Touring Car Legends - Calder Park
Re: Touring Car Legends - Calder Park
Ja hogy nektek ez az izgalom,hogy van gumi-nincs gumi.Bocs azt hittem a fej fej melletti küzdelem.
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Re: Touring Car Legends - Calder Park
Mondom, ki kell tapasztalni mennyit bír a gumi, meg hogyan viselkedik, és nem lesz ilyen probléma.
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
-
- Hozzászólások: 2632
- Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
- Név: Szigeti Csaba
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: Touring Car Legends - Calder Park
Én az Alfával,medium gummával nem tapasztaltam ilyet,hogy az egyik pillanatról a másikra,elment volna a tapadás...
Re: Touring Car Legends - Calder Park
Nekem a Sierrán a soft gumi addig volt jó, amíg el nem kezdtem driftelni, ott hirtelen 120 fokos lett, nem hűlt vissza, és amint lekopott két négyzet, elment hátul a tapadás. Szóval drifteltem tovább
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Re: Touring Car Legends - Calder Park
Nissan is dettó, bár ott inkább elöl melegedett a soft-medium keverék, aztán a medium-medium meg driftelős volt, ja meg távon keresztbe megállós!bardocz írta:Nekem a Sierrán a soft gumi addig volt jó, amíg el nem kezdtem driftelni, ott hirtelen 120 fokos lett, nem hűlt vissza, és amint lekopott két négyzet, elment hátul a tapadás. Szóval drifteltem tovább
Nagyon jó lesz ez gyerekek!
"Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít!" - Ayrton Senna da Silva
4 Times Hungarian Champion!
2016 Octavia Cup Champion!
Nissan Competition evernally!
http://www.timgabor.hu
4 Times Hungarian Champion!
2016 Octavia Cup Champion!
Nissan Competition evernally!
http://www.timgabor.hu
Re: Touring Car Legends - Calder Park
Holdennél medium gumin rajtoltam, és amikor kezdet mindenki panaszkodni hogy így meg úgy csúszkálnak, nah akkor mentem én is ki, mert nálam csak a kanyarokban csúszott le az ívről, ezáltal lassabban tudtam fordulni, illetve ez a bejáratoknál kijáratoknál okozott kisebb fejtörést, mert hosszabb féktávot kellett vennem és az amúgy is óvatos kigyorsításomon, még jobban finomítani.
Aztán feltettem a soft gumikat és nem nőt vele a tempom, tehát elvileg 1 kiállással a medium az holdenen tökéletesen muzsikált, a hardról nem tudok mit nyilatkozni, de szerintem az egész futamon jó lett volna, soft meg az időmérésre és a tesztre jó volt.
Nem variálnám a holdenen azt mit teszek előre ás hátra, mivel egyformán koptatta a gumikat, bár nekem 100 alatt volt végig az összes gumim, amikor ránéztem. Úgy hogy a holden sok szempontból jó, csak fordulni nem akar sose rendesen
Aztán feltettem a soft gumikat és nem nőt vele a tempom, tehát elvileg 1 kiállással a medium az holdenen tökéletesen muzsikált, a hardról nem tudok mit nyilatkozni, de szerintem az egész futamon jó lett volna, soft meg az időmérésre és a tesztre jó volt.
Nem variálnám a holdenen azt mit teszek előre ás hátra, mivel egyformán koptatta a gumikat, bár nekem 100 alatt volt végig az összes gumim, amikor ránéztem. Úgy hogy a holden sok szempontból jó, csak fordulni nem akar sose rendesen
Re: Touring Car Legends - Calder Park
Akkor az is a gumi hibája,(vagy setup?) hogy megyek 4-5 kört, és féktávon elúszik az autó pedig ugyan ott és ugyan akkorát fékezek?
És 2-3 mp-el megyek lassabb köröket mint az elsők....
És 2-3 mp-el megyek lassabb köröket mint az elsők....
,,Az életemet adnám ezért a Nőért, de Ő azt akarja, mosogassak is...." (HellBoy 2)
Re: Touring Car Legends - Calder Park
Én hard gumival mentem végig kiállás nélkűl.Pumpálni kellett a féket és akkor nem dobta el a seggét.
Név:Milan Dicse
Kormány:Logitech DFP - 425°
Kormány:Logitech DFP - 425°
Re: Touring Car Legends - Calder Park
Akkor meg akkora féktávot kell venni, hogy biztos kapok hátúlról....milk4 írta:Én hard gumival mentem végig kiállás nélkűl.Pumpálni kellett a féket és akkor nem dobta el a seggét.
,,Az életemet adnám ezért a Nőért, de Ő azt akarja, mosogassak is...." (HellBoy 2)
-
- Hozzászólások: 193
- Csatlakozott: 2009.03.25. 16:37
- Kapcsolat:
Re: Touring Car Legends - Calder Park
Nekem is ez volt. Fékhűtést feljebb vettem és nem volt többé ilyen probléma. A Volvo jól bírta a Medium gumikat, nem volt egyikkel sem problémaSzkarol írta:Akkor az is a gumi hibája,(vagy setup?) hogy megyek 4-5 kört, és féktávon elúszik az autó pedig ugyan ott és ugyan akkorát fékezek?
És 2-3 mp-el megyek lassabb köröket mint az elsők....
Leitner Norbert
SIMCO BMW 325i Challenge 2014 Bajnok
SIMCO DTM 2013/2014 Bajnok
SIMCO Endurance Series 2013 Bajnok
SIMCO Megane Trophy rF2 2012 Bajnok
SIMCO Suzuki Bio Kupa 2011 Bajnokság 3. helyezett
SIMCO BMW 325i Challenge 2014 Bajnok
SIMCO DTM 2013/2014 Bajnok
SIMCO Endurance Series 2013 Bajnok
SIMCO Megane Trophy rF2 2012 Bajnok
SIMCO Suzuki Bio Kupa 2011 Bajnokság 3. helyezett
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég