2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés
Re: 2009 V8 Supercar Season
Néha elment a tapadása a hátsó keréknek, pedig nem is volt túl melegedve volt v 85 fokos. Ez picit fura volt. De ami nagyon fura volt az az autók ütközése/érintkezése... mintha ilyen dubla koccok lettek vna v nem is tudom h magyarázzam el!?
Másnak volt ilyen?
Másnak volt ilyen?
" Hogy győztes legyél, nem kell mindig nyerned. " - Pintér Krisztián - PK CarSport
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10734
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season
Mikor ment el? Féktávon? Mert ott nagy fékerőnél blokkolhat.Ütközésre nem volt semmi gondom.Chriss írta:Néha elment a tapadása a hátsó keréknek, pedig nem is volt túl melegedve volt v 85 fokos. Ez picit fura volt. De ami nagyon fura volt az az autók ütközése/érintkezése... mintha ilyen dubla koccok lettek vna v nem is tudom h magyarázzam el!?
Másnak volt ilyen?
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: 2009 V8 Supercar Season
Nem akkor! Majd h nem az átmenetben fékezés és kigyorsítás között mikor igazából semmilyen erőhatás nincsen... jó kis tehetetlenség igen de más nagyon nem.emerico írta:Mikor ment el? Féktávon? Mert ott nagy fékerőnél blokkolhat.Ütközésre nem volt semmi gondom.Chriss írta:Néha elment a tapadása a hátsó keréknek, pedig nem is volt túl melegedve volt v 85 fokos. Ez picit fura volt. De ami nagyon fura volt az az autók ütközése/érintkezése... mintha ilyen dubla koccok lettek vna v nem is tudom h magyarázzam el!?
Másnak volt ilyen?
" Hogy győztes legyél, nem kell mindig nyerned. " - Pintér Krisztián - PK CarSport
- Szatocs
- Hozzászólások: 1647
- Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
- Név: Pethe Szabolcs
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season
Én ilyeneket nem tapasztaltam, kb 10-15 kör alatt ki lehet ismerni az autót. Bikával meg volt pár koccolásunk is, de teljesen jól viselkedtek az autók, úgy, ahogy azt elvártam egy akkora ütközéskor.
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
Re: 2009 V8 Supercar Season
Nekem nem volt gondom fékkel.Nekem inkább mindig a kigyorsitásnál fordul meg a kocsi,és bármit állitok nem tökéletes.Valaki küldhetne 1 setupot.És az hogy van,hogy sokkal gyorsabbak vagytok,hiába állitottam le a szárnyakat akkor se pörgöt ugy mint kellet volna.A második futamba meg belepiszkált asszony,legközelebb elzavarom otthonról ![nevet :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![nevet :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
-
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2009.03.25. 12:16
- Tartózkodási hely: Miskolc, Onga, Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season
Sajnos tegnap én sem tudtam jönni, volt egy kis programom...fűnyírás stb.kaszasi írta:Nekem nem volt gondom fékkel.Nekem inkább mindig a kigyorsitásnál fordul meg a kocsi,és bármit állitok nem tökéletes.Valaki küldhetne 1 setupot.És az hogy van,hogy sokkal gyorsabbak vagytok,hiába állitottam le a szárnyakat akkor se pörgöt ugy mint kellet volna.A második futamba meg belepiszkált asszony,legközelebb elzavarom otthonról
![szomorú :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![nagyon boldog :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere." - Colin Bruce Chapman
Re: 2009 V8 Supercar Season
emerico írta:Miért, baja van a tükörnek?Tomievo írta:emerico írta:Holnap tehát újra teszt. Az utolsó.
Nagy baj nincs a móddal, a váltója furcsa, amit fogok javítani, de nem most.
Kérem nem essünk a szokásos hibákba, boxkiállásokat állítsátok be, stbstb.
A tükröt nem tudod kijavítani Imi?
Aha van. Már írták előttem is a topikban. Az egész tükör tartalma szét van nyúlva, gyakorlatilag használhatatlan. Ki is kellett kapcsolnom, mert annyira zavaró. Este csinálok egy képet, ha hazaértem és elküldöm. Érdekes, Nálad ezek szerint jó?
Egyébként nekem is rohadtul elkezdett csúszkálni a kocsi, már a 3. körnél, nem bírtam nagyon vele. Érdekes, hogy Szatocsnak meg rendben volt minden. Úgy látszik, hogy még lesz dolgom, mire versenyképes leszek. Pedig a gyorsaság meglenne már, csak nem tudom hozni az időket, mert minden körben meglepetések érnek.
Németh Tamás - Tomievo
Re: 2009 V8 Supercar Season
Ja ja 200-300 kör az jó.Meg valami olyan kocsi ami birja a füvet is. ![nevet :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Először azt hittem kormány miatt lehet hogy nem g25 vagy ilyesmi,de szerintem a genius is van olyan jó.
![nevet :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Először azt hittem kormány miatt lehet hogy nem g25 vagy ilyesmi,de szerintem a genius is van olyan jó.
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10734
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2009 V8 Supercar Season
A tükör másnál is szórakozott, azt mondták TS-en, ha be van állítva a hátranézés, akkor csak hátra kell pillantani, és helyreáll a tükör. Nálam nem volt ilyen, de egy próbát megér.
Az autó setupolásánál azért túl nagy csodát nem lehet elérni, de kiemelten fontos, hogy a kerékdőlés, széttartás összetartás optimális legyen, akkor sokat javul a viselkedése.
Ezen a versenyen én 3-as szárnnyal mentem, állítólag a legjobb a 4-es volt.
Irányelvek amiket én követtem, nem aranyszabály, de én így setupoltam.
1. Nem az elejével akartam fordítani a kocsit, hanem a hátuljával, így elől puhább volt a setup mint hátul, ne puhítsd el túlzottan
2. A kerekeket úgy állítottam be, hogy két gyors kör után 75-80-85 (kintről befelé) fok körül legyen a hőmérséklet. Kell az XD plugin, hogy figyeld a melegedést ( http://www.vitumo.de/files/XD/XD.zip ) Ez a legfontosabb!
3. Nem lehet csak úgy padlózgatni a gázt, okosan kell adagolni, hogy folyamatosan gyorsulj, ne csússz meg.
4. Féktávon ne gyorsan pakold vissza a fokozatokat, mert instabil lesz
Az autó setupolásánál azért túl nagy csodát nem lehet elérni, de kiemelten fontos, hogy a kerékdőlés, széttartás összetartás optimális legyen, akkor sokat javul a viselkedése.
Ezen a versenyen én 3-as szárnnyal mentem, állítólag a legjobb a 4-es volt.
Irányelvek amiket én követtem, nem aranyszabály, de én így setupoltam.
1. Nem az elejével akartam fordítani a kocsit, hanem a hátuljával, így elől puhább volt a setup mint hátul, ne puhítsd el túlzottan
2. A kerekeket úgy állítottam be, hogy két gyors kör után 75-80-85 (kintről befelé) fok körül legyen a hőmérséklet. Kell az XD plugin, hogy figyeld a melegedést ( http://www.vitumo.de/files/XD/XD.zip ) Ez a legfontosabb!
3. Nem lehet csak úgy padlózgatni a gázt, okosan kell adagolni, hogy folyamatosan gyorsulj, ne csússz meg.
4. Féktávon ne gyorsan pakold vissza a fokozatokat, mert instabil lesz
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: 2009 V8 Supercar Season
Mondjuk én szedtem le egy beállitási utmutatót és az alapján próbálok mindet de akkor se nagyon jön össze.Mondjuk lehet bennem van a hiba.Ha valakir érdekell www.hopto.hu/download/beallitasi_utmutato.rtf itt megtalálja.
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 1 vendég