Nem megy valami. Nem érted? Bonyolult? Kérdezz és válaszolunk!
-
emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10045
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: emerico » 2024.09.29. 10:06
Indítok egy ilyen topic-ot, amíg friss az élmény, ide lehet felrakni pályákkal kapcsolatos információkat, ha újra használjuk a pályát, akkor ezek az infok meg legyenek.
Daytona
egyes kanyar előtt, ha átmész a bokszkijárat fehér vonalán azonnal áthajtásos büntetést kapsz.
Pálya:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2739557672
Kép:

******************************************
Emerico - Head of SIMCo
-
emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10045
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: emerico » 2024.10.07. 21:58
Mugello
Pályahatárokat meg kell nézni, nem szükséges a tracklimiter bekapcsolása. Verseny előtt majd újra ellenőrzöm.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
-
Baki
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 746
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
Hozzászólás
Szerző: Baki » 2024.10.07. 22:37
emerico írta: ↑2024.10.07. 21:58
Mugello
Pályahatárokat meg kell nézni, nem szükséges a tracklimiter bekapcsolása. Verseny előtt majd újra ellenőrzöm.
Ezt érdemes lehet újragondolni, mert a pályával nem csak a vágásrendőrsége a gond. Hanem az a tény hogy magyarországon 8 tüske után simább utat tudnak felhúzni a munkások mint ami ezen a pályán van. Van benne egy telemetrián is jól látszó folyamat pumpálás, mert nagyon nagyok a váltások a nagy négyszögeknél amikből felépül az út felülete. Full reális és emiatt nem is konzisztens mert teljesen másképpen viselkedik az autó attól függően hogy éppen az eleje van berugózva a négyszögváltás miatt és a háta ki vagy fordítva.
Ezen kívül a kavicságy kb mint egy kizsírozott jégpálya. Amúgy minden más okés vele, olyasmi irányba mennek a kanyarok mint egy mugellonál.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára
Baki 2024.10.08. 20:55-kor.
-
emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10045
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: emerico » 2024.10.08. 13:32
Baki írta: ↑2024.10.07. 22:37
emerico írta: ↑2024.10.07. 21:58
Mugello
Pályahatárokat meg kell nézni, nem szükséges a tracklimiter bekapcsolása. Verseny előtt majd újra ellenőrzöm.
Ezt érdemes lehet újragondolni, mert a pályával nem csak a vágásrendőrsége a gond. Hanem az a tény hogy magyarországon 8 tüske után simább utat tudnak felhúzni a munkások mint ami ezen a pályán van. Van benen egy telemetrián is jól látszó folyamat pumpálás, mert nagyon angyok a váltások a nagy négyszögeknél amikből felépül az út felülete. Full reális és emiatt nem is konzisztens mert teljesen másképpen viselkedik az autó attól függően hogy éppen az eleje van berugózva a négyszögváltás miatt és a háta ki vagy fordítva.
Ezen kívül a kavicságy kb mint egy kizsírozott jégpálya. Amúgy minden más okés vele, olyasmi irányba mennek a kanyarok mint egy mugellonál.
a pálya rázásán szerintem tudok módosítani
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
-
emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10045
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: emerico » 2024.10.14. 22:15
ISTANBUL PARK
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1173277667
A pályahatárokat nem vizsgálja rendesen. Nincs realroad a pályán. Következő használat előtt érdemes ránézni, hogy frissült-e.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég