csak pillanatokra állt meg nálam minden, de az is elég volt. Takiatika első futamát el is barmoltam emiattemerico írta:érdekes, nem láttam, hogy laggolnáljegember95 írta:Reméltem, hogy a második futamra megoldódnak a mikrolag gondok, de sajnos nem, így inkább kiálltam, mielött nagyobb galibát okozok (így is sikerült...óvjatok nyugodtan)
Pedig tetszik a mod, és versenyképesnek érzem magam, de ilyen gondok nem lehet túraautózni...kövi futamra remélem már minden klappol
BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 821
- Csatlakozott: 2009.10.02. 15:55
- Kapcsolat:
Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 755
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó
Érsekes kis futam volt, ahogy vártam, nem volt túl acélos itt a Subaru, de a futamok legalább élvezetesek voltak. Remélem a következőn azért már jobb lesz.
Hát igen, nem most volt az is biztos. Jó futam volt, egész jót mentünk. Előzni nem nagyon lehetett, hiába fogyott el a másiknak a gumija, de ez ilyen, majd legközelebb.Attis1994 írta:Na mindegy, örülök, hogy itt lehetek... mindkét futamot élveztem, külön élveztem a csatát Bakival! jó volt nem is tudom hány év után! )
-
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 755
- Csatlakozott: 2010.12.28. 13:53
- Kormány: Hát... nekem ilyenem nincs
- Tartózkodási hely: elfogyott
- Kapcsolat:
Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó
Ideiglenes pontállás Silverstone után:
Pos. | Name | Team | Silverstone National | Donington Park | Brands Hatch | Oulton Park | Croft | Rockingham | Thruxton | Snetterton | Overall | Overall with drop | ||||||||
R1 | R2 | R1 | R2 | R1 | R2 | R1 | R2 | R1 | R2 | R1 | R2 | R1 | R2 | R1 | R2 | |||||
1 | Balazs Kiss | AmD with AutoAid/RCIB Insurance Racing | 50 | 50 | 100 | 0 | ||||||||||||||
2 | Adam Pinczes | Power Maxed Racing | 35 | 40 | 75 | 0 | ||||||||||||||
3 | Tamas Cseh | AmD with AutoAid/RCIB Insurance Racing | 40 | 31 | 71 | 0 | ||||||||||||||
4 | Roland Pinter | Laser Tools Racing | 26 | 35 | 61 | 0 | ||||||||||||||
5 | Gabor Czimer | Adrian Flux Subaru Racing | 31 | 24 | 55 | 0 | ||||||||||||||
6 | Attila Molnar | A-Plan Academy | 25 | 26 | 51 | 0 | ||||||||||||||
7 | Janos Hegyvari | Adrian Flux Subaru Racing | 28 | 22 | 50 | 0 | ||||||||||||||
8 | Patrik Bachrati | Adrian Flux Subaru Racing | 22 | 25 | 47 | 0 | ||||||||||||||
9 | Attila Takacs | Power Maxed Racing | 18 | 28 | 46 | 0 | ||||||||||||||
10 | Gabor Tim | Ciceley Motorsport | 24 | 17 | 41 | 0 | ||||||||||||||
11 | Imre Bende | Ciceley Motorsport | 20 | 20 | 40 | 0 | ||||||||||||||
12 | Gergely Maros | Ciceley Motorsport | 19 | 21 | 40 | 0 | ||||||||||||||
13 | Martin Barna | Power Maxed Racing | 21 | 18 | 39 | 0 | ||||||||||||||
14 | Balazs Lipak | Adrian Flux Subaru Racing | 23 | 16 | 39 | 0 | ||||||||||||||
15 | Peter Varga | Adrian Flux Subaru Racing | 16 | 19 | 35 | 0 | ||||||||||||||
16 | Barna Fuzy | Laser Tools Racing | 17 | 15 | 32 | 0 | ||||||||||||||
17 | Janos Dalanics | Power Maxed Racing | 13 | 12 | 25 | 0 | ||||||||||||||
18 | Attila Vegh | MG Racing RCIB Insurance | 12 | 13 | 25 | 0 | ||||||||||||||
19 | Zoltan Szabo | MG Racing RCIB Insurance | 11 | 14 | 25 | 0 | ||||||||||||||
20 | Zsolt Horvath | Power Maxed Racing | 14 | 11 | 25 | 0 | ||||||||||||||
21 | Robert Fulop | Adrian Flux Subaru Racing | 0 | 23 | 23 | 0 | ||||||||||||||
22 | Norbert Andrasi | MG Racing RCIB Insurance | 15 | 0 | 15 | 0 | ||||||||||||||
23 | Dominik Szucs | Laser Tools Racing | 10 | 0 | 10 | 0 | ||||||||||||||
24 | Norbert Serban | Power Maxed Racing | 0 | 0 | 0 | 0 |
-
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: 2015.07.27. 21:19
- Név: Fülöp Róbert
- Kormány: T300 Alcantara + T3PA + TH8A
- Kapcsolat:
Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó
Sorry a tegnapi kirohanásomért, de már elszakadt a cérna...
Maros Gergely! Undorító, ahogy védekezel. Erre nem most jöttem rá, már korábban is többször kibasztál velem a keménykedéseddel. Anno F1-ben is Haas-nál csapattársak voltunk, de te inkább nekem jöttél Austinban is meg Mexicoban is minthogy engedd, hogy megelőzzelek. Nem baj, mostantól fordul a kocka, én is tudok geci módon vezetni... Érdekes, hogy nagyjából mindenki mással lehet normálisan csatázni, de te sosem tudod hol a határ. A legrosszabb pedig, hogy most valószínűleg csak pislogsz, és fogalmad sincs, miért vagyok kiakadva...
Az óvás megtörtént, de még ha lesz is büntetés az úgysem fog változtatni semmin. Már korábban jeleztem, de most újra leírnám, hogy szerintem a büntetési tételek nincsenek összhangban a károkozás mértékével. Ez azért baj, mert így "megéri" kirforgatni, kilökdösni a másikat. Kiváló példa a jelen futam. Gergely kiforgat a falba. Jobb hátsó futómű megütődött, kocsi vezethetetlen, vérnyomásom kb 12 ezer. Ő lazán bekocog valahol a mezőny végén. Óvás. Tegyük fel, hogy igazam van, kap időbüntetést. Bukik 1-2 helyet talán (= 1-2 pontot). Én meg elbuktam egy egész futamot (kb 20 pontot). Oké, már van büntetőpontozás, de ahhoz még mindig kellene neki kettő, hogy egálban legyünk. Ez így nem fair azokkal szemben, akik normálisan szeretnének versenyezni, és gyakorlatilag védi azokat, akik már túlságosan is kemények. Tudom, a büntetés nem azért van, hogy engem kárpótoljon, de ha ránéztek a ponttáblázatra, akkor láthatjátok, hogy miért vagyok ideges.
Maros Gergely! Undorító, ahogy védekezel. Erre nem most jöttem rá, már korábban is többször kibasztál velem a keménykedéseddel. Anno F1-ben is Haas-nál csapattársak voltunk, de te inkább nekem jöttél Austinban is meg Mexicoban is minthogy engedd, hogy megelőzzelek. Nem baj, mostantól fordul a kocka, én is tudok geci módon vezetni... Érdekes, hogy nagyjából mindenki mással lehet normálisan csatázni, de te sosem tudod hol a határ. A legrosszabb pedig, hogy most valószínűleg csak pislogsz, és fogalmad sincs, miért vagyok kiakadva...
Az óvás megtörtént, de még ha lesz is büntetés az úgysem fog változtatni semmin. Már korábban jeleztem, de most újra leírnám, hogy szerintem a büntetési tételek nincsenek összhangban a károkozás mértékével. Ez azért baj, mert így "megéri" kirforgatni, kilökdösni a másikat. Kiváló példa a jelen futam. Gergely kiforgat a falba. Jobb hátsó futómű megütődött, kocsi vezethetetlen, vérnyomásom kb 12 ezer. Ő lazán bekocog valahol a mezőny végén. Óvás. Tegyük fel, hogy igazam van, kap időbüntetést. Bukik 1-2 helyet talán (= 1-2 pontot). Én meg elbuktam egy egész futamot (kb 20 pontot). Oké, már van büntetőpontozás, de ahhoz még mindig kellene neki kettő, hogy egálban legyünk. Ez így nem fair azokkal szemben, akik normálisan szeretnének versenyezni, és gyakorlatilag védi azokat, akik már túlságosan is kemények. Tudom, a büntetés nem azért van, hogy engem kárpótoljon, de ha ránéztek a ponttáblázatra, akkor láthatjátok, hogy miért vagyok ideges.
- Clayman
- Hozzászólások: 429
- Csatlakozott: 2009.06.05. 18:40
- Név: Gergely Maros
- Kormány: Thrustmaster TMX Pro
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó
Kedves Róbert,leomitsu írta:Sorry a tegnapi kirohanásomért, de már elszakadt a cérna...
Maros Gergely! Undorító, ahogy védekezel. Erre nem most jöttem rá, már korábban is többször kibasztál velem a keménykedéseddel. Anno F1-ben is Haas-nál csapattársak voltunk, de te inkább nekem jöttél Austinban is meg Mexicoban is minthogy engedd, hogy megelőzzelek. Nem baj, mostantól fordul a kocka, én is tudok geci módon vezetni... Érdekes, hogy nagyjából mindenki mással lehet normálisan csatázni, de te sosem tudod hol a határ. A legrosszabb pedig, hogy most valószínűleg csak pislogsz, és fogalmad sincs, miért vagyok kiakadva...
Az óvás megtörtént, de még ha lesz is büntetés az úgysem fog változtatni semmin. Már korábban jeleztem, de most újra leírnám, hogy szerintem a büntetési tételek nincsenek összhangban a károkozás mértékével. Ez azért baj, mert így "megéri" kirforgatni, kilökdösni a másikat. Kiváló példa a jelen futam. Gergely kiforgat a falba. Jobb hátsó futómű megütődött, kocsi vezethetetlen, vérnyomásom kb 12 ezer. Ő lazán bekocog valahol a mezőny végén. Óvás. Tegyük fel, hogy igazam van, kap időbüntetést. Bukik 1-2 helyet talán (= 1-2 pontot). Én meg elbuktam egy egész futamot (kb 20 pontot). Oké, már van büntetőpontozás, de ahhoz még mindig kellene neki kettő, hogy egálban legyünk. Ez így nem fair azokkal szemben, akik normálisan szeretnének versenyezni, és gyakorlatilag védi azokat, akik már túlságosan is kemények. Tudom, a büntetés nem azért van, hogy engem kárpótoljon, de ha ránéztek a ponttáblázatra, akkor láthatjátok, hogy miért vagyok ideges.
- Nem b*szom meg.
- A hintaló egy tárgy, nincsenek sem szervei, sem tudata, hozzá hasonlítani egy élőlényt értelmetlen dolog.
- Kármokodni bárki tud, bár szerintem nem vezet sehová azonban megmutatja az illető színvonalát.
- Hol kellett bejönnöd a füvön mellém? Ha már a füvön jöttél már rég rossz. Nem voltál a füvön, nézd meg a replay-t...
- Még egyszer, nem b*szom meg.
- Pusztán a pályán tartottam az autót, nem löktelek semerre, nem rajtam támaszkodva kellene teljesíteni egy kanyart és vezetni kifelé.
- Fullra húzom rád a kormányt egyenesben? Hol? És közben hol vagy és te mit csinálsz?
Egy szó mint száz, szerintem ez nem helyénvaló viselkedés bármi is történt, bárki is a hibás.
Ha az admin úgy dönt, hogy hibás voltam az esetben, elfogadom. Ha úgy gondolod többször is túl keményen védekezek, óvd meg. Semmi értelme magadban gyűjteni a felém irányuló negatív dolgokat aztán egyszer elfogadhatatlan formában kiborítani, nem csak rám de a többiekre is.
Köszönöm az észrevételt és a fenyegetést is. Fordíts azon a kockán nyugodtan. Majd megóvom ha olyan dolog történik.
Fura módon többekkel is vívtam fair csatát. Ha hibázok elismerem és elnézést kérek. Szerintem az eset nem olyan egyértelmű mint ahogyan azt te érzed. Ha érdekel mire gondolok nézd vissza a kérdéses eseteket és nézd meg kinek hol az autója és éppen merrefelé tekeri a kormányt. De távol álljon egy hintalótól, hogy megmondja egy humanoid lénynek mit tegyen.
Ha a többség úgy gondolja nincs itt helyen örömmel lemondok a további versenyzésről, főleg ha ilyen hangnemben folytatódnak itt a dolgok.
Üdvözlettel:
Maros Gergely
Understeer is when you hit the wall at the front,
Oversteer is when you hit the wall at the rear :)
Oversteer is when you hit the wall at the rear :)
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó
Az eset ki lesz vizsgálva. Igen, sokszor nem tudok olyan büntetést adni, ami teljesen kompenzál, nem is célja. Azt szeretném elérni, hogy a hibás belássa mit rontott el, és jobban figyeljen.
A hangnem nem megfelelő, de elnézés kérés mutatja, hogy futam közben azért más a pulzus szám, hamarabb gurul el a gyógyszer.
A hangnem nem megfelelő, de elnézés kérés mutatja, hogy futam közben azért más a pulzus szám, hamarabb gurul el a gyógyszer.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- Clayman
- Hozzászólások: 429
- Csatlakozott: 2009.06.05. 18:40
- Név: Gergely Maros
- Kormány: Thrustmaster TMX Pro
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó
Azért a hangnem a postban sem teljesen okés de már egy fokkal jobb... Azonban fenyegetni akkor sem kellene. Szerintem.emerico írta:Az eset ki lesz vizsgálva. Igen, sokszor nem tudok olyan büntetést adni, ami teljesen kompenzál, nem is célja. Azt szeretném elérni, hogy a hibás belássa mit rontott el, és jobban figyeljen.
A hangnem nem megfelelő, de elnézés kérés mutatja, hogy futam közben azért más a pulzus szám, hamarabb gurul el a gyógyszer.
Understeer is when you hit the wall at the front,
Oversteer is when you hit the wall at the rear :)
Oversteer is when you hit the wall at the rear :)
- freakyo
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 3203
- Csatlakozott: 2009.11.06. 22:28
- Név: Kiss Balázs
- Kormány: Thrustmaster T300
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó
a súlyokat szeróra csatlakozásnál meg lehet majd kapni?
Ismét a baki pont eldobásos táblázata alapján lesz súlyozás ugye?
Ismét a baki pont eldobásos táblázata alapján lesz súlyozás ugye?
név: Kiss Balázs
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
Jobb (kört) adni, mint kapni
__
vidik :) -> http://vimeo.com/user6076917/videos
http://www.youtube.com/user/freakyo91?feature=mhee
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: BTCC 2018 rFactor2 - Társalgó
igen.freakyo írta:a súlyokat szeróra csatlakozásnál meg lehet majd kapni?
Ismét a baki pont eldobásos táblázata alapján lesz súlyozás ugye?
igen.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 32 vendég