Társalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai
Avatar
Cselt
2024 licenszes
Hozzászólások: 1398
Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
Tartózkodási hely: Veszprém
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: Cselt » 2012.08.28. 11:59

Végre úgy érzem egy kicsit sikerült ráéreznem a kocsira és a mod-ra is. Meg is lepődtem, hogy az időmérőn a 6. helyet sikerült megcsípni. Nagyon bíztató volt.
Az első versenyen a rajtnál sikerült Freakyo mellett elmenni, de aztán lesodródtam és így vissza tudott előzni. Ez után sokáig autókáztam a 6. helyen, majd Oldman megforgott és elém jött vissza. Vele csatáztunk egy kicsit. Oldman légyszi kicsit jobban figyelj arra ha valaki bemegy melléd. Úgy húztad rám a kocsit mintha ott se lettem volna.
Ennek a pályának szerintem van valami bugja, de már a gyakorlás során is észrevettem, hogy néha mintha lekapnák a hátsó szárnyat és megszűnne a tapadás minden ok nélkül. Ez következett be itt is és emiatt forogtam meg. Végül 7. helyen értem be, nem rosszz :)

2. versenyen jól kaptam el a rajtot így az élre tudtam állni, amit sikerült is tartani pár körig, azonban itt is volt valami tapadásvesztés, ami miatt elvesztettem az első helyet. Ez után jött Gabi és támadott keményen. Visszanéztem az ominózus esetet és szerintem Gabi te a rázón csúsztál meg, nem én löktelek meg, de óvd meg nyugodtan, majd Emerico eldönti :)
Végül sikerült 2. helyen behozni a kocsit, amire abszolút nem számítottam a futam előtt, de nagyon örültem neki :D

Ehhez a Maserati vs BMW dologhoz meg annyit fűznék hozzá, hogy azért azt vegyétek figyelembe, hogy a Maserati egyenesben jó a BMW inkább kanyarban ami itt ezen a pályán nagyon jól ki is jött. A beállításokkal meg szerintem ésszel kell bánni, legalábbis a dőlés tekintetében. Azért azt ne várjuk szerintem, hogy nagyon nagy dőléssel is simán végigmegy a kocsi. Ha valaki nagy dőléssel megy, akkor vállalja be, hogy jobban kopik a gumi, esetleg defektes lesz. Szerintem...
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
oldman
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2011.05.05. 17:39
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: oldman » 2012.08.28. 12:04

freakyo írta:oldman melyik emberéhez viszonyítottad?

bercisan és melyikkel?
Futamon Morfi -val.. de elotte teszten en is neztem.. bar nem mentem 16kort egyhuzamba de 5-6 kor allatt is mutatkozott hogy bmw jobban banik a gumikkal. Es biztos vok abba hogy nekem is alacsonyabb kopasom lett volna BMW-vel.

En tenyleg csak annyit szeretnek elerni hogy egy maseratival is legyen eselye az embernek elore keveredni es ott is maradni :)
http://petervarga.net
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
oldman
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2011.05.05. 17:39
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: oldman » 2012.08.28. 12:09

Cselt írta: Oldman légyszi kicsit jobban figyelj arra ha valaki bemegy melléd. Úgy húztad rám a kocsit mintha ott se lettem volna.


A beállításokkal meg szerintem ésszel kell bánni, legalábbis a dőlés tekintetében. Azért azt ne várjuk szerintem, hogy nagyon nagy dőléssel is simán végigmegy a kocsi. Ha valaki nagy dőléssel megy, akkor vállalja be, hogy jobban kopik a gumi, esetleg defektes lesz. Szerintem...

1. Huh akkor azt az esetet nagyon maskepp eltuk meg sorry.. en meg epp hogy teged gondoltalak ott kamikazenek.. 1 auto tavolsagrol beesni a gyors sikanba mellem.. azert khm.. es annyira huztam rad az autot hogy miattad be se tudtam venni a sikant rendesen.. a tobbi "csata" az tenyleg jo volt. de ezt a manovert nagyon maskepp latjuk.

