Touring World Cup - Társalgó
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2009.03.26. 14:44
- Név: Bernhardt Gábor
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Paks
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Az előző futamon legalább 3 olyan eset is volt, amit simán óvhattam volna a 2. futam után(rajt után keresztbeforgattak, Ádi lepöckölt a pályáról, majd megvárt, illetve 2 eset Mugennal), és ez csak ez a futam.
Kedves Mugen!
Én nem tudom, hogy ezzel az óvással mi a célod, de úgy éreztem ezt discordon megbeszéltük, hogy elég necces helyezet volt, mivel sosem volt teljesen tiszta a helyzeted, hogy behúzd elém az autót, erre azt írod kilöktelek...érdekes. Ha kell belinkelem a streamemet, ahol tisztán látszik, hogy egy pillanatra se voltál előttem teljesen, és rámfordultál.
Kezdem azt hinni, hogy valami gondod van velem, vagy valami hasonló, de én embert még nem láttam ennyi óvást leadni(főleg ellenem), mint amit beírtál az elmúlt időben. Lehet, hogy mi nem vesszük elég komolyan, vagy te veszed túl komolyan, nemtudom.
Kedves Mugen!
Én nem tudom, hogy ezzel az óvással mi a célod, de úgy éreztem ezt discordon megbeszéltük, hogy elég necces helyezet volt, mivel sosem volt teljesen tiszta a helyzeted, hogy behúzd elém az autót, erre azt írod kilöktelek...érdekes. Ha kell belinkelem a streamemet, ahol tisztán látszik, hogy egy pillanatra se voltál előttem teljesen, és rámfordultál.
Kezdem azt hinni, hogy valami gondod van velem, vagy valami hasonló, de én embert még nem láttam ennyi óvást leadni(főleg ellenem), mint amit beírtál az elmúlt időben. Lehet, hogy mi nem vesszük elég komolyan, vagy te veszed túl komolyan, nemtudom.
Gabor Bernhardt
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2107
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Ha nem löksz ki, nem óvlak.
Az, hogy mostanában összeakadunk, lehet csak pech.
Ha nem érzed magad hibásnak akkor mire föl ez a komment?
Az, hogy mostanában összeakadunk, lehet csak pech.
Ha nem érzed magad hibásnak akkor mire föl ez a komment?
The Power of Dreams
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2107
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
A kijárattól végig középre húzol, miközben én a pályával párhuzamosan haladok.
Az ütközés pillanatában volt melletted balra 1,5 autónyi hely.
Az ütközés pillanatában volt melletted balra 1,5 autónyi hely.
The Power of Dreams
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2009.03.26. 14:44
- Név: Bernhardt Gábor
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Paks
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Persze, mert mindenki, minden kanyarban párhuzamosan közlekedik, nem versenyíven. Naná, hogy a versenyívet követtem, mentem volna végig a vonal mellett? A helyzet az, hogy ott neked hagyni kellett volna annyi helyet, hogy a balosban elférjünk, erre behúztad, mintha ott se lettem volna. Végig mellettem voltál, nem volt olyan pillanat(az én replayemben), amikor clear lett volna. Esélyem nemvolt arra, hogy reagáljak, mivel nem számítottam rá, hogy rámhúzol, mellettem - mögöttem jött Ádi, aki nemtudott még erre se reagálni, és kiforgatott.
https://www.youtube.com/watch?v=6PBA_1w_RH0&t=6478s
Ennyi erővel én is mondhattam volna én is Monzában, hogy tőled jobbra volt még 1.5 kocsi hely, hogy miért nem mentél ki jobban, mégis én lettem büntetve.
És igen, ebben nem érzem magam hibásnak. Ráadásul én szívtam meg jobban kettőnk közül.
Majd Emerico dönt.
Gabor Bernhardt
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2107
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
The Power of Dreams
- Knife
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 297
- Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Bocsánat, nem akarok beleugatni, de én általában túl előzékeny vagyok a kanyarokban, kivéve ha Cseltről van szó...
