Oldal: 28 / 45

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Elküldve: 2012.05.22. 20:09
Szerző: Paffy
:D Magyar OB....... Semmit nem találsz,(néma csend,hulla szag) de ha nézted ma az Eurosport 2-t 17:00tol akkor Lantos András valamit említett. :roll:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Elküldve: 2012.05.22. 20:59
Szerző: kaszasi
Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Elküldve: 2012.05.22. 21:19
Szerző: Miha
Szicsó írta:Paffy...kár,hogy nem tudtál jönni,de volt Miha,és gyűjtött pár pontocskát a csapatnak. :D
Remélem picit könnyülünk a kövi futamra. :lol:
Még 1x köszönök mindent! Úgy ahogy be tudtam esni! :)

Kár hogy nem tudtam jelen lenni az első 2 futamon...nagyon jó a kocsi, Szicsó, meg minden! :twisted:

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Elküldve: 2012.05.22. 21:23
Szerző: Mugen
Ingy2 írta: Hátralévő táv unalmát Mugen törte meg azzal hogy meg mert előzni, szégyen gyalázat :lol:
Ja hogy Te is ott voltál Ingyombingyom?! :D
Sokkal nagyobb élvezet volt Janit legyűrni.
Mögötted, csak azért mentem körökön át, mert jó volt hallgatni a Vette hangját, hiszen jó a hangja.

:lol:

Hüje Camaro jól ment. :P

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Elküldve: 2012.05.22. 21:45
Szerző: Szicsó
Miha írta:
Szicsó írta:Paffy...kár,hogy nem tudtál jönni,de volt Miha,és gyűjtött pár pontocskát a csapatnak. :D
Remélem picit könnyülünk a kövi futamra. :lol:
Még 1x köszönök mindent! Úgy ahogy be tudtam esni! :)

Kár hogy nem tudtam jelen lenni az első 2 futamon...nagyon jó a kocsi, Szicsó, meg minden! :twisted:
:D
Remélem,legközelebb is tudsz jönni majd! ;)

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Elküldve: 2012.05.22. 21:46
Szerző: Szicsó
Paffy írta::D Magyar OB....... Semmit nem találsz,(néma csend,hulla szag) de ha nézted ma az Eurosport 2-t 17:00tol akkor Lantos András valamit említett. :roll:
Nem néztem...meséjjé má'! :D
Írjatok már pici infót a megfelelő topic-ba...Köszi! :D

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Elküldve: 2012.05.22. 21:51
Szerző: Szicsó
kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Gázpedálon,nagyon nem tudsz állítani...a lábadban kell keresni a hibát. :D Ennél a mod-nál,sokszor kell félgázt használni.
Én,amikor nagyon szenvedek a kigyorsításokkal,akkor a hátsó rugózást gyengítem,vagy hátsó a stab.-ot veszem lentebb,vagy a hátsó kerékdőlést állítgatom,vagy a hátsó szárnyat emelem,de elsősorban,a diffit veszem lentebb. ;)
De minden hatással van mindenre....főképp,a kanyarodásra.

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Elküldve: 2012.05.22. 22:47
Szerző: Zsolteee
kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.
Kigyorsítás mellett még a féktáv lehet trükkös, ott annyi a lényeg, hogy fékezés közben folyamatosan kell nyomni a gázt, hogy stabil maradjon az autó.

Igaz, hogy nem momo, de talán a DFGT-m beállításai segíthetnek kicsit:

Overrall effects: 100%
Spring effects: 50%
Damper Effect: 50%

Centering spring nincs engedélyezve, ahogy a report combined pedals sincs bepipálva.

A kormányt 300%-on használom, kb. 20-21-es kormányzárral.

Ami fontos, hogy rF-en belül a sebesség érzékenység az arányoknál 0%-on legyen.

/Egyébként azzal a setuppal amit küldtem, kvalin kb. 27 közepe lett volna a max, versenyen pedig lehetett volna vele menni stabil 29 elejéket, esetleg 1-1 28 végét./

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Elküldve: 2012.05.22. 22:53
Szerző: Vozi
Zsolteee írta:
kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.
Kigyorsítás mellett még a féktáv lehet trükkös, ott annyi a lényeg, hogy fékezés közben folyamatosan kell nyomni a gázt, hogy stabil maradjon az autó.

Igaz, hogy nem momo, de talán a DFGT-m beállításai segíthetnek kicsit:

Overrall effects: 100%
Spring effects: 50%
Damper Effect: 50%

Centering spring nincs engedélyezve, ahogy a report combined pedals sincs bepipálva.

A kormányt 300%-on használom, kb. 20-21-es kormányzárral.

Ami fontos, hogy rF-en belül a sebesség érzékenység az arányoknál 0%-on legyen.

/Egyébként azzal a setuppal amit küldtem, kvalin kb. 27 közepe lett volna a max, versenyen pedig lehetett volna vele menni stabil 29 elejéket, esetleg 1-1 28 végét./
te 1 állat vagy:D

Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó

Elküldve: 2012.05.23. 06:15
Szerző: kaszasi
Zsolteee írta:
kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.
Kigyorsítás mellett még a féktáv lehet trükkös, ott annyi a lényeg, hogy fékezés közben folyamatosan kell nyomni a gázt, hogy stabil maradjon az autó.

Igaz, hogy nem momo, de talán a DFGT-m beállításai segíthetnek kicsit:

Overrall effects: 100%
Spring effects: 50%
Damper Effect: 50%

Centering spring nincs engedélyezve, ahogy a report combined pedals sincs bepipálva.

A kormányt 300%-on használom, kb. 20-21-es kormányzárral.

Ami fontos, hogy rF-en belül a sebesség érzékenység az arányoknál 0%-on legyen.

/Egyébként azzal a setuppal amit küldtem, kvalin kb. 27 közepe lett volna a max, versenyen pedig lehetett volna vele menni stabil 29 elejéket, esetleg 1-1 28 végét./
Köszi a választ ezt kipróbálom még ma.