Oldal: 54 / 56
Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó
Elküldve: 2010.05.26. 17:38
Szerző: Arcsi
Név: Domán Ariel
Nick: Arcsi
Választott autó: ami szabad, majd valamelyik angol
Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó
Elküldve: 2010.05.26. 22:23
Szerző: bardocz
Ludvig, bocs, hogy kilöktelek első versenyen, csak én ott sokkal rövidebb féktávot akartam venni, és belédcsúsztam:\
Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó
Elküldve: 2010.05.29. 09:28
Szerző: emerico
el is felejtettem nyilatkozni
az első versenyt megnyertem, így az első győzelmem megvan a SIMCO-ban
na jó, kurv@ jó setupot kreáltam, és a vízes gumi jó választás volt, szerencsém is volt.
A második futamon a harmadik hely azért reálisabb, de az is jó. nagyon sok pontot gyűjtöttem
Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó
Elküldve: 2010.05.29. 20:40
Szerző: Arcsi
azért az 1 kicsit fura hogy 170 fokos esőgumi,majdnem száraz aszfalton tök jól tapad!
időmérő végén is száraz volt már a pálya mégsem lehetett menni slick-el
Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó
Elküldve: 2010.05.29. 23:15
Szerző: bardocz
Az is vicc, hogy esőbe esőgumin jobb időt futottam, mint szárazon száraz gumival:D
Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó
Elküldve: 2010.05.30. 00:29
Szerző: Adam Jonas
Arcsi írta:azért az 1 kicsit fura hogy 170 fokos esőgumi,majdnem száraz aszfalton tök jól tapad!
időmérő végén is száraz volt már a pálya mégsem lehetett menni slick-el
2-3 körig jó, következő körön csúszkálsz, a végén defekt.
Ha szerencséd van, csak egy defektet kapsz, ha nincs, egyből kettőt.
Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó
Elküldve: 2010.05.31. 01:02
Szerző: Bo Garesper
bardocz írta:Ludvig, bocs, hogy kilöktelek első versenyen, csak én ott sokkal rövidebb féktávot akartam venni, és belédcsúsztam:\
Semmi gond! Nem ezen ment el a verseny. Én voltam túl optimista az időjárással kapcsolatban.
Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó
Elküldve: 2010.05.31. 01:19
Szerző: Bo Garesper
Arcsi írta:azért az 1 kicsit fura hogy 170 fokos esőgumi,majdnem száraz aszfalton tök jól tapad!
időmérő végén is száraz volt már a pálya mégsem lehetett menni slick-el
Igen, a slick teljesen használhatatlan volt a szinte száraz pályán!
Az esőgumi 180 fokon működött a legjobban.
Talán a 12. 13. körben futottam meg a legjobb időmet 170-180 fokos gumikkal.
Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó
Elküldve: 2010.06.02. 18:43
Szerző: Bo Garesper
Emerico!
Várható javítás a gumikkal kapcsolatban
Re: Seat Leon Eurocup - Nevezés és társalgó
Elküldve: 2010.06.02. 19:03
Szerző: emerico
Bo Garesper írta:Emerico!
Várható javítás a gumikkal kapcsolatban
Hát nézegettem, de nem látom hogy miért volt ilyen fura... Máshol jól működött. De még kísérletezem vele és lehet hogy lesz javítás-