2010-es Gyorsasági OB
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2010-es Gyorsasági OB
Angol bajnokság.
http://www.ginettacars.com/news_details.php?id=22
No comment....
Szerzek rá manit, úgy ki húzunk mint a pinty erre
http://www.ginettacars.com/news_details.php?id=22
No comment....
Szerzek rá manit, úgy ki húzunk mint a pinty erre
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- Clayman
- Hozzászólások: 429
- Csatlakozott: 2009.06.05. 18:40
- Név: Gergely Maros
- Kormány: Thrustmaster TMX Pro
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2010-es Gyorsasági OB
Szívesen jönne veled az egész SIMCo
szerintem...
Hozzuk össze
szerintem...
Hozzuk össze
Understeer is when you hit the wall at the front,
Oversteer is when you hit the wall at the rear :)
Oversteer is when you hit the wall at the rear :)
Re: 2010-es Gyorsasági OB
SIMCO mint Angol bajnokság???? Izlelgetni nem kell sokáig, szerintem jól hangzik
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
Re: 2010-es Gyorsasági OB
500 ezer forint 1 teljes szezonra a nevezés, ha jól értem, és max 26-an nevezhetnek 1 futamra? Vagyis ez a felső limit?
- Joke
- Hozzászólások: 1031
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:40
- Kormány: Fanatec CSW v1. base, Porsche 918RSR wheel
Pedál: G25 - Tartózkodási hely: Balatonberény
- Kapcsolat:
Re: 2010-es Gyorsasági OB
Szerintem kb. 2.300.000 HUF a szezon, de milyen klassz kocsikkal !Tropie írta:500 ezer forint 1 teljes szezonra a nevezés, ha jól értem, és max 26-an nevezhetnek 1 futamra? Vagyis ez a felső limit?
Ez az angol fizetések mellett simán kigazdálkodható !
Nagyon el vagyunk maradva a lehetőségek terén.
Grat Bika, nagyon szép kör volt !
Név: Rebók József
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2010-es Gyorsasági OB
Joke írta:Szerintem kb. 2.300.000 HUF a szezon, de milyen klassz kocsikkal !Tropie írta:500 ezer forint 1 teljes szezonra a nevezés, ha jól értem, és max 26-an nevezhetnek 1 futamra? Vagyis ez a felső limit?
Ez az angol fizetések mellett simán kigazdálkodható !
Ez már pontosabb számítás
MINDEN!! futamok élőben adnak
http://www.youtube.com/watch?v=1hPSzBAdUI4
szerény közvetítés.
Hangyányít gyorsabbak mint a Suzuki Ami 3x ennyi.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2010-es Gyorsasági OB
Érdekes háttérinfó. Tegnap dumálgattam Julien Gerbi-vel, aki most a Formula 2 teszteken vett részt. Néztem az eredményeit de nem láttam. Mint kiderült, az oldalon feltüntetett:
1 day: €9,500 + VAT - 2 660 000 Ft
2 days: €17,500 + VAT - 4 900 000 Ft
4 days: €30,000 + VAT - 8 400 000 Ft
ez arra vonatkozik, hogy mehetsz 15 kört, használt gumikon, és ennyi. Akik végig teszteltek, azok már mind leperkálták a 2010-es 350 000 Euro-t. - 98 000 000 Ft
Egy teljes év, a további költségekkel (utazás, törés, szállás, stb) 400 000 Euro - 112 000 000 Ft
A jövő évi GP3 sorozat 700 000 euro-tól kezdődik - 196 000 000 Ft
A most lezajlott F1-es tesztekre a fiatal tehetségeknek, szintén kellett manit hoznia. Csapattól függő volt 100 000 és 500 000 euros összegek röpködtek egy napra!!
1 day: €9,500 + VAT - 2 660 000 Ft
2 days: €17,500 + VAT - 4 900 000 Ft
4 days: €30,000 + VAT - 8 400 000 Ft
ez arra vonatkozik, hogy mehetsz 15 kört, használt gumikon, és ennyi. Akik végig teszteltek, azok már mind leperkálták a 2010-es 350 000 Euro-t. - 98 000 000 Ft
Egy teljes év, a további költségekkel (utazás, törés, szállás, stb) 400 000 Euro - 112 000 000 Ft
A jövő évi GP3 sorozat 700 000 euro-tól kezdődik - 196 000 000 Ft
A most lezajlott F1-es tesztekre a fiatal tehetségeknek, szintén kellett manit hoznia. Csapattól függő volt 100 000 és 500 000 euros összegek röpködtek egy napra!!
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: 2010-es Gyorsasági OB
Hát tegnap én is kutakodtam egy picit, ugyan nem a komplett költségek után, de kiváncsi voltam mit is kostál mostanában egy 2-3 évvel ezelőti formula autó. A keresésnél nem volt feltétel a kategoria inkább egy átfogó képet akartam és csak magára a technikára voltam kiváncsi. Hát leesett az álam az árakat tekintve, tudtam, hogy nem filéres dolgokat találok majd, de azért nem gondoltam azt sem, hogy ennyire el vannak szabadulva az árak Természetesen ha belegondolunk azért ez érthető is hiszen ezek kis szériás darabok amiknek a fejlesztésén nem kis csapatok dolgoznak és nem kis költséggel. Csak egy kis izelitő az árakrol:http://www.racingcars24.com/index.php?site=soldads
Egyébként a minap felmerűlt bennem egy őtlet ami az autocrossban szerintem remekűl szolgálta a tehetségkutatást és az utánpotlás nevelést.
Na az őtletem az volna, hogy ki kelene találni egy olyan formula kategoriát amiben pl. 600-as motorkerékpárral hajtot egyenautok vehetnének részt, szerintem egy ilyen autó legyártása nem nagyon haladná meg mondjuk 1-2 gokart árát, például nézűnk meg egy motort mennyibe kerűl egy gokarthoz és nézűnk egy pl CBR 600-as blockot. A lényeg, hogy szerintem egy ilyen autó a gokárt után egy ugrás lenne aminek nem lennének nagyok a fentartási (űzemeltetési) kőltségei. Akár még azt is el tudnám képzelni, hogy valaki legyárt 3 db autot ami futamokra bérelhető lenne bárki számára, persze bizonyos feltételek melett. Nem hiszem, hogy nem lenne rá igény és talán meg lehetne találni olyan tehetségeket akiknek esetleg nem olyanok a lehetőségei, hogy tudjon is érvényesűlni az adott tehetségével.
Egyébként a minap felmerűlt bennem egy őtlet ami az autocrossban szerintem remekűl szolgálta a tehetségkutatást és az utánpotlás nevelést.
Na az őtletem az volna, hogy ki kelene találni egy olyan formula kategoriát amiben pl. 600-as motorkerékpárral hajtot egyenautok vehetnének részt, szerintem egy ilyen autó legyártása nem nagyon haladná meg mondjuk 1-2 gokart árát, például nézűnk meg egy motort mennyibe kerűl egy gokarthoz és nézűnk egy pl CBR 600-as blockot. A lényeg, hogy szerintem egy ilyen autó a gokárt után egy ugrás lenne aminek nem lennének nagyok a fentartási (űzemeltetési) kőltségei. Akár még azt is el tudnám képzelni, hogy valaki legyárt 3 db autot ami futamokra bérelhető lenne bárki számára, persze bizonyos feltételek melett. Nem hiszem, hogy nem lenne rá igény és talán meg lehetne találni olyan tehetségeket akiknek esetleg nem olyanok a lehetőségei, hogy tudjon is érvényesűlni az adott tehetségével.
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 2010-es Gyorsasági OB
Ezt sajnos nem csak Te akarod kitalálni. Sokat beszélgettem egy arccal aki újra be akarta hozni az 1.6 Formula Easter-eket. Ezek kb 2 millába kerülnek, alig van fenntartási költség.
Csakhogy amíg az MNASZ nem mondja azt, hogy igen, csak ilyennel lehet indulni, senki nem fog ezekkel szenvedni, míg a mezőny többi tagja Formula Renault 2.0-val, WSR 3.5-el meg Formula Masters-el rohangál.
És ott van még a Formula Ford ami szintén ilyen 2-3millás költség. De nem, egyenlőre az gazdag gyerekek (vénemberek) játszótere ez most.
Nem véletlen hogy inkább a Suzuki Kupával szimpatizálok.
Csakhogy amíg az MNASZ nem mondja azt, hogy igen, csak ilyennel lehet indulni, senki nem fog ezekkel szenvedni, míg a mezőny többi tagja Formula Renault 2.0-val, WSR 3.5-el meg Formula Masters-el rohangál.
És ott van még a Formula Ford ami szintén ilyen 2-3millás költség. De nem, egyenlőre az gazdag gyerekek (vénemberek) játszótere ez most.
Nem véletlen hogy inkább a Suzuki Kupával szimpatizálok.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: 2010-es Gyorsasági OB
Sajnos ez egy ilyen szervezet, itt is az űzletről szól minden és az a lényeg a vezetőségnek mi csurran cseppen, ezzel nem megsérteni akarok bárkit, csak mint minden ez is igy műkődik nálunk. Ez elég szomorú! Nem tudom miért ez a nagy elenálás, miért lenne bárkinek gond ha esetleg egy 14-16 éves egyébként gokártozásban jártas srác tovább tudna lépni és esetleg el tudna valamit érni. Az a baj, hogy itt nem a versenyzők érdekei az elsők, sőt bátran kijelentem, hogy azok az utólsók.
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég