Re: SCCA World Challange 2012 - társalgó
Elküldve: 2012.05.22. 20:09
![nagyon boldog :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![forgó szemek :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
SIMCOmpany.hu
https://simcompany.hu/forum/
Még 1x köszönök mindent! Úgy ahogy be tudtam esni!Szicsó írta:Paffy...kár,hogy nem tudtál jönni,de volt Miha,és gyűjtött pár pontocskát a csapatnak.![]()
Remélem picit könnyülünk a kövi futamra.
Ja hogy Te is ott voltál Ingyombingyom?!Ingy2 írta: Hátralévő táv unalmát Mugen törte meg azzal hogy meg mert előzni, szégyen gyalázat
Miha írta:Még 1x köszönök mindent! Úgy ahogy be tudtam esni!Szicsó írta:Paffy...kár,hogy nem tudtál jönni,de volt Miha,és gyűjtött pár pontocskát a csapatnak.![]()
Remélem picit könnyülünk a kövi futamra.
Kár hogy nem tudtam jelen lenni az első 2 futamon...nagyon jó a kocsi, Szicsó, meg minden!
Nem néztem...meséjjé má'!Paffy írta:Magyar OB....... Semmit nem találsz,(néma csend,hulla szag) de ha nézted ma az Eurosport 2-t 17:00tol akkor Lantos András valamit említett.
Gázpedálon,nagyon nem tudsz állítani...a lábadban kell keresni a hibát.kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
te 1 állat vagy:DZsolteee írta:Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Kigyorsítás mellett még a féktáv lehet trükkös, ott annyi a lényeg, hogy fékezés közben folyamatosan kell nyomni a gázt, hogy stabil maradjon az autó.
Igaz, hogy nem momo, de talán a DFGT-m beállításai segíthetnek kicsit:
Overrall effects: 100%
Spring effects: 50%
Damper Effect: 50%
Centering spring nincs engedélyezve, ahogy a report combined pedals sincs bepipálva.
A kormányt 300%-on használom, kb. 20-21-es kormányzárral.
Ami fontos, hogy rF-en belül a sebesség érzékenység az arányoknál 0%-on legyen.
/Egyébként azzal a setuppal amit küldtem, kvalin kb. 27 közepe lett volna a max, versenyen pedig lehetett volna vele menni stabil 29 elejéket, esetleg 1-1 28 végét./
Köszi a választ ezt kipróbálom még ma.Zsolteee írta:Tény, hogy a challenger nem a legjobb autó a módban, de így súly nélkül egész versenyképes. Az autónak talán annyi a titka, hogy a kigyorsításokon óvatosan kell bánni a gázzal, mert könnyen megindul az autó hátulja, de a pár kör tesztelés után viszonylag könnyen megszokható.kaszasi írta:Nos időmérő 1 kalap f.s volt.Amit sikerült setet késziteni nem tudtam kihozni belőle.
Versenyen örültem is meg nem is, hogy páran kiestek,és így előrébb kerültem.
Verseny után kértem setet és tökre nem értem,hogyan tudnak jó köridőket menni azzal.Ha valakinek van MOMO-hoz jó beállitása,főleg a pedálrészhez azt szivesen fogadom.Én minden kigyorsitáson megpördülök,nagyon érzékeny az gáz pedálom.
Ennyi
Kigyorsítás mellett még a féktáv lehet trükkös, ott annyi a lényeg, hogy fékezés közben folyamatosan kell nyomni a gázt, hogy stabil maradjon az autó.
Igaz, hogy nem momo, de talán a DFGT-m beállításai segíthetnek kicsit:
Overrall effects: 100%
Spring effects: 50%
Damper Effect: 50%
Centering spring nincs engedélyezve, ahogy a report combined pedals sincs bepipálva.
A kormányt 300%-on használom, kb. 20-21-es kormányzárral.
Ami fontos, hogy rF-en belül a sebesség érzékenység az arányoknál 0%-on legyen.
/Egyébként azzal a setuppal amit küldtem, kvalin kb. 27 közepe lett volna a max, versenyen pedig lehetett volna vele menni stabil 29 elejéket, esetleg 1-1 28 végét./