GT1 World Championship - Társalgó
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: GT1 World Championship - Társalgó
csináltam egy kurva jó setupot, erre beragadok a rajtnál és végig bénázom a versenyt. ehh. pedig nagyon jó volt a kocsi
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 821
- Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
- Kapcsolat:
Re: GT1 World Championship - Társalgó
Gratula frikk, a futameldobás miatt szerintem már nem tudlak behozni. Most nem tudtam felnőni a feladathoz, rég vezettem ilyen szarul, egy kezemen nem tudfnám számolni a hibátlan köröket a set se volt százas, a nyers tempója okés volt, de nem lehetett versenyezni vele, mert egyenesben esélytelen voltam végig
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: GT1 World Championship - Társalgó
Grat. azért meg kell hagyni jól mentél a szezonban, meg bmwnél is. Ja hát dobás miatt már nem tudsz behozni. Kár, hogy kurva kevesen voltunk az utóbbi futamokon.jegember95 írta: ↑2021.08.17. 08:40 Gratula frikk, a futameldobás miatt szerintem már nem tudlak behozni. Most nem tudtam felnőni a feladathoz, rég vezettem ilyen szarul, egy kezemen nem tudfnám számolni a hibátlan köröket a set se volt százas, a nyers tempója okés volt, de nem lehetett versenyezni vele, mert egyenesben esélytelen voltam végig
Szerintem ha Paul Ricardban jössz, illetve az utolsó 2 fordulón nem hibázol, akkor be is tudtad volna húzni a bajnokságot.
Ebben a bajnokságban önmagamhoz képest én is sokat hibáztam, vagy volt valami kilökés. Meg néha az autó is egy kalap szar volt. Utoljára az első fordulón softoztam, meg még portimaoban kockáztattam azzal, de valami botrányosan keveset bírt. Elmelegítettem aztán csak korcsolyáztam. Abu dhabiban ugye volt SC, meg nem volt egy nagy elefánt az autó. Amint kaptunk súlyt, a soft alattam nagyon nehezen bírta.
Brno után, hogy mondtad, hogy végig softoztál, most bekockáztattam és próbáltam életben tartani a gumikat. Első etapon tök jól ment, második etapon meg elmelegítettem az orrát a kocsinak és simán lassultam 1-1.5 másodpercet. Aztán megint csúszkáltam párszor, meg eltaláltam pár rázókövet ahogy jerm is. Szóval 2 vágás össze is jött, aztán vissza fogtam magam, nehogy kapjak egy büntit az utolsó körökben és így bukjam a győzelmet.
Nem mondanám könnyűnek ezeket az autókat. Ez a Buddha pálya eléggé fura volt. Egy kétszer a rázóhoz épphogy hozzáértem, akár féktávon, vagy kanyarodáskor és mintha megvezetett volna. Tök furán viselkedett rajta az autó.
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 755
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: GT1 World Championship - Társalgó
Ideiglenes pontállás Buddh után:
Pos. | Name | Team | Yas Marina | Zolder | Algarve | Sachsenring | Silverstone | Paul Ricard | Brno | Buddh International Circuit | Sao Paulo | Össz. | Hivatalos | |||||||||
Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | |||||
1 | Balazs Kiss | Phoenix Racing | 2 | 44 | 3 | 44 | 4 | 34 | 3 | 38 | 4 | 34 | 5 | 51 | 5 | 51 | 5 | 51 | 378 | 340 | ||
2 | Norbert Serban | Hexis AMR | 5 | 51 | 2 | 38 | 2 | 38 | 4 | 44 | 3 | 38 | 0 | 0 | 4 | 44 | 4 | 32 | 309 | 309 | ||
3 | Adam Szucs | Reiter Engineering | 0 | 20 | 0 | 21 | 0 | 32 | 1 | 34 | 2 | 44 | 4 | 44 | 3 | 38 | 3 | 34 | 280 | 260 | ||
4 | Janos Hegyvari | Mad-Croc Racing | 0 | 26 | 0 | 34 | 0 | 30 | 0 | 24 | 0 | 30 | 3 | 38 | 0 | 32 | 0 | 44 | 261 | 237 | ||
5 | Daniel Wizner | Marc VDS Racing | 0 | 0 | 5 | 51 | 5 | 51 | 5 | 51 | 5 | 51 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 224 | 224 | ||
6 | Tamas Cseh | Phoenix Racing | 0 | 30 | 0 | 22 | 0 | 24 | 0 | 30 | 1 | 24 | 1 | 34 | 1 | 34 | 1 | 30 | 232 | 210 | ||
7 | Gabor Czimer | Hexis AMR | 1 | 38 | 0 | 24 | 1 | 28 | 2 | 20 | 0 | 26 | 2 | 32 | 2 | 0 | 0 | 0 | 176 | 176 | ||
8 | Imre Bende | Sumo Power | 0 | 18 | 0 | 15 | 0 | 19 | 0 | 22 | 0 | 28 | 0 | 26 | 0 | 30 | 0 | 24 | 182 | 167 | ||
9 | Adam Kovacs | Young Driver AMR | 3 | 34 | 4 | 32 | 0 | 26 | 0 | 28 | 0 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 159 | 159 | ||
10 | Barna Fuzy | Matech Competition | 0 | 24 | 0 | 16 | 0 | 0 | 0 | 21 | 0 | 20 | 0 | 28 | 0 | 27 | 0 | 22 | 158 | 158 | ||
11 | Roland Pinter | Hexis AMR | 4 | 28 | 0 | 17 | 0 | 44 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 38 | 133 | 133 | ||
12 | Daniel Vereczi | Young Driver AMR | 0 | 21 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 26 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 0 | 0 | 0 | 121 | 121 | ||
