Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai
Bo Garesper
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2010.02.17. 15:37
Kapcsolat:

Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó

Hozzászólás Szerző: Bo Garesper » 2010.02.22. 13:21

Adam Jonas írta:
Bo Garesper írta:
emerico írta:Szerintem egyedül az első háromnak volt eseménytelen versenye :lol: :lol:


Akkor ez az én hibám? :oops:
Yeah :lol:

Én próbáltam a 2. futamodat színesebbé tenni, főleg az utolsó 3 körbe (annyit hibáztam h az nem igaz), de hát sajna nem értél utol. :) Egyébként én tuti nem unatkoztam előtted, mert a szemét is ki kellett nyomnom a kocsinak, hogy tartsam a difit. :P

Mondom, hogy az én hibám! ;) Az viszont különösen dühítő volt, hogy mindig az utolsó 2 kanyarban loptad vissza az időkülömbséget amit addig fáradságos munkával ledolgoztam! :o Vagy neked ott nam volt kanyar? :lol:
Adam Jonas
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2009.05.09. 12:21
Kapcsolat:

Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » 2010.02.22. 20:23

Bo Garesper írta:Mondom, hogy az én hibám! ;) Az viszont különösen dühítő volt, hogy mindig az utolsó 2 kanyarban loptad vissza az időkülömbséget amit addig fáradságos munkával ledolgoztam! :o Vagy neked ott nam volt kanyar? :lol:
Utolsó 2 kanyar? Szerintem meg épp, hogy ott hoztál rajtam tizedeket, mert én az első 2 szektorba voltam egy tized hajszálnyival gyorsabb. Egyébként Race 2-re finomítottam a guminyomás értékein, szóval lehet, hogy nekem az elején nem fogyott olyan ütembe a gumim, mint ahogy Neked, vagy én nem tom. :) De én úgy éreztem, hogy első 2 szektorba hoztam rajtad max 1-2 tizedet, uccsóba meg vesztek vagy fél-1 tizedet.

Uccsó kanyart utáltam, állandóan kicsúszott a picsája a kocsinak féktávon. :)
Adam Jonas
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2009.05.09. 12:21
Kapcsolat:

Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » 2010.02.22. 20:24

Brno idő egyelőre 2:11.4, kemény 6 kör után. Hát igen, itt tényleg az fog jól szerepelni, aki szépen, végig íveken tud majd autózni. :)
Avatar
kamikaze
2024 licenszes
Hozzászólások: 726
Csatlakozott: 2009.03.25. 12:04
Név: Füzy Barna
Kormány: Logitech G29
Kapcsolat:

Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó

Hozzászólás Szerző: kamikaze » 2010.02.22. 20:46

6 kör után :o
Mentem vagy 30-at nem sikerült 13 alá menni. Az első gumik meg 140 fokosak lettek.
Név:Füzy Barna
Adam Jonas
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2009.05.09. 12:21
Kapcsolat:

Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » 2010.02.22. 21:10

kamikaze írta:6 kör után :o
Mentem vagy 30-at nem sikerült 13 alá menni. Az első gumik meg 140 fokosak lettek.
Sima WTCC Leonnal itt anno tudtam 2:10.9-et, bár ez se volt annyira fényes, ugyanis az eleje inkább 2:10 elejét szokott menni, bár már hallottam WTCC terén 2:09-et is RACE 07-be. :)
Avatar
kamikaze
2024 licenszes
Hozzászólások: 726
Csatlakozott: 2009.03.25. 12:04
Név: Füzy Barna
Kormány: Logitech G29
Kapcsolat:

Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó

Hozzászólás Szerző: kamikaze » 2010.02.23. 11:39

Mivel én nem mentem a WTCC Leonnal semmit ezért kérdezném, mennyivel másabb az az autó?
Másik kérdés, hány fokosra melexenek az első gumiaid 3-4 kör után?
Én azt figyeltem meg, hogy ha hideg gumikkal megyek (első kör) akkor nagyon tapad az eleje, jól kanyarodik, de nagyon instabil a hátúlja. Ha meg bemelexik vagy is inkább túl melexik, akkor kezelhető, de sodródik az eleje az ívekről, tehát sehogyan sem jó igazábol. Valószínű valamit rosszúl állítok, de nem jöttem rá mi az.
Név:Füzy Barna
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10736
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2010.02.23. 11:56

kamikaze írta:Mivel én nem mentem a WTCC Leonnal semmit ezért kérdezném, mennyivel másabb az az autó?
Másik kérdés, hány fokosra melexenek az első gumiaid 3-4 kör után?
Én azt figyeltem meg, hogy ha hideg gumikkal megyek (első kör) akkor nagyon tapad az eleje, jól kanyarodik, de nagyon instabil a hátúlja. Ha meg bemelexik vagy is inkább túl melexik, akkor kezelhető, de sodródik az eleje az ívekről, tehát sehogyan sem jó igazábol. Valószínű valamit rosszúl állítok, de nem jöttem rá mi az.
A WTCC Leon ha benzines akkor kicsit könnyebb kocsi, valamint más a nyomaték görbéje. Valamint nem 6700-on van a fordulatszám vége. Mondjuk itt is tovább lehet forgatni, csak könnyen elfüstöl.
A TDi Leon nagyobb nyomatékkal bír és kb 30 LE-el erősebb.

Már fentebb leírtam, de újra. Az után futást nagyon nagyra kell venni. Az első széttartás lehetőleg 0 legyen. Hátul nagyobb a kerékdőlés mint elől. Ne legyen túl sok szárny. 2-5 között javasolt. A gázon mindig a lábad, tartsd nyomaték alatt.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Adam Jonas
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2009.05.09. 12:21
Kapcsolat:

Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » 2010.02.23. 16:17

kamikaze írta:Mivel én nem mentem a WTCC Leonnal semmit ezért kérdezném, mennyivel másabb az az autó?
Másik kérdés, hány fokosra melexenek az első gumiaid 3-4 kör után?
Én azt figyeltem meg, hogy ha hideg gumikkal megyek (első kör) akkor nagyon tapad az eleje, jól kanyarodik, de nagyon instabil a hátúlja. Ha meg bemelexik vagy is inkább túl melexik, akkor kezelhető, de sodródik az eleje az ívekről, tehát sehogyan sem jó igazábol. Valószínű valamit rosszúl állítok, de nem jöttem rá mi az.
A WTCC-s Leon azért alacsony szárnyállásnál nem kezd el keresztbe állni, mint ez a EuroCup-os (bár halkan megjegyzem, ennek se kéne :) ). Gumihőmérsékletet sose szoktam figyelni, mindig a gumikopást nézem. :) Sose arra nyomom a dolgot, hogy jó legyen a gumi hőmérséklete, hanem amíg van gumi, addig hadd szóljon. :D

Azt néztem, hogy 1-4-es szárnyállásnál erősen alulkormányzott, 1-3-nál meg a kanyarokba túlkormányzott lesz, de nagyon. S még ez se zavarna, az a gáz inkább, hogy megkezded a kanyart, picit alulkormányzott, majd hirtelen úgy átvált erősen túlkormányzottá, hogy csak pislogsz, hogy mi is van. Valenciába is ez volt nekem a gondom, amely leginkább az utolsó, nyújtott balosnál jött ki (aki visszanézni a replayt, első 2 körbe mind a két futamon keresztbe vettem be a kanyart).
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10736
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2010.02.23. 16:32

Igen, ez alap hiba a legtöbb modnál, hogy elfelejtik megcsinálni, hogy ez a kocsi hátul semmilyen tapadással nem bír. Elől a motor, a tank az ülés mögött, ha elemelkedik az egyik hátsó kerék nagyon csúszik. Nem a hátsó szárnytól függ lényegileg.

http://www.youtube.com/watch?v=YJviCf0iXcA

Érdemes megnézni mennyi "ellenkormányzás" van főlleg kanyar bejáraton, féktávon. Természetesen kanyar kijáraton nem kell.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10736
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2010.02.23. 16:37

emerico írta:Igen, ez alap hiba a legtöbb modnál, hogy elfelejtik megcsinálni, hogy ez a kocsi hátul semmilyen tapadással nem bír. Elől a motor, a tank az ülés mögött, ha elemelkedik az egyik hátsó kerék nagyon csúszik. Nem a hátsó szárnytól függ lényegileg.

http://www.youtube.com/watch?v=YJviCf0iXcA

Érdemes megnézni mennyi "ellenkormányzás" van főlleg kanyar bejáraton, féktávon. Természetesen kanyar kijáraton nem kell.
Dehogy megnyugodjatok, most odaadom Kiss Norbinak, és ugy ahogy van bemásolom majd ide a véleményét. Ha nagyon el vagyok tévedve, ki fogom javítani
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 0 vendég