Oldal: 12 / 22

Re: Társalgó

Elküldve: 2014.01.21. 10:10
Szerző: Capeta
freakyo írta:
emerico írta:
freakyo írta:Hehe végén Janival jót csatáztunk. :lol:
Amúgy a közepe elég uncsi volt. Eleje meg csak-csak
egy izgalmas volt mikor kiszorítottál :evil:
:lol:
Kanyar előtt jóval, előtted voltam kb másfél, két kerékkel, plusz belső íven gurultam. Mér nem vetted el? :D Tanulj a Janitól, ugyanott elfértünk ketten. :twisted:
Hát azért azt még egyszer nem próbálnám meg. :lol:

Re: Társalgó

Elküldve: 2014.01.21. 12:54
Szerző: Kyip
Night írta:Nekem volt box, a futomuvet megjavitottak, de a kocsi box utan 5-tel kevesebbet ment egyenesben...
:o
Nekem nem volt! :( kb 10. kör felétől a jobb első kerék már nem képezte szekerem részét, és... hiányzott! Szóval jeleztem a boxnak és írták is hogy készen állnak. 3 kerékkel egész jó tempóban be is értem, végiggurultam de sehol piros téglalap :shock: aztán visszatolattam hogy hátha nem vettem észre, de akkor sem, sehol semmi. :evil:

Re: Társalgó

Elküldve: 2014.01.21. 13:28
Szerző: Lali
Sajna igen én pedig ismertem a box problémáját de hogy a négy rajtból háromszor jól indultam. A negyedikre meg a box felé indult meg a kocsi és hiába akartam volna visszahúzni abból csak megforgás lett volna. Már ha egy kerék is bemegy akkor is vége kizár.
Annyit fűznék hozzá hogy a négy rajt az mind olyan gond miatt volt, hogy valaki elnézte az indítást, Kami harmadiknál kiugrott erre is kapott egy restartot . Előtte beragadás meg eau rouge ban a tömegbaleset mindegyikért volt restart. Én meg majdnem két év után visszatérésem első versenyét elba...tam :roll: . Mikrofonom nincs per pillanat de fent voltam team speaken. Örültem volna ha végre tudok veletek újra beszélni :D
Nem mondhatja senki hogy nem készültem fel a versenyre, még volt az időmben is amit nem tudtam kihozni mert én megálltam 33 perc után,igaz még nekem is befért volna egy kör ha nem bakom el az eau rouge után kisodródtam. Minden hiba amit elkövettem csak túlakarásom miatt történt. Nem akartam csúnyát írni ezért bocsánat.

Re: Társalgó

Elküldve: 2014.01.21. 13:34
Szerző: Lali
Pal Kinizsi írta:
Night írta:Nekem volt box, a futomuvet megjavitottak, de a kocsi box utan 5-tel kevesebbet ment egyenesben...
:o
Nekem nem volt! :( kb 10. kör felétől a jobb első kerék már nem képezte szekerem részét, és... hiányzott! Szóval jeleztem a boxnak és írták is hogy készen állnak. 3 kerékkel egész jó tempóban be is értem, végiggurultam de sehol piros téglalap :shock: aztán visszatolattam hogy hátha nem vettem észre, de akkor sem, sehol semmi. :evil:
Nem minden javítást végeznek el az is kipróbáltam gyakorlás közben kerék elvesztését soha nem javították meg sőt volt olyan hogy ki sem jönnek a" szerelők", sőt a futómű javítása sem megy nekik csak olyan 30 % sérülésnél.

Re: Társalgó

Elküldve: 2014.01.21. 13:42
Szerző: kamikaze
Lali, kár érte. Legközelebb találkozunk.
Azt néztem gyakorlásnál milyen jól mész.

Re: Társalgó

Elküldve: 2014.01.21. 13:53
Szerző: Lali
emerico írta:sajnos hiába irkáltam hogy vigyázzatok a rajtnál a boxra, páran berongyoltak. ezúton is puszi a pálya készítőinek, sose fogom megérteni, hogy épít valaki egy 14km-es pályát, és a boxot leszarja.

a futam jó volt, sokkal előrébb végeztem mint amit a lassúcska kocsim bírt
Mert a gpl pályát konvertálták és ott is ilyen a box , csak az a játék nem zár ki, ha bemész mivel eredetileg csak akkor mentek a boxba ha valami gebasz volt a kocsival. Szóval ott nincs boxmunka, gp módban elszarod a kocsit szia kiestél. Az rf szabályrendszere más,a konvertálásnál ezt a hibát követték, hogy ezt nem vették figyelembe inkább a pályát szélesítették ki.
Amúgy annó sem a leggyorsabb kocsik nyertek spaban mert azok mind elromlottak vagy összetörtek. A brm bár lassabb volt de pont ezért tudta hozni a jó helyezéseket mert a pályán maradt.Később is a h motorjuk ereje elveszett a horror tömegük miatt.
A lotusok gyenge motorjait is csak a rendkívül könnyű kasznival tudták kompenzálni. Többször estek ki mint azt meg lehetne számolni. A hondák meg kb a vezethetetlen kocsik kategóriájába estek de a motorjuk király volt. A Ferrari volt az abszolút legszelídebb kocsi csak abba meg nem győztek meghalni. A Brahbamok hozták az egyenletes teljesítményeket.Az eredeti GPL játékban is a Lotus Honda Eagle hármas a leggyorsabb de megbízhatatlanok. A 66 os év kocsijai sokkal jobbak. Azokat kéne valakinek becsületesen rf alá rakni na ott van kilincsel előre ;)

Re: Társalgó

Elküldve: 2014.01.21. 13:57
Szerző: Lali
kamikaze írta:Lali, kár érte. Legközelebb találkozunk.
Azt néztem gyakorlásnál milyen jól mész.
GPL liga 2004-től 2011 ig:) bár ott sem voltam elől de van néhány beállításom( kocsinként 10 minimum) amiket lehet kompromisszumosan alkalmazni a váltó a fő gond az ottani áttétek itt nagyon rövidek meg ott kevés az ötös váltó de meg lehet mókolni.Van az rf setupjának beállítása ahol az értékeket máshogy lehet megadni?
Kellett a pihi sokkal egyenletesebb nyugodtabb lettem.Lehet vénülök :D

Re: Társalgó

Elküldve: 2014.01.21. 23:31
Szerző: Lali
Na gurultam három karikát az új pályán , elég hegyi felfutásos jellege van jó kis pálya ez is :mrgreen: Természetesen van baj vele elég, ha pl kimész a pályáról mondjuk a szerpentines résznél már egy emelettel lejjebb is vagy kb egy komplett visszafordítót átvágtál és az rf meg se nyekken hogy vágott kör. Vagy ha még a lenti részen elmégy málnázni nincs visszaút csak a rossz irányba mire megtalálod a pályát ki is zárnak. A box itt is olyan! Nincs de ha kimégy nyekk!! A pálya szintén gpl konvert de elég rossz munka az átgázolhatóság miatt. Mondjuk aki itt hajt mint a meszes az meg is érdemli. A momom sírt :mrgreen: ahogy a műanyag tipródik köll egy kis kenés.( vagy egy normális kormány) :lol:

Re: Társalgó

Elküldve: 2014.02.01. 00:10
Szerző: emerico
a következő pálya valóban egy szerpentin. ezt biza be kell gyakorolni, különben tuti halál

Re: Társalgó

Elküldve: 2014.02.01. 11:33
Szerző: jegember95