A szabálykönyvből:
Előzési manővernek számít, ha a támadó fél első tengelye egy vonalba kerül a védekező fél hátsó tengelyével. A védekező félnek elegendő helyet kell hagyni, hogy a támadó fél is az aszfalton tudja folytatni a manővert, különben leszorításról beszélünk, ami szabálytalan. Figyelem! Amennyiben az út úgy kanyarodik vagy szűkül, hogy a védekező fél irányváltoztatás nélkül is akaratlanul leszorítja a támadó félt, azaz a támadó alól „elfogy” a beton, az nem leszorítás, a támadónak más helyet kell keresnie az előzésre.
Kiszorítás
Touring esetében: Olyan esetekben, ha a védekező nem hagy elég helyet (szabályosan védi az ívet), és a támadó kisebb helyre teszi be az autóját, mint ahol elférne, a támadó kiszorítja, vagy akár ki löki a védekezőt. Ha ez a kontaktus olyan mértékű, hogy a védekező autója jelentősen letér a megkezdett ívről és pozíciót kell feladnia, az előzés szabálytalan.
Ez alapján a videón az elől haladó joggal halad a maga ívén, a hátul haladónak kéne visszavenni nem? Bár csak a hitbox hülyeségén/pontatlanságán múlt az ütközés, simán mögé kellett volna soroljon.
A szabálykönyvből:
Előzési manővernek számít, ha a támadó fél első tengelye egy vonalba kerül a védekező fél hátsó tengelyével. A védekező félnek elegendő helyet kell hagyni, hogy a támadó fél is az aszfalton tudja folytatni a manővert, különben leszorításról beszélünk, ami szabálytalan. Figyelem! Amennyiben az út úgy kanyarodik vagy szűkül, hogy a védekező fél irányváltoztatás nélkül is akaratlanul leszorítja a támadó félt, azaz a támadó alól „elfogy” a beton, az nem leszorítás, a támadónak más helyet kell keresnie az előzésre.
Kiszorítás
Touring esetében: Olyan esetekben, ha a védekező nem hagy elég helyet (szabályosan védi az ívet), és a támadó kisebb helyre teszi be az autóját, mint ahol elférne, a támadó kiszorítja, vagy akár ki löki a védekezőt. Ha ez a kontaktus olyan mértékű, hogy a védekező autója jelentősen letér a megkezdett ívről és pozíciót kell feladnia, az előzés szabálytalan.
Ez alapján a videón az elől haladó joggal halad a maga ívén, a hátul haladónak kéne visszavenni nem? Bár csak a hitbox hülyeségén/pontatlanságán múlt az ütközés, simán mögé kellett volna soroljon.
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2023.09.04. 22:26
- Név: Demcsik Márton
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Én nem leszek ma :/
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10855
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- Knife
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 297
- Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Ez(ek) megint marha jó verseny(ek) volt(ak).
Nagyon lehet küzdeni és ha az előtted lévő hibázik, előzhetsz is. Így felértékelődik a rajthely. Sajnos a második futamon összeakadtunk párszor Dalanics Janival, aminek többnyire én ittam meg a levét. Dehát az egész Cselt hibája, ha nem előz meg az első futam utolsó kanyarvételekor, nem kerülök Jani elé
emerico kérlek javítsd a rajtszámomat a kocsin: 81 a valós.
Köszi!
Nagyon lehet küzdeni és ha az előtted lévő hibázik, előzhetsz is. Így felértékelődik a rajthely. Sajnos a második futamon összeakadtunk párszor Dalanics Janival, aminek többnyire én ittam meg a levét. Dehát az egész Cselt hibája, ha nem előz meg az első futam utolsó kanyarvételekor, nem kerülök Jani elé
emerico kérlek javítsd a rajtszámomat a kocsin: 81 a valós.
Köszi!
-
- 2025 licenszes
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2015.08.31. 22:22
- Név: Koczogh László
- Kormány: G29
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Üdv! Másnak sincs szerver, vagy csak nállam van gond?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég