Társalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai
jegember95
2024 licenszes
Hozzászólások: 821
Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: jegember95 » 2012.08.06. 23:29

Több, mint valószinű, hogy a hungaroring után már nem nagyon tudok jönni a koli miatt, így a fordom vihető lesz
Kyip
Hozzászólások: 393
Csatlakozott: 2010.09.18. 17:06
Tartózkodási hely: Miskolc
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: Kyip » 2012.08.07. 00:34

Mugen írta:Pali bame.
Jót meccseltünk a 2ódik ( :) ) racén. :x :P

Jót ám!! :mrgreen: Az az egy jelentősebb hibám volt.. és volt pofád kihasználni.. :| :P
Tetszettek nagyon a futamok, egész jó setet celluxoztam össze Taki Ati, Feke Gabi, Juhász Gabi meg a saját alkotásomból.. Szal köszi!!! :D
Sok sok emberrel ütöttük vágtuk egymást :P Élveztem, köszi a fair küzdelmet!
Egyetlen negatív megmozdulás az az első verseny első körében volt.. valaki kipofozott féktávon a sóderba.. na az nem tetszett.. :|
:D
Három fajta ember létezik: aki tud számolni, és aki nem..
Avatar
szaboz
Hozzászólások: 467
Csatlakozott: 2012.08.02. 11:31
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: szaboz » 2012.08.07. 07:00

Első BMW-s WTCC versenyem, mely a kitűzött céllal fejeződött be, sikerült nem utolsónak lenni :) A sok hibázónak köszönhetően nem volt unalmas a verseny a hátsó régió sem és különben is az autó is adott munkát. Legemlékezetesebb, mikor Emerico a 2. versenyen a második kanyarban körbeautózott :shock: A verseny minden pillanatát élveztem.

Jön a Ring, erre még támogatót kell találni, aki a BMW lecserélését szponzorálja...
Avatar
Szatocs
Hozzászólások: 1647
Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
Név: Pethe Szabolcs
Kormány: Logitech G25
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: Szatocs » 2012.08.07. 07:15

Első verseny nagyon rossz volt, másodikra kaptam Night-tól egy settet, amivel egész jól haladtam, köszi mégegyszer a setet. :)
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
Gyurka78
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2009.11.01. 13:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: Gyurka78 » 2012.08.07. 07:48

Pali én voltam aki kipofozott a sóderba.Sajnos azt csúnyán benéztem
és későn fékeztem, bocsi miatta. Óvd meg.
Név: Soós György
kormány: Logitech DFGT
Capeta
2024 licenszes
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2010.11.08. 19:06
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: Capeta » 2012.08.07. 08:45

Hát én érthetetlenül állok az előtt, hogy Varga Peti mind a két versenyt megnyerte a BMW-vel, 2 másodpercet kaptam körönként a versenyen. :S Egyszerűen nem érzem az autót, nem tudok szépen menni vele, alulkormányzott, csúszkál kigyorsításon, minden baja van, nem értem mit kellene állítani rajta vagy hogy kellene vezetni... Minden esetre izgalmasak voltak a versenyek, de egyenesben úgy ment el mellettem bármelyik elsőkerekes, hogy rossz volt nézni... :/
Név: Hegyvári János
Kormány: Logitech G29
oldman
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2011.05.05. 17:39
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: oldman » 2012.08.07. 09:21

Ez a palya valosagba is kicsit bmw palya volt es szerencsere ez most itt simco futamon is kijott :) . mind2 futam nekem is kemeny volt, mert bar az elen autoztam mind2 futamon ott loholt egy chevy mogottem jo tempoba arra varva hogy hibazzak, szerencsere ez nem kovetkezett be, vegre kijott a lepes :) es megvan 2 gyozelem..

hungaroring kemeny lesz :/

Masodik futam elso koret nagyon elveztem Mark-al majdnem fel palyan keresztul egymas mellett mentunk :)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oldman 2012.08.07. 09:37-kor.
http://petervarga.net
"of course I have a drive through"
Porsche Supercup Team Champions: Playboy Racing : Szabo Gabor - Varga Peter
Avatar
someday
Hozzászólások: 139
Csatlakozott: 2012.05.15. 15:33
Tartózkodási hely: Albertirsaaaaa
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: someday » 2012.08.07. 09:25

Capeta írta:Hát én érthetetlenül állok az előtt, hogy Varga Peti mind a két versenyt megnyerte a BMW-vel, 2 másodpercet kaptam körönként a versenyen. :S Egyszerűen nem érzem az autót, nem tudok szépen menni vele, alulkormányzott, csúszkál kigyorsításon, minden baja van, nem értem mit kellene állítani rajta vagy hogy kellene vezetni... Minden esetre izgalmasak voltak a versenyek, de egyenesben úgy ment el mellettem bármelyik elsőkerekes, hogy rossz volt nézni... :/
Én is így vagyok vele, abszollút és az igazi döbbenet az, hogy nem értem.
Kaptam tőled setupot, de azt már nem tudtam használni, kipróbáltam és nem mertem használni, majd elemzem.

Nem értem miért ennyire alul kormányzott az egész hátsókerekes létére és miért csúszkál így. nem csak kigyorsításon hanem _mindenhogy_.
Én még a csapattársaimnál is lassabb voltam 1.5 mpvel, de leginkább azért mert erőltettem. (ráadásul 2. versenyen felvezetőn odavágtam a falnak (! :)) és végig balrahúzott, az +1 mp volt az előző versenyhez képest.
Eddig 4 verseny alatt 10x forgattak ki, de leginkább azért mert lassú vagyok. most én is megtoltam az egyik bmwt a 2. versenyben nem tudom kit sajnos a célegyenes ráfordítónál, elnézést érte. Amiatt beragadtam a kavicsba és 10 mpre kerültem az utolsó előttihez képest. agyrém

Néztem és elemeztem a (simán csak isten) Varga Úr menését és ő valami nagyon érzi, ráadásul azt a küzdelmet a csúszkálás ellent sem láttam nála nagyon. volt olyan mért köre ahol ő is veszettül lecsuszogatott féktávnál és mégis (!) csak pár ezredre voltak a szektoridejei magához képest. Döbbenet volt: a pálya különböző pontjain sokkal nagyobb volt a sebessége mint nekem valaha is. brutális kigyorsításai voltak és mintha rácuppant volna az aszfaltra. őszintén ámulat, pöccre belőhette a setupot vagy nem tudom, de isteni volt.

Azt sem értem, ha már hátsókerekes létére mégis alul kormányzott a gép, hogy lettek ránézésre ennyire túlkormányzottak az első kerekesek? mennek előttem/mögöttem és azt látom hogy ha odalépnek a kanyarban betapadnak, mint az állat és irreálisan befelé húznak az íven. (?) sokkol.

A legnagyobb gondom még is az, hogy valamit baromira rossz irányba állítgatok a setupon, attól lesz gondolom ilyen radikálisan szar az egész, ideje, hogy megértsem, mert ide már kell a jó setup - ami nekem jó -, és nem valami kapott, mert az úgy sem lesz jó jó eséllyel.
Basszus, az amerikai motyóban már a 3. versenyemre ott voltam az élmezőnyben a mustanggal, (és még az első salzburgringi teszteken is elől voltam) de most itt ez totál képzavar. de! még ezt is élvezem :) Igazi kihívás, ha ezt sikerül megértenem akkor az hatalmas fejlődés lesz.
Peter Somodi - someday
kormány: G25
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10734
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2012.08.07. 10:14

Alapvetően minden versenyautó alulkormányzott, hisz mi tapasztaná elől oda? Ez nem formula autó. A BMW ráadásul orrmotoros, azaz kanyar bejáraton megy le az ívről, azonban kanyar középpontjától már a hátsó hajtás elviszi a seggét. Persze tudnék "csalni" és nagyobb tapadást előre rakni, akkor viszont megforognátok kanyar középpontján.

Az autó ereje annyi mint a Ladának, és a légellenálása is akkora. Ha lassabb vagy egyenesben, az amiatt van, hogy gyengébben gyorsítottál ki. Ez pedig a difi titka.

Nem tudom miért szenvedtek a kocsival, valahol nagyon rossz irányban kapizsgáltok. Mindenesetre én is tesztelni fogok vele, és az újabb javításban lehet javítás.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Capeta
2024 licenszes
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2010.11.08. 19:06
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Re: Társalgó

Hozzászólás Szerző: Capeta » 2012.08.07. 10:32

emerico írta:Alapvetően minden versenyautó alulkormányzott, hisz mi tapasztaná elől oda? Ez nem formula autó. A BMW ráadásul orrmotoros, azaz kanyar bejáraton megy le az ívről, azonban kanyar középpontjától már a hátsó hajtás elviszi a seggét. Persze tudnék "csalni" és nagyobb tapadást előre rakni, akkor viszont megforognátok kanyar középpontján.

Az autó ereje annyi mint a Ladának, és a légellenálása is akkora. Ha lassabb vagy egyenesben, az amiatt van, hogy gyengébben gyorsítottál ki. Ez pedig a difi titka.

Nem tudom miért szenvedtek a kocsival, valahol nagyon rossz irányban kapizsgáltok. Mindenesetre én is tesztelni fogok vele, és az újabb javításban lehet javítás.
Egészen addig volt jól vezethető a BMW, amíg el nem jött maga a bajnokság, azelőtt jót lehetett küzdeni a Forddal, Chevyvel a funraceken, teszteken, de most...
Név: Hegyvári János
Kormány: Logitech G29
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 0 vendég