Oldal: 49 / 73

Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo

Elküldve: 2012.02.24. 18:09
Szerző: TerranceG
freakyo írta:
freakyo írta:PSRL (magyar)

"
PSRL Endurance Series első adása - 2012.02.23 - csütörtökön - 20.00 -tól

Szeretnénk minél több csapatvezetőt meghívni beszélgetni az elkövetkezendő szezonról.Tesztbajnokság végeredménye - mely pilóták/csapatok nyertek FREE indulási jogot.

További témák:

Elengedés "állandó téma"
Elő B.T. tevékenysége
Verseny közbeni óvások
Lámpák fények használata
Előzési pontok kijelölése illetve tiltása"
Jó lenne, ha a P2es csapatból is jönne egy ember. Én Zsoltira vagy Norbira gondoltam, mivel ők voltak az előző szezonban is. Bence még újonc az enduranszban.

1 nappal eltolták. Én ezen nem tudok résztvenni. Zsolti te igen?
PSRL Endurance Series első adása - 2012.02.24 - Péntek - 20.00 -tól
Mint kiderült dolgoznom kell, de majd megpróbálom úgy intézni, hogy békén hagyjanak egy kicsit az adás idejéig.

Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo

Elküldve: 2012.02.24. 23:10
Szerző: TerranceG
Voltam a megbeszélésen, a tv adás elméletileg elérhető a simsporttv-n. Érdemes mindenkinek megnézni, de a lényeget megpróbálom leírni.
Kisebb kategóriás autók az íven haladva várják meg az előzést. Nem szabad cikázni vagy semmilyen hirtelen irányváltást tenni.
Spa-i pályán két helyen tiltva van az előzés. Elméletileg felfestett piros vonal jelzi a határ elejét és zöld a végét.
Minden versenyző küldjön majd egy fényképet magáról.
Lámpát csak max lekörözés elött szabad használni. Túlzott villogtatást az élő BT bünteti. Egyébként Simco-tól is várnak BT tagot, aki nem lehet versenyző.
Verseny közben a PSRL TS-en a BT-nél óvást lehet benyújtani az eset után 2 körrel.
GT kocsikba bekerül egyenlőre teszt jelleggel fékerő állíthatósága, mert állítólag túl hamar blokkol.
Szabályzat a fórumban közzé lesz téve és minden versenyzőnek láttamozni kell.

Az adás után még beszélgettünk és két dolog kimaradt.
A P1-es csapat megnyerte a teszt bajnokságot kategóriájukban, így nekik nem kell a nevezési díjjat befizetni.
Zytekünk ellen sok panasz érkezett, hogy túl gyors(?), ezért man_ -ék letesztelik és lehet, hogy súlyt kapunk. Majd meglátjuk.

Jövő héten ezért 1 órás tesztfutam lesz. A napról nemsokára szavazni is lehet.

Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo

Elküldve: 2012.02.24. 23:23
Szerző: jegember95
TerranceG írta: Zytekünk ellen sok panasz érkezett, hogy túl gyors(?), ezért man_ -ék letesztelik és lehet, hogy súlyt kapunk. Majd meglátjuk.
ajj, de birom, mikor a leleményességet büntetik... :evil: :?

Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo

Elküldve: 2012.02.24. 23:28
Szerző: freakyo
kösz, hogy ott voltál
kisebb kategóriás autónak az íven maradás a legjobb

"Verseny közben a PSRL TS-en a BT-nél óvást lehet benyújtani az eset után 2 körrel." Ez kicsit impossibruu, ha pont olyanok vannak tsen, akik csak versenyeznek és nincs plusz ember akit át tudunk küldeni a másik tsre :?
Fénykép tőlünk már van :D ahogy láttam be is mutatták :lol:
GT kocsis fékerő állítás szerintem felesleges :) úgy kell beállítani az autót, hogy jó legyen. Bár ez engem nagyon nem (fog) érint(eni). :)
Zyteket én is teszteltem, Kuncinak leírtam a véleményem amikor fent volt ő is a szerón. Szerintem olyan durván nem gyors, acurával max 1-2 tizedet ha kaptam.

A P2es csapat díját akkor intézzétek :) a GT-t meg elméletileg Szatócs fogja.

A többi korrekt

Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo

Elküldve: 2012.02.25. 07:51
Szerző: pepucs
jegember95 írta:
TerranceG írta: Zytekünk ellen sok panasz érkezett, hogy túl gyors(?), ezért man_ -ék letesztelik és lehet, hogy súlyt kapunk. Majd meglátjuk.
ajj, de birom, mikor a leleményességet büntetik... :evil: :?
A P2 zytec magasan a P2 legjobbja. Mással nem is nagyon van értelme indulni ha így marad. Akkor pedig márkakupa elé nézünk.

Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo

Elküldve: 2012.02.25. 08:21
Szerző: jegember95
Most meg ez veszi el a kedvem az egésztől, mert egy héttel a verseny elött még mindig nem tudom, milyen autóra számithatok a versenyen :?
sztem már nem kéne belepiszkáklni spa elött, meg kéne nézni, h 6 órán keresztül mik az erőviszonyok, és max. ha szükséges, majd a kövi futamra változtatni, mert nekem spa elött már nem kéne a huza-vona ;)
egy biztos, ha normálisan le van tesztelve minden kocsi, ezt el lehetett vna kerülni ;)

Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo

Elküldve: 2012.02.25. 10:36
Szerző: Szatocs
Freak, majd egy linket aggyá' már légyszi, hogy lássam, hova kell utalni. Na meg mennyit.

Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo

Elküldve: 2012.02.25. 10:51
Szerző: pepucs
jegember95 írta: ha normálisan le van tesztelve minden kocsi, ezt el lehetett vna kerülni ;)
Igen, de ez sajna nem történt meg.

Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo

Elküldve: 2012.02.25. 12:04
Szerző: TerranceG

Re: SIMCO Endurance infók - házigazda: freakyo

Elküldve: 2012.02.25. 13:46
Szerző: freakyo
Biztos, hogy kell az a zytek? Mivan ha túl lesz súlyozva vagy nem lesz eléggé súlyozva?

Én nem érzek durva különbséget az acura meg a zytek között, sőt lehet a porse meg annyival lassabb az acuránál... mint a zyteknél az acura, hiába kapta meg ugyan azt az erőforrást (ami gyengébb az elődjénél).
Ez kicsit orosz rulett. Lehet pályafüggő is. Mert bahrainbe pont, hogy 3 tizeddel maradtam el az acurától.
Enduranszon meg nem az az 1-2 tized fog jelenteni.

Az autókat több pályán is ki kell próbálni, és ezt mondhatom "autó választás" és "autók közelebb húzásának / fizika állításának" a területéről is.

Acurával is lehet ugyanazt az időt hozni mint a zytekkel. Alap setuppal néztem mind a 2 kocsit, erőlködni se kell az acurával.

Bár lehet jobb ötlet ha ki lenne véve a zytek. Látom már előre, bármi fog történni, egyik félnek nem fog tetszeni a dolog.