Már véget ért bajnokságot topicjai
-
Tequila
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 129
- Csatlakozott: 2009.03.26. 14:44
- Név: Bernhardt Gábor
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Paks
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: Tequila » 2021.02.16. 10:02
jegember95 írta: ↑2021.02.15. 23:56
most végre sikerült normálisan rajtolni, de ez az autó mindig tart meglepetéseket...az első kanyar után kb csak rágondoltam a gázra, már keresztbe álltam
utána szerencsém volt a nyolcadik hellyel, és a második futamon már nem volt ilyen meglepi
Ezt a lassú kanyarból való kigyorsításos, tapadáshiányt én sem tudom megérteni. Ezen a futamon olyan szinten nem éreztem az egészet, hogy az valami borzalom. Legalább a 2. futamon konstans voltam lassú.
Nekem valahogy ez az autó totál rejtély, Portlandbe úgy éreztem végre megértettem, erre itt totál sötétség.
Remélem Portimao jobb lesz...
Gabor Bernhardt
-
emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: emerico » 2021.02.16. 11:11
Én egyre jobban azt érzem, hogy két más setup kell. Időmérésre lehet ez a "minden határon, végig csúszva" beállítás, de versenyre kell egy konszolidáltabb, mert ahogy eléri a hátsó gumi a 85 fokot, lényegében megszűnik tapadni. Mondjuk, a valóságban ez pont fordítva van, de hát az kit érdekel (kb 85-90 fokon kezd élni a gumi)
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
-
Markprokart
- Hozzászólások: 47
- Csatlakozott: 2020.12.10. 18:11
- Név: Ferencz Márk
- Kormány: Logitech g920
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: Markprokart » 2021.02.16. 11:28
Én időmérőn tegnap alacsony antiswayel mentem , nekem nagy ugrás volt.
Fektávon elraktam éppen annyira keresztbe hogy a gurulási szakaszba mire a kijárathoz érek az autó hátulja egyenesen nézzen ki a kanyarból.
Ha ez megvan a kormányom még mindig ugye elvan tekerve és ahogy adom a gàzt arányosan tekerem vissza a kormányt egyenesbe ( így tartom meg a csúszásból az erőt a kijáraton)
Futamon is csúsztatok úgy tudok szűkről szűkre menni de sokkal kevesebbet és nagyobb szárnnyal , picit nagyobb első nyomással hogy maradjon gumim
Nekem idáig így egész jól működött , ja meg az is segít hogy kb 300 köröket gyakorlok egy futamra
-
csindu
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 60
- Csatlakozott: 2019.11.26. 16:42
- Név: Füzy Marcell
- Kormány: Logitech G29, Thrustmaster T3PM
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: csindu » 2021.02.16. 13:01
emerico írta: ↑2021.02.16. 11:11
Én egyre jobban azt érzem, hogy két más setup kell. Időmérésre lehet ez a "minden határon, végig csúszva" beállítás, de versenyre kell egy konszolidáltabb, mert ahogy eléri a hátsó gumi a 85 fokot, lényegében megszűnik tapadni. Mondjuk, a valóságban ez pont fordítva van, de hát az kit érdekel (kb 85-90 fokon kezd élni a gumi)
Én használok egy
SecondMonitor nevű programot, és az ír 4 féle gumihőmérsékletet is. Ugye a gumi felületén lévő külső, középső és belső hőmérsékleteket, valamint a gumi maghőmérsékletét. Az rFactor 2 HUD-ján a hőmérséklet az a 3 felületi hőmérséklet átlagának tűnik. Azt vettem észre, hogy a legjobban terhelt (Sepangban a bal hátsó) gumi maghőmérséklete jóval magasabb (110-115°C) volt, mint amit a HUD mutatott. Később discordra küldök képet ha valaki kíváncsi rá. Amint 110°C köré ér a maghőmérséklet, onnantól nagyon nehéz kezelni a kocsit és ezáltal még nehezebb visszahűteni a gumit. Már csak azt nem értem, hogy ezeknek a driftelő embereknek az élmezőnyben hogyan nem ég szénné 2 kör alatt a hátsó tengelyen a gumi
-
freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: freakyo » 2021.02.16. 13:30
csindu írta: ↑2021.02.16. 13:01
Már csak azt nem értem, hogy ezeknek a driftelő embereknek az élmezőnyben hogyan nem ég szénné 2 kör alatt a hátsó tengelyen a gumi
just rf2 things.
emerico írta: ↑2021.02.16. 11:11
Én egyre jobban azt érzem, hogy két más setup kell. Időmérésre lehet ez a "minden határon, végig csúszva" beállítás, de versenyre kell egy konszolidáltabb, mert ahogy eléri a hátsó gumi a 85 fokot, lényegében megszűnik tapadni. Mondjuk, a valóságban ez pont fordítva van, de hát az kit érdekel (kb 85-90 fokon kezd élni a gumi)
ősz óta ami jött update a gt3-as packra, ott is így megy. Boxból kijövet a hideg gumi sokkal jobban tapad, mint a bemelegített 85 fok körüli.
emerico írta: ↑2021.02.16. 11:11 Mondjuk, a valóságban ez pont fordítva van, de hát az kit érdekel
Ez a fejlesztők kedvenc mondata
Viszont amit a Marci ír kicsit más lesz a perspektíva
-
emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: emerico » 2021.02.16. 16:11
csindu írta: ↑2021.02.16. 13:01
emerico írta: ↑2021.02.16. 11:11
Én egyre jobban azt érzem, hogy két más setup kell. Időmérésre lehet ez a "minden határon, végig csúszva" beállítás, de versenyre kell egy konszolidáltabb, mert ahogy eléri a hátsó gumi a 85 fokot, lényegében megszűnik tapadni. Mondjuk, a valóságban ez pont fordítva van, de hát az kit érdekel (kb 85-90 fokon kezd élni a gumi)
Én használok egy
SecondMonitor nevű programot, és az ír 4 féle gumihőmérsékletet is. Ugye a gumi felületén lévő külső, középső és belső hőmérsékleteket, valamint a gumi maghőmérsékletét. Az rFactor 2 HUD-ján a hőmérséklet az a 3 felületi hőmérséklet átlagának tűnik. Azt vettem észre, hogy a legjobban terhelt (Sepangban a bal hátsó) gumi maghőmérséklete jóval magasabb (110-115°C) volt, mint amit a HUD mutatott. Később discordra küldök képet ha valaki kíváncsi rá. Amint 110°C köré ér a maghőmérséklet, onnantól nagyon nehéz kezelni a kocsit és ezáltal még nehezebb visszahűteni a gumit. Már csak azt nem értem, hogy ezeknek a driftelő embereknek az élmezőnyben hogyan nem ég szénné 2 kör alatt a hátsó tengelyen a gumi
Valahogy éreztem, hogy a gyári hud hülyeségeket mutat.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
-
jegember95
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 821
- Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: jegember95 » 2021.02.16. 18:16
Ami én tapasztaltam eddig, hogy a kis csúszás az gyorsítja az embert, de elég pengeélen kell táncolni, mert ha nem tud úgymond regenerálódni a gumi a következő kanyarig, akkor baj van. Valamint a féktávokon érdemesebb ráhagyni versenyen, mert kanyarbejáratnál szinte garantált a csúszás, és ezt kisebb bemeneti tempónál könnyebb kontroll alatt tartani. Eddig én ebben láttam az autó titkát
Jaa, és szerintem én elég magas (7) szárnnyal megyek a többiekhez képest.
-
Tequila
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 129
- Csatlakozott: 2009.03.26. 14:44
- Név: Bernhardt Gábor
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Paks
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: Tequila » 2021.02.16. 19:44
jegember95 írta: ↑2021.02.16. 18:16
Ami én tapasztaltam eddig, hogy a kis csúszás az gyorsítja az embert, de elég pengeélen kell táncolni, mert ha nem tud úgymond regenerálódni a gumi a következő kanyarig, akkor baj van. Valamint a féktávokon érdemesebb ráhagyni versenyen, mert kanyarbejáratnál szinte garantált a csúszás, és ezt kisebb bemeneti tempónál könnyebb kontroll alatt tartani. Eddig én ebben láttam az autó titkát
Jaa, és szerintem én elég magas (7) szárnnyal megyek a többiekhez képest.
Versenyen most egyáltalán nem volt sok a 7es szárny szerintem. Elsőn 3assal mentem, de végig szenvedtem az egészet, meg is forogtam. Másodikon 8assal, sokkal sokkal kezelhetőbb, biztonságosabb, és főleg konstans tudtam lenni. Persze 06os kört nemtudtam menni, az már necces lett volna nekem.
Gabor Bernhardt
-
Baki
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 755
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: Baki » 2021.02.21. 00:14
Hivatalos pontállás Malaysia után:
Pos. | Name | Team | Zandvoort | Interlagos | Portland | Malaysia | Algarve | Botniaring | Silverstone | Indianapolis | Nola | Overall | Overall with drop |
| | | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | | |
1 | Gabor Tim | Team GP Elite | 0 | 0 | 18 | 5 | 50 | 29 | 0 | 37 | 50 | 3 | 43 | 43 | | | | | | | | | | | | | | | | 278 | 260 |
2 | Marcell Fuzy | Lechner Racing Middle East | 3 | 43 | 33 | 0 | 29 | 50 | 2 | 33 | 31 | 0 | 33 | 33 | | | | | | | | | | | | | | | | 290 | 224 |
3 | Roland Pinter | Fach Auto Tech | 0 | 25 | 19 | 0 | 0 | 0 | 1 | 50 | 33 | 1 | 37 | 29 | | | | | | | | | | | | | | | | 195 | 195 |
4 | Csongor Ferenczi | Team Project 1 FACH | 0 | 31 | 50 | 0 | 23 | 21 | 0 | 17 | 43 | 0 | 31 | 21 | | | | | | | | | | | | | | | | 237 | 193 |
5 | Janos Hegyvari | Pierre martinet by ALMERAS | 0 | 27 | 37 | 2 | 33 | 33 | 0 | 31 | 19 | 2 | 29 | 25 | | | | | | | | | | | | | | | | 238 | 188 |
6 | Norbert Serban | Dinamic Motorsport | 1 | 33 | 0 | 4 | 43 | 18 | 4 | 10 | 0 | 4 | 25 | 50 | | | | | | | | | | | | | | | | 192 | 178 |
7 | Adam Szucs | Pierre martinet by ALMERAS | 0 | 19 | 25 | 0 | 27 | 37 | 0 | 27 | 29 | 0 | 19 | 20 | | | | | | | | | | | | | | | | 203 | 164 |
8 | Adam Kovacs | Fach Auto Tech | 0 | 12 | 29 | 0 | 31 | 23 | 0 | 18 | 23 | 0 | 27 | 37 | | | | | | | | | | | | | | | | 200 | 159 |
9 | Kristof Pfennig | BWT Lechner Racing | 2 | 37 | 14 | 0 | 25 | 31 | 0 | 21 | 15 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 145 | 145 |
10 | Mark Ferencz | Team GP Elite | 5 | 0 | 31 | 3 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 | 5 | 50 | 31 | | | | | | | | | | | | | | | | 144 | 144 |
11 | Gabor Bernhardt | MRS Cup-Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 0 | 5 | 43 | 25 | 0 | 21 | 27 | | | | | | | | | | | | | | | | 138 | 138 |
12 | Daniel Vereczi | Fach Auto Tech | 0 | 21 | 21 | 0 | 20 | 12 | 0 | 25 | 27 | 0 | 23 | 19 | | | | | | | | | | | | | | | | 168 | 136 |
13 | Tamas Cseh | MRS Cup-Racing | 0 | 20 | 20 | 0 | 18 | 25 | 0 | 29 | 18 | 0 | 20 | 23 | | | | | | | | | | | | | | | | 173 | 133 |
14 | Balazs Lipak | Pierre martinet by ALMERAS | 0 | 29 | 16 | 0 | 5 | 15 | 0 | 19 | 37 | 0 | 12 | 17 | | | | | | | | | | | | | | | | 150 | 130 |
15 | Gabor Czimer | Pierre martinet by ALMERAS | 0 | 13 | 23 | 0 | 21 | 27 | 0 | 23 | 21 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 128 | 128 |
16 | Balazs Kiss | MRS GT-Racing | 0 | 11 | 0 | 1 | 37 | 43 | 3 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 126 | 126 |
17 | Istvan Mikle | MRS GT-Racing | 0 | 18 | 15 | 0 | 7 | 17 | 0 | 11 | 20 | 0 | 18 | 18 | | | | | | | | | | | | | | | | 124 | 100 |
18 | Daniel Wizner | Team Project 1 FACH | 4 | 50 | 43 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 97 | 97 |
19 | Barna Fuzy | Lechner Racing Middle East | 0 | 15 | 10 | 0 | 16 | 16 | 0 | 16 | 17 | 0 | 15 | 16 | | | | | | | | | | | | | | | | 121 | 96 |
20 | Daniel Stafinski | Dinamic Motorsport | 0 | 23 | 27 | 0 | 15 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 85 | 85 |
21 | Imre Bende | Team GP Elite | 0 | 16 | 12 | 0 | 12 | 11 | 0 | 14 | 12 | 0 | 14 | 14 | | | | | | | | | | | | | | | | 105 | 82 |
22 | Attila Vegh | Team Australia | 0 | 14 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 16 | 0 | 17 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 73 | 73 |
23 | Laszlo Molnar | Muhlner Motorsport | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 9 | 0 | 15 | 13 | 0 | 13 | 15 | | | | | | | | | | | | | | | | 73 | 73 |
24 | David Becsak | BWT Lechner Racing | 0 | 9 | 11 | 0 | 6 | 0 | 0 | 12 | 14 | 0 | 11 | 13 | | | | | | | | | | | | | | | | 76 | 70 |
25 | Gergely Egervari | MRS GT-Racing | 0 | 17 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 34 | 34 |
26 | Karoly Szalai | Team Australia | 0 | 0 | 9 | 0 | 9 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 28 | 28 |
27 | Roland Bitera | Fanatec | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 16 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 26 | 26 |
28 | Patrik Bachrati | Pierre martinet by ALMERAS | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 26 | 26 |
29 | Balazs Jutasi | Momo Megatron Lechner Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 25 | 25 |
30 | Gergely Maros | Lechner Racing Middle East | 0 | 10 | 0 | 0 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 24 | 24 |
31 | Bence Szakacs | Porsche | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 19 | 19 |
32 | Zsolt Nemes | Momo Megatron Lechner Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | | | | | | | | | | | | | | | 0 | 0 |
-
mateman
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 162
- Csatlakozott: 2015.10.02. 16:17
- Név: Veres Máté
- Kormány: Thrustmaster T300 RS
-
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: mateman » 2021.02.28. 18:59
A lábam újra jó(elvileg), holnaptól jövök a futamokra!
Veres Máté
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég