Re: Porsche Supercup 2016 - társalgó
Elküldve: 2016.08.08. 16:52
Ma nem tudok jönni, nem leszek itthon.
SIMCOmpany.hu
https://simcompany.hu/forum/
Pos. | Name | Team | Barcelona | Monaco | Red Bull Ring | Silverstone | Hungaroring | Hockenheim | Spa-Francorchamps | Overall | Overall with drop | ||||||||||||||
Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | Q | R1 | R2 | |||||
1 | Balazs Kiss | Golden Buffalo Racing | 2 | 50 | 35 | 3 | 40 | 24 | 4 | 50 | 15 | 6 | 40 | 28 | 4 | 40 | 40 | 0 | 0 | 35 | 3 | 23 | 31 | 473 | 458 |
2 | Milan Siran | Racing Spirit | 4 | 35 | 23 | 6 | 50 | 35 | 3 | 40 | 8 | 3 | 35 | 35 | 6 | 50 | 26 | 0 | 0 | 0 | 6 | 40 | 28 | 433 | 433 |
3 | Mark Holdampf | Golden Buffalo Racing | 0 | 28 | 31 | 4 | 35 | 0 | 0 | 28 | 35 | 0 | 28 | 24 | 1 | 31 | 35 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | 40 | 344 | 344 |
4 | Patrik Salamon | 11AUS INCA Motorsports | 0 | 0 | 0 | 1 | 28 | 28 | 0 | 22 | 23 | 0 | 18 | 19 | 0 | 35 | 28 | 6 | 50 | 26 | 1 | 31 | 12 | 328 | 328 |
5 | Gabor Tim | Racing Spirit | 3 | 40 | 40 | 0 | 0 | 0 | 6 | 26 | 40 | 4 | 50 | 40 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 50 | 11 | 314 | 314 |
6 | Patrik Bachrati | Team Anime Cat | 0 | 3 | 10 | 0 | 24 | 13 | 2 | 23 | 26 | 0 | 25 | 26 | 0 | 26 | 31 | 4 | 0 | 20 | 2 | 35 | 25 | 295 | 292 |
7 | Imre Bende | Racing Spirit | 0 | 22 | 26 | 0 | 22 | 26 | 0 | 20 | 31 | 0 | 22 | 23 | 0 | 15 | 21 | 3 | 28 | 21 | 0 | 18 | 17 | 315 | 283 |
8 | Tamas Cseh | Golden Buffalo Racing | 0 | 21 | 21 | 0 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 | 25 | 0 | 23 | 25 | 2 | 31 | 31 | 0 | 19 | 22 | 262 | 262 |
9 | Janos Hegyvari | Team Anime Cat | 0 | 11 | 17 | 0 | 20 | 15 | 0 | 5 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 | 23 | 0 | 35 | 28 | 0 | 22 | 23 | 242 | 242 |
10 | Peter Lengyel | Team Anime Cat | 0 | 18 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 24 | 0 | 19 | 21 | 0 | 20 | 15 | 0 | 24 | 40 | 0 | 0 | 0 | 220 | 220 |
11 | Istvan Mikle | Neova Racing | 1 | 14 | 24 | 0 | 18 | 22 | 0 | 24 | 19 | 0 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | 25 | 0 | 20 | 15 | 217 | 217 |
12 | Daniel Mihalik | Neova Racing | 0 | 0 | 22 | 0 | 31 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 11 | 0 | 28 | 24 | 1 | 40 | 23 | 0 | 0 | 0 | 215 | 215 |
13 | M. David Falasca | ARG Team | 0 | 19 | 12 | 0 | 23 | 10 | 0 | 16 | 17 | 0 | 20 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 26 | 22 | 0 | 12 | 21 | 212 | 212 |
14 | Attila Takacs | 11AUS Team BRM | 0 | 17 | 15 | 0 | 0 | 8 | 0 | 14 | 13 | 0 | 15 | 16 | 0 | 21 | 17 | 0 | 23 | 24 | 0 | 15 | 19 | 217 | 209 |
15 | Roland Pinter | Racing Spirit | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 35 | 28 | 2 | 31 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 26 | 26 | 185 | 185 |
16 | Balint Kovacs | 12SC Haribo Racing Team | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 16 | 0 | 10 | 0 | 0 | 24 | 20 | 2 | 22 | 22 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 | 18 | 159 | 159 |
17 | Barna Fuzy | Caterpillar Team | 0 | 9 | 6 | 0 | 13 | 0 | 0 | 7 | 12 | 0 | 9 | 10 | 0 | 14 | 16 | 0 | 20 | 18 | 0 | 17 | 14 | 165 | 159 |
18 | Gabor Laszlo | Golden Buffalo Racing | 0 | 23 | 20 | 0 | 26 | 31 | 0 | 31 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 156 | 156 |
19 | Robert Philip | Fanat-x Racing | 0 | 12 | 13 | 0 | 15 | 21 | 0 | 18 | 21 | 0 | 21 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 133 | 133 |
20 | Nemes Zsolt | 12FRA Sebastien Loeb Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | 20 | 0 | 13 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 | 16 | 0 | 0 | 0 | 111 | 111 |
21 | Gergely Egervari | Padtars Racing Team | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 | 22 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 | 35 | 110 | 110 |
22 | Daniel Wizner | 13ASIA Team Jebsen | 0 | 31 | 9 | 2 | 21 | 40 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 103 | 103 |
23 | Karoly Szalai | Caterpillar Team | 0 | 4 | 7 | 0 | 17 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 16 | 96 | 96 |
24 | Daniel Vereczi | Team Anime Cat | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 26 | 22 | 3 | 24 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 96 | 96 |
25 | Miklos Gal | Exiles Motorsport | 0 | 26 | 19 | 0 | 25 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 90 | 90 |
26 | Zoltan Vona | Fanat-x Racing | 0 | 13 | 11 | 0 | 16 | 12 | 0 | 12 | 11 | 0 | 0 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 88 | 88 |
27 | Laszlo Harsanyi | Tinkoff Motorsport | 0 | 24 | 25 | 0 | 0 | 23 | 1 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 86 | 86 |
28 | Istvan Antal | 11SCA Xlander Racing | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 16 | 0 | 12 | 15 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 85 | 85 |
29 | Daniel Dibusz | 12GB Team Parker Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 14 | 0 | 7 | 0 | 0 | 16 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 0 | 84 | 84 |
30 | Zoltan Szabo | 10ME Al Faisal Racing Team | 0 | 5 | 5 | 0 | 0 | 9 | 0 | 4 | 0 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 22 | 17 | 0 | 14 | 0 | 84 | 84 |
31 | Janos Dalanics | 11ITA Ebimotors | 0 | 8 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 19 | 0 | 0 | 10 | 77 | 77 |
32 | Nagy Zoltan | 10JAP Team Garmin | 0 | 0 | 0 | 0 | 14 | 11 | 0 | 9 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 72 | 72 |
33 | Csaba Kiss | 13ASIA Nexus Racing | 0 | 25 | 28 | 0 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 65 | 65 |
34 | Szabolcs Berenyi | NetRally SimRacing Garage | 0 | 10 | 0 | 0 | 11 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 | 13 | 62 | 62 |
35 | Janos Ipolyi | Fanat-x Racing | 0 | 6 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 16 | 20 | 61 | 61 |
36 | Attila Vegh | 13ASIA Team Eagle | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 14 | 0 | 0 | 18 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 50 | 50 |
37 | Laszlo Csorosz | 12SC Lechner Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 24 | 45 | 45 |
38 | Imre Balog | 12GER FE Racing by Land Motorsport | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 44 | 44 |
39 | Csongor Csupor | Fanat-x Racing | 0 | 16 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 9 | 0 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 44 | 44 |
40 | Gabor Daniel | 12ITA Ebimotors | 0 | 15 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 29 | 29 |
41 | Szilard Nagy | 13ASIA Team Flatsix Asia | 0 | 7 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 | 23 |
42 | attila vegh | 13ASIA Team Eagle | 0 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 20 |
43 | Mogyorosi Daniel | Exiles Motorsport | 0 | 1 | 0 | 0 | 10 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | 18 |
44 | Zoltan Nagy | 10JAP Team Garmin | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 |
45 | Imre Migacs | Tinkoff Motorsport | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
46 | Gabor Czimer | 11AUS McElrea Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
47 | Daniel Erdelyi | 12FRA Ange Barde Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Nem pályán kívül előztelek meg, már előtte előtted voltam. Ezzel a pályaelhagyással semmit nem nyertem, inkább csak menekültem, nehogy összeérjünk a gyors kanyarban. A pályára se félőrültként csapódtam vissza egyből melléd. Sőt előtted voltam a pályán ezért nem is kellett helyet hagynom neked, de te mégis betoltad a kocsit, nem fékeztél, ami miatt sajna összeértünk.Milán írta: Úgy kerültél elém és tudtál megelőzni, hogy levágtad a kanyart és elhagytad a pályát, majd a pálya széléről bevágódtál elém és nem hagytál helyet, próbáltam lejjebb menni, de nem volt hely és összeértünk.
Féktávon egymás mellett voltunk, azért kerültél előrébb mert későn fékeztél, de ezáltal a kanyart sem tudtad bevenni így vagy szélesítesz vagy megfékezed amivel lendületet vesztettél volna és elmentem volna melletted, ehelyett inkább átvágtad a kanyart. Nem csapódtál vissza, de helyet nem hagytál nekem, le kellett mennem a pályáról, hogy ne érjünk össze, majd mikor már el kezdtél a kanyarra rákanyarodni én már teljesen kint voltam, elvettem, fékeztem de már késő volt.Cselt írta:Itt reagálnék az óvás topikra:
Nem pályán kívül előztelek meg, már előtte előtted voltam. Ezzel a pályaelhagyással semmit nem nyertem, inkább csak menekültem, nehogy összeérjünk a gyors kanyarban. A pályára se félőrültként csapódtam vissza egyből melléd. Sőt előtted voltam a pályán ezért nem is kellett helyet hagynom neked, de te mégis betoltad a kocsit, nem fékeztél, ami miatt sajna összeértünk.Milán írta: Úgy kerültél elém és tudtál megelőzni, hogy levágtad a kanyart és elhagytad a pályát, majd a pálya széléről bevágódtál elém és nem hagytál helyet, próbáltam lejjebb menni, de nem volt hely és összeértünk.
a results file alapján a 9. körödben gyorsabb voltál 1 tízezreddel mint az 5.-ben.Milán írta:Az 5. körömben (CT503 kezdődik) értem el 2.06.296 ebben a körben nem volt vágás, amit írtál kört (9.kör és szélesítés is volt) ezredre ugyanannyit mentem, viszont akkor már megvolt a jobb köröm tehát annak kéne számítania amit először futsz...freakyo írta:időmérőn
Óvom Sirán Milánt vágásért -1053ct
results alapján ez a köre volt a leggyorsabb
Milán, jó múltkor is 2 verziót mondtál a mi esetünknél, hogy hogy láttad a szitunkat. Egyszer így máskor meg máshogy látod a saját véleményed, szempontod. Most írásban is megcsináltad ezt.Milán írta:Féktávon egymás mellett voltunk, azért kerültél előrébb mert későn fékeztél, de ezáltal a kanyart sem tudtad bevenni így vagy szélesítesz vagy megfékezed amivel lendületet vesztettél volna és elmentem volna melletted, ehelyett inkább átvágtad a kanyart. Nem csapódtál vissza, de helyet nem hagytál nekem, le kellett mennem a pályáról, hogy ne érjünk össze, majd mikor már el kezdtél a kanyarra rákanyarodni én már teljesen kint voltam, elvettem, fékeztem de már késő volt.Cselt írta:Itt reagálnék az óvás topikra:
Nem pályán kívül előztelek meg, már előtte előtted voltam. Ezzel a pályaelhagyással semmit nem nyertem, inkább csak menekültem, nehogy összeérjünk a gyors kanyarban. A pályára se félőrültként csapódtam vissza egyből melléd. Sőt előtted voltam a pályán ezért nem is kellett helyet hagynom neked, de te mégis betoltad a kocsit, nem fékeztél, ami miatt sajna összeértünk.Milán írta: Úgy kerültél elém és tudtál megelőzni, hogy levágtad a kanyart és elhagytad a pályát, majd a pálya széléről bevágódtál elém és nem hagytál helyet, próbáltam lejjebb menni, de nem volt hely és összeértünk.
freakyo írta:a results file alapján a 9. körödben gyorsabb voltál 1 tízezreddel mint az 5.-ben.Milán írta:Az 5. körömben (CT503 kezdődik) értem el 2.06.296 ebben a körben nem volt vágás, amit írtál kört (9.kör és szélesítés is volt) ezredre ugyanannyit mentem, viszont akkor már megvolt a jobb köröm tehát annak kéne számítania amit először futsz...freakyo írta:időmérőn
Óvom Sirán Milánt vágásért -1053ct
results alapján ez a köre volt a leggyorsabb
Milán, jó múltkor is 2 verziót mondtál a mi esetünknél, hogy hogy láttad a szitunkat. Egyszer így máskor meg máshogy látod a saját véleményed, szempontod. Most írásban is megcsináltad ezt.Milán írta:Féktávon egymás mellett voltunk, azért kerültél előrébb mert későn fékeztél, de ezáltal a kanyart sem tudtad bevenni így vagy szélesítesz vagy megfékezed amivel lendületet vesztettél volna és elmentem volna melletted, ehelyett inkább átvágtad a kanyart. Nem csapódtál vissza, de helyet nem hagytál nekem, le kellett mennem a pályáról, hogy ne érjünk össze, majd mikor már el kezdtél a kanyarra rákanyarodni én már teljesen kint voltam, elvettem, fékeztem de már késő volt.Cselt írta:Itt reagálnék az óvás topikra:
Nem pályán kívül előztelek meg, már előtte előtted voltam. Ezzel a pályaelhagyással semmit nem nyertem, inkább csak menekültem, nehogy összeérjünk a gyors kanyarban. A pályára se félőrültként csapódtam vissza egyből melléd. Sőt előtted voltam a pályán ezért nem is kellett helyet hagynom neked, de te mégis betoltad a kocsit, nem fékeztél, ami miatt sajna összeértünk.
Az óvás topicba azt írtad, hogy bevágódott cselt eléd, most meg azt mondod, hogy nem. nah akkor most mi van? Hogy látod a szitut?
Én, ahogy látom, nem volt köteles helyet hagyni neked, mert nem voltál mellette ahogy értettek a jobbosba ahol megforgattad. Miért hagyjon helyet neked ha nem vagy mellette, sőt...?
Egyébként a pedál mozdulatokból látszik, hogy mielőtt elvetted volna adtál egy kövér gázt, hogy még azon a fél méteres helyre betold a kocsid cselt mellé, csak láttad, hogy eredménytelen lesz és elvetted.
Ez nem személyes. Ez üzleti ügy