Lotus Cup Europe - Teszt 3.
Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.
Jövök!
Név: Soós György
Nick: Gyurka78
Név: Soós György
Nick: Gyurka78
Név: Soós György
kormány: Logitech DFGT
kormány: Logitech DFGT
-
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2010.06.27. 20:45
- Kapcsolat:
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.
alap
Kiss Balázs
freakyo
Kiss Balázs
freakyo
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.
Jövök!
Horváth Antal
Ryoken
Horváth Antal
Ryoken
Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.
Ez a Lotus engem nagyon nem szeret, megint kitört a kerekem.
Pedig jó futam lett volna.
Pedig jó futam lett volna.
Vegyél levegőt! 10 búvárból 9 ezt ajánlja.
Név: Felföldi Zoltán
Kormány: Logitech G25
Név: Felföldi Zoltán
Kormány: Logitech G25
Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.
Nekem teljesen jó volt,3. helyen voltam, kezdtem feljönni Rebok Józsira, és a táV felénél kb. , a cél egyenesben nézegettem a kerekeket, meg hogy mennyi idő van még és amire felnéztem már a kanyarban voltam... Onnantól durr szalagkorlát + sóder, és hát lehetetlen volt kijönni...szóval erről ennyit! de nagyonjó mod, csak Emerico nincs RENDES TILTÁS, mint pl. a videóban amit linkeltél. Bajnokság mehetne vele! De TCL jobban tetszik! Mind 2 fasza
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.
rfactorban nincs tiltás sajna.
a futam jó volt, 11. helyről előre makkeroltam magam a másodikra. mondjuk nem is tudom mikor volt olyan futamom, hogy egyszer sem hibáztam. nekem kurvára bejövős a mod, de hát saját gyerek én nem nyilatkozhatok
a futam jó volt, 11. helyről előre makkeroltam magam a másodikra. mondjuk nem is tudom mikor volt olyan futamom, hogy egyszer sem hibáztam. nekem kurvára bejövős a mod, de hát saját gyerek én nem nyilatkozhatok
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.
Jó kis futam volt.Elevennel nem mertem menni mert már 2szer kitörtem a kerekét,Exige tul erős nekem így maradt az Elise.Igaz keveset eszik 1,01/ kör és elég volt 20 liter,de ez a én sebességemmel.Szerintem mind 3 fajta kocsi nehezen kanyarodik vagy csak én nem tudom beállitani.A gumit nem fogyasztotta ugy igazán,de csak meg fogtam sódert és kaptam +3 kört. De végül is behoztam 9. helyen.Nem azért mert Simco tag akarok lenni,nem is azért mert már az vagyok,hanem mert hajt a verseny szellem. Ha lesz még teszt lehet át nyargalok Elevenre,hát ha nem törik ki első kerék.Ja és tényleg jó lenne valami erősebb hang mikor kipörgi a kocsi a sebességet,mert elfelejtek váltani.Vagy kéne egy hosszu 1-es nekem ugy 250-ig
Grat jó lesz ez ,jöhet a bajnokság ,és +3 kör előnyt kapok
Ja Elise törését nem lehetne áttenni az Elevenre Az elise nem törik annyira.Köszi
Grat jó lesz ez ,jöhet a bajnokság ,és +3 kör előnyt kapok
Ja Elise törését nem lehetne áttenni az Elevenre Az elise nem törik annyira.Köszi
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára kaszasi 2011.04.14. 10:11-kor.
Név :Zoltan Nagy
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
Kormány:Logitech DFGT
A PROGRAM az, ami az adatokat hibaüzenetekké konvertálja.
-
- Hozzászólások: 2632
- Csatlakozott: 2010.01.09. 17:22
- Név: Szigeti Csaba
- Kormány: Logitech G25
- Tartózkodási hely: Kecskemét
- Kapcsolat:
Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.
Nekem este 8-kor úgy döntött a net-em,hogy nem kell versenyeznem. Pedig egész délután fent voltam a szerveren...fasza.
Annyira imádom,és nagyon érzem az Eleven-t.
A váltásokról annyit,hogy nem fontos kiforgatni a Lotus-nál...előbb is válthatsz nyugodtan.
Egyébként próbáljátok meg csak hangra érzékelni a váltást...mint valójában.
Kíváncsi leszek a Porsche Supercup-ra is!
Annyira imádom,és nagyon érzem az Eleven-t.
A váltásokról annyit,hogy nem fontos kiforgatni a Lotus-nál...előbb is válthatsz nyugodtan.
Egyébként próbáljátok meg csak hangra érzékelni a váltást...mint valójában.
Kíváncsi leszek a Porsche Supercup-ra is!
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Lotus Cup Europe - Teszt 3.
futam összefoglalót magamról nem tok írni mert végig, zavartalanul mentem, inkább leírom ahogy én érzem a 3 autót hátha segít az autó választásban illetve emericonak a mod fejlesztésben
Zolderen néztem csak és exigere gyártott setuppal mentem mind 3 autóval (annak ellenére, hogy emerico azt mondta, hogy mindegyik autóra más-más settet kell csinálni, sztem nem ) 55-35-55ös difi és 4es preload volt
exiggel és elissel be lehet menni 46 alá, de ahhoz nagyon pontosan szinte tökéletesen kell menni (legalábbis nekem[sett se biztos hogy tökéletes], Bika meg lehet simán futná az időt)
elevenre én durván 5-7 tizedes lemaradást [1.46.4 - 1.46.6] saccolok szóval ez a leglassabb, 4es szárnnyal mentem. Azonban ez a legstabilabb is. sikánon simán át tudtam dobni anélkül h berisztált volna. Kigyorsításon viszont szinte szenvedés volt kezelni. (Talán rossz rá a difi, vagy rohadt fáradt voltam már ) A jobb hátsó 5 kör alatt 70 fokot sem közelítette meg ~62-65 volt nekem, ellenben a másik 2 autónál a jobb első nem akarta elérni, mivel ezt a kereket terheli a legkevésbé. Szóval nem értettem miért nem melegszik fel a jobb hátsó az elevennek, talán rossz a súly elosztása.
3 autó közül szerintem az elise a leggyorsabb (hiába látjátok a hotlapon, hogy exige 2tizeddel veri, nem autóztam ki teljesen)
elise: gumik 1-1.5 kör alatt simán felmelegednek, gyorsabb kanyarokba sokkal stabilabb, mint pl az exige féktávon viszont csöppet instabilabb
exige: gyorsabb kanyarokba nagyon minimálisat kellett fordítanom a kormányt ahhoz h beforduljon, szóval gyorsabbakba instabil rossz kormány mozdulat aztán cső, de jó kis powerslide-al jól vehetők a kanyarok, a gumi (tesóm szerint is) durván 2.-2.5 kör kell míg felmelegednek ~70 fokosra
elise és az exige amik 1 tizeden belül lehetnek időre, de az eleven le van maradva a véleményem szerint azon lehetne gyorsítani pár tizedet mert az 5-7 durva ( vagy nekem nem fekszik, de inkább az előbbire tippelek)
Zolderen néztem csak és exigere gyártott setuppal mentem mind 3 autóval (annak ellenére, hogy emerico azt mondta, hogy mindegyik autóra más-más settet kell csinálni, sztem nem ) 55-35-55ös difi és 4es preload volt
exiggel és elissel be lehet menni 46 alá, de ahhoz nagyon pontosan szinte tökéletesen kell menni (legalábbis nekem[sett se biztos hogy tökéletes], Bika meg lehet simán futná az időt)
elevenre én durván 5-7 tizedes lemaradást [1.46.4 - 1.46.6] saccolok szóval ez a leglassabb, 4es szárnnyal mentem. Azonban ez a legstabilabb is. sikánon simán át tudtam dobni anélkül h berisztált volna. Kigyorsításon viszont szinte szenvedés volt kezelni. (Talán rossz rá a difi, vagy rohadt fáradt voltam már ) A jobb hátsó 5 kör alatt 70 fokot sem közelítette meg ~62-65 volt nekem, ellenben a másik 2 autónál a jobb első nem akarta elérni, mivel ezt a kereket terheli a legkevésbé. Szóval nem értettem miért nem melegszik fel a jobb hátsó az elevennek, talán rossz a súly elosztása.
3 autó közül szerintem az elise a leggyorsabb (hiába látjátok a hotlapon, hogy exige 2tizeddel veri, nem autóztam ki teljesen)
elise: gumik 1-1.5 kör alatt simán felmelegednek, gyorsabb kanyarokba sokkal stabilabb, mint pl az exige féktávon viszont csöppet instabilabb
exige: gyorsabb kanyarokba nagyon minimálisat kellett fordítanom a kormányt ahhoz h beforduljon, szóval gyorsabbakba instabil rossz kormány mozdulat aztán cső, de jó kis powerslide-al jól vehetők a kanyarok, a gumi (tesóm szerint is) durván 2.-2.5 kör kell míg felmelegednek ~70 fokosra
elise és az exige amik 1 tizeden belül lehetnek időre, de az eleven le van maradva a véleményem szerint azon lehetne gyorsítani pár tizedet mert az 5-7 durva ( vagy nekem nem fekszik, de inkább az előbbire tippelek)
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég