Társalgó
Re: Társalgó
Komolyan egyszer össze kéne zárni titeket egy ketrecbe, hogy harcoljatok egymással
Vegyél levegőt! 10 búvárból 9 ezt ajánlja.
Név: Felföldi Zoltán
Kormány: Logitech G25
Név: Felföldi Zoltán
Kormány: Logitech G25
Re: Társalgó
Ezeken az oldman fele visszaovasokon felrohogtem. Megov, mert megovtam, ezt csinalta Cseltel is... ovoda
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Re: Társalgó
vagy inkabb vmi amerikai roncsderby-be kene neveznunk megiscsak stilusosabb lenne de aaahhh... mindig ugyanaz a 2 ember talal meg engem, en mar csak legyintek, mondjak / irjak csak. Masokkal tok jokat tudtam csatazni. (Pinter Rolival.. bar ot tegnap 2szer is ahogy megeloztem keresztbe alltam magamtol Hegyvarival aki pimaszul becsapott es megelozott az utolso korokbe, stb)Apophis írta:Komolyan egyszer össze kéne zárni titeket egy ketrecbe, hogy harcoljatok egymással
http://www.youtube.com/watch?v=bueiLHGk ... ure=relmfu
Szilard megovtalak.. mert sajnos szinvonalon alul versenyeztel tegnap.. kivancsi vok ha vegig mogotted megyek es vegig lokdoslek, te megovnal -e engem. (nyugodtan nezze vissza barki, szerintem senki nem orulne neki ha ugy kene versenyeznie hogy a mogotte levo folyamat lokdosi probalja elerni hogy keresztbe alljon) De egyebkent is mindekepp megovtalak volna mert ahogy ott is irtam nem tartom korrektnek ezt a fajta versenyzest. Kerlek ne irj erre semmit nem akarok foloslegesen vitazni ugyis mashogy latod a dolgot mint en, es kesz.. emerico majd megnezi.
http://petervarga.net
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
- Cselt
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 1398
- Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
- Név: Cseh Tamás
- Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Nagyon jó futamok voltak tegnap, élveztem mindegyiket. Időmérős eredményemmel is nagyon elégedett voltam. Az első futamon egy kicsit jobban is szerepelhettem volna, de sajnos az egyik körben az első kanyartál egy kicsit túl keményen fékeztem és emiatt megpörögtem, ezzel vesztettem pár helyet, de azért előtte voltak jó csaták
A második futamon a 3. helyről rajtoltam, amit sajnos egyből el is vesztettem az egyenesben a kicsit gyengébb kocsival, utána viszont nagyon jókat csatáztunk. Többször volt, hogy több kanyaron keresztül is egymás mellett haladtunk és nagyon szép előzések voltak, élveztem Annak külön örültem, hogy viszonylag versenyképes köröket tudtam futni és az elejével menni.
Az tök jól kijött, hogy itt mennyit számított a szélárnyék, az első futamon mikor Night mögött tudtam menni a szélárnyékában annyira felgyorsultam, hogy a hátulról érkező gyorsabb autók támadását ki tudtam védeni, míg a második futamon mikor nem voltam szélárnyékban már a célvonalnál kb mellémértek és simán megelőztek.
Összességében jó futamok voltak, korrekt csatákkal remélem a következő is hasonlóan jó lesz
A második futamon a 3. helyről rajtoltam, amit sajnos egyből el is vesztettem az egyenesben a kicsit gyengébb kocsival, utána viszont nagyon jókat csatáztunk. Többször volt, hogy több kanyaron keresztül is egymás mellett haladtunk és nagyon szép előzések voltak, élveztem Annak külön örültem, hogy viszonylag versenyképes köröket tudtam futni és az elejével menni.
Az tök jól kijött, hogy itt mennyit számított a szélárnyék, az első futamon mikor Night mögött tudtam menni a szélárnyékában annyira felgyorsultam, hogy a hátulról érkező gyorsabb autók támadását ki tudtam védeni, míg a második futamon mikor nem voltam szélárnyékban már a célvonalnál kb mellémértek és simán megelőztek.
Összességében jó futamok voltak, korrekt csatákkal remélem a következő is hasonlóan jó lesz
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Re: Társalgó
oldman:
Szep, te megloksz ugy, hogy poziciot veszitek, utana tomegkrest okozol, en egyiket se mondhatom el magamrol es ram mondod, hogy nem vagyok korrekt es meg neked all fennebb... gratulalok
Szep, te megloksz ugy, hogy poziciot veszitek, utana tomegkrest okozol, en egyiket se mondhatom el magamrol es ram mondod, hogy nem vagyok korrekt es meg neked all fennebb... gratulalok
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Re: Társalgó
Szerintem verekedjetek inkább.
Kezd kicsit unalmas lenni, hogy szinte minden futam után egymásnak estek itt.
Kezd kicsit unalmas lenni, hogy szinte minden futam után egymásnak estek itt.
Vegyél levegőt! 10 búvárból 9 ezt ajánlja.
Név: Felföldi Zoltán
Kormány: Logitech G25
Név: Felföldi Zoltán
Kormány: Logitech G25
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 131
- Csatlakozott: 2009.03.26. 14:44
- Név: Bernhardt Gábor
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Paks
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Én is élveztem a futamokat, ellégé kijött a lépés, hát egyáltalán nem számoltam rá, hogy így fog alakulni. De ez csakis a gumiknak volt köszönhető, mert nagyon sokan szenvedtek, főleg akik kaptak plusszsúlyt. Sokat nem készültünk Norbival, futam előtt 20-30 kört, setuppal is csak picit, apró módosítások Doningtonhoz képest, ehhez képest pl az egyenesben marha jól ment a kocsi.
Ahogy számolgattam, mostmár én is fogok legközelebbi futamra plusszsúlyt kapni. Ehhez lenne egy kérdésem. Nem lehetne valamilyen más módon megoldani ezt a dolgot? Mert gondolom eléggé nehéz lehet így felkészülni, hogy kvali előtt kapja meg az ember a súlyt, jó tudom meg kell tankolni kb annyival amennyi súlyod van, de nekem az a tapasztalatom, hogy totál másképp viselkedik a kocsi több benyával, mint több súllyal, de a többiek majd erről nyilatkoznak.
Itt is szeretnék még egyszer elnézést kérni Márktól a 2. futam első köréért, utólag visszanézve nagyon elnéztem, esélytelen volt oda beférnem, szerencsére nem vesztettél túl sokat. Ezen kívül úgy érzem egész korrekt csatákat vívtam, hatalmas szerencsém volt, hogy a második futamon a többiek csatázgattak, felértem, és azzal a lendülettel egy egyenesben sikerült mindenkit megelőzni, hát nem volt mindennapi számomra
Ahogy számolgattam, mostmár én is fogok legközelebbi futamra plusszsúlyt kapni. Ehhez lenne egy kérdésem. Nem lehetne valamilyen más módon megoldani ezt a dolgot? Mert gondolom eléggé nehéz lehet így felkészülni, hogy kvali előtt kapja meg az ember a súlyt, jó tudom meg kell tankolni kb annyival amennyi súlyod van, de nekem az a tapasztalatom, hogy totál másképp viselkedik a kocsi több benyával, mint több súllyal, de a többiek majd erről nyilatkoznak.
Itt is szeretnék még egyszer elnézést kérni Márktól a 2. futam első köréért, utólag visszanézve nagyon elnéztem, esélytelen volt oda beférnem, szerencsére nem vesztettél túl sokat. Ezen kívül úgy érzem egész korrekt csatákat vívtam, hatalmas szerencsém volt, hogy a második futamon a többiek csatázgattak, felértem, és azzal a lendülettel egy egyenesben sikerült mindenkit megelőzni, hát nem volt mindennapi számomra
Gabor Bernhardt
Re: Társalgó
Agyig tankolod az autot en igy szoktam megoldani..Tequila írta:Én is élveztem a futamokat, ellégé kijött a lépés, hát egyáltalán nem számoltam rá, hogy így fog alakulni. De ez csakis a gumiknak volt köszönhető, mert nagyon sokan szenvedtek, főleg akik kaptak plusszsúlyt. Sokat nem készültünk Norbival, futam előtt 20-30 kört, setuppal is csak picit, apró módosítások Doningtonhoz képest, ehhez képest pl az egyenesben marha jól ment a kocsi.
Ahogy számolgattam, mostmár én is fogok legközelebbi futamra plusszsúlyt kapni. Ehhez lenne egy kérdésem. Nem lehetne valamilyen más módon megoldani ezt a dolgot? Mert gondolom eléggé nehéz lehet így felkészülni, hogy kvali előtt kapja meg az ember a súlyt, jó tudom meg kell tankolni kb annyival amennyi súlyod van, de nekem az a tapasztalatom, hogy totál másképp viselkedik a kocsi több benyával, mint több súllyal, de a többiek majd erről nyilatkoznak.
Itt is szeretnék még egyszer elnézést kérni Márktól a 2. futam első köréért, utólag visszanézve nagyon elnéztem, esélytelen volt oda beférnem, szerencsére nem vesztettél túl sokat. Ezen kívül úgy érzem egész korrekt csatákat vívtam, hatalmas szerencsém volt, hogy a második futamon a többiek csatázgattak, felértem, és azzal a lendülettel egy egyenesben sikerült mindenkit megelőzni, hát nem volt mindennapi számomra
http://petervarga.net
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3208
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Jó futam volt mindkettő. Végre nem volt Monza effektusom és a 2. futamon nem kellett vissza kapaszkodnom a középmezőnyből, hanem tudtam rongyolni előre fele. 7. helyekről 2. hely király, de a kvaliban sajnos volt még annyi, hogy szerezzek plusz pontot, ez nem jött össze
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Re: Társalgó
Mindig mas esik neki oldmannek, ez vajon mit jelenthet? Biztos azt, h mindenki mas hulyeApophis írta:Szerintem verekedjetek inkább.
Kezd kicsit unalmas lenni, hogy szinte minden futam után egymásnak estek itt.
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég