Oldal: 3 / 83

Re: MiniRally

Elküldve: 2010.02.19. 14:12
Szerző: Joke
Ugyanakkora a tengelytáv mindkettőnél, ami a képen van, azt vagy összeollózták, vagy kivágtak egy darabot a négyajtósból, mert ez abból van. Az enyém ilyen négyajtós - a színe is egyezik.

Ui.: Ja, látom már, ezt Te zanzásítottad ! :lol:

Re: MiniRally

Elküldve: 2010.02.19. 14:19
Szerző: Joke

Re: MiniRally

Elküldve: 2010.02.19. 14:21
Szerző: emerico

Re: MiniRally

Elküldve: 2010.02.19. 15:25
Szerző: Joke
emerico írta:
Ez is sokkal rövidebb
Hát elég sokáig kerestem, míg találtam rá utalást, tessék, az első mondat a lényeg:http://www.sierracorner.net/?menu=23&lang=hu&

Az egész csak optikai csalódás, mert a 3ajtósnak logikusan hosszabb az ajtaja.
HétköznaPICSAlódások ! :lol: :lol:

De utána néztem, a 3 és 5ajtós változat külső mérete megegyezik, legyen az RS500, vagy az 1.6L 5d

Re: MiniRally

Elküldve: 2010.02.19. 16:57
Szerző: emerico
Hát akkor ezekre kéne ár:
sport futómű, rugók, ilyesmi
ültetés
sport ülés
meg kéne valami kit rá, hogy versenykocsinak nézzen ki
plusz a motort is kéne bütykölni

Re: MiniRally

Elküldve: 2010.02.19. 17:30
Szerző: bardocz
Rallyra kell tehát ültetés nem kell. Első körben csak sportülés kell, meg bukócső, és rendes övek. Ezek nélkül nem lehet. Aztán jöhet a futómű, majd legvégül a motor, amit amúgy nem hiszem, hogy nagyon kell babrálni. Akkor már inkább difit kell bele rakni. Amúgy driftre való futómű van bele 80-ért, valami ilyesmi árat írnak rá totalcaron.

Re: MiniRally

Elküldve: 2010.02.19. 18:45
Szerző: Joke
Első körben kell rá 4 kemény gátló, Katonánál hozott anyagból 32.000.-
Aztán egy egy dobos kipufogórendszer savállócsőből kb. 30.000.-
Verseny szilentek 25.000.-
Sportlégszűrő ?.-
Négy kerék, épp ma néztem 30.000.- gumistól
1db versenyülés, mert nem kötelező a navigátor és kormány.
Ezzel el lehet indulni.
Aztán jöhet a csövezés és a motortuning: vezérműtengely, felfúratni 2100cm3-ig és végűl az injektort lecserélni 2db dupla Weberre.
Közben lehet optikailag is finomítani, ahogy az anyagiak engedik.
De mindenek előtt a karosszériásnak látni kell, hogy mennyi munka lenne kijavítani és a megfelelő helyeken megerősíteni.

Re: MiniRally

Elküldve: 2010.02.19. 18:46
Szerző: emerico
Rally, itt nem rally kifejezetten, inkább a szlalomra vagy hegyi felfutásra hasonlít, jobb ha le van ültetve.

Re: MiniRally

Elküldve: 2010.02.19. 20:35
Szerző: bardocz
Én mindenképp előre raknám a bukócsövet, ülést, és egy minimum 4 pontos övet. A kocsi súlya úgyse nőne ezzel semmit, mert ki lenne belezve.

Re: MiniRally

Elküldve: 2010.02.21. 15:11
Szerző: emerico
Na akkor itt tart a project.

Anyagilag beszállna: Én, Bobák Zsolti, Joke
Tim Gabi és faterja felvállalta a javítást, felújítást, tárolást.
Én speciel biztos nem fogom vezetni még egy ideig, mert friss jogsis nyomoronc vagyok, ez még ráér, de a kocsi festéséhez ragaszkodom, full simco-s legyen máár :) Persze állom ezt a részét.

Az autó még nem tisztázott, ha a Sierra-ból nem lehet egy ütőképes autót eszkábálni, akkor valószínüleg egy BMW lenne.