1. verseny, Nurburgring. Eligazítás, társalgó, nyilatkozatok
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1. verseny, Nurburgring. Eligazítás, társalgó, nyilatkozatok
Eligazítás.
Pitlimit betartása kötelező. Kijövet a vonalat érinteni is tilos!
A kerékvetőknél a pálya széle maga a kerékvető, minimum két keréknek teljes terjedelmével azon kell lennie. Ahol nincs kerékvető, ott a fehér vonalon belül kell lennie minimum két keréknek teljes terjedelmével.
Kritikus helyek:
4-es kanyar, jobbos. Kiszélesítésre vigyázzunk, két kerékkel maradjunk a fehér vonalon belül.
7-es kigyorsítás. Ki lehet menni a műfűre teljes terjedelemben!
9-es 10-es kanyar, gyors sikán. A kerékvetőre ki lehet menni, de azon maradjon minimum két kerék.
12-es kigyorsítás. Ki lehet menni a műfűre teljes terjedelemben!
14-es 15-ös, dupla kerékvetős sikán. fel lehet menni négy kerékkel a kerékvetőre, de azon túlmenni tilos.
Szabálytalan mért kör +30mp büntetés, azaz egy áthajtásos büntetéssel megegyező idő.
A kerékvetőknél a pálya széle maga a kerékvető, minimum két keréknek teljes terjedelmével azon kell lennie. Ahol nincs kerékvető, ott a fehér vonalon belül kell lennie minimum két keréknek teljes terjedelmével.
Kritikus helyek:
4-es kanyar, jobbos. Kiszélesítésre vigyázzunk, két kerékkel maradjunk a fehér vonalon belül.
7-es kigyorsítás. Ki lehet menni a műfűre teljes terjedelemben!
9-es 10-es kanyar, gyors sikán. A kerékvetőre ki lehet menni, de azon maradjon minimum két kerék.
12-es kigyorsítás. Ki lehet menni a műfűre teljes terjedelemben!
14-es 15-ös, dupla kerékvetős sikán. fel lehet menni négy kerékkel a kerékvetőre, de azon túlmenni tilos.
Szabálytalan mért kör +30mp büntetés, azaz egy áthajtásos büntetéssel megegyező idő.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- Hozzászólások: 2632
- Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
- Név: Szigeti Csaba
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: 1. verseny, Nurburgring. Eligazítás, társalgó, nyilatkozatok
Ez pont jól jött,mivel kérdezni akartam ezeket.
- kamikaze
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 726
- Csatlakozott: 2009.03.25. 12:04
- Név: Füzy Barna
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: 1. verseny, Nurburgring. Eligazítás, társalgó, nyilatkozatok
A 11.-ben sem szabad kijáratnál szélesíteni ám!
Név:Füzy Barna
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1. verseny, Nurburgring. Eligazítás, társalgó, nyilatkozatok
kamikaze írta:A 11.-ben sem szabad kijáratnál szélesíteni ám!
egyértelmű
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: 1. verseny, Nurburgring. Eligazítás, társalgó, nyilatkozatok
emerico írta:kamikaze írta:A 11.-ben sem szabad kijáratnál szélesíteni ám!
egyértelmű
OFF:(nem ide tartozik bocs h ide írom)
pénteken milyen fun race lesz?Én örülnék egy FIA GT-nek vagy mivel már úgy is kijött egy WTCC 2011-es futamnak és hogy életszerüek legyünk a Hungaroringen lenne.
Re: 1. verseny, Nurburgring. Eligazítás, társalgó, nyilatkozatok
Sajnos olyan dolgokat művelnek egyesek versenyen ami elképesztő. Például hogy lehet menetiránnyal szembe, ideális iv mellől visszaforgatni az autót ideális ívre, miközben folyamatosan autók mennek?!
Arról pedig nem is beszélek hogy egy lekörözött megforog, és begurul a leköröző elé, ami által az egész futamát szétb*ssza.
Arról pedig nem is beszélek hogy egy lekörözött megforog, és begurul a leköröző elé, ami által az egész futamát szétb*ssza.
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1. verseny, Nurburgring. Eligazítás, társalgó, nyilatkozatok
na, ebben az évben az első taktikai húzás ami bejött. felvezetőn legyalázta Karol-t, teljes gázzal belementem. Hihetetlen. 1 millió sec a büntetés.
A boxból rajtolva mediumra váltottam, és végig szuper volt.
A boxból rajtolva mediumra váltottam, és végig szuper volt.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: 1. verseny, Nurburgring. Eligazítás, társalgó, nyilatkozatok
Hát lehetett volna 1-2 lekörözött elegánsabb pl nem kanyar előtt ideális íven féktávon lassítani, de am nagyon élveztem a futamot és meglepő módon tudtam menni az elején az első 5el. Királyos volt
Utolsó kör utolsó kanyarjában veszítettem el az 5. helyet, nagy grat Varga Peti!!! Azt hittem ott már nem férsz be bár elég amatőr módon kicsit se húztam be középre csak mikor már láttam h ajjjajjjj baj van szép volt, de több ilyen nem lesz
Utolsó kör utolsó kanyarjában veszítettem el az 5. helyet, nagy grat Varga Peti!!! Azt hittem ott már nem férsz be bár elég amatőr módon kicsit se húztam be középre csak mikor már láttam h ajjjajjjj baj van szép volt, de több ilyen nem lesz
Név: Pintér Roland
Re: 1. verseny, Nurburgring. Eligazítás, társalgó, nyilatkozatok
Ez egy totál kuka verseny volt nekem.Elfelejtettem a motorhűtést feljebb rakni, Szatocs megpiszkálta a kocsi valagát.......
Legalább végig röhögtem a verseny a 20 akárhányadik helyen.Azon voltam, hogy jó legyen a futam.Sokszor meg is forogtam.
Sokan mondták ts-en, hogy a medium jó lett volna.
Emerico volt megint a cél az enemy, de nem jött össze,hogy utolérjem, pedig körönként hoztam rajta 2-3 secett.
Majd kövin talán.......
Gratt a győztesnek,de nem tudom ki lett.
Legalább végig röhögtem a verseny a 20 akárhányadik helyen.Azon voltam, hogy jó legyen a futam.Sokszor meg is forogtam.
Sokan mondták ts-en, hogy a medium jó lett volna.
Emerico volt megint a cél az enemy, de nem jött össze,hogy utolérjem, pedig körönként hoztam rajta 2-3 secett.
Majd kövin talán.......
Gratt a győztesnek,de nem tudom ki lett.
“Mindig alulról keresd meg a korlátaid, mert ha felülről teszed, az drága és még fájni is fog”(Burkus Egon)
Név:Kiss Attila
Kormány:G27
Név:Kiss Attila
Kormány:G27
- Cselt
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 1398
- Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
- Név: Cseh Tamás
- Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: 1. verseny, Nurburgring. Eligazítás, társalgó, nyilatkozatok
Erősen felejtős ez a futam. Első körben már beforogtak elém úgyhogy mehettem a boxba, utána Szicsó mutatott be egy piruettet előttem, amit nem tudtam már elkerülni. Így sajna még rosszabb lett a kocsi, bár előtte se tudtam olyan acélos köröket menni. Remélem a következő futamon már jobb lesz a set is meg kicsit nagyobb szerencsém is lesz.
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 29 vendég