rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3223
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.
Porsche kupára legyen egy Nordschleife is
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10819
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.
Sziasztok!
2 kérdésem lenne:
Egy ideje nem tölt be a liveracers (https://simco.liveracers.com/Live/), szimplán "A webhely nem érhető el" üzenetet kapom. Nálam van valami gond?
Szeptember 25-re nincs kiírva futam sem BTCC-ben, sem Mini-ben. Ez csak elírás, vagy tényleg nem lesz futam. (részemről jó így, mert azon a héten nem leszek itthon )
Előre is köszönöm a válaszokat!
2 kérdésem lenne:
Egy ideje nem tölt be a liveracers (https://simco.liveracers.com/Live/), szimplán "A webhely nem érhető el" üzenetet kapom. Nálam van valami gond?
Szeptember 25-re nincs kiírva futam sem BTCC-ben, sem Mini-ben. Ez csak elírás, vagy tényleg nem lesz futam. (részemről jó így, mert azon a héten nem leszek itthon )
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2018.08.20. 15:47
- Név: Helyes Ádám
- Kormány: Thrustmaster T248
- Kapcsolat:
Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.
megszűnt a liveracers. nem nálad vana gond
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10819
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.
Igen, jövő héten keresünk valami más megoldást. Nagy kár, mert messze ez volt a legjobb
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10819
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.
Néhány fontos információ
A szerverünkről lehet elköltözik a társbajnokság, a gép nem is a mienk, így várhatóan a havi költségeink a duplájára nőnek minimum. Az kemény, mert, hogy 0-ra jöjjünk ki, kb 10-15.000 Forintos éves díjat kéne kérnem
Várható havidíja a szerverhostingnak 35-37.000 Ft, ami éves szinten egy laza félmillió, amit egy összegben illene kiperkálni. Ez már nekem is fájna. Még ezek nem végleges számok, de ha a legrosszabb verzió következik be, akkor át kell gondolnunk, hogy folytatjuk a SIMCO-t. Folytatni biztos fogom, nem zár be az oldal
Másik fontos dolog. Az első kerekes autókkal elszabadulnak az indulatok, mert egyszerűen nem lehet test-test ellen küzdeni. Összeragadnak a pilóták, kiforog a versenyző. A szokásos, régóta ismert probléma, amit láthatóan nem tudnak/akarnak megoldani, és ez ha az elmúlt 6-7 évben nem változott, akkor ez már így marad. Jelenleg a BTCC-ben, de főként a vékony gumis MINI-nél hatalmas probléma. Lényegében már kurvaanyázással telik a futam, ami nem jó. Én is sokszor indulatos vagyok, aztán visszanézve már nem olyan egyértelmű a dolog. Persze, meg lehet tanulni úgy csatázni, hogy nem értek össze, de ez szinte lehetetlen.
Emiatt a két bajnokság után a jövőben nem nagyon fogunk első kerekes autókkal szórakozni. Én rohadtul szeretem pedig, de ez nem megy.
A szerverünkről lehet elköltözik a társbajnokság, a gép nem is a mienk, így várhatóan a havi költségeink a duplájára nőnek minimum. Az kemény, mert, hogy 0-ra jöjjünk ki, kb 10-15.000 Forintos éves díjat kéne kérnem
Várható havidíja a szerverhostingnak 35-37.000 Ft, ami éves szinten egy laza félmillió, amit egy összegben illene kiperkálni. Ez már nekem is fájna. Még ezek nem végleges számok, de ha a legrosszabb verzió következik be, akkor át kell gondolnunk, hogy folytatjuk a SIMCO-t. Folytatni biztos fogom, nem zár be az oldal
Másik fontos dolog. Az első kerekes autókkal elszabadulnak az indulatok, mert egyszerűen nem lehet test-test ellen küzdeni. Összeragadnak a pilóták, kiforog a versenyző. A szokásos, régóta ismert probléma, amit láthatóan nem tudnak/akarnak megoldani, és ez ha az elmúlt 6-7 évben nem változott, akkor ez már így marad. Jelenleg a BTCC-ben, de főként a vékony gumis MINI-nél hatalmas probléma. Lényegében már kurvaanyázással telik a futam, ami nem jó. Én is sokszor indulatos vagyok, aztán visszanézve már nem olyan egyértelmű a dolog. Persze, meg lehet tanulni úgy csatázni, hogy nem értek össze, de ez szinte lehetetlen.
Emiatt a két bajnokság után a jövőben nem nagyon fogunk első kerekes autókkal szórakozni. Én rohadtul szeretem pedig, de ez nem megy.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- Knife
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 295
- Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.
Hali!
Porschénál vettem most észre, hogy időnként nem akar váltani, csak csipog. Ez autóspec? Nem lehet kikapcsolni? Vagy figyelni kell a fordulatra és ennyit lehet tenni? Mert ha egyszer nem vált utána hajlamos megállásig "beragadni".
Porschénál vettem most észre, hogy időnként nem akar váltani, csak csipog. Ez autóspec? Nem lehet kikapcsolni? Vagy figyelni kell a fordulatra és ennyit lehet tenni? Mert ha egyszer nem vált utána hajlamos megállásig "beragadni".
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10819
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.
Ez a Shift Protection, minden komolyabb nagy GT autóban benne van. A kupás Porsche-ban is, ez ilyen. Főként a balfasz gentleman driverekre van kitalálva. Életben lehet, hogy ki lehet kapcsolni. Utána olvasok, hogy rF2 alatt ki lehet-e.
Viszont azt írják, a kikapcsolással nagy a kockázat, hogy eldurrantod a motort, mert így lett tervezve.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- Knife
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 295
- Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: rFactor 2 - Kérdezz! Válaszolunk.
Éreztem én hogy velem van a bajemerico írta: ↑2023.10.20. 10:57Ez a Shift Protection, minden komolyabb nagy GT autóban benne van. A kupás Porsche-ban is, ez ilyen. Főként a balfasz gentleman driverekre van kitalálva. Életben lehet, hogy ki lehet kapcsolni. Utána olvasok, hogy rF2 alatt ki lehet-e.
Viszont azt írják, a kikapcsolással nagy a kockázat, hogy eldurrantod a motort, mert így lett tervezve.
És mi a titka? Visszaváltani pl nem enged ha picit is gázon van a lábam. ez pl orúzsban és utána is gondot okoz, mert kések egy váltással, utána viszont nem enged váltani hiába engedtem fel rég. Ettől ugye a kocsi csak lassul az emelkedőn ha lenyomom a gázt esélytelen hatodikban már felmenni. Ha felérek akkor sem enged váltani egy ideig. Van egy minimum idő? mert nem sikerült rájönnöm mennyi lehet.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég