bardocz írta:Én nem érzem ezt, rajtnál előzte sokat, aztán annyi. Versenyen 1sec-el rosszabb köröket autóztam, mint időmérőn. És nem értettem, hogy néhol hogyan tudtak a mögöttem lévők úgy kigyorsítani. Pedig a sajátomban semmi hibát nem éreztem.
Ezt az autót az eddig megszokottaktól eltérő stílusban kell vezetni. Hasonlít amúgy a vezetéstechnikája a VW Polo modhoz, vagy a VW Lupo modhoz.
Mind a 3 típusnál a lendület a kulcs, ha a kanyar bejárati lendületet végig tudod vinni a kijáratig, akkor előnyben leszel, feltéve ha az előtted lévőnek ez nem sikerült. Van hogy nem kell felemelni a gázpedált, csak bele-bele kell nyúlni a fékkel, ellenben lendületet veszítesz és oda 1 sec. A kormányzás is nagyon fontos, hogy a kijáratnál milyen szögben áll. Nagyon el kell találni a kanyarcsúcstól a kijárati ívig a versenyvonalat, mert lassabb leszel a kigyorsításnál.
Próbáltam a tolást és a szélárnyékot. Nagyon jól megvan csinálva, hiszen csak kicsit gyorsabb ezekben a helyzetekben az autó.
Nem 1 kanyar, hanem 2-3 kell egy előzéshez, gondosan kiépítve. Itt vagy türelmesen, körről körre felépíted az előzést, vagy kilincs a kilincsen fordulsz és úgy előzöl.