GT World Challenge 2024 - Társalgó

GT World Challenge 2024
GT3 DLC autók
Start: 2024 március 18.
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10721
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2024.04.30. 00:52

Baki írta: 2024.04.29. 23:15 Lehet tudni arról bármit hogy mi frissült bennük?
Jó lenne. Jelenleg csak a McLaren-nél látom hogy jött új
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
Knife
2024 licenszes
Hozzászólások: 281
Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
Kormány: Logitech G29
Kapcsolat:

Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Knife » 2024.04.30. 08:38

emerico írta: 2024.04.30. 00:52
Baki írta: 2024.04.29. 23:15 Lehet tudni arról bármit hogy mi frissült bennük?
Jó lenne. Jelenleg csak a McLaren-nél látom hogy jött új
Nem lenne baj ha nem ficánkolna úgy...
Tegnap a legrosszabb futamot sikerült összehoznom évek óta, pláne, hogy előtte milyen jól együttműködtünk.
Teli kocsival teszteltem és 3as szárnnyal simán vette a gyors kanyarokat.
Időmérőre 1es szárny, egyel keményítettem a hátulját és lejjebb vittem ca 5mmt, teljesen jó volt.
Újra megtankolva feljebb vettem a hátsó szárnyat 2-re, de gyakorlatilag bevehetetlenek voltak a gyors kanyarok.
Még mindig nem jöttem rá, hogy lesz ez jó.
Magas szárnnyal a kanyargós pályákon kiváló, de egyenesben elvérzik.
Avatar
freakyo
2024 licenszes
Hozzászólások: 3206
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2024.04.30. 19:05

Knife írta: 2024.04.30. 08:38
emerico írta: 2024.04.30. 00:52
Baki írta: 2024.04.29. 23:15 Lehet tudni arról bármit hogy mi frissült bennük?
Jó lenne. Jelenleg csak a McLaren-nél látom hogy jött új
Nem lenne baj ha nem ficánkolna úgy...
Tegnap a legrosszabb futamot sikerült összehoznom évek óta, pláne, hogy előtte milyen jól együttműködtünk.
Teli kocsival teszteltem és 3as szárnnyal simán vette a gyors kanyarokat.
Időmérőre 1es szárny, egyel keményítettem a hátulját és lejjebb vittem ca 5mmt, teljesen jó volt.
Újra megtankolva feljebb vettem a hátsó szárnyat 2-re, de gyakorlatilag bevehetetlenek voltak a gyors kanyarok.
Még mindig nem jöttem rá, hogy lesz ez jó.
Magas szárnnyal a kanyargós pályákon kiváló, de egyenesben elvérzik.
Mit értesz az alatt,hogy bevehetetlenek voltak a gyors kanyarok? seggel vagy orral estél le?
A hátsó hasmagasságod mennyi volt, hogy levitted 5mm-el?
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Avatar
Knife
2024 licenszes
Hozzászólások: 281
Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
Kormány: Logitech G29
Kapcsolat:

Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Knife » 2024.04.30. 21:55

freakyo írta: 2024.04.30. 19:05 Mit értesz az alatt,hogy bevehetetlenek voltak a gyors kanyarok? seggel vagy orral estél le?
A hátsó hasmagasságod mennyi volt, hogy levitted 5mm-el?
8,5-ről vittem le 8,0-ra a magasságot, a keménységet pedig 2-ről 3-ra emeltem.
1es szárnnyal üresen simán vette a kanyarokat, icipicit volt túlkormányzott. Tele már esélytelen volt, azonnal kiment a fara. 3as szárny túl lassú lett volna, 2est próbáltam, de még így is esélytelen volt. Vagy nagyon le kellett lassítanom, vagy kanyar közepén elment minden tapadás és perdült azonnal.
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10721
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2024.05.01. 09:46

emerico írta: 2024.04.30. 00:52
Baki írta: 2024.04.29. 23:15 Lehet tudni arról bármit hogy mi frissült bennük?
Jó lenne. Jelenleg csak a McLaren-nél látom hogy jött új
Szerver megy, nem frissült semmi, benéztem csak.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
freakyo
2024 licenszes
Hozzászólások: 3206
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2024.05.01. 12:24

Knife írta: 2024.04.30. 21:55
freakyo írta: 2024.04.30. 19:05 Mit értesz az alatt,hogy bevehetetlenek voltak a gyors kanyarok? seggel vagy orral estél le?
A hátsó hasmagasságod mennyi volt, hogy levitted 5mm-el?
8,5-ről vittem le 8,0-ra a magasságot, a keménységet pedig 2-ről 3-ra emeltem.
1es szárnnyal üresen simán vette a kanyarokat, icipicit volt túlkormányzott. Tele már esélytelen volt, azonnal kiment a fara. 3as szárny túl lassú lett volna, 2est próbáltam, de még így is esélytelen volt. Vagy nagyon le kellett lassítanom, vagy kanyar közepén elment minden tapadás és perdült azonnal.

Még egy picit lejjebb kellett volna vigyed a hátsó hasmagasságot (kb 7.7ig), mert valószínűleg több súly került az orrára mint kellett volna. Vagy vissza kellett volna emelned a szárnyat, hogy kihasználd az autó aeroját, csak ugye akkor bukó van az első és utolsó szektorban, amit te is írtál. Így ez szerintem se lett volna jó opció.
Akár a stabikkal is játszhatsz ilyenkor. Elsőt picit keményteni, hátulját puhítani, de én a hátsó hasmagassággal játszottam volna első körben ilyen esetben.
Persze nem ismerem a teljes setupod. Lehet az orrán is lenne mit javítanod. Remélem azért az első hasmagasságod az minimum volt :D

Amikor kanyarra fékezel és húzod be az autót a kelleténél több súly került előre, elkönnyülhetett a háta és az alacsony leszorító erő + amikor már gyorsítanál rá adsz a gázra és mégtöbbet fordul az autó háta + esetleg a kelleténél többet fordítasz a kormányon. Egy ilyen combónak köszönhetően simán lehet forogni ilyen esetben.

Mekire Misanora és Spa-ra is csináltam egy-egy setupot, nem mondanám késznek egyiket se, biztos lehet rajtuk mit javítani, főleg damperben. Ha gondolod írj rám DC-n és átdobom. össze tudod majd hasonlítani a tiéddel.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Avatar
Knife
2024 licenszes
Hozzászólások: 281
Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
Kormány: Logitech G29
Kapcsolat:

Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Knife » 2024.05.01. 14:08

freakyo írta: 2024.05.01. 12:24 Még egy picit lejjebb kellett volna vigyed a hátsó hasmagasságot (kb 7.7ig), mert valószínűleg több súly került az orrára mint kellett volna. Vagy vissza kellett volna emelned a szárnyat, hogy kihasználd az autó aeroját, csak ugye akkor bukó van az első és utolsó szektorban, amit te is írtál. Így ez szerintem se lett volna jó opció.
Akár a stabikkal is játszhatsz ilyenkor. Elsőt picit keményteni, hátulját puhítani, de én a hátsó hasmagassággal játszottam volna első körben ilyen esetben.
Persze nem ismerem a teljes setupod. Lehet az orrán is lenne mit javítanod. Remélem azért az első hasmagasságod az minimum volt :D

Amikor kanyarra fékezel és húzod be az autót a kelleténél több súly került előre, elkönnyülhetett a háta és az alacsony leszorító erő + amikor már gyorsítanál rá adsz a gázra és mégtöbbet fordul az autó háta + esetleg a kelleténél többet fordítasz a kormányon. Egy ilyen combónak köszönhetően simán lehet forogni ilyen esetben.

Mekire Misanora és Spa-ra is csináltam egy-egy setupot, nem mondanám késznek egyiket se, biztos lehet rajtuk mit javítani, főleg damperben. Ha gondolod írj rám DC-n és átdobom. össze tudod majd hasonlítani a tiéddel.
Hát az eleje se volt épp minimumon... :oops:

Köszi szépen, írok.
Avatar
freakyo
2024 licenszes
Hozzászólások: 3206
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2024.05.01. 16:17

Knife írta: 2024.05.01. 14:08
freakyo írta: 2024.05.01. 12:24 Még egy picit lejjebb kellett volna vigyed a hátsó hasmagasságot (kb 7.7ig), mert valószínűleg több súly került az orrára mint kellett volna. Vagy vissza kellett volna emelned a szárnyat, hogy kihasználd az autó aeroját, csak ugye akkor bukó van az első és utolsó szektorban, amit te is írtál. Így ez szerintem se lett volna jó opció.
Akár a stabikkal is játszhatsz ilyenkor. Elsőt picit keményteni, hátulját puhítani, de én a hátsó hasmagassággal játszottam volna első körben ilyen esetben.
Persze nem ismerem a teljes setupod. Lehet az orrán is lenne mit javítanod. Remélem azért az első hasmagasságod az minimum volt :D

Amikor kanyarra fékezel és húzod be az autót a kelleténél több súly került előre, elkönnyülhetett a háta és az alacsony leszorító erő + amikor már gyorsítanál rá adsz a gázra és mégtöbbet fordul az autó háta + esetleg a kelleténél többet fordítasz a kormányon. Egy ilyen combónak köszönhetően simán lehet forogni ilyen esetben.

Mekire Misanora és Spa-ra is csináltam egy-egy setupot, nem mondanám késznek egyiket se, biztos lehet rajtuk mit javítani, főleg damperben. Ha gondolod írj rám DC-n és átdobom. össze tudod majd hasonlítani a tiéddel.
Hát az eleje se volt épp minimumon... :oops:

Köszi szépen, írok.
itt kezdődnek a problémák. Amikor az autó setupja egy nagyon rossz irányba van beállítva. Aztán megy az autó szidás, hogy hát milyen "szar".
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Baki
2024 licenszes
Hozzászólások: 759
Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
Tartózkodási hely: elfogyott
Kapcsolat:

Re: GT World Challenge 2024 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Baki » 2024.05.12. 12:46

Hivatalos pontállás Spa-Francorchamps után:
Pos. Name Team Paul Ricard Brands Hatch Misano Spa-Francorchamps Hockenheim Nürburgring Magny-Cours Monza Barcelona Össz. Hivatalos 
     
Balazs Kiss Silver Buffalo Racing 51 44 51 51                     211 164 
Adam Szucs Mercedes 34 32 34 44                     154 122 
Janos Hegyvari Silver Buffalo Racing 38 38 38 15                     134 119 
Gabor Tim Racing Spirit 32 44 30                     112 112 
Gabor Bernhardt Golden Buffalo Racing 26 30 30 38                     130 103 
Patrik Bachrati BMW 30 34 18                     86 86 
Gabor Fodor Troll Racing Reserve 24 22 32 22                     102 80 
Gabor Czimer Power Racing 26 19 32                     79 79 
Istvan Kovacs Really Fast Bober Racing Team 22 51                     78 78 
10 Tamas Cseh Golden Buffalo Racing 15 28 22 21                     86 71 
11 Istvan Mikle Mugen BMW 18 28 24                     70 70 
12 Laszlo Koczogh Troll Racing 20 16 26                     62 62 
13 Lajos Schmidt Troll Racing 17 18 24                     59 59 
14 Peter Szentpeteri Really Fast Bober Racing Team 24 34                     58 58 
15 Balazs Lipak Power Racing 19 19 20                     58 58 
16 Imre Bende Racing Spirit 16 13 17 20                     66 53 
17 Laszlo Szollosi Power Racing 12 21 18                     51 51 
18 Janos Dalanics Swift Triangle 15 21 14                     50 50 
19 Attila Vegh 130 Racing 13 20 17                     50 50 
20 Marcell Fuzy Team Redline 44                     49 49 
21 Jozsef Toth Max Eru Art Design 21 26                     47 47 
22 Barna Fuzy Horner Racing 14 16 16                     46 46 
23 Marton Demcsik Mercedes 11 14 19                     44 44 
24 Gergely Egervari Mercedes 28                     29 29 
25 Norbert Serban Power Racing 28                     28 28 
26 Karoly Szalai Olimp Racing 10 17                     27 27 
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég