![nevet :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Társalgó
Re: Társalgó
Persze, nekem sem hosszában volt csak hisz fő a látványoság ![nevet :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![nevet :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
-
- Hozzászólások: 39
- Csatlakozott: 2009.12.01. 21:53
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Sachsenring utáni eredmény az fent van valahol és csak én nem találom, vagy még nem sikerült elkészíteni??
Ford Capri 1973 2.8 V6
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10741
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
FEFECAPRI írta:Sachsenring utáni eredmény az fent van valahol és csak én nem találom, vagy még nem sikerült elkészíteni??
Ne,még nincs kint.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 39
- Csatlakozott: 2009.12.01. 21:53
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Oksaemerico írta:FEFECAPRI írta:Sachsenring utáni eredmény az fent van valahol és csak én nem találom, vagy még nem sikerült elkészíteni??
Ne,még nincs kint.
![kacsintás ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ford Capri 1973 2.8 V6
Re: Társalgó
nehéz ez a mod, de nagyon jóóó! azonban nagyon elkelne valamilyen setup segítség/pl:Tropie akadémiája/
mert hiába van egy rakás setup-guide-em, semmit nem értek belőle.
az igazi az lenne,ha egyszerűen meg lehetne kérdezni egy "ász"-t , hogy mi mit csinál a setup-ban.
ma például 2 órát szenvedtem a setup készítéssel,és egyre rosszabb lett, dühömben alap setuppal indultam,és lőn csoda:4 mp-et javultam 3 körön belül.
szóval jó lenne valami... pl ha azt szeretném,hogy jobban forduljon a gép akkor le-vagy fel állítsam a kormányzárat??/13,vagy 19?
károli r.
mert hiába van egy rakás setup-guide-em, semmit nem értek belőle.
az igazi az lenne,ha egyszerűen meg lehetne kérdezni egy "ász"-t , hogy mi mit csinál a setup-ban.
ma például 2 órát szenvedtem a setup készítéssel,és egyre rosszabb lett, dühömben alap setuppal indultam,és lőn csoda:4 mp-et javultam 3 körön belül.
szóval jó lenne valami... pl ha azt szeretném,hogy jobban forduljon a gép akkor le-vagy fel állítsam a kormányzárat??/13,vagy 19?
károli r.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Hannibal 2009.12.25. 22:39-kor.
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10741
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Eredmények kint vannak.
Setuphoz. Érdekesen kell ezt a járgányt állítani, Én is már erdőztem párszor. Érdemes egy picit vissza keményíteni, akkor nem dülöngél annyit talán a kasztni, és a sodrosabb kanyarokban jobban fekszik.
Setuphoz. Érdekesen kell ezt a járgányt állítani, Én is már erdőztem párszor. Érdemes egy picit vissza keményíteni, akkor nem dülöngél annyit talán a kasztni, és a sodrosabb kanyarokban jobban fekszik.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: Társalgó
Nagyon sajnálom, hogy nem tudok indulni...:S
Amúgy ez a pálya gtr:evo-ban elég jó, és a régi wtcc autók benne nem annyira árkádosak.
Amúgy ez a pálya gtr:evo-ban elég jó, és a régi wtcc autók benne nem annyira árkádosak.
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Re: Társalgó
emerico írta:Eredmények kint vannak.
Setuphoz. Érdekesen kell ezt a járgányt állítani, Én is már erdőztem párszor. Érdemes egy picit vissza keményíteni, akkor nem dülöngél annyit talán a kasztni, és a sodrosabb kanyarokban jobban fekszik.
épp ez az.. hogyan kell keményíteni?
Re: Társalgó
Hát ez a setup dolog szerintem nagyon egyéni, van aki ezzel van aki azzal megy szívesebben és jobban. Van aki azt szereti ha tolja az elejét van aki ha a hátulja fordul ki hamarabb, szerintem ez teljesen stilusfűgő. Már számtalan élmenő setupot kaptam, de nem, hogy jót de sokkal roszabbat mentem még gyakorlással is mint azzal amit én probáltam csinálni. Ráadásul ennek a modnak megvannak a buktatoi hiszen a kornak megfelelően igen korlátozotak az állitási lehetőségek. Na és, hogy probáljak segiteni is:
A kormányszőg erősen fűgg attol, hogy milyen kormánnyal játszol és az kopptol koppig mennyit fordul. Elviekben ugy kell kalkulálni, hogy ha azt a fokot amennyit fordul elossztod azzal az értékkel amit beállítasz akkor 20-24 körűli értéket kell kapni. (persze ez megin elvi dolog csak mert stilus és autó fűggő)
Keményités:
Nem tudok nagy igazságot mondani pont az előbb leírtak miatt, azért annyit tudok mondani, hogy van gyors ki-be rugozás.
A gyors felel a kigyorsitásokért és a fékezésekért.
A lassú felel az útegyenletlenségekért
Persze nem szabad elfelejteni, hogy ott van még a rugó amit minél magasabb értékre állítasz annál keményebb ami szintén befojásolja a kormányzást. Nekem speciel az vált be, hogy kemény gyors be és kirugozást használok (általában 5-ős érték) és ehez probálom állítani a lassu be és kirugozást (ez attol fűgg milyen minőségű a pálya)
A rugó keménységre ugy szoktam kiindulni, hogy általában 2 étéknyi külőnbség legyen és a hátulja legyen keményebb. Ha tolja például az elejét akkor vagy probálsz keményiteni a hátulján, vagy puhitani az elején. És ehez még kell állítani a stabilizátor keménységét.
Sajnos ez egy elég összetett dolog és csak sok gyakorlással lehet kitapasztalni.
A kész setupot hiába kapod meg bárkitől nem biztos, hogy tudsz menni vele, mert mindenki más stilusban vezeti az autóját.
A kormányszőg erősen fűgg attol, hogy milyen kormánnyal játszol és az kopptol koppig mennyit fordul. Elviekben ugy kell kalkulálni, hogy ha azt a fokot amennyit fordul elossztod azzal az értékkel amit beállítasz akkor 20-24 körűli értéket kell kapni. (persze ez megin elvi dolog csak mert stilus és autó fűggő)
Keményités:
Nem tudok nagy igazságot mondani pont az előbb leírtak miatt, azért annyit tudok mondani, hogy van gyors ki-be rugozás.
A gyors felel a kigyorsitásokért és a fékezésekért.
A lassú felel az útegyenletlenségekért
Persze nem szabad elfelejteni, hogy ott van még a rugó amit minél magasabb értékre állítasz annál keményebb ami szintén befojásolja a kormányzást. Nekem speciel az vált be, hogy kemény gyors be és kirugozást használok (általában 5-ős érték) és ehez probálom állítani a lassu be és kirugozást (ez attol fűgg milyen minőségű a pálya)
A rugó keménységre ugy szoktam kiindulni, hogy általában 2 étéknyi külőnbség legyen és a hátulja legyen keményebb. Ha tolja például az elejét akkor vagy probálsz keményiteni a hátulján, vagy puhitani az elején. És ehez még kell állítani a stabilizátor keménységét.
Sajnos ez egy elég összetett dolog és csak sok gyakorlással lehet kitapasztalni.
A kész setupot hiába kapod meg bárkitől nem biztos, hogy tudsz menni vele, mert mindenki más stilusban vezeti az autóját.
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
Re: Társalgó
Hannibal írta:emerico írta:Eredmények kint vannak.
Setuphoz. Érdekesen kell ezt a járgányt állítani, Én is már erdőztem párszor. Érdemes egy picit vissza keményíteni, akkor nem dülöngél annyit talán a kasztni, és a sodrosabb kanyarokban jobban fekszik.
Igy igaz, viszont a buckákon bukanokon gődrőkben sokkal instabilabb és eldobál mindenfelé.
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég