Oldal: 3 / 5

Re: 6. verseny - Istanbul - eligazítás, nyilatkozatok

Elküldve: 2011.08.08. 22:31
Szerző: emerico
ezt kár ragozni, nem jött össze. tovább csavartam asszimetrikusan a setupot, amitől totál megbomlott az egyensúlya. ez van

Re: 6. verseny - Istanbul - eligazítás, nyilatkozatok

Elküldve: 2011.08.09. 09:48
Szerző: MetaC
Sajnálom az első kör végén történt bombázásomat. Teljesen eltájoltam magam a féktáv előtt és nem láttam hogy hol kéne fékeznem.

Re: 6. verseny - Istanbul - eligazítás, nyilatkozatok

Elküldve: 2011.08.09. 09:50
Szerző: Apophis
Kivételesen jó versenyem volt.
22. helyre quali-ztam magam, bár vissza fogom nézni a leggyorsabb körömet, mert az egyik balosban olyat csúszott az autó, hogy még az ellenkormányzással se biztos hogy a kerékvetőn sikerült tartanom legalább a két jobbost.
Rajtot jól elkaptam, hála a Szomszédtól lopott váltóáttételnek :D
Ahogy a quali-n (22-23-24), a rajt után is egy darabig egymás mögött volt a 3 helles autó :D
Aztán Sógor és Szomszéd valahogy leszakadtak.
Végül 13. helyre sikerült behoznom a kocsit, életem legjobb porsche-s helyezése volt ez :D
Grat mindenkinek.

Re: 6. verseny - Istanbul - eligazítás, nyilatkozatok

Elküldve: 2011.08.09. 10:55
Szerző: Paffy
Nos, a pályát nem szeretem és a porsche mod sem lesz a kedvencem,de időmérőn 2. lettem, habár Bikára még tudtam volna javítani csak lecsúsztam a 14-es kanyarban ezért inkább elvettem a gázt.:D
Rajt után Báldi tartott 1-2 körig nyomás alatt, de nem volt vészes.(Remélem fairűl védekeztem, és kösz a settes segítséget.Tanultam belőle egy kicsit)
Próbáltam tartani Bikával a tempót, de mindig kaptam 1-2 tizedet tőle.KB 30 percnél megúszott a fara a híres 8.-as kanyarban és ott dobtam 11 secet.
Semleges futam volt, és nem fog beleivódni az emlékezetembe.2.rajthelyről 2. lettem.
Ez kellett már mert kezdett elegem lenni a 16.10.9. helyekkel. :D
Gratt mindenkinek aki beért illetve ne bosszankodjon az akivel meg a vihar cseszett ki, mert ez másnál is benne van a pakliban.

A leköröztetnek meg nagy elismerés. ;) Az endurance futam alkalmával jöttem rá, hogy nem is olyan egyszerű a dolguk. :D

Re: 6. verseny - Istanbul - eligazítás, nyilatkozatok

Elküldve: 2011.08.09. 11:16
Szerző: Apophis
Emerico, két kameraállásból is megnéztem, de azért nyugtass meg, hogy még a kerékvetőn volt a két jobbosom :D

Re: 6. verseny - Istanbul - eligazítás, nyilatkozatok

Elküldve: 2011.08.09. 11:20
Szerző: JeRm
Nincs gond Máté, megesik az ilyen. Az tény h meglepődtem de én még szerencsés is voltam, nem lett nagy sérülésem de Pumának letört a hátsó szárnya. Jó lett volna még ott csatázgatni, bár végén Szatoccsal nagyon jót meccseltünk, nagyon élveztem, azt kevésbé h elfogytak a papucsaim és nem tudtam elszakadni de így lett izgalmas. A történtek után ez a 4.hely az amit maximum ki lehetett hozni ebből a versenyből, bár ehhez kellett Kiskimi hibája is, tehát elégedett vagyok és örülök a 4. helynek ;)

Re: 6. verseny - Istanbul - eligazítás, nyilatkozatok

Elküldve: 2011.08.09. 13:20
Szerző: emerico
nem tudlak megnyugtatni, az a kerék nincs rajta TELJES terjedelmével.

Re: 6. verseny - Istanbul - eligazítás, nyilatkozatok

Elküldve: 2011.08.09. 14:10
Szerző: Apophis
Na hát asszem én itt fejeztem be a bajnoki futamokat. Felesleges 4 tized miatt ennyit szenvedni, hogy aztán +30mp legyen a vége :S Maradok a funoknál.

Re: 6. verseny - Istanbul - eligazítás, nyilatkozatok

Elküldve: 2011.08.09. 14:19
Szerző: emerico
Apophis írta:Na hát asszem én itt fejeztem be a bajnoki futamokat. Felesleges 4 tized miatt ennyit szenvedni, hogy aztán +30mp legyen a vége :S Maradok a funoknál.
hülye vagy

Re: 6. verseny - Istanbul - eligazítás, nyilatkozatok

Elküldve: 2011.08.09. 16:44
Szerző: Szatocs
Ennek pont az a lényege, hogy mindenkire vonatkozik a szabály, Emerico mindenkiét visszanézi. Pont emiatt nem mentem én sem gyorsabb kört annál, mint amikor azt gondoltam, hogy na ez a max, 2 tized lenne még benne kb, és nem hiányzik a +30 sec. Törekedni kell a szabályos körre, ha pedig akár az utolsó kanyarban rontod csak el, már akkor is kapod miatta a 30 secet. Nem éri meg egyszerűen a rajtrácson 1 helyért a futam utáni kb +10 helyezés. Rajtnál simán hozható az 1 hely.