rFactor 2-ben G27 beállítás GT3-as gépekhez

Nem megy valami. Nem érted? Bonyolult? Kérdezz és válaszolunk!
Zoli
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2022.02.09. 20:13
Név: Szabó Zoltán
Kormány: G27
Kapcsolat:

rFactor 2-ben G27 beállítás GT3-as gépekhez

Hozzászólás Szerző: Zoli » 2022.02.09. 20:19

Sziasztok! Kezdő vagyok. Segítséget szeretnék kérni rFactor 2-ben G27 kormány/pedál beállításához a GT3-as autókhoz.
Előre is köszönöm a segítséget.
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: rFactor 2-ben G27 beállítás GT3-as gépekhez

Hozzászólás Szerző: emerico » 2022.02.10. 19:06

Zoli írta: 2022.02.09. 20:19 Sziasztok! Kezdő vagyok. Segítséget szeretnék kérni rFactor 2-ben G27 kormány/pedál beállításához a GT3-as autókhoz.
Előre is köszönöm a segítséget.
Mi a kérdés? :)
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Zoli
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2022.02.09. 20:13
Név: Szabó Zoltán
Kormány: G27
Kapcsolat:

Re: rFactor 2-ben G27 beállítás GT3-as gépekhez

Hozzászólás Szerző: Zoli » 2022.02.12. 00:09

Szia!
Nordschleife-én Porsche-val lenne a kedvenc.Nagyon kezdő vagyok, és sajna oly sokk az állítási lehetőség, hogy még nem ismerem ki magam benne. Na ehhez kérek segítséget. A kormány logitech illesztőt milyen értékekre kell állítani, vagy csak alapba hagyni. illetve az rFactoron a belül a G27 kormány és a hozzá tartozó forceback-e paramétereinek milyen értékeinek kell lennie, hogy jó vezethet legyen a GT3-as. Meg még valahol olvastam, a fékerő beállításával lehet még finomítani az autó viselkedésén. Ez lenne a kérdés.
Előre is köszönöm.
Avatar
emerico
Adminisztrátor
Hozzászólások: 10676
Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
Kormány: Logitech G29
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: rFactor 2-ben G27 beállítás GT3-as gépekhez

Hozzászólás Szerző: emerico » 2022.02.12. 00:37

Zoli írta: 2022.02.12. 00:09 Szia!