2. Ok akkor vhogy legyen megoldhato hogy alacsony dolessel is lehessen azt a tempot menni mint a BMW-k. es maris nem lesz szuksegem a nagy kerekdolesre.
http://petervarga.net
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
Kyip
Hozzászólások: 393
Csatlakozott: 2010.09.18. 17:06
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: Kyip » 2012.08.28. 12:09

Egész jó versenyek voltak, bár a másodikon kicsit elborult az agyam..
Nem értem miért kell rögtön stopandgot adni.. megcsúsztam keresztbe álltam és átengedtem a rázón meg a füvön.. vagy 1-2 mm-el megelőztem Norbit mikor visszaértem, de ő akkor már gyorsított. Nem szereztem belőle semmi előnyt, meg alap hogy ha sokkal előrébb szedem össze a kocsit akkor is visszaengedem..
Erre meg +10 hely a semmiért.. hurrá.. :evil:
Nembaj majd a következőn.... Imádom ezt a modot!! :D
:arrow:
Három fajta ember létezik: aki tud számolni, és aki nem..
Avatar
Cselt
2024 licenszes
Hozzászólások: 1398
Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
Tartózkodási hely: Veszprém
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: Cselt » 2012.08.28. 12:23

oldman írta: 1. Huh akkor azt az esetet nagyon maskepp eltuk meg sorry.. en meg epp hogy teged gondoltalak ott kamikazenek.. 1 auto tavolsagrol beesni a gyors sikanba mellem.. azert khm.. es annyira huztam rad az autot hogy miattad be se tudtam venni a sikant rendesen.. a tobbi "csata" az tenyleg jo volt. de ezt a manovert nagyon maskepp latjuk.

2. Ok akkor vhogy legyen megoldhato hogy alacsony dolessel is lehessen azt a tempot menni mint a BMW-k. es maris nem lesz szuksegem a nagy kerekdolesre.
1.: nem azt az esetet óvtam hanem az előtte lévőt. Ott is keményen védekeztél, de azt mondom az még elmegy túraautósnak. Amúgy meg azért azt kalkuláld bele, hogy a BMW-nek sokkal rövidebb a féktávja, nem volt az olyan kamimaze féktáv, sőt... Te kigyorsításon húztál el, én féktávon estem be khm...

2.: Oké legyen tartósabb gumija a Maseratinak, de akkor én kérek még plusz 10le-t az 550-esbe, hogy ezzel is előre lehessen keveredni és ott is lehessen maradni :)
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Bercisan
Hozzászólások: 90
Csatlakozott: 2012.07.09. 19:15
Tartózkodási hely: Dabas
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: Bercisan » 2012.08.28. 12:30

bercisan és melyikkel?[/quote]
Az e90 et és az 550. A mercedes setuppal annyira stabil volt,hogy tényleg nagyon agresszívan kellett vezetni ahhoz hogy tolja a seggét.viszont most azt sem éreztem mint imolában,hogy az egyenesben gyorsabb lennék.még ott is gyorsabbak voltak az e90ek.(gondolom azért,mert sokkal kisseb szárnyal mentetek?!)én 4-10 el lehet,hogy ez volt a baj.Amikor próbáltam lejjebb venni még az üres autóval is instabil volt.
Oldman ötlete jó volna..Tényleg nem ártana egy keményebb abroncs.
Név: Kovács István
Kormány: Logitech Momo
Avatar
Márk
Hozzászólások: 335
Csatlakozott: 2011.10.27. 09:56
Tartózkodási hely: Sopron
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: Márk » 2012.08.28. 12:58

Azért álljunk meg egy szóra.
Mindenki választhatott autót,amilyet akart.Miért nem teszteltetek?Nehogy már az e90-es pilóták legyenek a hülyék,mindenkinek megvolt rá a lehetősége,hogy olyat válasszon,amit jól tud vezetni,vagy egyszerűen gyors.Elég unalmas kezd lenni,hogy itt is,és a WTCC-ben is megy a siránkozás.Ha meg rossz autót választottál,magadra vess,ne pedig ezt meg azt kérjél az autóra.
oldman
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2011.05.05. 17:39
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: oldman » 2012.08.28. 13:30

Márk írta:Azért álljunk meg egy szóra.
Mindenki választhatott autót,amilyet akart.Miért nem teszteltetek?Nehogy már az e90-es pilóták legyenek a hülyék,mindenkinek megvolt rá a lehetősége,hogy olyat válasszon,amit jól tud vezetni,vagy egyszerűen gyors.Elég unalmas kezd lenni,hogy itt is,és a WTCC-ben is megy a siránkozás.Ha meg rossz autót választottál,magadra vess,ne pedig ezt meg azt kérjél az autóra.
Akkro alljunk meg 1 szora! :D

Ki irta hogy az e90 pilotai hulyek? nem.. egyaltalan nem azok.. mikor lattad hogy en olyat irtam hogy e90 butitsuk vissza? egyszer sem... en annyit szeretnek elerni hogy mas autoval is legyen eselye az embernek ne csak azzal... *a chevy meg jo auto egyebkent... es nem nem azert irom ezt mert Bika vezeti .. hanem azert mert leteszteltem. Az hogy Bika vezeti csak plussz nehezito tenyezo hogy elotte vegezzen az ember :D..

Figy szerintem Emerico is direkt szokta kozeliteni egymashoz az autokat hogy mindenkinek egyenlo eselye legyen. Es mindezt tok jol el is szokta erni hogy attol hogy mas az auto fizikaja, meg kb ugyanolyan koroket lehet vele menni.. es en ezt mondtam az elejen hogy ez kb mar most is megvan.. bar szerintem meg mindig van 3-4 tized egy bombi / maserati kozott.. de ez az a tavolsag amit lelehet gyurni ha az ember beletalal a setupba.. vagy epp agresszivabb beallitasokkal megy. Engem nem zavar hogy nehezebben vezetheto a maseratti engem az zavar hogy ha 110% megy vele az ember akkor se eleg jo ahoz hogy elol vegezzen.
http://petervarga.net
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
JeRm
Hozzászólások: 394
Csatlakozott: 2009.03.25. 23:33
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: JeRm » 2012.08.28. 13:37

a gumikopás nagyon sok mindentől függ nem csak a kerékdőléstől. steering lock, caster, nyomás, dőlés, összetartás, rugók stb stb. de ha ezek is tökéletesen be vannak lőve akkor is nagyon sokat számít a stílus.
Simcos wtcc tesztfutamon szólt Paffy h próbáljak már meg 14es steering lockal menni ne 20assal hátha az a gumikopásom oka. éééés igen. minden lehetőséget végig gondoltam mitől lehet csak a lockot nem és pont az volt a baj. nem éreztem h darálnám a gumit mégis zabálta mert többet fordítottam rajta mint amit kellett volna. ez a steering lockos játék itt is befigyelt, felvittem 18ra h a visszafordítóban nyerjek vele de végére a kelleténél kicsit jobban elfogytak az első kerekek és nagyon alulkormányzott lett. 2. versenyen a nagy üldözések közben próbáltam erre figyelni és lightosabban menni és több is maradt a gumiból. lehetett érezni mikor kell stílust váltani (amit első futamon nem tettem meg) h kíméljem a gumikat.
összességében nagyon élvezem a versenyeket, nagyon tetszik a fizika és megértem Oldmant milyen az amikor "hátrányból" akar jó futamokat menni és bizonyítani, én ugyan így voltam a vsr wtcc bajnokság eleje óta.
Ha jól láttam 2. futamon Morfinak is nagyon durván elkoptak a papucsai pedig ő is bmw-vel megy tehát ember legyen a talpán aki megmondja a fizika, setup, v vezetési stílus miatt kopik az a kbszott gumi :shock:
Név: Pintér Roland
Avatar
freakyo
2024 licenszes
Hozzászólások: 3206
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2012.08.28. 13:44

JeRm írta: Ha jól láttam 2. futamon Morfinak is nagyon durván elkoptak a papucsai pedig ő is bmw-vel megy tehát ember legyen a talpán aki megmondja a fizika, setup, v vezetési stílus miatt kopik az a kbszott gumi :shock:
mind 3 :D

Elmondhatjuk, hogy a setuppal befolyásolod a kocsid "fizikáját" mozgását. A setupot meg a vezetési stílusra kell rá állítani.
A vezetési stílus az adott kocsi fizikájától is függ.



Ezt pampogtam múltkor is, hogy mind morfi, mind Leitner Norbi pörgött forgott imolába. Most is. Ők e90el mennek..........szóval ennyit arról, hogy melyik autó, hogy fogyasztja a gumit, illetve hogy nem akar megforogni.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 0 vendég