Oldal: 8 / 10

Re: Formula 2 / GP2 - társalgó

Elküldve: 2017.08.11. 10:11
Szerző: WaTerBottle
emerico írta:
WaTerBottle írta:Köszi, de alig-alig blokkolom, kb. a 35 kör alatt olyan 4-5x max.
elől vagy hátul kopsz el?
Elől

Re: Formula 2 / GP2 - társalgó

Elküldve: 2017.08.11. 14:40
Szerző: emerico
akkor pedig
1. nézd újra meg, kanyar bejáraton a kanyar belső nem kezd hirtelen melegedni?
2. nem tekered túl a kormányt? a csúcsponton melegedik a gumi örült módon
3. nem túl nagy a dőlés? úgy állítsd be, hogy kanyarból kijőve kb egyenletesen legyen eloszlatva a hő
4. nincs túl nagy széttartás? 0,3 max elég

Megoldások
- kisebb fékerő, és lehetőleg olyan hátra, hogy még ne menjen el a segge
- első stabi legyen keményebb, ezzel ugyan alul kormányzottabb, de nem mozog annyit az első tengely
- próbáld túlkormányzottabbá tenni az autót (hátuljának emelése, keményíteni a hátsó stabit, kevesebb hátsó dőlés), hogy kevesebb legyen az első tengelyen lévő terhelés, könnyebben forduljon a kocsi

Re: Formula 2 / GP2 - társalgó

Elküldve: 2017.08.11. 16:14
Szerző: WaTerBottle
Köszi, meg fogom nézni! :D Egyébként most esőben még jobban kopnak a gumik, pedig óvatosan megyek, de így is 7%/kör, viszont ez mind a 4 keréken. Valóságban az inter és az extrémeső kb. 1 egész versenyt kibírnak, itt vajon miért nem?

Re: Formula 2 / GP2 - társalgó

Elküldve: 2017.08.11. 17:21
Szerző: freakyo
WaTerBottle írta:Köszi, meg fogom nézni! :D Egyébként most esőben még jobban kopnak a gumik, pedig óvatosan megyek, de így is 7%/kör, viszont ez mind a 4 keréken. Valóságban az inter és az extrémeső kb. 1 egész versenyt kibírnak, itt vajon miért nem?
mert szar az inter és eső gumi fizikája. valóságban tényleg kevésbé kopnak. Itt rf2-ben meg sokkal jobban. Amikor red bull ringről kiléptél, tudtál volna akár egy teszt futamot is futni és kitapasztalni, mikor melyik jó és hogyan is kopnak pontosan az adott szituban.

Re: Formula 2 / GP2 - társalgó

Elküldve: 2017.08.11. 17:26
Szerző: WaTerBottle
freakyo írta:
WaTerBottle írta:Köszi, meg fogom nézni! :D Egyébként most esőben még jobban kopnak a gumik, pedig óvatosan megyek, de így is 7%/kör, viszont ez mind a 4 keréken. Valóságban az inter és az extrémeső kb. 1 egész versenyt kibírnak, itt vajon miért nem?
mert szar az inter és eső gumi fizikája. valóságban tényleg kevésbé kopnak. Itt rf2-ben meg sokkal jobban. Amikor red bull ringről kiléptél, tudtál volna akár egy teszt futamot is futni és kitapasztalni, mikor melyik jó és hogyan is kopnak pontosan az adott szituban.
Abban az idegállapotban erre képtelen lettem volna, de igazad van.

Re: Formula 2 / GP2 - társalgó

Elküldve: 2017.08.21. 21:48
Szerző: leomitsu
Dalanics Jani! Légy oly kedves és legközelebb ha leesel az útról, mielőtt visszavágsz a pályára előbb nézzél már bele a tükörbe, mert úgy jöttél vissza, mint ha minimum neked lenne elsőbbséged. Előtte már kétszer rámhúztál, de azt már inkább nem is mondom, mert felesleges. Rohadtul nem fair, hogy egyesek úgy versenyeznek, mint ha AI ellen mennének, én meg annyira vigyázok a másikra, mint a hímestojásra. Nem mondom, hogy én vagyok a császár faszán a bokréta, én is rontottam már el más futamát, csak ezeket az eseteket összesen meg lehet számolni 1 kezemen. Mások meg 2-3 alkalommal vannak óvva bajnokságonként, vagy többször.
(Mondjuk óvni is lehet, csak tök felesleges. Semmilyen súlya nincs a +10 mp-nek, amikor 3 vágás után kapsz 45mp-t. Láttam már valahol leírva, hogy óvjon mindenki, de most őszintén ezért?)

Végh Attila! Légyszíves csinálj valamit a kapcsolatoddal/gépeddel, akármiddel, mert össze-vissza lagolsz a pályán, és mocskosul zavaró. Pinged rendben volt végig, de az autód össze-vissza táncolt. Ez is amúgy érdekes dolog, mert én nekem amíg szar volt a netem el se indultam, mert nem akartam a saját hiányosságommal a másik versenyét tönkre tenni. Nem azt mondom, hogy fizesse mindenki a gigamegaszuper netet, de azért ez vicc komolyan...
Hiszti vége...

Re: Formula 2 / GP2 - társalgó

Elküldve: 2017.08.22. 00:08
Szerző: Baki
Van értelme óvni, mert lehet másabb elbírálásba esne az aki sűrűn csinál galibát, mint az aki szinte egyet sem, de ezt Emerico jobban meg tudja mondani. Gondolom nem véletlen volt már többször kihangsúlyozva, hogy óvni kell különben, ha ne makkor olyan mintha meg sem történt volna és lehet puffogni, de hogy megint meg megint ő meg hasonlók és azzal példálózni hogy sokadik esete, de ha nincsen megóvva akkor kb az első esete lesz az adott illetőnek. Javítson ki valaki ha faszságot írtam.

Re: Formula 2 / GP2 - társalgó

Elküldve: 2017.08.22. 09:44
Szerző: freakyo
leomitsu írta: Nem mondom, hogy én vagyok a császár faszán a bokréta,
:lol: :lol: :lol: ez jó ezt nem hallottam még.
leomitsu írta:(Mondjuk óvni is lehet, csak tök felesleges. Semmilyen súlya nincs a +10 mp-nek, amikor 3 vágás után kapsz 45mp-t. Láttam már valahol leírva, hogy óvjon mindenki, de most őszintén ezért?)
Ezért is.
de lehet igazad van, és a bünti mennyiségét át kell gondolni.

Re: Formula 2 / GP2 - társalgó

Elküldve: 2017.08.22. 16:22
Szerző: WaTerBottle
Sajnálom Tomi, egyszerűen olyan lagg volt, nem tudtam, merre menjek. A cikázás a baleset elkerülése végett volt. Ilyen esetekre ki kéne találni valamit, hogy ha lagg van, az előző meg az előzött pilóta milyen íven/oldalon menjen.
https://youtu.be/iueK8THDogw?t=4911 az esethez tekerve

Re: Formula 2 / GP2 - társalgó

Elküldve: 2017.08.22. 19:03
Szerző: Cselt
Nem tudom mi történt ott, egészen addig semmi gond nem volt, de amint megközelítettelek, elkezdett ugrálni az autód össze vissza, nem tudtam eldönteni, hogy merről menjek. :cry: De előfordul az ilyen.
Sajnos ezzel vége is lett a versenyemnek, legalábbis ami az izgalmakat illeti, 35 percet autóztam tök egyedül.