Oldal: 29 / 31

Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.

Elküldve: 2023.08.22. 14:51
Szerző: freakyo
Porsche kupára legyen egy Nordschleife is 8-) :D

Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.

Elküldve: 2023.08.23. 18:15
Szerző: Baki
freakyo írta: 2023.08.22. 14:51 Porsche kupára legyen egy Nordschleife is 8-) :D
Kár hogy nem lehet itt like gombot nyomni, pedig ment volna az üzenetre a like. 8-)

Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.

Elküldve: 2023.08.27. 10:56
Szerző: emerico
freakyo írta: 2023.08.22. 14:51 Porsche kupára legyen egy Nordschleife is 8-) :D
Meg akarsz ölni? :D

Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.

Elküldve: 2023.09.02. 10:19
Szerző: Power
Sziasztok!

2 kérdésem lenne:
Egy ideje nem tölt be a liveracers (https://simco.liveracers.com/Live/), szimplán "A webhely nem érhető el" üzenetet kapom. Nálam van valami gond?
Szeptember 25-re nincs kiírva futam sem BTCC-ben, sem Mini-ben. Ez csak elírás, vagy tényleg nem lesz futam. (részemről jó így, mert azon a héten nem leszek itthon :) )

Előre is köszönöm a válaszokat!

Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.

Elküldve: 2023.09.02. 19:23
Szerző: Adam
megszűnt a liveracers. nem nálad vana gond

Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.

Elküldve: 2023.09.03. 21:00
Szerző: emerico
Adam írta: 2023.09.02. 19:23 megszűnt a liveracers. nem nálad vana gond
Igen, jövő héten keresünk valami más megoldást. Nagy kár, mert messze ez volt a legjobb

Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.

Elküldve: 2023.09.12. 17:20
Szerző: emerico
Néhány fontos információ

A szerverünkről lehet elköltözik a társbajnokság, a gép nem is a mienk, így várhatóan a havi költségeink a duplájára nőnek minimum. Az kemény, mert, hogy 0-ra jöjjünk ki, kb 10-15.000 Forintos éves díjat kéne kérnem
Várható havidíja a szerverhostingnak 35-37.000 Ft, ami éves szinten egy laza félmillió, amit egy összegben illene kiperkálni. Ez már nekem is fájna. Még ezek nem végleges számok, de ha a legrosszabb verzió következik be, akkor át kell gondolnunk, hogy folytatjuk a SIMCO-t. Folytatni biztos fogom, nem zár be az oldal :)

Másik fontos dolog. Az első kerekes autókkal elszabadulnak az indulatok, mert egyszerűen nem lehet test-test ellen küzdeni. Összeragadnak a pilóták, kiforog a versenyző. A szokásos, régóta ismert probléma, amit láthatóan nem tudnak/akarnak megoldani, és ez ha az elmúlt 6-7 évben nem változott, akkor ez már így marad. Jelenleg a BTCC-ben, de főként a vékony gumis MINI-nél hatalmas probléma. Lényegében már kurvaanyázással telik a futam, ami nem jó. Én is sokszor indulatos vagyok, aztán visszanézve már nem olyan egyértelmű a dolog. Persze, meg lehet tanulni úgy csatázni, hogy nem értek össze, de ez szinte lehetetlen.
Emiatt a két bajnokság után a jövőben nem nagyon fogunk első kerekes autókkal szórakozni. Én rohadtul szeretem pedig, de ez nem megy.

Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.

Elküldve: 2023.10.19. 22:50
Szerző: Knife
Hali!
Porschénál vettem most észre, hogy időnként nem akar váltani, csak csipog. Ez autóspec? Nem lehet kikapcsolni? Vagy figyelni kell a fordulatra és ennyit lehet tenni? Mert ha egyszer nem vált utána hajlamos megállásig "beragadni".

Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.

Elküldve: 2023.10.20. 10:57
Szerző: emerico
Knife írta: 2023.10.19. 22:50 Hali!
Porschénál vettem most észre, hogy időnként nem akar váltani, csak csipog. Ez autóspec? Nem lehet kikapcsolni? Vagy figyelni kell a fordulatra és ennyit lehet tenni? Mert ha egyszer nem vált utána hajlamos megállásig "beragadni".
Ez a Shift Protection, minden komolyabb nagy GT autóban benne van. A kupás Porsche-ban is, ez ilyen. Főként a balfasz gentleman driverekre van kitalálva. Életben lehet, hogy ki lehet kapcsolni. Utána olvasok, hogy rF2 alatt ki lehet-e.

Viszont azt írják, a kikapcsolással nagy a kockázat, hogy eldurrantod a motort, mert így lett tervezve.

Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.

Elküldve: 2023.10.20. 11:04
Szerző: Knife
emerico írta: 2023.10.20. 10:57
Knife írta: 2023.10.19. 22:50 Hali!
Porschénál vettem most észre, hogy időnként nem akar váltani, csak csipog. Ez autóspec? Nem lehet kikapcsolni? Vagy figyelni kell a fordulatra és ennyit lehet tenni? Mert ha egyszer nem vált utána hajlamos megállásig "beragadni".
Ez a Shift Protection, minden komolyabb nagy GT autóban benne van. A kupás Porsche-ban is, ez ilyen. Főként a balfasz gentleman driverekre van kitalálva. Életben lehet, hogy ki lehet kapcsolni. Utána olvasok, hogy rF2 alatt ki lehet-e.

Viszont azt írják, a kikapcsolással nagy a kockázat, hogy eldurrantod a motort, mert így lett tervezve.
Éreztem én hogy velem van a baj :D
És mi a titka? Visszaváltani pl nem enged ha picit is gázon van a lábam. ez pl orúzsban és utána is gondot okoz, mert kések egy váltással, utána viszont nem enged váltani hiába engedtem fel rég. Ettől ugye a kocsi csak lassul az emelkedőn ha lenyomom a gázt esélytelen hatodikban már felmenni. Ha felérek akkor sem enged váltani egy ideig. Van egy minimum idő? mert nem sikerült rájönnöm mennyi lehet.