Engem sem:D Én amatőr rallyról beszélek:) Jóval olcsóbb,mint az OB-n indulni,és annyi az egész,hogy legyen bukócső a kocsiba,de az meg versenyzéshez alap.Én első kocsinak szeretnék olyat,amivel később lehet majd rallyzni,ezért mindenképpen 4 vagy hátsó kerekes kocsi kell.Persze ezek nagyon távoli tervek,mert nem hiszem,hogy szüleimtől fogok kapni autót,pedig jó lenne:)Nando írta:Bardocz: "Nekem amatőr rallys csávó mondta,hogy BMW jóval olcsóbb,meg összeségében a ladát majdhogynem a legdrágább fenntartani."
Na ebben a topicban folytassuk a témát:D
A rallycross engem nem igazán izgat
Most a régi Celicák kezdtek el érdekelni.1988-as 2.0T,4WD,180 paci van a ménesében,és totalcaron egy tulajdonos azt írja,hogy 245-öt ment vele.(forrás) Ráadásul nem is drága autó,és mire autóvásárláshoz jutnék,lehet veteránként lehetne használni,persze amíg nem kezdem el átalakítani,hogy rallyban biztonságos legyen...
Nagyon távoli terv meg,hogy lesz egy STI-m,mert az muszáj,mindegy melyik évjárat,a lényeg,hogy STI legyen.