2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés

Már véget ért bajnokságot topicjai
Chriss
Hozzászólások: 89
Csatlakozott: 2009.06.03. 12:03
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Chriss » 2010.07.19. 21:44

Néha elment a tapadása a hátsó keréknek, pedig nem is volt túl melegedve volt v 85 fokos. Ez picit fura volt. De ami nagyon fura volt az az autók ütközése/érintkezése... mintha ilyen dubla koccok lettek vna v nem is tudom h magyarázzam el!?

Másnak volt ilyen?
" Hogy győztes legyél, nem kell mindig nyerned. " - Pintér Krisztián - PK CarSport
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10734
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: emerico » 2010.07.19. 21:56

Chriss írta:Néha elment a tapadása a hátsó keréknek, pedig nem is volt túl melegedve volt v 85 fokos. Ez picit fura volt. De ami nagyon fura volt az az autók ütközése/érintkezése... mintha ilyen dubla koccok lettek vna v nem is tudom h magyarázzam el!?

Másnak volt ilyen?
Mikor ment el? Féktávon? Mert ott nagy fékerőnél blokkolhat.Ütközésre nem volt semmi gondom.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Chriss
Hozzászólások: 89
Csatlakozott: 2009.06.03. 12:03
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Chriss » 2010.07.19. 22:02

emerico írta:
Chriss írta:Néha elment a tapadása a hátsó keréknek, pedig nem is volt túl melegedve volt v 85 fokos. Ez picit fura volt. De ami nagyon fura volt az az autók ütközése/érintkezése... mintha ilyen dubla koccok lettek vna v nem is tudom h magyarázzam el!?

Másnak volt ilyen?
Mikor ment el? Féktávon? Mert ott nagy fékerőnél blokkolhat.Ütközésre nem volt semmi gondom.
Nem akkor! Majd h nem az átmenetben fékezés és kigyorsítás között mikor igazából semmilyen erőhatás nincsen... jó kis tehetetlenség igen de más nagyon nem.
" Hogy győztes legyél, nem kell mindig nyerned. " - Pintér Krisztián - PK CarSport
Avatar
Szatocs
Hozzászólások: 1647
Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
Név: Pethe Szabolcs
Kormány: Logitech G25
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Szatocs » 2010.07.20. 00:30

Én ilyeneket nem tapasztaltam, kb 10-15 kör alatt ki lehet ismerni az autót. Bikával meg volt pár koccolásunk is, de teljesen jól viselkedtek az autók, úgy, ahogy azt elvártam egy akkora ütközéskor.
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
kaszasi
Hozzászólások: 1152
Csatlakozott: 2010.04.11. 00:24
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: kaszasi » 2010.07.20. 08:40

Nekem nem volt gondom fékkel.Nekem inkább mindig a kigyorsitásnál fordul meg a kocsi,és bármit állitok nem tökéletes.Valaki küldhetne 1 setupot.És az hogy van,hogy sokkal gyorsabbak vagytok,hiába állitottam le a szárnyakat akkor se pörgöt ugy mint kellet volna.A második futamba meg belepiszkált asszony,legközelebb elzavarom otthonról :lol:
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
batihu
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2009.03.25. 12:16
Tartózkodási hely: Miskolc, Onga, Tatabánya
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: batihu » 2010.07.20. 09:06

kaszasi írta:Nekem nem volt gondom fékkel.Nekem inkább mindig a kigyorsitásnál fordul meg a kocsi,és bármit állitok nem tökéletes.Valaki küldhetne 1 setupot.És az hogy van,hogy sokkal gyorsabbak vagytok,hiába állitottam le a szárnyakat akkor se pörgöt ugy mint kellet volna.A második futamba meg belepiszkált asszony,legközelebb elzavarom otthonról :lol:
Sajnos tegnap én sem tudtam jönni, volt egy kis programom...fűnyírás stb. :( Milyen időket mentetek? Mentem pár kört de 2'01 alá nem tudtam menni! Lehet, hogy nekem is kellene egy setup, vagy kicsi többet kellen egyakorolnom(200-300 kör!) :D
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere." - Colin Bruce Chapman
Tomievo
Hozzászólások: 151
Csatlakozott: 2009.08.18. 18:31
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Tomievo » 2010.07.20. 09:56

emerico írta:
Tomievo írta:
emerico írta:Holnap tehát újra teszt. Az utolsó.
Nagy baj nincs a móddal, a váltója furcsa, amit fogok javítani, de nem most.

Kérem nem essünk a szokásos hibákba, boxkiállásokat állítsátok be, stbstb.

A tükröt nem tudod kijavítani Imi?
Miért, baja van a tükörnek?

Aha van. Már írták előttem is a topikban. Az egész tükör tartalma szét van nyúlva, gyakorlatilag használhatatlan. Ki is kellett kapcsolnom, mert annyira zavaró. Este csinálok egy képet, ha hazaértem és elküldöm. Érdekes, Nálad ezek szerint jó?

Egyébként nekem is rohadtul elkezdett csúszkálni a kocsi, már a 3. körnél, nem bírtam nagyon vele. Érdekes, hogy Szatocsnak meg rendben volt minden. Úgy látszik, hogy még lesz dolgom, mire versenyképes leszek. Pedig a gyorsaság meglenne már, csak nem tudom hozni az időket, mert minden körben meglepetések érnek.
Németh Tamás - Tomievo
kaszasi
Hozzászólások: 1152
Csatlakozott: 2010.04.11. 00:24
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: kaszasi » 2010.07.20. 10:05

Ja ja 200-300 kör az jó.Meg valami olyan kocsi ami birja a füvet is. :lol:
Először azt hittem kormány miatt lehet hogy nem g25 vagy ilyesmi,de szerintem a genius is van olyan jó.
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10734
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: emerico » 2010.07.20. 10:20

A tükör másnál is szórakozott, azt mondták TS-en, ha be van állítva a hátranézés, akkor csak hátra kell pillantani, és helyreáll a tükör. Nálam nem volt ilyen, de egy próbát megér.

Az autó setupolásánál azért túl nagy csodát nem lehet elérni, de kiemelten fontos, hogy a kerékdőlés, széttartás összetartás optimális legyen, akkor sokat javul a viselkedése.
Ezen a versenyen én 3-as szárnnyal mentem, állítólag a legjobb a 4-es volt.

Irányelvek amiket én követtem, nem aranyszabály, de én így setupoltam.
1. Nem az elejével akartam fordítani a kocsit, hanem a hátuljával, így elől puhább volt a setup mint hátul, ne puhítsd el túlzottan
2. A kerekeket úgy állítottam be, hogy két gyors kör után 75-80-85 (kintről befelé) fok körül legyen a hőmérséklet. Kell az XD plugin, hogy figyeld a melegedést ( http://www.vitumo.de/files/XD/XD.zip ) Ez a legfontosabb!
3. Nem lehet csak úgy padlózgatni a gázt, okosan kell adagolni, hogy folyamatosan gyorsulj, ne csússz meg.
4. Féktávon ne gyorsan pakold vissza a fokozatokat, mert instabil lesz
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
kaszasi
Hozzászólások: 1152
Csatlakozott: 2010.04.11. 00:24
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: kaszasi » 2010.07.20. 10:29

Mondjuk én szedtem le egy beállitási utmutatót és az alapján próbálok mindet de akkor se nagyon jön össze.Mondjuk lehet bennem van a hiba.Ha valakir érdekell www.hopto.hu/download/beallitasi_utmutato.rtf itt megtalálja.
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 1 vendég