13 | Balazs Lipak | Mad-Croc Racing | 0 | 22 | 0 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 26 | 117 | 117 | ||
14 | Laszlo Szollosi | Matech Competition | 0 | 16 | 0 | 12 | 0 | 18 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 | 21 | 0 | 26 | 0 | 0 | 112 | 112 | ||
15 | Attila Vegh | Swiss Racing Team | 0 | 17 | 0 | 0 | 0 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 | 65 | 65 | ||
16 | Janos Dalanics | Swiss Racing Team | 0 | 19 | 0 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | 0 | 0 | 0 | 0 | 57 | 57 | ||
17 | Gabor Tim | Sumo Power | 0 | 32 | 0 | 20 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 55 | 55 | ||
18 | Gergely Egervari | Swiss Racing Team | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 22 | 0 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 54 | 54 | ||
19 | Mate Veres | All Inkl. | 0 | 0 | 1 | 26 | 0 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 44 | 44 | ||
20 | Balazs Jutasi | All Inkl. | 0 | 0 | 0 | 13 | 0 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 29 | 29 | ||
21 | Major Bence | Young Driver AMR | 0 | 0 | 0 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 | 28 | ||
22 | Karoly Szalai | Reiter Engineering | 0 | 0 | 0 | 11 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 26 | 26 | ||
23 | Gabor Bernhardt | Phoenix Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 21 | ||
24 | Istvan Mikle | Mad-Croc Racing | 0 | 0 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | 19 | ||
25 | Mark Ferencz | Sumo Power | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
26 | Zsolt Nemes | All Inkl. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- Knife
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 278
- Csatlakozott: 2009.03.26. 08:58
- Kormány: Logitech G29
- Kapcsolat:
Re: GT1 World Championship - Társalgó
Kíváncsi voltam mit hoz ez a pálya, de csak nem akart összejönni. Két hete mindkét gyerek beteg volt, a kicsi fulladt is, de hát most kezdte a bölcsit, idegességemben eldobtam. Ma estére a nagyobbik sugárban hányt, és az anyja is szarul van... az elsős és a tanár... holnap után meg kezdődik a suli.
Szóval mindenkinek szerencsésebb szeptembert!
Szóval mindenkinek szerencsésebb szeptembert!
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: GT1 World Championship - Társalgó
Nekem ma rommá törték a parkoló kocsit a sofőr maláj részeg volt, elrohant és felvágta az ereit (nem halt meg)Knife írta: ↑2021.08.30. 21:35 Kíváncsi voltam mit hoz ez a pálya, de csak nem akart összejönni. Két hete mindkét gyerek beteg volt, a kicsi fulladt is, de hát most kezdte a bölcsit, idegességemben eldobtam. Ma estére a nagyobbik sugárban hányt, és az anyja is szarul van... az elsős és a tanár... holnap után meg kezdődik a suli.
Szóval mindenkinek szerencsésebb szeptembert!
szóval ja
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- Cselt
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 1398
- Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
- Név: Cseh Tamás
- Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: GT1 World Championship - Társalgó
Kitartást srácok!
A futamról és bajnokságról: végre vége, egyszerűen nem éreztem ezt az autót, nagyon nem tudtam vele menni.
A verseny ettől függetlenül jó volt, próbáltam kivárásra játszani, hogy majd az előttem lévőknek elfogy a gumija, de kitartottak. Grat hozzá!
A futamról és bajnokságról: végre vége, egyszerűen nem éreztem ezt az autót, nagyon nem tudtam vele menni.
A verseny ettől függetlenül jó volt, próbáltam kivárásra játszani, hogy majd az előttem lévőknek elfogy a gumija, de kitartottak. Grat hozzá!
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 821
- Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
- Kapcsolat:
Re: GT1 World Championship - Társalgó
Grat mindenkinek, aki végignyomta ezt a bajnokságot, a végére kevesen maradtunk, de az utolsó verseny is végig izgalmas maradt. Éreztem, hogy a végére nagyon össze fog tömörülni az elje, így a második etapnál próbáltam óvni a gumikat az elején, de sajnos kétszer is elfékeztem, így a végére már nem tudtam támadni rendesen
Amúgy jó érzés és meglepő is volt a bajnokság elejében lenni, a szezon elején nagyon elkaptam az autót, a setupot, de sajnos ez nem tartott ki a végéig, megragadtam azon a szinten kb. sőt voltak rosszabb futamaim is a végére.
Amúgy jó érzés és meglepő is volt a bajnokság elejében lenni, a szezon elején nagyon elkaptam az autót, a setupot, de sajnos ez nem tartott ki a végéig, megragadtam azon a szinten kb. sőt voltak rosszabb futamaim is a végére.
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 755
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: GT1 World Championship - Társalgó
Hivatalos végeredmény:
Pos. | Name | Team | Yas Marina | Zolder | Algarve | Sachsenring | Silverstone | Paul Ricard | Brno | Buddh International Circuit | Sao Paulo | Össz. | Hivatalos | |||||||||
Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | Q | R | |||||
1 | Balazs Kiss | Phoenix Racing | 2 | 44 | 3 | 44 | 4 | 34 | 3 | 38 | 4 | 34 | 5 | 51 | 5 | 51 | 5 | 51 | 5 | 30 | 413 | 378 |
2 | Norbert Serban | Hexis AMR | 5 | 51 | 2 | 38 | 2 | 38 | 4 | 44 | 3 | 38 | 0 | 0 | 4 | 44 | 4 | 32 | 1 | 38 | 348 | 348 |
3 | Adam Szucs | Reiter Engineering | 0 | 20 | 0 | 21 | 0 | 32 | 1 | 34 | 2 | 44 | 4 | 44 | 3 | 38 | 3 | 34 | 4 | 32 | 316 | 296 |
4 | Janos Hegyvari | Mad-Croc Racing | 0 | 26 | 0 | 34 | 0 | 30 | 0 | 24 | 0 | 30 | 3 | 38 | 0 | 32 | 0 | 44 | 3 | 44 | 308 | 284 |
5 | Tamas Cseh | Phoenix Racing | 0 | 30 | 0 | 22 | 0 | 24 | 0 | 30 | 1 | 24 | 1 | 34 | 1 | 34 | 1 | 30 | 0 | 34 | 266 | 244 |
6 | Daniel Wizner | Marc VDS Racing | 0 | 0 | 5 | 51 | 5 | 51 | 5 | 51 | 5 | 51 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 224 | 224 |
7 | Roland Pinter | Hexis AMR | 4 | 28 | 0 | 17 | 0 | 44 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 38 | 2 | 51 | 186 | 186 |
8 | Barna Fuzy | Matech Competition | 0 | 24 | 0 | 16 | 0 | 0 | 0 | 21 | 0 | 20 | 0 | 28 | 0 | 27 | 0 | 22 | 0 | 0 | 183 | 183 |
9 | Imre Bende | Sumo Power | 0 | 18 | 0 | 15 | 0 | 19 | 0 | 22 | 0 | 28 | 0 | 26 | 0 | 30 | 0 | 24 | 0 | 0 | 182 | 182 |
10 | Gabor Czimer | Hexis AMR | 1 | 38 | 0 | 24 | 1 | 28 | 2 | 20 | 0 | 26 | 2 | 32 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 176 | 176 |
11 | Adam Kovacs | Young Driver AMR | 3 | 34 | 4 | 32 | 0 | 26 | 0 | 28 | 0 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 159 | 159 |
12 | Balazs Lipak | Mad-Croc Racing | 0 | 22 | 0 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 26 | 0 | 28 | 145 | 145 |
13 | Daniel Vereczi | Young Driver AMR | 0 | 21 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 26 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 121 | 121 |
14 | Laszlo Szollosi | Matech Competition | 0 | 16 | 0 | 12 | 0 | 18 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 | 21 | 0 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 112 | 112 |
15 | Attila Vegh | Swiss Racing Team | 0 | 17 | 0 | 0 | 0 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 | 0 | 0 | 65 | 65 |
16 | Janos Dalanics | Swiss Racing Team | 0 | 19 | 0 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 57 | 57 |
17 | Gabor Tim | Sumo Power | 0 | 32 | 0 | 20 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 55 | 55 |
18 | Gergely Egervari | Swiss Racing Team | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 22 | 0 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 54 | 54 |
19 | Mate Veres | All Inkl. | 0 | 0 | 1 | 26 | 0 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 44 | 44 |
20 | Balazs Jutasi | All Inkl. | 0 | 0 | 0 | 13 | 0 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 29 | 29 |
21 | Major Bence | Young Driver AMR | 0 | 0 | 0 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 | 28 |
22 | Karoly Szalai | Reiter Engineering | 0 | 0 | 0 | 11 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 26 | 26 |
23 | Gabor Bernhardt | Phoenix Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 21 |
24 | Istvan Mikle | Mad-Croc Racing | 0 | 0 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | 19 |
25 | Mark Ferencz | Sumo Power | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
26 | Zsolt Nemes | All Inkl. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég