2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt
Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt
Időmérőm nulla, mivel be se tudtam lépni.
Futamom jól kezdődött, rajtnál 4 helyet ugrottam előre.
21 másodperces hátsó szárny csere, újra hideg gumik, ami miatt csak csúszkáltam.
Utána össze törtem az első szárnyat, megint boxkiállás, majd se kép se hang, újra megfagytam.
Kicsit se lettem ideges
Na mindegy, reméljük ennél csak jobb lesz.
Futamom jól kezdődött, rajtnál 4 helyet ugrottam előre.
21 másodperces hátsó szárny csere, újra hideg gumik, ami miatt csak csúszkáltam.
Utána össze törtem az első szárnyat, megint boxkiállás, majd se kép se hang, újra megfagytam.
Kicsit se lettem ideges
Na mindegy, reméljük ennél csak jobb lesz.
Vegyél levegőt! 10 búvárból 9 ezt ajánlja.
Név: Felföldi Zoltán
Kormány: Logitech G25
Név: Felföldi Zoltán
Kormány: Logitech G25
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt
No, a mod kb olyan állapotú mint a verzió száma, v0.45
Javítanom kell sok mindent a grafikai téren, vagy fogom, hagyom a fenébe ezeket a kocsikat, és berakom az F1RFT 2010-es autókat.
Ami fizika téren még változni fog:
- soft gumi jobban kopik majd
- féktáv rövidül
Javítanom kell sok mindent a grafikai téren, vagy fogom, hagyom a fenébe ezeket a kocsikat, és berakom az F1RFT 2010-es autókat.
Ami fizika téren még változni fog:
- soft gumi jobban kopik majd
- féktáv rövidül
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt
Nekem nagyon tetszik a fizika, eléggé élvezetes
A soft gumi az tényleg nagyon sokat bir, az egész távon ilyen másfél csík ment volna le belőle kb. más nincs amit meg kéne említeni fizikába szerintem.
Grafikába a T-Camok szerintem nagyon magasan vannak, valamint azt vettem még észre hogy ha letörik a hátsó szárnyam, akkor néha fent marad, meg le is esik, elég érdekes volt amikor odacsaptam egyszer teszten, láttam hogy "ó hát ez megvan, lehet neki nyomni" aztán picit küszködős volt. De amúgy nagyon jó a mód, nagyon tetszik
A soft gumi az tényleg nagyon sokat bir, az egész távon ilyen másfél csík ment volna le belőle kb. más nincs amit meg kéne említeni fizikába szerintem.
Grafikába a T-Camok szerintem nagyon magasan vannak, valamint azt vettem még észre hogy ha letörik a hátsó szárnyam, akkor néha fent marad, meg le is esik, elég érdekes volt amikor odacsaptam egyszer teszten, láttam hogy "ó hát ez megvan, lehet neki nyomni" aztán picit küszködős volt. De amúgy nagyon jó a mód, nagyon tetszik
Gergo Baldi
- kamikaze
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 726
- Csatlakozott: 2009.03.25. 12:04
- Név: Füzy Barna
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt
Kb. ezt javasolnám én is .emerico írta:No, a mod kb olyan állapotú mint a verzió száma, v0.45
Javítanom kell sok mindent a grafikai téren, vagy fogom, hagyom a fenébe ezeket a kocsikat, és berakom az F1RFT 2010-es autókat.
Ami fizika téren még változni fog:
- soft gumi jobban kopik majd
- féktáv rövidül
45 perc alatt 65%-ra kopott a gumi, tapadás ca. 80%, tankolás nélkül az utolsó 5 körben futottam a leggyorsabb körömet. Talán egy kicsit még lassabban kéne melegedni a guminak, mert az első szektorra már bemelegszik most.
Van még valami ami nem tetszik, ahogy gyorsulunk az egyenesekbe úgy ráz egyre jobban az autó, fel-le mozog a kaszni a földhöz képest. Telemetrián látszik, hogy a célegyenes végén már +0,9 és -0,9G között ugrál a függőleges gyorsulás. Kicsit büntetni kéne, ha a kocsi huzza a seggét, túl alacsony hasmagasságnál jobban kéne lassúlni.
Grafikailag a HRT-vel minden rendben, bár furcsa ha törik az eleje, a kerék megmarad és a felfüggesztés eltűnik. A Lali Force Indiája tegnap kicsit furcsa volt, Úgy billeget mint egy Wartburg, a kanyarokban az első szárny az aszfaltot túrta.
Név:Füzy Barna
- Cselt
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 1398
- Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
- Név: Cseh Tamás
- Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt
Setupban egy apró bug:
A rugó út határolónál hiába állítom szimmetrikusra a beállítást, mindig csak az egyik oldalt állítja.
A rugó út határolónál hiába állítom szimmetrikusra a beállítást, mindig csak az egyik oldalt állítja.
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
-
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2010.11.20. 13:51
- Tartózkodási hely: Jászfényszaru
- Kapcsolat:
Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt
Igen a T-Cam szerintem is magas, de cockpitből nagyon élvezetes volt utánna, csak onnan a tükörból lehetetlen hátralátniKisKimi írta:Nekem nagyon tetszik a fizika, eléggé élvezetes
A soft gumi az tényleg nagyon sokat bir, az egész távon ilyen másfél csík ment volna le belőle kb. más nincs amit meg kéne említeni fizikába szerintem.
Grafikába a T-Camok szerintem nagyon magasan vannak, valamint azt vettem még észre hogy ha letörik a hátsó szárnyam, akkor néha fent marad, meg le is esik, elég érdekes volt amikor odacsaptam egyszer teszten, láttam hogy "ó hát ez megvan, lehet neki nyomni" aztán picit küszködős volt. De amúgy nagyon jó a mód, nagyon tetszik
A verseny a kockás zászlóig tart...
Név: Pető Ádám
Kormány: Logitech Wingman Formula Force
http://www.youtube.com/user/padamkahungary
Név: Pető Ádám
Kormány: Logitech Wingman Formula Force
http://www.youtube.com/user/padamkahungary
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2010.11.08. 19:06
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt
Nos Időmérőre egész jó időt mentem, de versenyre aztán... Felraktam a hard gumit, és egyszerűen borzalmas volt. Sorra mentek el az emberek az egyenesben mellettem, konkréten nem kellett 7.-et váltanom, mert nem pörgött le addig a motor. Az autó csúszott, 125 fok körüli volt a gumi, de kopni nem kopott. Nagyjából 1:39:500-t mentem így. Aztán fogtam, felraktam úgy 10 körrel a vége előtt és 5.5; 6 másodpercet! gyorsultam. Egyszerűen minden rendben volt az autóval, és már rendesen kipörgött a motor is, 7-esbe is felválthattam nyugodtan. Szóval valami azzal a hard gumival nagyon nem stimmel valami, rendesen visszafogta az autót. :S Addig oké, hogy nem tapad annyira, mint a soft, de hogy az egyenesekben ennyire visszafogja...
Valamint még ALT+TAB nem működik.
Nagyobb kormánymozdulatot lehet látni Mercedesnél a visszapillantóban Onboard nézetben.
Ja az Onboard kamera szerintem is magas, legalább is a Mercedesnél.
Mercedesnél ha nagyobb ütközés van, a felfüggesztés kiesik, de a kerekek megmaradnak, szóval lebegnek.
Amúgy nagyon tetszik, főleg hogy a hideg gumi alig tapad! (y)
Valamint még ALT+TAB nem működik.
Nagyobb kormánymozdulatot lehet látni Mercedesnél a visszapillantóban Onboard nézetben.
Ja az Onboard kamera szerintem is magas, legalább is a Mercedesnél.
Mercedesnél ha nagyobb ütközés van, a felfüggesztés kiesik, de a kerekek megmaradnak, szóval lebegnek.
Amúgy nagyon tetszik, főleg hogy a hideg gumi alig tapad! (y)
Név: Hegyvári János
Kormány: Logitech G29
Kormány: Logitech G29
-
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:45
- Tartózkodási hely: Szabolcs Szatmár Bereg .-Paszab-
- Kapcsolat:
Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt
A force indiánál Sutil kokpit nézete igen extrém sisak nézet.Állat! csak a fejmozgás miatt lehetetlen vezetni vele.
Íme:
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
Valamint nagyobb kormánymozdulat látszik a középső virtuális tükörben.
A mercinék vettem észre hogy billeg mint a warnyu
Íme:
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
Valamint nagyobb kormánymozdulat látszik a középső virtuális tükörben.
A mercinék vettem észre hogy billeg mint a warnyu
Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt
A fizika jó, csak a setupolást kell még megszokni, a hard gumi tényleg elég gyatra, mivel, ha felrakod, akkor jelentôs végsebesség csökkenés érhetõ el és nagyon alulkormányzott lett az autó. Igen azt a szimmetria bugot énis tapasztaltam, mikor állítottam a futómûvet, de csak az elsônél tapasztaltam.
Versenyrôl: Nagyon élveztem, még 3. is voltam, csak aztán a pedálom elromlott és pont a visszafordítoó elôtti féktávon, így belerongyoltam a falba. De elôtte legalább jókat csatáztam a versenyen.
Versenyrôl: Nagyon élveztem, még 3. is voltam, csak aztán a pedálom elromlott és pont a visszafordítoó elôtti féktávon, így belerongyoltam a falba. De elôtte legalább jókat csatáztam a versenyen.
Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt
Lali írta:A force indiánál Sutil kokpit nézete igen extrém sisak nézet.Állat! csak a fejmozgás miatt lehetetlen vezetni vele.
Íme:
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
Valamint nagyobb kormánymozdulat látszik a középső virtuális tükörben.
A mercinék vettem észre hogy billeg mint a warnyu
Jó lenne, ha ezt ki lehetne kapcsolni, mert ezt rF-ben nem lehet normálisan megcsinálni. Amúgy meg Sutilt már rég lefoglaltam! ;D
▲
▲ ▲ Newfags can't triforce!
▲ ▲ Newfags can't triforce!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 34 vendég