Porsche Supercup 2021 - Társalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai
Tequila
2021 Licenszes
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2009.03.26. 14:44
Név: Bernhardt Gábor
Kormány: Logitech G920
Tartózkodási hely: Paks
Kapcsolat:

Re: Porsche Supercup 2021 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Tequila » 2021.02.16. 10:02

jegember95 írta:
2021.02.15. 23:56
most végre sikerült normálisan rajtolni, de ez az autó mindig tart meglepetéseket...az első kanyar után kb csak rágondoltam a gázra, már keresztbe álltam :? utána szerencsém volt a nyolcadik hellyel, és a második futamon már nem volt ilyen meglepi :D
Ezt a lassú kanyarból való kigyorsításos, tapadáshiányt én sem tudom megérteni. Ezen a futamon olyan szinten nem éreztem az egészet, hogy az valami borzalom. Legalább a 2. futamon konstans voltam lassú.
Nekem valahogy ez az autó totál rejtély, Portlandbe úgy éreztem végre megértettem, erre itt totál sötétség.
Remélem Portimao jobb lesz...
Gabor Bernhardt
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 9867
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Porsche Supercup 2021 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2021.02.16. 11:11

Én egyre jobban azt érzem, hogy két más setup kell. Időmérésre lehet ez a "minden határon, végig csúszva" beállítás, de versenyre kell egy konszolidáltabb, mert ahogy eléri a hátsó gumi a 85 fokot, lényegében megszűnik tapadni. Mondjuk, a valóságban ez pont fordítva van, de hát az kit érdekel (kb 85-90 fokon kezd élni a gumi)
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Markprokart
2021 Licenszes
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2020.12.10. 18:11
Név: Ferencz Márk
Kormány: Logitech g920
Kapcsolat:

Re: Porsche Supercup 2021 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Markprokart » 2021.02.16. 11:28

Én időmérőn tegnap alacsony antiswayel mentem , nekem nagy ugrás volt.
Fektávon elraktam éppen annyira keresztbe hogy a gurulási szakaszba mire a kijárathoz érek az autó hátulja egyenesen nézzen ki a kanyarból.
Ha ez megvan a kormányom még mindig ugye elvan tekerve és ahogy adom a gàzt arányosan tekerem vissza a kormányt egyenesbe ( így tartom meg a csúszásból az erőt a kijáraton)

Futamon is csúsztatok úgy tudok szűkről szűkre menni de sokkal kevesebbet és nagyobb szárnnyal , picit nagyobb első nyomással hogy maradjon gumim

Nekem idáig így egész jól működött , ja meg az is segít hogy kb 300 köröket gyakorlok egy futamra 😄😄
Avatar
csindu
2021 Licenszes
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2019.11.26. 16:42
Név: Füzy Marcell
Kormány: Logitech G29
Kapcsolat:

Re: Porsche Supercup 2021 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: csindu » 2021.02.16. 13:01

emerico írta:
2021.02.16. 11:11
Én egyre jobban azt érzem, hogy két más setup kell. Időmérésre lehet ez a "minden határon, végig csúszva" beállítás, de versenyre kell egy konszolidáltabb, mert ahogy eléri a hátsó gumi a 85 fokot, lényegében megszűnik tapadni. Mondjuk, a valóságban ez pont fordítva van, de hát az kit érdekel (kb 85-90 fokon kezd élni a gumi)
Én használok egy SecondMonitor nevű programot, és az ír 4 féle gumihőmérsékletet is. Ugye a gumi felületén lévő külső, középső és belső hőmérsékleteket, valamint a gumi maghőmérsékletét. Az rFactor 2 HUD-ján a hőmérséklet az a 3 felületi hőmérséklet átlagának tűnik. Azt vettem észre, hogy a legjobban terhelt (Sepangban a bal hátsó) gumi maghőmérséklete jóval magasabb (110-115°C) volt, mint amit a HUD mutatott. Később discordra küldök képet ha valaki kíváncsi rá. Amint 110°C köré ér a maghőmérséklet, onnantól nagyon nehéz kezelni a kocsit és ezáltal még nehezebb visszahűteni a gumit. Már csak azt nem értem, hogy ezeknek a driftelő embereknek az élmezőnyben hogyan nem ég szénné 2 kör alatt a hátsó tengelyen a gumi :lol:
Avatar
freakyo
2021 Licenszes
Hozzászólások: 3123
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: Porsche Supercup 2021 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2021.02.16. 13:30

csindu írta:
2021.02.16. 13:01
Már csak azt nem értem, hogy ezeknek a driftelő embereknek az élmezőnyben hogyan nem ég szénné 2 kör alatt a hátsó tengelyen a gumi :lol:
just rf2 things.

emerico írta:
2021.02.16. 11:11
Én egyre jobban azt érzem, hogy két más setup kell. Időmérésre lehet ez a "minden határon, végig csúszva" beállítás, de versenyre kell egy konszolidáltabb, mert ahogy eléri a hátsó gumi a 85 fokot, lényegében megszűnik tapadni. Mondjuk, a valóságban ez pont fordítva van, de hát az kit érdekel (kb 85-90 fokon kezd élni a gumi)
ősz óta ami jött update a gt3-as packra, ott is így megy. Boxból kijövet a hideg gumi sokkal jobban tapad, mint a bemelegített 85 fok körüli.
emerico írta:
2021.02.16. 11:11
Mondjuk, a valóságban ez pont fordítva van, de hát az kit érdekel
Ez a fejlesztők kedvenc mondata :D

Viszont amit a Marci ír kicsit más lesz a perspektíva
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 9867
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Porsche Supercup 2021 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2021.02.16. 16:11

csindu írta:
2021.02.16. 13:01
emerico írta:
2021.02.16. 11:11
Én egyre jobban azt érzem, hogy két más setup kell. Időmérésre lehet ez a "minden határon, végig csúszva" beállítás, de versenyre kell egy konszolidáltabb, mert ahogy eléri a hátsó gumi a 85 fokot, lényegében megszűnik tapadni. Mondjuk, a valóságban ez pont fordítva van, de hát az kit érdekel (kb 85-90 fokon kezd élni a gumi)
Én használok egy SecondMonitor nevű programot, és az ír 4 féle gumihőmérsékletet is. Ugye a gumi felületén lévő külső, középső és belső hőmérsékleteket, valamint a gumi maghőmérsékletét. Az rFactor 2 HUD-ján a hőmérséklet az a 3 felületi hőmérséklet átlagának tűnik. Azt vettem észre, hogy a legjobban terhelt (Sepangban a bal hátsó) gumi maghőmérséklete jóval magasabb (110-115°C) volt, mint amit a HUD mutatott. Később discordra küldök képet ha valaki kíváncsi rá. Amint 110°C köré ér a maghőmérséklet, onnantól nagyon nehéz kezelni a kocsit és ezáltal még nehezebb visszahűteni a gumit. Már csak azt nem értem, hogy ezeknek a driftelő embereknek az élmezőnyben hogyan nem ég szénné 2 kör alatt a hátsó tengelyen a gumi :lol:
Valahogy éreztem, hogy a gyári hud hülyeségeket mutat.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
jegember95
2021 Licenszes
Hozzászólások: 725
Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
Kapcsolat:

Re: Porsche Supercup 2021 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: jegember95 » 2021.02.16. 18:16

Ami én tapasztaltam eddig, hogy a kis csúszás az gyorsítja az embert, de elég pengeélen kell táncolni, mert ha nem tud úgymond regenerálódni a gumi a következő kanyarig, akkor baj van. Valamint a féktávokon érdemesebb ráhagyni versenyen, mert kanyarbejáratnál szinte garantált a csúszás, és ezt kisebb bemeneti tempónál könnyebb kontroll alatt tartani. Eddig én ebben láttam az autó titkát :) Jaa, és szerintem én elég magas (7) szárnnyal megyek a többiekhez képest.
Tequila
2021 Licenszes
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2009.03.26. 14:44
Név: Bernhardt Gábor
Kormány: Logitech G920
Tartózkodási hely: Paks
Kapcsolat:

Re: Porsche Supercup 2021 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Tequila » 2021.02.16. 19:44

jegember95 írta:
2021.02.16. 18:16
Ami én tapasztaltam eddig, hogy a kis csúszás az gyorsítja az embert, de elég pengeélen kell táncolni, mert ha nem tud úgymond regenerálódni a gumi a következő kanyarig, akkor baj van. Valamint a féktávokon érdemesebb ráhagyni versenyen, mert kanyarbejáratnál szinte garantált a csúszás, és ezt kisebb bemeneti tempónál könnyebb kontroll alatt tartani. Eddig én ebben láttam az autó titkát :) Jaa, és szerintem én elég magas (7) szárnnyal megyek a többiekhez képest.
Versenyen most egyáltalán nem volt sok a 7es szárny szerintem. Elsőn 3assal mentem, de végig szenvedtem az egészet, meg is forogtam. Másodikon 8assal, sokkal sokkal kezelhetőbb, biztonságosabb, és főleg konstans tudtam lenni. Persze 06os kört nemtudtam menni, az már necces lett volna nekem.
Gabor Bernhardt
Baki
2021 Licenszes
Hozzászólások: 600
Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
Tartózkodási hely: elfogyott
Kapcsolat:

Re: Porsche Supercup 2021 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: Baki » 2021.02.21. 00:14

Hivatalos pontállás Malaysia után:
Pos. Name Team Zandvoort Interlagos Portland Malaysia Algarve Botniaring Silverstone Indianapolis Nola Overall Overall with drop 
   R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2 R1 R2   
Gabor Tim Team GP Elite 18 50 29 37 50 43 43                               278 260 
Marcell Fuzy Lechner Racing Middle East 43 33 29 50 33 31 33 33                               290 224 
Roland Pinter Fach Auto Tech 25 19 50 33 37 29                               195 195 
Csongor Ferenczi Team Project 1 FACH 31 50 23 21 17 43 31 21                               237 193 
Janos Hegyvari Pierre martinet by ALMERAS 27 37 33 33 31 19 29 25                               238 188 
Norbert Serban Dinamic Motorsport 33 43 18 10 25 50                               192 178 
Adam Szucs Pierre martinet by ALMERAS 19 25 27 37 27 29 19 20                               203 164 
Adam Kovacs Fach Auto Tech 12 29 31 23 18 23 27 37                               200 159 
Kristof Pfennig BWT Lechner Racing 37 14 25 31 21 15                               145 145 
10 Mark Ferencz Team GP Elite 31 19 50 31                               144 144 
11 Gabor Bernhardt MRS Cup-Racing 17 43 25 21 27                               138 138 
12 Daniel Vereczi Fach Auto Tech 21 21 20 12 25 27 23 19                               168 136 
13 Tamas Cseh MRS Cup-Racing 20 20 18 25 29 18 20 23                               173 133 
14 Balazs Lipak Pierre martinet by ALMERAS 29 16 15 19 37 12 17                               150 130 
15 Gabor Czimer Pierre martinet by ALMERAS 13 23 21 27 23 21                               128 128 
16 Balazs Kiss MRS GT-Racing 11 37 43 20                               126 126 
17 Istvan Mikle MRS GT-Racing 18 15 17 11 20 18 18                               124 100 
18 Daniel Wizner Team Project 1 FACH 50 43                               97 97 
19 Barna Fuzy Lechner Racing Middle East 15 10 16 16 16 17 15 16                               121 96 
20 Daniel Stafinski Dinamic Motorsport 23 27 15 20                               85 85 
21 Imre Bende Team GP Elite 16 12 12 11 14 12 14 14                               105 82 
22 Attila Vegh Team Australia 14 13 13 16 17                               73 73 
23 Laszlo Molnar Muhlner Motorsport 15 13 13 15                               73 73 
24 David Becsak BWT Lechner Racing 11 12 14 11 13                               76 70 
25 Gergely Egervari MRS GT-Racing 17 17                               34 34 
26 Karoly Szalai Team Australia 10                               28 28 
27 Roland Bitera Fanatec 10 16                               26 26 
28 Patrik Bachrati Pierre martinet by ALMERAS 13 13                               26 26 
29 Balazs Jutasi Momo Megatron Lechner Racing 11 14                               25 25 
30 Gergely Maros Lechner Racing Middle East 10 14                               24 24 
31 Bence Szakacs Porsche 19                               19 19 
32 Zsolt Nemes Momo Megatron Lechner Racing                               
mateman
2021 Licenszes
Hozzászólások: 130
Csatlakozott: 2015.10.02. 16:17
Név: Veres Máté
Kormány: Thrustmaster T300 RS
Kapcsolat:

Re: Porsche Supercup 2021 - Társalgó

Hozzászólás Szerző: mateman » 2021.02.28. 18:59

A lábam újra jó(elvileg), holnaptól jövök a futamokra!
Veres Máté
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég