd hűlni az aszfalt, akkor jössz ki. Kopott gumikon, hidegebb aszfalton, kapaszkodhatsz a kormánybaMugen írta:Lehűl az aszfalt.Szkarol írta: Aztán ahogy sötétedett, kezdtem belassúlni-ez minden versenyen így van, a setupommal lehet valami.Aki tudja mitől lehet, súghatna....
Köszönöm,kipróbálom.
Én is elveszem a gázt a kigyorsításnál amikor lekőröznek, vagy ahol lehet más íven megyek.
Amikor Én előzök, nem esek rá senkire, kivárom hol tudok elmenni neki.
Veszítek egy kis időt, de megéri. Szerintem....
karol
,,Az életemet adnám ezért a Nőért, de Ő azt akarja, mosogassak is...." (HellBoy 2)
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2079
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Nagyon kivárni sem lehet.
Legutóbb Night ért utol az trakesszal.
3-4 kanyart jött mögöttem a pálya elején a kacskaringóban és kaptam is szépen a Drive-Trough büntit.
Legutóbb Night ért utol az trakesszal.
3-4 kanyart jött mögöttem a pálya elején a kacskaringóban és kaptam is szépen a Drive-Trough büntit.
The Power of Dreams
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10732
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
jó genya a pálya, de élvezetes
http://www.youtube.com/watch?v=JZHWPP2Ut2Q
http://www.youtube.com/watch?v=JZHWPP2Ut2Q
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: SIMCO - Le Mans Series 2010 - Nevezés, tásalgó
Sziasztok!
Ha lehet, akkor még beszálnék a bajnokságba. Most kaptam kölcsön egy kormányt, szóval nem kell tőlem félni!
Name: Norgi (Miskolczi Norbert)
Team: Team Unicorse
Norgi
Ps.: Vettem Race07-t, illetve Rfactort. A pályákat küldjétek majd el, meg a kocsikat is. Köszi!
Ha lehet, akkor még beszálnék a bajnokságba. Most kaptam kölcsön egy kormányt, szóval nem kell tőlem félni!
Name: Norgi (Miskolczi Norbert)
Team: Team Unicorse
Norgi
Ps.: Vettem Race07-t, illetve Rfactort. A pályákat küldjétek majd el, meg a kocsikat is. Köszi!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég