Lowfast írta: ↑2024.04.11. 17:15
Tequila írta: ↑2024.04.11. 12:16
Sajnos nincs más opció. Akinek van kuplung pedálja, az mindig előnyben lesz a rajtnál, van ahol jobban , van ahol kevésbé.
Sőt van aki ezt mesterien tudja csinálni(Ádi) egy jó beállítással.
Mondjuk erről érdemes Ádit kérdezni, hogy mit és hogy érdemes állítani ha elárulja
Köszönöm válaszod! Egyébként lassan tanulgatom a játékot, könnyen lehet, hogy nem is a kuplung hiánya miatt voltam lassabb a rajtnál, hanem lehet, hogy a mezőnyből egyedüliként csak én használtam az MX5 setup-jából a "hosszabb" gear ratio-t...
Mert most kipróbáltam és a rövidebbel automata kuplunggal is sokkal gyorsabban rajtol el a kocsi.
A rövid áttételel nyílván jobban rajtolsz, másik, hogy ide a rövid kellett.
Gombbal úgy tudsz rajtolni, hogy:
-automata kuplungot használsz, hogy helyetted csúsztasson valamennyit.
-lenyomod a kuplung gombot
-1-es és padlógázt nyomsz
- elengeded a gombot amikor rajtolni akarsz
-esetleg rányomsz megint egy picit, hogy kuplungoljon egyet és felpörögjön ismét a motor.
A játékban van clutch sensitivity meg a kuplunghoz tartozó lineráis tengely amit rajzol neked a játék. Ezt veszi figyelembe gomb esetén is a játék. Én ilyet még rf1-ben használtam ami nem most volt, de az elmélet ugyanaz lehet. Ha a görbét és egyéb dolgokat beállítod akkor gombbal is jól tudsz kuplungolni (de legalább tudsz picit javítani és minimalizálni a rajtnál a beragadást). Ki kell tapasztalni, hogy itt mi a jó. Viszonylag magason fog a mazda kuplungja. Szóval egy olyan görbét kellene varázsolj ha tudsz, ami domború. Elsőre legalábbis ez lenne a tippem.
Másik: az auto blip az ide nem segít neked semmit. Az azt csinálja, hogy amikor leváltasz akkor automatikusan "belerúg" neked a gázba. Ezt egyébként én bekapcsolva ajánlom.
Az auto lift pedig felváltásnál csinálja azt, hogy elemeli a gázt neked annak ellenére, hogy te padlógázt nyomsz. Ezt én kikapcsolva ajánlom. Sokkal lassabb leszel tőle, ha bekapcsolva hagyod. Bár ez autó függő is lehet. (Nascar modnál bekapcsoltam és +1,5 sec volt)