Formula 2 - 2009
Re: Formula 2 - 2009
Én úgy érzékeltem, hogy a fordulatszám esése okozza azt a tapadásvesztést. Van egy bizonyos tartomány, ahol kigyorsításkor és fékezéskor elindul a hátulja, valószínűsítem, hogy ekkor adja le a legnagyobb nyomatékot, de csak tippelem.
Tehát a fékezéskor úgy érzékeltem, hogy egészen 2-esig nincs probléma, de akár hogyan is állítottam a váltót, akkor is azt tapasztaltam, hogy ha 1-esbe kapcsolok, akkor annak egy bizonyos fordulatszáma alatt kipörög, túlkormányzott lesz az autó és ugyan ez a jelenség kigyorsításnál. Én azért mondtam hogy fura, mert amolyan törést érzek itt a tapadásban és az erőviszonyokban, nem érzékelem az átmenetet, így nehezebben is tudok korrigálni.
A belső nézetre azért írtam az értéket (+50 - +75), mert gondolom, ez állítható. Viszony a mostani értékekkel, ha süllyesztem az ülést, nagyon elmerülök a cockpitben. Tehát ez orvosolható, ha az alap nézőpont magasabban lenne. Nem tudom hogy lehet megoldani, de ehhez Te biztosan jobban értesz.
Kuplung nélkül próbáltam elindulni, de lehetetlen úgy, annyira lent van az alapjárat. És valahogy ez összefüggésben lehet a kigyorsításokkal és fékezésekkel is.
A tapadás meg nem tudom, ahogy én tapasztaltam, nagyobb sebességben mintha jobban tapadna az autó, mind mondjuk a visszafordítóknál, Donningtonban teszteltem.
Tehát a fékezéskor úgy érzékeltem, hogy egészen 2-esig nincs probléma, de akár hogyan is állítottam a váltót, akkor is azt tapasztaltam, hogy ha 1-esbe kapcsolok, akkor annak egy bizonyos fordulatszáma alatt kipörög, túlkormányzott lesz az autó és ugyan ez a jelenség kigyorsításnál. Én azért mondtam hogy fura, mert amolyan törést érzek itt a tapadásban és az erőviszonyokban, nem érzékelem az átmenetet, így nehezebben is tudok korrigálni.
A belső nézetre azért írtam az értéket (+50 - +75), mert gondolom, ez állítható. Viszony a mostani értékekkel, ha süllyesztem az ülést, nagyon elmerülök a cockpitben. Tehát ez orvosolható, ha az alap nézőpont magasabban lenne. Nem tudom hogy lehet megoldani, de ehhez Te biztosan jobban értesz.
Kuplung nélkül próbáltam elindulni, de lehetetlen úgy, annyira lent van az alapjárat. És valahogy ez összefüggésben lehet a kigyorsításokkal és fékezésekkel is.
A tapadás meg nem tudom, ahogy én tapasztaltam, nagyobb sebességben mintha jobban tapadna az autó, mind mondjuk a visszafordítóknál, Donningtonban teszteltem.
Re: Formula 2 - 2009
Megforgások nekem is furák, van, hogy rögtön koppig tekerem a kormányt, és hiába, simán megforog a kocsi. Automata kuplungot meg azért kell bekapcsolnom, hogy a pályán ne tudjon lefulladni a kocsi:D
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Re: Formula 2 - 2009
Nem értem Tropie mi a problémád. Nagyobb sebességnél egyértelműen jobban tapad az autó, mivel nagyobb a szívóhatás és a gyorsabb levegőáramlás miatt nő a szárnyakra ható nyomóerő. Lassabb kanyarokba meg csak a gumi meg a futómű miatt van tapadás. Mivel nem lehet lentebb venni a guminyomást 140-nél asszem, ami formula autónál kicsit magas, hangsúlyozom rFactorban, sztem ezért lehet a lassabb kanyarokban instabil az autó(túlkormányozott)
Ugyanígy fékezésnél, mikor megkezded a féktávot mikor még nagy a szárnyakra ható erő, akkor tövig nyomod le a fékpedált és folyamatosan engeded fel nagyon finoman, ahogy szűnik meg a leszorító erő, ebbe a modban erre nagyon kell ügyelni,de ettől élvezetes.
Ugyanígy fékezésnél, mikor megkezded a féktávot mikor még nagy a szárnyakra ható erő, akkor tövig nyomod le a fékpedált és folyamatosan engeded fel nagyon finoman, ahogy szűnik meg a leszorító erő, ebbe a modban erre nagyon kell ügyelni,de ettől élvezetes.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Nando 2010.03.18. 20:46-kor.
Re: Formula 2 - 2009
Ez addig még okés, amíg a normális úttartásról beszélünk, de én szélsőséges eseteket is teszteltem. Az meg szerintem nem úgy van, hogy 20-30-nál kipörög az autó.
Re: Formula 2 - 2009
Én ilyet nem tapasztaltam, de ne felejtsük el, hogy ezek turbós motorok, kigyorsításnál nagyon ügyelni kell,mert ha eléri a turbós tartományt, akkor megprödülhet a felszabaduló hirtelen plusz erő miatt.Tropie írta:Ez addig még okés, amíg a normális úttartásról beszélünk, de én szélsőséges eseteket is teszteltem. Az meg szerintem nem úgy van, hogy 20-30-nál kipörög az autó.
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2081
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: Formula 2 - 2009
Én csak pár kört tudtam eddig menni vele. Mid-Ohio-n próbáltam, a 3. körre már zsír jól vezethető.
Én abszolút nem vagyok formula párti, nem is ismerem a kocsit, azt sem tudom milyennek kéne lennie, de szerintem teljesen jól vezethető default setuppal is.
Én abszolút nem vagyok formula párti, nem is ismerem a kocsit, azt sem tudom milyennek kéne lennie, de szerintem teljesen jól vezethető default setuppal is.
The Power of Dreams
Re: Formula 2 - 2009
Akkor ezek szerint a Donningtoni pálya a bugos. oké, de ettől még nekem nem változott meg a véleményem. De ahány kéz és láb, annyi vélemény.
Re: Formula 2 - 2009
Fékezésnél a fékerő eloszlás miatt ideges a hátulja, kigyorsitasnál mert turbo motoros és nem kicsi a turbo lyuk.Tropie írta:Én úgy érzékeltem, hogy a fordulatszám esése okozza azt a tapadásvesztést. Van egy bizonyos tartomány, ahol kigyorsításkor és fékezéskor elindul a hátulja, valószínűsítem, hogy ekkor adja le a legnagyobb nyomatékot, de csak tippelem.
Tehát a fékezéskor úgy érzékeltem, hogy egészen 2-esig nincs probléma, de akár hogyan is állítottam a váltót, akkor is azt tapasztaltam, hogy ha 1-esbe kapcsolok, akkor annak egy bizonyos fordulatszáma alatt kipörög, túlkormányzott lesz az autó és ugyan ez a jelenség kigyorsításnál. Én azért mondtam hogy fura, mert amolyan törést érzek itt a tapadásban és az erőviszonyokban, nem érzékelem az átmenetet, így nehezebben is tudok korrigálni.
A belső nézetre azért írtam az értéket (+50 - +75), mert gondolom, ez állítható. Viszony a mostani értékekkel, ha süllyesztem az ülést, nagyon elmerülök a cockpitben. Tehát ez orvosolható, ha az alap nézőpont magasabban lenne. Nem tudom hogy lehet megoldani, de ehhez Te biztosan jobban értesz.
Kuplung nélkül próbáltam elindulni, de lehetetlen úgy, annyira lent van az alapjárat. És valahogy ez összefüggésben lehet a kigyorsításokkal és fékezésekkel is.
A tapadás meg nem tudom, ahogy én tapasztaltam, nagyobb sebességben mintha jobban tapadna az autó, mind mondjuk a visszafordítóknál, Donningtonban teszteltem.
Az alsó nyomatéktartomány már kijavitottam.
Re: Formula 2 - 2009
Köszi, véleményem szerintem az also nyomatéktartománnyal lehetett a gond, majd amint a javított kijön, meglesem, kipróbálom, biztosan jobb lesz.
Re: Formula 2 - 2009
Ezzel a moddal van valami, az tuti. Ugyebár történt az, amit leírtam másik topikban. Erre most letöröltem egy másik rFactorról, mert azt akartam megcsinálni ligásnak, és ismét elbaszódott, ugyan úgy mint a másik. Az unistall valami fontosat tuti kitöröl.
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 1 vendég