Lotus Cup Europe - Teszt 3.

Itt található minden Endurance futam társalgója, illetve ide kerülnek a Free és Fun Race események.
Gyurka78
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2009.11.01. 13:44
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.

Hozzászólás Szerző: Gyurka78 » 2011.04.13. 16:34

Jövök!

Név: Soós György
Nick: Gyurka78
Név: Soós György
kormány: Logitech DFGT
Alfaracing
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2010.06.27. 20:45
Kapcsolat:

Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.

Hozzászólás Szerző: Alfaracing » 2011.04.13. 17:34

Póczik Ákos
Jövök én is!
Póczik Ákos
TEAM UNICORSE
Avatar
freakyo
2024 licenszes
Hozzászólások: 3203
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2011.04.13. 18:24

alap :lol:
Kiss Balázs
freakyo
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Ryoken
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: 2011.01.02. 19:29
Kapcsolat:

Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.

Hozzászólás Szerző: Ryoken » 2011.04.13. 18:45

Jövök!

Horváth Antal
Ryoken
Apophis
Hozzászólások: 1326
Csatlakozott: 2010.06.23. 20:10
Tartózkodási hely: Dabas
Kapcsolat:

Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.

Hozzászólás Szerző: Apophis » 2011.04.13. 21:36

Ez a Lotus engem nagyon nem szeret, megint kitört a kerekem.
Pedig jó futam lett volna.
Vegyél levegőt! 10 búvárból 9 ezt ajánlja.

Név: Felföldi Zoltán
Kormány: Logitech G25
Miha
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2011.02.05. 12:56
Kapcsolat:

Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.

Hozzászólás Szerző: Miha » 2011.04.13. 22:05

Nekem teljesen jó volt,3. helyen voltam, kezdtem feljönni Rebok Józsira, és a táV felénél kb. , a cél egyenesben nézegettem a kerekeket, meg hogy mennyi idő van még és amire felnéztem már a kanyarban voltam... :( Onnantól durr szalagkorlát + sóder, és hát lehetetlen volt kijönni...szóval erről ennyit! :) de nagyonjó mod, csak Emerico nincs RENDES TILTÁS, mint pl. a videóban amit linkeltél. ;) Bajnokság mehetne vele! :) De TCL jobban tetszik! Mind 2 fasza ;)
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10708
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.

Hozzászólás Szerző: emerico » 2011.04.14. 00:32

rfactorban nincs tiltás sajna.

a futam jó volt, 11. helyről előre makkeroltam magam a másodikra. mondjuk nem is tudom mikor volt olyan futamom, hogy egyszer sem hibáztam. nekem kurvára bejövős a mod, de hát saját gyerek :) én nem nyilatkozhatok
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
kaszasi
Hozzászólások: 1152
Csatlakozott: 2010.04.11. 00:24
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.

Hozzászólás Szerző: kaszasi » 2011.04.14. 06:30

Jó kis futam volt.Elevennel nem mertem menni mert már 2szer kitörtem a kerekét,Exige tul erős nekem így maradt az Elise.Igaz keveset eszik 1,01/ kör és elég volt 20 liter,de ez a én sebességemmel.Szerintem mind 3 fajta kocsi nehezen kanyarodik vagy csak én nem tudom beállitani.A gumit nem fogyasztotta ugy igazán,de csak meg fogtam sódert és kaptam +3 kört. :lol: De végül is behoztam 9. helyen.Nem azért mert Simco tag akarok lenni,nem is azért mert már az vagyok,hanem mert hajt a verseny szellem. :lol: :lol: :lol: Ha lesz még teszt lehet át nyargalok Elevenre,hát ha nem törik ki első kerék.Ja és tényleg jó lenne valami erősebb hang mikor kipörgi a kocsi a sebességet,mert elfelejtek váltani.Vagy kéne egy hosszu 1-es nekem ugy 250-ig :D
Grat jó lesz ez ,jöhet a bajnokság ,és +3 kör előnyt kapok :P

Ja Elise törését nem lehetne áttenni az Elevenre :?: Az elise nem törik annyira.Köszi
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára kaszasi 2011.04.14. 10:11-kor.
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Szicsó
Hozzászólások: 2632
Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
Név: Szigeti Csaba
Kormány: Logitech G25
Tartózkodási hely: Kecskemét
Kapcsolat:

Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.

Hozzászólás Szerző: Szicsó » 2011.04.14. 07:03

Nekem este 8-kor úgy döntött a net-em,hogy nem kell versenyeznem. :( Pedig egész délután fent voltam a szerveren...fasza. :evil:
Annyira imádom,és nagyon érzem az Eleven-t. :D
A váltásokról annyit,hogy nem fontos kiforgatni a Lotus-nál...előbb is válthatsz nyugodtan.
Egyébként próbáljátok meg csak hangra érzékelni a váltást...mint valójában. :mrgreen:

Kíváncsi leszek a Porsche Supercup-ra is! :D
Avatar
freakyo
2024 licenszes
Hozzászólások: 3203
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
Név: Kiss Balázs
Kormány: Thrustmaster T300
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.

Hozzászólás Szerző: freakyo » 2011.04.14. 16:33

futam összefoglalót magamról nem tok írni mert végig, zavartalanul mentem, inkább leírom ahogy én érzem a 3 autót hátha segít az autó választásban illetve emericonak a mod fejlesztésben

Zolderen néztem csak és exigere gyártott setuppal mentem mind 3 autóval (annak ellenére, hogy emerico azt mondta, hogy mindegyik autóra más-más settet kell csinálni, sztem nem :D :lol: ) 55-35-55ös difi és 4es preload volt

exiggel és elissel be lehet menni 46 alá, de ahhoz nagyon pontosan szinte tökéletesen kell menni (legalábbis nekem[sett se biztos hogy tökéletes], Bika meg lehet simán futná az időt)

elevenre én durván 5-7 tizedes lemaradást [1.46.4 - 1.46.6] saccolok szóval ez a leglassabb, 4es szárnnyal mentem. Azonban ez a legstabilabb is. sikánon simán át tudtam dobni anélkül h berisztált volna. Kigyorsításon viszont szinte szenvedés volt kezelni. (Talán rossz rá a difi, vagy rohadt fáradt voltam már :D) A jobb hátsó 5 kör alatt 70 fokot sem közelítette meg ~62-65 volt nekem, ellenben a másik 2 autónál a jobb első nem akarta elérni, mivel ezt a kereket terheli a legkevésbé. Szóval nem értettem miért nem melegszik fel a jobb hátsó az elevennek, talán rossz a súly elosztása.

3 autó közül szerintem az elise a leggyorsabb (hiába látjátok a hotlapon, hogy exige 2tizeddel veri, nem autóztam ki teljesen)
elise: gumik 1-1.5 kör alatt simán felmelegednek, gyorsabb kanyarokba sokkal stabilabb, mint pl az exige féktávon viszont csöppet instabilabb

exige: gyorsabb kanyarokba nagyon minimálisat kellett fordítanom a kormányt ahhoz h beforduljon, szóval gyorsabbakba instabil rossz kormány mozdulat aztán cső, de jó kis powerslide-al jól vehetők a kanyarok, a gumi (tesóm szerint is) durván 2.-2.5 kör kell míg felmelegednek ~70 fokosra
elise és az exige amik 1 tizeden belül lehetnek időre, de az eleven le van maradva a véleményem szerint azon lehetne gyorsítani pár tizedet mert az 5-7 durva ( vagy nekem nem fekszik, de inkább az előbbire tippelek)
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Lezárt

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég