Társalgó
-
- Hozzászólások: 2632
- Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
- Név: Szigeti Csaba
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Nem olvastad el figyelmesen az óvásomat,nem mind feléd irányul.
Három személyt,külön-külön óvtam,és a Marci féle bulit,pont látta Cselt is.
Három személyt,külön-külön óvtam,és a Marci féle bulit,pont látta Cselt is.
Re: Társalgó
Kami, szerintem óvd meg rendesen mert nem fogja elfogadnikamikaze írta:Race 2:
CT 23:41 Boss kiba... Kár, mert jót csatáztunk amúgy.
Vegyél levegőt! 10 búvárból 9 ezt ajánlja.
Név: Felföldi Zoltán
Kormány: Logitech G25
Név: Felföldi Zoltán
Kormány: Logitech G25
- kamikaze
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 726
- Csatlakozott: 2009.03.25. 12:04
- Név: Füzy Barna
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Nekem nagyon jól sikerült az első verseny. A gyakorlás meghozta eredményét, majdnem 12.-be kerültem. Rajt fasza, mögöttem, előttem törés-zúzás, de engem senki nem bántott (én Szatócsot kicsit). Végére 11. lettem.
Második is jól indult, egész a 8. helyig feljöttem, de a 4. körtől elkezdtem hibázgatni, visszaestem 14-re, majd Emericoval öltük egymást jó pár körön keresztül, fasza volt, sajnos az utolsó körben kiforgatot, de így is meglett az indulási pozícióm.
BTCC-ben és STCC-ben is BMW-vel voltam, állandóan megforgattak, nagyon lehangoló volt, ezért is választottam elölkaparósat most.
Büntetésben az első körös +10mp-t én is támogatom, továbbá azt is javasolnám, hogy aki büntetésből (nem vágásért) kapott +20mp-t az a következő versenyre még legyen figyelmeztetésbe.
Az eltiltás szerintem sok lenne, ez nem F1 , nem tűnik senki úgy, hogy direkt lökdösődik, a bénaságon meg a versenyben gyakorlás segít csak, az eltiltás nem.
+100kg-nak sincs értelme, csak nehezebben áll meg az első féktávon.
Azokkal vitába szállnék akik a vágásért sokallják a 20mp-t, egy-egy vágás akár 5-10 rajthelyet is jelenthet, én még keveslem is igazából a büntetést.
szerk.: itt részletezem
Második is jól indult, egész a 8. helyig feljöttem, de a 4. körtől elkezdtem hibázgatni, visszaestem 14-re, majd Emericoval öltük egymást jó pár körön keresztül, fasza volt, sajnos az utolsó körben kiforgatot, de így is meglett az indulási pozícióm.
BTCC-ben és STCC-ben is BMW-vel voltam, állandóan megforgattak, nagyon lehangoló volt, ezért is választottam elölkaparósat most.
Büntetésben az első körös +10mp-t én is támogatom, továbbá azt is javasolnám, hogy aki büntetésből (nem vágásért) kapott +20mp-t az a következő versenyre még legyen figyelmeztetésbe.
Az eltiltás szerintem sok lenne, ez nem F1 , nem tűnik senki úgy, hogy direkt lökdösődik, a bénaságon meg a versenyben gyakorlás segít csak, az eltiltás nem.
+100kg-nak sincs értelme, csak nehezebben áll meg az első féktávon.
Azokkal vitába szállnék akik a vágásért sokallják a 20mp-t, egy-egy vágás akár 5-10 rajthelyet is jelenthet, én még keveslem is igazából a büntetést.
szerk.: itt részletezem
Név:Füzy Barna
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 821
- Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Ez a vágás kérdés elég érdekes.
Ugyan való igaz, hogy ilyen szoros mezőnyben egy vágás 3-4 pozíciót is jelent, de volt olyan eset nálam a Truck seriesben, hogy ugyan szélesítettem a körömön, de pozíciót nem is nyertem vele a szabályos körömhöz képest, így gyakorlatilag a semmiért kaptam meg a 20mp-t, de hát a szabály az szabály.
Talán a vágással szerzett plusz pozícióhoz kellene kötni a büntetést, pl. ha egy helyet nyer +5mp, ha 2 helyet +10, és így tovább
Ugyan való igaz, hogy ilyen szoros mezőnyben egy vágás 3-4 pozíciót is jelent, de volt olyan eset nálam a Truck seriesben, hogy ugyan szélesítettem a körömön, de pozíciót nem is nyertem vele a szabályos körömhöz képest, így gyakorlatilag a semmiért kaptam meg a 20mp-t, de hát a szabály az szabály.
Talán a vágással szerzett plusz pozícióhoz kellene kötni a büntetést, pl. ha egy helyet nyer +5mp, ha 2 helyet +10, és így tovább
- Cselt
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 1398
- Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
- Név: Cseh Tamás
- Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Ez mind szép és jó, csak ki fogja végignézegetni, hogy egy vágással mennyi előnyt szereztél? Nem tűnik sajnos megvalósíthatónak. Még az se nagyon járható, hogy ha vágott a legjobb köröd, akkor a második legjobb köröd számítson
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2074
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Szerintem a szabálytalan mért kör büntetése korrekt.
Legalább odafigyel aki oda akar.
Ezért kéne ugyan ez a rendszer az 1. körben okozott balesetekre. Akkor talán óvatosabb lenne pár emberke.
Legalább odafigyel aki oda akar.
Ezért kéne ugyan ez a rendszer az 1. körben okozott balesetekre. Akkor talán óvatosabb lenne pár emberke.
The Power of Dreams
- szaboz
- Hozzászólások: 467
- Csatlakozott: 2012.08.02. 11:31
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Hidd el, örültem volna ha ez a legnagyobb bajom a futamon... semmi gond.Szicsó írta:...
Szabó Zolitól meg elnézést kérek!A célegyenesben,olyan jól működött a szélárnyék,hogy le is forgott a motor,és sikerült elmérnem a féktávot,ezzel kiszorítani Téged.Bocsi!Óvd légyszi,ha jogosnak ítéled!
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Szabálytalan mért kör büntetése tanító jellegű, szinte előre tudom, hogy kinek a köre tuti vágott, és ki az aki biztos nem. Csak egy példa. Vozár Tomi rommá vágta a köreit, mikor elkezdett versenyezni Nálunk. Aztán leszokott róla, mert nem vezetett eredményre. Kicsit visszaesett, de a vezetési stílusának finomításával újra visszagyorsult. Ez nagyon hasznos.
A másik felvetés, hogy az első körös balesetek okozása másként legyen büntetve. Pro kontra.
Például Mugen-t a legkönnyebb kiforgatni, mert nagyon rosszak (kiszámíthatatlanok) a kigyorsításai, én is többször forgattam ki. Nem megjósolható egy kanyar kijáraton, hogy fog megindulni az autója. Viszont a féktávon való kilökdösés, valóban jobban büntethető. Ezt átgondolom.
Ha megfigyelitek, van egy tendencia, hogy ki az akit általában kilökdösnek, kiforgatnak. Ez sem véletlen. Mugen-t már említettem, de például van akit nem lehet kiszámolni féktávon (pl. Joke). Azonban ez nem az Ő hibájuk, ezt meg kell tanulni, hogy mindenkit máshogy kell megközelíteni.
A másik felvetés, hogy az első körös balesetek okozása másként legyen büntetve. Pro kontra.
Például Mugen-t a legkönnyebb kiforgatni, mert nagyon rosszak (kiszámíthatatlanok) a kigyorsításai, én is többször forgattam ki. Nem megjósolható egy kanyar kijáraton, hogy fog megindulni az autója. Viszont a féktávon való kilökdösés, valóban jobban büntethető. Ezt átgondolom.
Ha megfigyelitek, van egy tendencia, hogy ki az akit általában kilökdösnek, kiforgatnak. Ez sem véletlen. Mugen-t már említettem, de például van akit nem lehet kiszámolni féktávon (pl. Joke). Azonban ez nem az Ő hibájuk, ezt meg kell tanulni, hogy mindenkit máshogy kell megközelíteni.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 2632
- Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
- Név: Szigeti Csaba
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
És itt jön a probléma lényege.Ha valakit meg akarsz előzni,ne a Te féktávjaid vedd alapul először,hanem idomulj picit az előtted lévőhöz.Pár kanyar után,ki lehet tapasztalni,mekkora féktávokat használ hozzád képest,és máris jobb a szitu.
Mugen védelmére(nem azért,mert a barátom,hanem azért,mert az ),szerintem kiszámítható,bár itt kevesebbet kergetőzünk,de anno LFS-ben,jókat csatáztunk,és nem volt bibi.
Joke-ról meg tudni kell,hogy mindig fékezget picit a kanyarokban,de ez a gokartos múltja miatt van.
És még sorolhatnám a többi versenyzőt is,akiket valamennyire kitapasztaltam...
Mugen védelmére(nem azért,mert a barátom,hanem azért,mert az ),szerintem kiszámítható,bár itt kevesebbet kergetőzünk,de anno LFS-ben,jókat csatáztunk,és nem volt bibi.
Joke-ról meg tudni kell,hogy mindig fékezget picit a kanyarokban,de ez a gokartos múltja miatt van.
És még sorolhatnám a többi versenyzőt is,akiket valamennyire kitapasztaltam...
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2074
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Tény, hogy nem vagyok mindig kiszámítható, de ez tudatos. Van jó pár társunk akinek sikerült, velük nagyon jókat szoktam csatázni.
Nem adom meg nektek mindig azt a lehetőséget, hogy csak úgy megelőzzetek.
Szerintem Palinak nagyon hasonló a stílusa mint nekem (igazi szemét ).
Mentem mögötte már köröket, több futamon, mire meg tudtam előzni,bár szerintem semmi szabálytalan nincs ebben, mint ahogy az óvásaim ~90%-ának jóváhagyása is ezt igazolja.
Sajnos van aki nem képes köröket várni, hogy megtudja, hol tud átverni, hibára késztetni, hanem úgy gondolja, hogy ha már utolért, Ő bizony 2 kanyaron belül lerendezi. Ebből vannak általában a óvások.
Nem adom meg nektek mindig azt a lehetőséget, hogy csak úgy megelőzzetek.
Szerintem Palinak nagyon hasonló a stílusa mint nekem (igazi szemét ).
Mentem mögötte már köröket, több futamon, mire meg tudtam előzni,bár szerintem semmi szabálytalan nincs ebben, mint ahogy az óvásaim ~90%-ának jóváhagyása is ezt igazolja.
Sajnos van aki nem képes köröket várni, hogy megtudja, hol tud átverni, hibára késztetni, hanem úgy gondolja, hogy ha már utolért, Ő bizony 2 kanyaron belül lerendezi. Ebből vannak általában a óvások.
The Power of Dreams
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég