Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Elvileg túlkormányozottabb lesz tőle a kocsi. Az meg jó!
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Hát nem is tudom, megnéztem nekem a saját beállításokkal 272 a vége ugy, hogy pont kiforogja magát az egyenes végére. Valoszinű a settem amiben a hiba van, de még az 50 es időket is csak ezzel a beállitással tudom menni. Én igy érzem stabilnak az autot, és inkább a képeségeimben van még hiánnyosságNight írta:Milyen vegsebesseget ertek el? En 289 korul. Nekem az segitett 48 ala menni, h csokkentettem a szarnyakat, igy nagyobb lett a vegsebessegem. Bar a 46os idot en is elerhetetlennek latom... majd megprobalok 1es szarnyal mennijeamiro írta:Én probálom, de öszintén szólva fogalmam sincs hol tudnék még annyi mp-t gyorsulni
Érzésre olyan mintha teljesen határon mennék és mintha gyors is lennék, aztán ránézek az időre és nemn értem. Persze lehet a setben is egy kicsi, de azt hiszem inkább a képeségeim határai amik inkább befojásolják a dolgokat. (bár mondjuk az etcc-ről is ezt gondoltam aztán ugy a 2 futamtol egész jó versenyeim voltak magamhoz képest)
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
A 272 az nagyon keves! Ezt milyen szarnyallassal ered el? Ha lennebb veszed a szarnyat es fennebb az attetelt, akkor noni fog a vegsebesseged, ami ezen a palyan fontos a sok egyenes miatt!jeamiro írta:Hát nem is tudom, megnéztem nekem a saját beállításokkal 272 a vége ugy, hogy pont kiforogja magát az egyenes végére. Valoszinű a settem amiben a hiba van, de még az 50 es időket is csak ezzel a beállitással tudom menni. Én igy érzem stabilnak az autot, és inkább a képeségeimben van még hiánnyosságNight írta:Milyen vegsebesseget ertek el? En 289 korul. Nekem az segitett 48 ala menni, h csokkentettem a szarnyakat, igy nagyobb lett a vegsebessegem. Bar a 46os idot en is elerhetetlennek latom... majd megprobalok 1es szarnyal mennijeamiro írta:Én probálom, de öszintén szólva fogalmam sincs hol tudnék még annyi mp-t gyorsulni
Érzésre olyan mintha teljesen határon mennék és mintha gyors is lennék, aztán ránézek az időre és nemn értem. Persze lehet a setben is egy kicsi, de azt hiszem inkább a képeségeim határai amik inkább befojásolják a dolgokat. (bár mondjuk az etcc-ről is ezt gondoltam aztán ugy a 2 futamtol egész jó versenyeim voltak magamhoz képest)
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Pont, h ezektol alulkormanyzott lesz a kocsi...bardocz írta:Elvileg túlkormányozottabb lesz tőle a kocsi. Az meg jó!
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Amit én olvastam setup segítséget, abban az van, hogy ha fékezésnél alulkormányzottságra hajlamos a kocsi, akkor csökkentsem, ha meg könnyen kitör a segge, növeljem.
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Most meg nem mondom neked, de ha jol emlékszek akkor 13/27 a szárnyak állása, és igy az én áttételemmel pont kiforogja magát az egyenes végére. Ha a gyors részre állitom a settet akkor ugy 1-2 mp-t bukok egy körőn az én időmhőz képest. Magyarul a lassu részen többet veszitek mint nyerek a gyors részen.
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Ez a 13/27-es szarnyallas elegge nem jo, mert az elso szarnyhoz kepest tul nagy a hatso. A 13as elsoszarnyhoz kb 19-20as kellene. Ilyen nagy hatso szarnyal nagyon sokat veszitesz az egyenesekben. A lassu reszen egyebkent nem nagyon szamit a szarnyalas, vagyis csak az elso inkabb. Probald ki a 13/19-es szarnyat vagy inkabb 9/13-ast. Vagy ha most feljossz kuldok setupot, ami a lassu reszen is jo;)jeamiro írta:Most meg nem mondom neked, de ha jol emlékszek akkor 13/27 a szárnyak állása, és igy az én áttételemmel pont kiforogja magát az egyenes végére. Ha a gyors részre állitom a settet akkor ugy 1-2 mp-t bukok egy körőn az én időmhőz képest. Magyarul a lassu részen többet veszitek mint nyerek a gyors részen.
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
nem tudok felmenni, valamiért nem látom a szerot.
probáltam a 9/13 as szárnyállást, én sokkal lassab vagyok vele.
probáltam a 9/13 as szárnyállást, én sokkal lassab vagyok vele.
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Bocsánat én voltam fűttyi, a ketőspont helyet is pontot írok
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
Re: Versenykiírás, jelentkezés a bajnokságba
Akkor feljossz? Ha a 9/13-as szarnyal lassabb vagy, akkor az a setup tobbi reszenek a hibaja.jeamiro írta:Bocsánat én voltam fűttyi, a ketőspont helyet is pontot írok
"A túlkormányzottság az, amikor az utasok félnek, az alulkormányozottság az, amikor a sofőr fél..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég