Nurburgring 12H - GT Sport - Jelentkezés, társalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai
Voodoo
Hozzászólások: 41
Csatlakozott: 2009.05.11. 17:45
Kapcsolat:

Re: Nurburgring 12H - GT Sport - Jelentkezés, társalgó

Hozzászólás Szerző: Voodoo » 2009.11.07. 14:51

Csak magamat okolhatom hogy nem tudtam harcba szálni a 2. helyért (az elsőt azt húzzúk ki.. ) Qualon nem néztem az időt és nem futottam mért kört....Itt ez határozta meg a futamom. Végülis a gép a 15 vagy 16. helyre sorolt be. Óvatosan kezdtem de próbáltam 1-2 poziciót fogni a rajt útán ez sikerült is talán 11. helyen autókáztam , de kisebb tömörülés volt a pályán nagy fékezéssel ahogy kell én is nagyobbat fékeztem a kelleténél és befordult az autóm eleje (azt hittem megpöckölt valaki hátúlról de nem így történt) megpörögtem vissza a 20. helyre , Szatócs is belekeveredett (ha ha) :D így elkezdtünk hátúlról feljönni. Nyomtam ami a csövön kifért de azért igyekeztem viyázni mindenkire felesleges kockázatot nem vállaltam. Ha jól emléxem a 3. körre már Cselték mögött voltam 7. sajna ő elvétett egy gyors kanyart kis időt veszítve én meg toltam tovább és 4. körre már 4. voltam. Itt volt 35 mp hátrányom Juanékhoz képest tudtam ezt nem lehet ledolgozni de tepertem tovább feljöttem 18 mp-re de a box útán volt egy kis hibám + még kaptam is tőlük 5 mp-t (nem tudom hogy :) a boxba . Végén 18 mp lett a hátrányom a 3.helyezetthez képest ( Bika) ami elég pozitív számomra tekintve az elöző versenyenhez képest (3. helyről fagytam ki a célvonal elött.....). Ha levonom azt a 33-mp-t amit tőlük kaptam csak az első körben időbe akkor ott kelett volna küzdenem velük és ez egészen jó eredménynek tartom. Grat Cselt a +KG-hoz :D
batihu
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2009.03.25. 12:16
Tartózkodási hely: Miskolc, Onga, Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Nurburgring 12H - GT Sport - Jelentkezés, társalgó

Hozzászólás Szerző: batihu » 2009.11.07. 15:05

Szatocs írta:A verseny végére vissza kell hozni a Marcosok becsületét. :D
Ja igen, de ez főleg rád vonatkozik, szerintem te vagy a leggyorsabb Marcos-os! :lol:Most néztem a listát Pointer is ott van, elég jó helyen végzett, ő vajon H-váltóval megy? Ha igen, az nem semmi! :oops: Én a múltkor sajna BMW-vel indultam, ez volt az első Marcos-sal, még gyakorolnom kell! A legjobb időm offline 8'40, de le kéne menni 8'3X-re! Az volt a baj, hogy az első körben 260-nál odavertem a palánknak, onnantól sajnos, már nem volt az igazi!
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere." - Colin Bruce Chapman
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10729
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nurburgring 12H - GT Sport - Jelentkezés, társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2009.11.07. 15:14

Általános jelenség setupolásnál. Mikor nem vagy még biztos magadban, akkor a féktávok nem pontosak, ahogy az ívek sem. Ha puhább a futómű, akkor ez nem büntet akkorát, viszont a súlypontáthelyezős kanyarokban a kocsi bebilleg, egyre rosszabb az útfekvése, ráadásul féktávon is izgága, mert bebólint a kocsi. Sok helyen akár be is ül a járgány, leér az alja stb.

Így mikor már egyre jobban ismered a pályát, bátran keményítsd vissza az egész járgányt, pontosabb lesz, gyorsabb a kanyarokban (még ha el is kell venned a gázról a lábad).

A végére optimálisan lemész 1-es hátsó szárnyra, hátrébb lesz a fékerő (55-45) és észre sem veszed. És akkor Ti is 8.20-as köröket mentek.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
pointer4
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2009.05.05. 11:45
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nurburgring 12H - GT Sport - Jelentkezés, társalgó

Hozzászólás Szerző: pointer4 » 2009.11.07. 16:20

emerico írta:....És akkor Ti is 8.20-as köröket mentek.
Próféta szóljon belőled :D
Én már minden kanyarra felkészülten repülök be, úgy érzem a pályaismerettel nincs gondom. Most vagy eleve rosszul csinálom, vagy komoly ráncfelvarrás kell a setupom-on. :D
Ilyen jó helyezést mint a 4. hely (összetettben), még sosem értem el, pedig meg kellene tartani :D Eddig a lassan, de biztosan taktika hozta ezt össze :) még 2 hétig büszke is leszek magamra :D aztán majd jön a hideg zuhany, ha nem találunk ki valamit :D
batihu írta: ő vajon H-váltóval megy?
Igen, egyszer kétszer mellé is pakoltam :D De már az a baj, hogy annyira hozzászoktam, hogy mással nem is menne :D
bardocz
Hozzászólások: 1260
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: Nurburgring 12H - GT Sport - Jelentkezés, társalgó

Hozzászólás Szerző: bardocz » 2009.11.07. 16:27

Azzal a h-váltóval pár hét gyakorlás után lehet én is bevállalnám. Mostanit ha használnám félkörönként kéne a kormányt visszanyomkodni az asztalra, hogy ne essen le. Pedig egyenes végén jó lenne 6-4-2-t váltani. Mondjuk én enélkül is leamortizálom a motort.
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Adam Jonas
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2009.05.09. 12:21
Kapcsolat:

Re: Nurburgring 12H - GT Sport - Jelentkezés, társalgó

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » 2009.11.07. 16:41

TerranceG írta:Nekem a steam el sem indult. Mire újrarakta, már nem tudtam belépni. pech
Ha nem indul el, s kiírja h Bejelentkezés a köv. fiókba: xyz, akkor a következő a teendő:

1.Steam mappából törlöd a ClientRegistry.blob-ot
2. Újraindítod a géped
3. Elindítod a Steamet, hagyod, hogy frissítsen, s ennyi. :)
batihu
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2009.03.25. 12:16
Tartózkodási hely: Miskolc, Onga, Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Nurburgring 12H - GT Sport - Jelentkezés, társalgó

Hozzászólás Szerző: batihu » 2009.11.07. 17:49

emerico írta:Általános jelenség setupolásnál. Mikor nem vagy még biztos magadban, akkor a féktávok nem pontosak, ahogy az ívek sem. Ha puhább a futómű, akkor ez nem büntet akkorát, viszont a súlypontáthelyezős kanyarokban a kocsi bebilleg, egyre rosszabb az útfekvése, ráadásul féktávon is izgága, mert bebólint a kocsi. Sok helyen akár be is ül a járgány, leér az alja stb.

Így mikor már egyre jobban ismered a pályát, bátran keményítsd vissza az egész járgányt, pontosabb lesz, gyorsabb a kanyarokban (még ha el is kell venned a gázról a lábad).

A végére optimálisan lemész 1-es hátsó szárnyra, hátrébb lesz a fékerő (55-45) és észre sem veszed. És akkor Ti is 8.20-as köröket mentek.
Az eleje milyen hátsó szárnnyal mehet 1-el, ahogy Emerico írta?
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere." - Colin Bruce Chapman
batihu
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2009.03.25. 12:16
Tartózkodási hely: Miskolc, Onga, Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Nurburgring 12H - GT Sport - Jelentkezés, társalgó

Hozzászólás Szerző: batihu » 2009.11.07. 20:19

Megvan a problémám oka! Átállítottam a gombokat és a jóváhagyás a beállításoknál üresen maradt! :? Tegnap így hiába nyomkodtam bármit... :D
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere." - Colin Bruce Chapman
Avatar
Szatocs
Hozzászólások: 1647
Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
Név: Pethe Szabolcs
Kormány: Logitech G25
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Nurburgring 12H - GT Sport - Jelentkezés, társalgó

Hozzászólás Szerző: Szatocs » 2009.11.07. 22:47

Voodoo: Legszebb öröm a káröröm, ugye? :D Na nem baj, köv versenyre gyakorlok kicsit, mert ez így nem lesz jó, na meg a boxot nem fogom elbaxni. :D
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
Robbie
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2009.11.01. 15:16
Kapcsolat:

Re: Nurburgring 12H - GT Sport - Jelentkezés, társalgó

Hozzászólás Szerző: Robbie » 2009.11.08. 08:47

csak egy kérdés a verseny végén a játék 8. helyre írt ki akkor a statisztikában miért a 10. vagyok? ;) Jah meg néztem az összetett állást az aki pl. az első versenyen nem indúlt csak a másodikon én is csak a másodikon indúltam de a másodikon jobb helyezést értem el nála mivel kb 25 mpvel korábban értem át a célvonalon az miért van előbb nálam az összetettben . CSak ennnyi a kérdés. köszi
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 1 vendég