Időmérés egész jól sikerült. Nem úgy mint a verseny. A rajtnál buktam két pozíciót is sajnos, a rajtolásomon javítani kell... A hosszú balos-jobbos kombinációban a balosnál túl széles ívről kezdtem meg a kanyarodást így a jobb hátsó kerekem megcsúszott a füvön... Fal, első szárny viszlát... Gondoltam jobb már nem is lehetne de lehetett. A lejtőn a jobbosban nagyon hiányzott az első szárny, azt csodálom, hogy nem szakadt le a bal első felfüggesztésem a falnak ütközésnél. A boxban ügyesek voltak a fiúk és hamar megreparálták a gépet amivel aztán nem annyira lehetett egyenesen menni. Rendesen ellen kellett tartani a kormánnyal, hogy egyenesen tudjak menni vele. Még egy enyhe fallekoccolás volt ami végleg betett a járgányomnak. Az ellentartás mellé bepárosult egy jelentősebb sebességcsökkenés is. Így a 255 helyett a megfelelő részeken örültem a 225-nek is
Mindezek ellenére felkúsztam az utolsó helyről a nyolcadikra. A vége felé még spórolni is kellett az üzemanyaggal amivel megjött a bátorságom is és kihoztam a legjobb tempót a sérült kocsiból. Végül nem tudom mi okozta az előttem fél perccel autózó hetedik pilóta lassulását, a végén 1,5 másodperc volt csak a különbség. Minden körben hoztam rajta a vége felé 2-3 másodpercet de még így is maradt tizenvalahány amit valami miatt elvesztegetett...
Mindent egybevéve fontos pontokat mentettünk ezzel a nyolcadik hellyel amivel a körülmények alakulása miatt maximálisan elégedettnek is kell lennem