2009 V8 Supercar Season - Társalgó, nevezés

Már véget ért bajnokságot topicjai
bardocz
Hozzászólások: 1260
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: bardocz » 2010.07.15. 16:51

Nema végsebességre gondolok, hanem az átmenetekre, mert nekem nagyon furcsa a grafikon, úgy lenne logikus, hogy 5-6 között jóval kisebb az átmenet, mint mondjuk 1-2 között. Csak most ez folyamatosan nő :D
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Avatar
Clayman
Hozzászólások: 429
Csatlakozott: 2009.06.05. 18:40
Név: Gergely Maros
Kormány: Thrustmaster TMX Pro
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Clayman » 2010.07.15. 16:55

Netem még ugyan mindig nincs, de ha lesz jönnék én is.
Lehet kapni letöltési linket vagy csak nyálazzam át az egész témát?

Név: Maros Gergely
Nick: Clayman
Understeer is when you hit the wall at the front,
Oversteer is when you hit the wall at the rear :)
ZsoZso
Hozzászólások: 74
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:16
Tartózkodási hely: Komló

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: ZsoZso » 2010.07.15. 17:04

emerico írta:
bardocz írta:A váltó áttételei valós adatok alapján van így?
ja, 291 a vége elvileg
Ezt a választ nem gondoltad komolyan remélem, hiszen eredeti 2009-es mod váltójának 4-5-6 fokozatát toltad el, hogy a V8 Autóknak megfelelő végsebességét 294 Km/h elérje. Igaz ehez az enginét is modosítani kellet volna jobban, mert a benne lévő eredeti mod adatai nem alkalmasak ehez. ( nem elég uj fordulatot generálnod, ha többi adat maradt ) A gumifizika pedig hibás, nem Dunlop, nem elég a tapadását kicsinyíteni. Szóval tényleg elég teszt verzió még, de lesz jobb is ez csak hajrá ;)
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: emerico » 2010.07.15. 17:15

bardocz írta:Nema végsebességre gondolok, hanem az átmenetekre, mert nekem nagyon furcsa a grafikon, úgy lenne logikus, hogy 5-6 között jóval kisebb az átmenet, mint mondjuk 1-2 között. Csak most ez folyamatosan nő :D
Ja értem. Az áttétel most szét van húzva, de nézegettem onboard-ot és eléggé hasonlatos a valóságban, elég hosszú az 5 és a 6 sebesség.
Ez a része még nincs igazán kidolgozva, nem is különösebben teszteltem, mert csak Bathurst ahol igazán használják a 6. sebességet, vagy legalábbis az a pálya van meg nekem.

A gumin ügyködtem, még nem a legjobb, eléggé lassan kopik, és nem túlzottan melegszik el.
A motor nyomatéka az már jónak tűnik, a gumit hozzá állítom akkor, kicsit nehézkesebb lesz a lepadlózás alsóbb fokozatokban.

Zsozso, Te adtál nekem valós adatokkal ellátott fizikát, és az olyan sínautó volt mint a pinty, és borzalmasan alúlkormányozott, tehát nem sokat segít ha valós adatokkal teli pakolgatom a fizikát, ezt inkább érzésre csinálom.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
Szatocs
Hozzászólások: 1647
Csatlakozott: 2009.03.25. 00:16
Név: Pethe Szabolcs
Kormány: Logitech G25
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Szatocs » 2010.07.15. 17:29

Setupolás nélkül ez is nagyon orrtolós, de majd meglessük ma este, hogy hogy lehet kicsalni belőle a szunnyadó állatot. :D
Pethe Szabolcs / "Minél jobb, annál jobb!"
Henrik
Hozzászólások: 41
Csatlakozott: 2009.06.03. 14:28
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Henrik » 2010.07.15. 17:41

Szivesen kiprobalnam en is a modot.

Név: Horváth Henrik
Nick: Gio
bardocz
Hozzászólások: 1260
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: bardocz » 2010.07.15. 17:52

Bathurston nem érték el már a 300-at is? Vagy rosszul emlékszem? Az biztos, hogy az a leggyorsabb pont a versenynaptárban.

Wikin ez van:
"All cars in the category use identical spool differentials, brake packages and gearboxes. The category uses a 6-speed Hollinger gearbox (Australian made), in either the 'H' pattern or as of 2008, a sequential pattern. Differential ratios used throughout the season are 3.75:1, 3.5:1, 3.25:1 and 3.15:1. The 3.15:1 ratio differential was introduced in 2005 to be used at Bathurst - cars with this ratio can now exceed 300 km/h on Conrod Straight (this has yet to be demonstrated, although Perkins Engineering claims to have exceeded this speed multiple times in the 2005 event). The theoretical maximum speed is 306 km/h at 7,500 rpm. All cars have a 75 litre fuel tank, except for the endurance races at Phillip Island and Bathurst (which still use the 120 litre fuel tank from previous seasons), the previous "Bathurst Tank" had a capacity of 120 litres."
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
puma
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2010.02.03. 19:00
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: puma » 2010.07.15. 19:38

Kipróbáltam és nem működik race07el. Köszi a lehetőséget.
Avatar
Hannibal
Hozzászólások: 604
Csatlakozott: 2009.03.25. 00:59
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Hannibal » 2010.07.15. 20:53

jó kis mod ez! az időmérőt végig eső-gumival nyomtam le, úgyhogy tanulni kell még az EVO-t.... :lol:

1 hónapja napi2-3 "kék-halál"-al szenvedek, új alaplapom van azóta csinálja.
vajon mi csinálhatja ezt a kék nyavalyát???

/renmek lesz ha a többi verseny közben is így járok.../
valami szakértői vélaményt ha kérhetnék!
Gyurka78
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2009.11.01. 13:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: 2009 V8 Supercar Season

Hozzászólás Szerző: Gyurka78 » 2010.07.15. 21:04

Rajtrácsról halt el ez a szerencsétlen gép.
Név: Soós György
kormány: Logitech DFGT
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 30 vendég