GP79 - Bajnokság, társalgó

Már véget ért bajnokságot topicjai

Utolsó (pótlás Zandvoort) GP79 futam legyen:

Május 14. csütörtök
1
8%
Május 15. péntek
3
25%
Május 16. szombat
4
33%
Május 17. vasárnap
4
33%
 
Szavazatok száma: 12
Ingy2
Hozzászólások: 483
Csatlakozott: 2009.04.13. 21:51
Kapcsolat:

Re: GP79 - Bajnokság, társalgó

Hozzászólás Szerző: Ingy2 » 2009.04.28. 20:55

Köszönöm a gratulációkat jól esik :)
Kemény verseny volt, amit végülis inkább Joke vesztett el mintsem én nyertem. A kvalifikáció szörnyen sikerült mivel gyakorlásban sikerült köridömnek közelébe sem tudtam férkőzni. A rajt szokásos volt avagy majdnem le is fulladtam becsapós volt a lámpa :lol: . Aztán első körben magam is meglepődtem hogy Cselt ferrarijához közel tudtam kerülni szélárnyékból és megpróbáltam kifékezni a hajtű elött aminek az eredménye hogy hátulról megposszantottam Dávidot, sajnálom cimbi túl bátor voltam :evil: Viszont ezután Dáviddal vivott csatánk nagyon kemény volt, le a kalappal cimbi amit a Wolf-al toltál az nem volt semmi, le a kalappal! Miután tiszta volt a terep toltam neki agyig hogy Joke 24 mp-s előnyét ledolgozzam ami szinte lehetetlennek tünt mert közel azonos köridőket mentünk sőt az elején még nem kaptam el annyira a ritmust, de miután többször hibázott sikerült beérni és ismételt hibának köszönhetően elmenni mellette. Oszt aggyá győzelmet :lol:
Jó is, hogy sikerült pontot gyűjteni mert sajna úgy néz ki az utsó 2 verseny kimarad mert pesten leszek, pedig Watkins Glent szeretem, de ez van :(
Amugy jöhet a köv szezon abszolut kedvenc a GP79 :D és stipi stopi a Tyrrell #4 :lol:
bardocz
Hozzászólások: 1260
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: GP79 - Bajnokság, társalgó

Hozzászólás Szerző: bardocz » 2009.04.28. 21:45

Ebből a modból szerintem is kell egy második szezon:D Főleg,hogy kimaradt 5 verseny nekem,ehhez képest eléggé jól állok a pontokat nézve:) Amúgy Ingy,szerintem azért sem tudtál megelőzni,mert ez a pálya nincsen tele előzési pontokkal,szinte a célegyenes ráfordító,ahol bátran lehet(de csak ha ketten vagytok! :lol: ),többi részen nem olyan nehéz tartani a hátullévő embert.
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Avatar
Juan G
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2009.03.25. 18:55
Kapcsolat:

Re: GP79 - Bajnokság, társalgó

Hozzászólás Szerző: Juan G » 2009.04.29. 00:30

hajj

bocs, hogy nem jöttem tegnap, teljesen szétcsúszott a napom és én is :D...ha Ingy nem csörög rám eszembe sem jut, hogy futam van...de sajna ez van, esélyem sem volt hogy normálisan részt tudjak venni a tegnapi futamon, így gracca Ingy spanomnak, akinek amugy is megeltt volna a bajnoki cím...

egy újabb felvonásban én is benne vagyok, bár egy Zonda bajnoki (ami anno asclub-ban félbe maradt) jobban esne :D...
Nick
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2009.04.29. 08:42
Kapcsolat:

Re: GP79 - Bajnokság, társalgó

Hozzászólás Szerző: Nick » 2009.04.29. 08:45

Sziasztok!
Szeretnék nevezni, ide, ah még lehet.

Név: Szikszai Nándor
Csapat: McLaren Team 1 #07
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10708
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: GP79 - Bajnokság, társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2009.04.29. 10:27

Nick írta:Sziasztok!
Szeretnék nevezni, ide, ah még lehet.

Név: Szikszai Nándor
Csapat: McLaren Team 1 #07
Lehet, bár már csak két futam van, de hajrá :D
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Avatar
Joke
Hozzászólások: 1031
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:40
Kormány: Fanatec CSW v1. base, Porsche 918RSR wheel
Pedál: G25
Tartózkodási hely: Balatonberény
Kapcsolat:

Re: GP79 - Bajnokság, társalgó

Hozzászólás Szerző: Joke » 2009.05.01. 07:44

Én is azok közé tartozom, akik újra indulnának egy GP79-es bajnokságban !

Ahogy összeszámoltam, van kb. 18-20 versenyképes autó, amivel akár futamot is lehet nyerni, sőt 1-2 pályán még a Brabham BT48 is labdába rúghat.
Persze ennek az is feltétele, hogy azok a versenyzők, akik tudják magukról, hogy jól mennek, ne válasszák a Ligier és Williams team2 kocsikat, bár lehet hogy a Renault is ide tartozik, ezt a kocsit még soha nem próbáltam. Nyilván ezt mindenkinek a lelkiismeretére kell bízni.

Egyenlőre azonban itt van-lesz két szuper jó mod ( Megane és VW Polo ) e mellé jön gondolom a 2009-es F1, úgyhogy valamikor ősszel jó lenne újra GP79-ezni.
Név: Rebók József
bardocz
Hozzászólások: 1260
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: GP79 - Bajnokság, társalgó

Hozzászólás Szerző: bardocz » 2009.05.01. 12:14

"Williams FW07 - A legjobb aerodinamikával rendelkező autó és magasan ezt az autót a legegyszerűbb vezetni. 5 sebességes váltóval és egy V8 - as Ford Cosworth motorral bir ami nagyon dinamikus, nyomatékos motor. Kigyorsitáson ez az autónak segit de a végsebessége messze nem olyan jó mint egy Renaulté vagy egy másik Ford motoros autóé. (Hogy érezzétek mekkora a különbség itt egy példa: Monzában a Renault RS12 317km/h - ra gyorsul fel míg az FW07 297 - re tehát még a 300 - at se éri el!!)

Ligier JS11 - Kiváló aerodinamika félelmetesen stabil a kanyarokban, nagyon kellemes vezetni. 6 sebességes váltó és a V8 - as Ford Cosworth biztosítja a száguldást a pályán. Végsebessége jó és nagyon jól viseli a gyors sebességváltásokat lefele. Kétféle változata létezik az autónak: a JS11 Standard (elsőszárnyas) - ez az univerzális változat de én mégis inkább csak a lassú pályákra ajánlom az elsőszárnyas verziót mert a JS11 Monza Versionnal (nincs első szárny) sokkal jobb végsebesség érhető el a gyors pályákon (pl. Kyalami) és a talajtapadás is tökéletesen elég marad;).

Lotus 80 - A zseniális Colin Chapman egy újabb remek alkotása ez a szörnyeteg. 5 sebesség, Ford Cosworth V8 - as és a Chapman és mérnökei által megalkotott remek karosszéria garantálja az alacsonyan repülés élményét:). Félelmetes talajtapadás ehhez mérten remek végsebesség jellemzi az autót. Fordulékony kellemesen alulkormányzott (nem nagyon nem kell megijedni,éppen elegendő). Ennek is egy elsőszárnyas és egy elsőszárny nélküli változata létezik. A Ligiernél leírtak alapján következik hogy a gyors pályákon szinte kötelező a szárny nélküli testvérét használni ennek az autónak.

Ferrari T4 - A legendás Ferrari T4 - es modellje egyértelműen a topautók közé tartozik. Magasan a legerősebb szivómotoros autó a mezőnyben. A V12 - es boxermotor és az 5 sebességes váltó mind - mind a rendelkezésünkre áll ha az aszfaltszaggatás művészetét óhajtjuk gyakorolni. Eléggé túlkormányzott az autó igy sokaknak válik majd kedvelt autójává, hozzáteszem érthető módon. Kiváló végsebesség remek aerodinamika és fordulékonyság szól mellette. Két változata van és itt a hátsó szárnyak variálódnak: az egyik változatnál a kasztnin előrébb van hogy jobb legyen a tapadás ez a lassú pályákra van kitalálva és az alap hátsószárnyas a többire.

Renault RS12 - A gyári Renault egyik leggyorsabb és egyik legjobb darabja. A mezőny toronymagasan legerősebb és legnagyobb végsebességgel rendelkező tagja. A duplaturbós 1.5l lökettérfogattal bíró 6 hengeres V alakban elrendezett motor eszméletlen teljesitményre képes. Olyan a hangja mint egy repülőé és süvit is az autó szó szerint. A motorjához képest viszont az aerodinamika se rossz persze lehetne jobb is de a célnak megfelel. A probléma az az autóval hogy a turbó eléggé gyakran és előszeretettel mondja fel a szolgálatot főleg hosszútávon és a fordulékonyságával is vannak gondok igy igazán csak a highspeed pályákra való. 6 sebességes.

Lotus 79 - A Lotus 80 kisebbik testvére minden tekintben. Kicsivel rosszabb aerodinamika és végsebesség de picivel jobb a fordulékonyságát tekintve. Motorerőben nincs hiány és a "kistesó" is 5 sebességes. Lassú vagy lassabb pályára remek választás ha az ember már úszik a kreditpontokban:).

Brabham BT49 - Az ausztrál Jack Brabham által alapitott csapat szüleménye. A motorerőt a V12 - es Alfa Romeo motor biztositja és a talajtapadással sincsen probléma. Fordulékonysága sokkal jobb mint elődjéé (BT48) ha az ember picit több kreditet akar úgymond "eldobni" akkor ez az autó mind lassú mind gyors pályára kitűnő.

Renault RS11 - RS12 - es kollegájához képest gyengébb motor és rosszabb talajtapadással bir, gyakorlatilag ennyi a különbség.
Ez az autó választja el egymástól az élmezőnyt és a középmezőnyt és a középmezőny legdrágább autója.

Tyrell 009 - Jó talajtapadás de gyenge végsebesség de valami irdatlan gyenge végsebesség de legalább 6 sebességes:D. Lassú pályára ajánlott autó a remek talajtapadás miatt.

Brabham BT48 - Ez az autó a gyors pályákra van megtervezve. Felveszi a versenyt a Ferrarival és nem sokkal lassabb mint egy RS12 így igazán jó ötlet ezt az autót választani ha az ember kicsit spórolni szeretne a kreditekkel. Két változata van: elsőszárny nélküli és az elsőszárnyas. Az elsőszárny nélküli változat a gyors pályákon remek választás egyike a legjobbaknak mivel nem kerül sokba krediteket tekintve ahogy már említettem. Ismétlem: a gyors pályákon ez az autó az egyik leggyorsabb. Az elsőszárnyas változat nyilván a lassabb vagy inkább a több talajtapadást igénylő pályákra alkalmas de akkor már jobban jár az ember ha a McLaren M29 - es modelljét választja. Ez a darab a középmezőny egyik legjobb autója és ő is 6 sebességes.

McLaren M29 - A mód univerzális autója. Minden pályán remekül alkalmazható. A wokingi istálló igazán kitett magáért: remek motorválasztás, 6 sebessége és nagyszerű aerodinamikája az autót a mezőny egyik legmegbizhatóbb és leggyorsabb tagjává teszi. Fordulékony, nyomatékos és jól viselkedik féktávokon. Ha nem tudod milyen autóval lenne érdemes menni akkor nyugodtan menj M29 - cel nagy baj nem lehet;)!

Arrows A2 - A szebb napokat is megélt Arrows egyik mestermunkája. Első ránézésre sokakat elijeszthet a látvány (nincs elsőszárny és a komplett karosszéria majdhogynem egyben van) de ha kipróbálják kellemesen csalódnak. Iszonyatos végsebességre képes az 5 sebességgel ellátott autó ami majdnem olyan gyors mint a T4 - es olasz csoda és nagyon jól mozog. Hátránya hogy csak és kizárólag a gyors pályákon érdemes menni vele, viszont olcsóbb mint egy M29 vagy egy BT48 és nem is sokkal lassabb így ha nem is sokat de spórolni akarunk akkor az A2 a legésszerűbb választás.

Wolf - Az angol fenegyerek James Hunt által vezetett Wolf egy jó autó lassú, technikás pályákra. Jó talajtapadás, fordulékonyság, 6 sebesség és a Ford V8 - as által biztositott nyomaték ill. sebesség a garancia arra amit mondok;). Ha lassú pályán picit több kreditet akarsz használni akkor a Wolf egy jó választás.

Alfa Romeo - Ugyanaz az a motor hajtja mint a Brabhameket igy motorerőre egy szavunk se lehet és a 6 sebesség is megmaradt. Talajtapadása és fordulékonysága már nem olyan jó. Ez az első autó ahol gyakorlatilag szétválik a vékony középmezőny és az alsóház. Univerzális autó hiszen lassú és gyorspályákon is jól teljesit de már lassabb mint egy M29. Akkor ajánlott ha picit kevesebb kreditet akarunk használni és tempót se akarunk olyan nagyot veszteni.

McLaren M28 - M29 - es kollegájánál nehezebb és ebből következően lassabb is de a 6 sebesség már itt is megvan. Talajtapadása jó, fordulékony az autó de picit nehézkes és a kigyorsításokon nem a legnyerőbb ami nem egy jó tulajdonság egy versenyautónál. Négy változata van az autónak: A,B,C,D ezekből értelemszerűen a legkésőbbi vagy legutolsó változat a "D" a legjobb választás. Ez az autó az alsóház legjobb darabja, lassú pályákon ajánlatos a használata pl. Long Beach, Monaco.

Ferrari T3 - A motorereje és a talajtapadása gyengébb mint nagyobbik testvérének de a fordulékonysága hasonló. Lassú pályákra ajánlott. 5 sebességes.

Arrows A1 - Remek aerodinamika. Az egyik legkezesebb, legjobban forduló, legjobb gyorsulással rendelkező tagja az alsóháznak ám végsebessége elmarad az M28 - tól és csak 5 sebességes. Egy V8 - as Ford Cosworth szív dobog a hátunk mögött. Lassú pályákra ajánlott ahol a kis végsebesség nem gond pl. Monaco.

Williams FW06 - az FW07 kistestvére minden tekintetben: Ford Cosworth motor, kisebb talajtapadás, kisebb végsebesség rosszabb fordulékonyság és 5 sebesség. Lassú pályákra ajánlott.

Esign N179 - Az alsóház "alsóbb" házának a legjobb, legdrágább autója. Jó aerodinamika, 5 sebesség és Ford V8 - as motor található a csomagban.

Rebaque - A kasztni egy az egyben a Lotus 79 - esé de a hasonlóság ebben ki is merül:D. Nemrossz választás de ha van elég kreditünk akkor inkább válasszunk valami jobbat:).

Fittipaldi F6a - Az "alsóbb" háznak egyik legjobb talajtapadással és fordukékonysággal biró tagja. Ideális választás lassú pályákra. Ford Cosworth V8 és 5 sebesség.

Renault RS01 - Ez az első gyári Renault F1 - es autómobil ami 1977 - ben debütált és az F1 első turbómotoros autója. Nagyobb teljesitmény jellemzi mint a vele azonos kategóriájú autókat de a menetstabilitása és a talajtapadása rosszabb. 1.5l V6 turbó 500Le és 6 sebesség.

Shadow DN9 - Picit alulkormányzott de a Ford Cosworth által biztositott nyomaték és gyorsulás miatt ideális választás lassú pályákra ha már többre nem telik a kreditjeinkből.

ATS - Hiába a Ford Cosworth motor ez az autó gyakorlatilag nem jó sehova se. Gyenge végsebesség és a mozgékonysága katasztrófa.
Abszolut nem ajánlott autó. Részemről ez az egyik legfélresikerültebb autó a mezőnyben. Ha muszály csak akkor menjen az ember ezzel az autóval.

Merzario - Ugyanazt tudom mondani róla mint az ATSről.

Ensign N177 - A mezőny legolcsóbb tagja. Kinézete inkább emlékeztet egy távirányitós kisautóra semmint egy F1 - es autóra de a kinézet ne tévesszen meg senkit. Nagyon kellemesen fogtok csalódni ha kipróbáljátok. Hihetetlen mozgékony az autó és jó a talajtapadása az árához képest, a végsebessége rendben van és a gyorsulása is jó. Egyetlen pici baja hogy 5 sebességes de ezt hamar meg lehet szokni. Monacóra, egyéb lassú pályára kötelező darab ha az ember a lehető legtöbbet akarja spórolni!"
Szabi féle setupguide a gtr-masters fórumából.
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10708
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: GP79 - Bajnokság, társalgó

Hozzászólás Szerző: emerico » 2009.05.01. 12:15

wow! köszi!!!!!
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
bardocz
Hozzászólások: 1260
Csatlakozott: 2009.03.25. 22:08
Kapcsolat:

Re: GP79 - Bajnokság, társalgó

Hozzászólás Szerző: bardocz » 2009.05.01. 12:17

Wolf-ra jó tapadást ír,de én azt nem vettem még észre,hiába ültetem tökig a kocsit:) Viszont lassú pályára mindenképpen kiváló autó:-)
  ▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
batihu
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2009.03.25. 12:16
Tartózkodási hely: Miskolc, Onga, Tatabánya
Kapcsolat:

Re: GP79 - Bajnokság, társalgó

Hozzászólás Szerző: batihu » 2009.05.01. 12:51

Én maradnék a Williams-nél, erre már vannak jó beállításaim, de akár a Mclaren-be, Wolf-ba Bardócz Dávid mellé, de abból csak egy van? Vagy az Arrows-ba is beülnék, bár én a Williams-el is lassú vagyok! :lol:
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere." - Colin Bruce Chapman
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 48 vendég