Touring World Cup - Társalgó
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10855
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Touring World Cup - Társalgó
Sziasztok. A BTCC-s autókkal indítunk túraautó bajnokságot, mely inkább a TCR World Tour-ra fog hasonlítani. Csak első kerekes autók.
Megvásárolható több módon is, de ha csak egyet akarsz megvenni, azt is lehet.
A módba belekerül a 2024-es festéscsomag is, bővülni fog az autópark.
BTCC Pack
https://store.steampowered.com/itemstor ... tail/1035/
Autók:
HYUNDAI 2023
#1 – Tom Ingram – Bristol Street Motors with ExcelR8
#3 – Tom Chilton – Bristol Street Motors with ExcelR8
#14 – Ronan Pearson – Bristol Street Motors with ExcelR8
#22 – Nick Halstead – Bristol Street Motors with ExcelR8
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/80/
TOYOTA 2023
#6 – Rory Butcher – Toyota Gazoo Racing UK
#37 – Ricky Collard – Toyota Gazoo Racing UK
#42 – George Gamble – Toyota Gazoo Racing UK
TOYOTA 2022
#21 – Ricky Collard – Toyota Gazoo Racing UK
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/72/
VAUXHALL 2023
#11 – Andrew Watson – CarStore Power Maxed Racing
#40 – Aron Taylor-Smith – CarStore Power Maxed Racing
#88 – Mikey Doble – CarStore Power Maxed Racing
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/87/
HONDA 2023
#16 – Aiden Moffat – One Motorsport with Starline Racing
#66 – Josh Cook – One Motorsport with Starline Racing
#70 – Will Powell – One Motorsport with Starline Racing
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/91/
CUPRA 2023
#17 – Dexter Patterson – Re.Beverages and Bartercard with Team Hard
#19 – Bobby Thompson – Autobrite Direct with Millers Oils
#28 – Nicolas Hamilton – Go-Fix with AutoAid Breakdown
#96 – Jack Butel – Go-Fix with AutoAid Breakdown
#99 – Jade Edwards – Re.Beverages and Bartercard with Team Hard
#123 – Dan Lloyd – Autobrite Direct with Millers Oils
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/93/
FORD 2023
#27 – Dan Cammish – NAPA Racing UK
#32 – Daniel Rowbottom – NAPA Racing UK
#77 – Sam Osborne – NAPA Racing UK
#116 – Ashley Sutton – Napa Racing UK
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/79/
Megvásárolható több módon is, de ha csak egyet akarsz megvenni, azt is lehet.
A módba belekerül a 2024-es festéscsomag is, bővülni fog az autópark.
BTCC Pack
https://store.steampowered.com/itemstor ... tail/1035/
Autók:
HYUNDAI 2023
#1 – Tom Ingram – Bristol Street Motors with ExcelR8
#3 – Tom Chilton – Bristol Street Motors with ExcelR8
#14 – Ronan Pearson – Bristol Street Motors with ExcelR8
#22 – Nick Halstead – Bristol Street Motors with ExcelR8
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/80/
TOYOTA 2023
#6 – Rory Butcher – Toyota Gazoo Racing UK
#37 – Ricky Collard – Toyota Gazoo Racing UK
#42 – George Gamble – Toyota Gazoo Racing UK
TOYOTA 2022
#21 – Ricky Collard – Toyota Gazoo Racing UK
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/72/
VAUXHALL 2023
#11 – Andrew Watson – CarStore Power Maxed Racing
#40 – Aron Taylor-Smith – CarStore Power Maxed Racing
#88 – Mikey Doble – CarStore Power Maxed Racing
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/87/
HONDA 2023
#16 – Aiden Moffat – One Motorsport with Starline Racing
#66 – Josh Cook – One Motorsport with Starline Racing
#70 – Will Powell – One Motorsport with Starline Racing
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/91/
CUPRA 2023
#17 – Dexter Patterson – Re.Beverages and Bartercard with Team Hard
#19 – Bobby Thompson – Autobrite Direct with Millers Oils
#28 – Nicolas Hamilton – Go-Fix with AutoAid Breakdown
#96 – Jack Butel – Go-Fix with AutoAid Breakdown
#99 – Jade Edwards – Re.Beverages and Bartercard with Team Hard
#123 – Dan Lloyd – Autobrite Direct with Millers Oils
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/93/
FORD 2023
#27 – Dan Cammish – NAPA Racing UK
#32 – Daniel Rowbottom – NAPA Racing UK
#77 – Sam Osborne – NAPA Racing UK
#116 – Ashley Sutton – Napa Racing UK
https://store.steampowered.com/itemstor ... detail/79/
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10855
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Touring World Challenge - Társalgó
A topic tetején szavazás. Szeretnétek egyedi skineket?
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- Petter
- Touring World Cup
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: 2023.07.07. 23:12
- Név: Peter Hummel
- Kormány: CSL DD + V3 pedálsor
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Sziasztok!
Ha valaki csatlakozna csapathoz, vagyis hogy csapat legyünk, örömmel várom.
Honda talicskával.
Ha valaki csatlakozna csapathoz, vagyis hogy csapat legyünk, örömmel várom.
Honda talicskával.
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 790
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Várom mi lesz a bajnokság végkimenetele, mert az FWD kocsik között kb csak nüansznyi különbségek vannak. Nagyon az emberi és setup tényezpk fognak kijönni majd a futamokon. Egyet sajnálok viszont, hogy nem sok taktika maradt ezzel a gumi felállással, sanszosan mindegyik futamon végig lehet trepnizni anélkül hogy elfogynának vagy bármi gondjuk lenne így elvész a a gumikezelések közötti különbségek, mert csak nyomod neki és nem foglalkozol vele kb. Persze értem én ha nem lenne kötött gumi akkor mindenki végig softozna, de 30 percnél a softra azért kell egy kicsit figyelni, a médium fixen bírni fogja és talán még külön setupot sem fog igényelni a két különböző típus.
Érdekes lesz, a mezőny nagyon egybe van és még nem is jött szerintem mindenki a 0. fordulóra aki jelentkezett vagy általában jönni szokott futamokra. MEglátjuk hogy ez menyni kakaskodást hoz majd
Érdekes lesz, a mezőny nagyon egybe van és még nem is jött szerintem mindenki a 0. fordulóra aki jelentkezett vagy általában jönni szokott futamokra. MEglátjuk hogy ez menyni kakaskodást hoz majd
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 490
- Csatlakozott: 2010.11.08. 19:06
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Elég szoros bajnokság várható, amit én javasolnék:
15 perces időmérő, 5 perces warmupok, így már spórolva lenne 25 perc és egy harmadik verseny is beleférne. 30-25-20 perces versenyek esetleg hard-medium-soft gumin? P2P-t eldobnám, nem fog senki se kockáztatni olyan helyen előzést, ahol amúgy nem nyomná a P2P-t, a másik hogy egy hibát simán ki lehet korrigálni vele. Ez az én meglátásom.
Időterv:
20:00 - 20:15 Időmérés
20:15 - 20:20 Bemelegítés
20:20 - 20:50 30 perces verseny (csak hard gumi használható)
20:55 - 21:00 Bemelegítés
21:00 - 21:25 25 perces verseny, (első verseny befutója alapján, csak medium gumi használható)
21:30 - 21:35 Bemelegítés
21:35 - 21:55 20 perces verseny (első 8 fordul, csak soft gumi használható)
Vagy a 3 gumit el kellene osztani a versenyekre, szabadon válaszhatná a versenyző melyik versenyre melyik rakja fel, akkor viszont egységesen 25 perces versenyek lehetnének.
15 perces időmérő, 5 perces warmupok, így már spórolva lenne 25 perc és egy harmadik verseny is beleférne. 30-25-20 perces versenyek esetleg hard-medium-soft gumin? P2P-t eldobnám, nem fog senki se kockáztatni olyan helyen előzést, ahol amúgy nem nyomná a P2P-t, a másik hogy egy hibát simán ki lehet korrigálni vele. Ez az én meglátásom.
Időterv:
20:00 - 20:15 Időmérés
20:15 - 20:20 Bemelegítés
20:20 - 20:50 30 perces verseny (csak hard gumi használható)
20:55 - 21:00 Bemelegítés
21:00 - 21:25 25 perces verseny, (első verseny befutója alapján, csak medium gumi használható)
21:30 - 21:35 Bemelegítés
21:35 - 21:55 20 perces verseny (első 8 fordul, csak soft gumi használható)
Vagy a 3 gumit el kellene osztani a versenyekre, szabadon válaszhatná a versenyző melyik versenyre melyik rakja fel, akkor viszont egységesen 25 perces versenyek lehetnének.
Név: Hegyvári János
Kormány: Logitech G29
Kormány: Logitech G29
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 790
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Ha szeretnénk valami gumi taktikázást látni akár 2 vagy 3 futam van egy versenyhétvégén, ahhoz szerintem mindenképpen az kéne hogy egyforma hosszúak legyenek a versenyek különben sanszosan mindenki úgy választana ha lehet, hogy ahogy a táv csökken úgy megy a lágyabb gumi felé. Én lehet inkább azt nomdanám, bár nehezebb ellenőrizni, hogy 2x30 perc nincsen megszabva melyik versenyen milyen gumival mész de két különböző szettet kell használnod, bár akkor a pontozást is lehet azonosra hoznám fel a futamokon, mert eltérő pontozás megintcsak implikálhatja hogy melyik versenyre milyen gumit rak fel az ember és megintcsak a "taktika" kiesne a képletből.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Baki 2024.07.24. 01:24-kor.
- Gabesz27
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 105
- Csatlakozott: 2014.12.20. 21:30
- Név: Fodor Gábor
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Volt egy TC bajnokság ahol úgy volt megoldva, hogy a három futamból az egyiken mindenképp használni kellett az opciós gumit is, de te dönthetted el melyiken mész vele.
Mondjuk ott nagyobb különbség volt a két keverék között, így ez is egy lehetőség volt a taktikázásra.
3x20 perces futamok voltak.
Mondjuk ott nagyobb különbség volt a két keverék között, így ez is egy lehetőség volt a taktikázásra.
3x20 perces futamok voltak.
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2009.03.26. 14:44
- Név: Bernhardt Gábor
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Paks
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
A Jani által vázolt verziót én azért nem támogatom, mert legideálisabb esetben is este 10kor lenne vége. Számomra ez már túl késő. Bármilyen csúszás esetén már fél 11. Ilyen esetekben én a 3. futamon nem tudnék indulni.(4:45kor kelek)
A 3 futamos lebonyolítás nem lenne rossz, sőt tetszik is, de ebben a formában hosszúak lennének. Rövidebb formában meg tuti nem kellene a gumikkal foglalkozni, végig lehetne taposni, ami nem feltétlenül jó.
Mindenképpen jó lenne valami extra lebonyolítás, ami elüt a megszokottól.
A p2p-vel meg nemtudom mi legyen. Én nem szeretem, ez tény, túl sok figyelmet igényel, és nem is akkora taktikai eszköz, mert az elejében szinte mindenki hasonlóképpen használja.
Én szivem szerint kivenném, és adnék egy kis szélárnyékot.
A lebonyolítást szóval valahogy meg kellene fűszerezzük, javasolnék egy Discordos megbeszélést, ott egyszerűbb megbeszélni ezeket a dolgokat.
A 3 futamos lebonyolítás nem lenne rossz, sőt tetszik is, de ebben a formában hosszúak lennének. Rövidebb formában meg tuti nem kellene a gumikkal foglalkozni, végig lehetne taposni, ami nem feltétlenül jó.
Mindenképpen jó lenne valami extra lebonyolítás, ami elüt a megszokottól.
A p2p-vel meg nemtudom mi legyen. Én nem szeretem, ez tény, túl sok figyelmet igényel, és nem is akkora taktikai eszköz, mert az elejében szinte mindenki hasonlóképpen használja.
Én szivem szerint kivenném, és adnék egy kis szélárnyékot.
A lebonyolítást szóval valahogy meg kellene fűszerezzük, javasolnék egy Discordos megbeszélést, ott egyszerűbb megbeszélni ezeket a dolgokat.
Gabor Bernhardt
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3235
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Én a 3 futamos programot támogatnám.
20.00-20.10 - Q1: 10perc
20.10-20.15 - W1: 5p
20.15-20.40 - R1: 25p
pihi 5p
20.45-20.50 - Q2: Super pole (1 gyors kör engedélyezett (5perc idővel, akár ghost autó beállítással, hogy ne zavarjuk egymást ne legyen abból galiba, hogy valaki a másiknak elbassza azt az 1 körét, vagy segít a másiknak)
20.50-20.55 - W2: 5p
20.55-21.20 - R2: Q2 alapján 25p
pihi 5p : általában ez szokott lenni a dupla futamoknál is, de szerintem tök felesleges ha amúgy is van egy 5 perces warm up is utána. Szóval ilyennel is lehetne fogni 5 percet.
21.25-21.30 - W3: 5p
21.30-21.50 - R3: 20p 1-8 fordítva R2 (vagy akár R1 alapján, tökmindegy)
Szerintem így is úgy is elhúzodna 22.00-ig amúgy az egész, tegnap is 55 körül végeztünk ha jól figyeltem az időt.
R1, R2 pontozás azonos, R3 eltérő (szóval a meglévő kitalált pontozásba nem kell belenyúlni)
Én az első 8-nak adnék súlyokat 5kg-onként, ezzel közelebb hozva egymáshoz az embereket.
Versenyek előtt meg 1 percre növelném a kilépési időt, mert rengetegszer van olyan, hogy valaki bent marad mert nem nyom rá a drivera, vagy még akad neki az rf2 és akár amiatt nem tudja betölteni a setupot. A szinkronizálási idő meg 30 másodperc. szóval jó esetben 5 másodperce van a tapasztalatlan embernek kilépni a pályára.
Egyébként meg PRO TIPP: van egy ASSIGN gomb a setupoknál. A kiválasztott setupnál nyomjátok meg és nem kell mindig betölteni bármilyen esemény előtt. Érdemes használni. Ez nem spanyol viasz. RF1- is tudta.
20.00-20.10 - Q1: 10perc
20.10-20.15 - W1: 5p
20.15-20.40 - R1: 25p
pihi 5p
20.45-20.50 - Q2: Super pole (1 gyors kör engedélyezett (5perc idővel, akár ghost autó beállítással, hogy ne zavarjuk egymást ne legyen abból galiba, hogy valaki a másiknak elbassza azt az 1 körét, vagy segít a másiknak)
20.50-20.55 - W2: 5p
20.55-21.20 - R2: Q2 alapján 25p
pihi 5p : általában ez szokott lenni a dupla futamoknál is, de szerintem tök felesleges ha amúgy is van egy 5 perces warm up is utána. Szóval ilyennel is lehetne fogni 5 percet.
21.25-21.30 - W3: 5p
21.30-21.50 - R3: 20p 1-8 fordítva R2 (vagy akár R1 alapján, tökmindegy)
Szerintem így is úgy is elhúzodna 22.00-ig amúgy az egész, tegnap is 55 körül végeztünk ha jól figyeltem az időt.
R1, R2 pontozás azonos, R3 eltérő (szóval a meglévő kitalált pontozásba nem kell belenyúlni)
Én az első 8-nak adnék súlyokat 5kg-onként, ezzel közelebb hozva egymáshoz az embereket.
Versenyek előtt meg 1 percre növelném a kilépési időt, mert rengetegszer van olyan, hogy valaki bent marad mert nem nyom rá a drivera, vagy még akad neki az rf2 és akár amiatt nem tudja betölteni a setupot. A szinkronizálási idő meg 30 másodperc. szóval jó esetben 5 másodperce van a tapasztalatlan embernek kilépni a pályára.
Egyébként meg PRO TIPP: van egy ASSIGN gomb a setupoknál. A kiválasztott setupnál nyomjátok meg és nem kell mindig betölteni bármilyen esemény előtt. Érdemes használni. Ez nem spanyol viasz. RF1- is tudta.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10855
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Touring World Cup - Társalgó
Egyik verzió sem jó igazán. Most becsap titeket, hogy olyan pályán mentünk ami nem igazán ölte a gumikat és az időjárás is kedvező volt.
Három futam nem fér bele, rövidítés pedig semmilyen gumimizériát nem hozz.
Sőt, ellentételes.
Mind a főfutamot, mind a sprint futamot hosszabbra venném, rövidebb időmérővel és bemelegítéssel.
A fizikához nem tudok nyúlni, így megmarad a push to pass. Ha zavar, ne nyomd
20:00 - 20:20 Időmérés
20:20 - 20:25 Bemelegítés
20:25 - 21:00 35 perces verseny (csak medium és hard gumi használható)
21:00 - 21:05 Bemelegítés
21:05 - 21:30 25 perces verseny, első 8 fordul (csak soft gumi használható)
a 21:30 az esetleges újraindítások, kicsi csúszásokkal is max 21:45-ig húzódna
Három futam nem fér bele, rövidítés pedig semmilyen gumimizériát nem hozz.
Sőt, ellentételes.
Mind a főfutamot, mind a sprint futamot hosszabbra venném, rövidebb időmérővel és bemelegítéssel.
A fizikához nem tudok nyúlni, így megmarad a push to pass. Ha zavar, ne nyomd
20:00 - 20:20 Időmérés
20:20 - 20:25 Bemelegítés
20:25 - 21:00 35 perces verseny (csak medium és hard gumi használható)
21:00 - 21:05 Bemelegítés
21:05 - 21:30 25 perces verseny, első 8 fordul (csak soft gumi használható)
a 21:30 az esetleges újraindítások, kicsi csúszásokkal is max 21:45-ig húzódna
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég