Oldal: 5 / 6

Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt

Elküldve: 2010.12.27. 23:44
Szerző: Apophis
Időmérőm nulla, mivel be se tudtam lépni.
Futamom jól kezdődött, rajtnál 4 helyet ugrottam előre.
21 másodperces hátsó szárny csere, újra hideg gumik, ami miatt csak csúszkáltam.
Utána össze törtem az első szárnyat, megint boxkiállás, majd se kép se hang, újra megfagytam.
Kicsit se lettem ideges :)
Na mindegy, reméljük ennél csak jobb lesz.

Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt

Elküldve: 2010.12.27. 23:45
Szerző: emerico
No, a mod kb olyan állapotú mint a verzió száma, v0.45 :lol: :lol:

Javítanom kell sok mindent a grafikai téren, vagy fogom, hagyom a fenébe ezeket a kocsikat, és berakom az F1RFT 2010-es autókat.

Ami fizika téren még változni fog:
- soft gumi jobban kopik majd
- féktáv rövidül

Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt

Elküldve: 2010.12.28. 00:03
Szerző: KisKimi
Nekem nagyon tetszik a fizika, eléggé élvezetes :)
A soft gumi az tényleg nagyon sokat bir, az egész távon ilyen másfél csík ment volna le belőle kb. más nincs amit meg kéne említeni fizikába szerintem.
Grafikába a T-Camok szerintem nagyon magasan vannak, valamint azt vettem még észre hogy ha letörik a hátsó szárnyam, akkor néha fent marad, meg le is esik, elég érdekes volt amikor odacsaptam egyszer teszten, láttam hogy "ó hát ez megvan, lehet neki nyomni" aztán picit küszködős volt. :) De amúgy nagyon jó a mód, nagyon tetszik :)

Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt

Elküldve: 2010.12.28. 00:29
Szerző: kamikaze
emerico írta:No, a mod kb olyan állapotú mint a verzió száma, v0.45 :lol: :lol:

Javítanom kell sok mindent a grafikai téren, vagy fogom, hagyom a fenébe ezeket a kocsikat, és berakom az F1RFT 2010-es autókat.

Ami fizika téren még változni fog:
- soft gumi jobban kopik majd
- féktáv rövidül
Kb. ezt javasolnám én is :).
45 perc alatt 65%-ra kopott a gumi, tapadás ca. 80%, tankolás nélkül az utolsó 5 körben futottam a leggyorsabb körömet. Talán egy kicsit még lassabban kéne melegedni a guminak, mert az első szektorra már bemelegszik most.
Van még valami ami nem tetszik, ahogy gyorsulunk az egyenesekbe úgy ráz egyre jobban az autó, fel-le mozog a kaszni a földhöz képest. Telemetrián látszik, hogy a célegyenes végén már +0,9 és -0,9G között ugrál a függőleges gyorsulás. Kicsit büntetni kéne, ha a kocsi huzza a seggét, túl alacsony hasmagasságnál jobban kéne lassúlni.
Grafikailag a HRT-vel minden rendben, bár furcsa ha törik az eleje, a kerék megmarad és a felfüggesztés eltűnik. A Lali Force Indiája tegnap kicsit furcsa volt, Úgy billeget mint egy Wartburg, a kanyarokban az első szárny az aszfaltot túrta.

Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt

Elküldve: 2010.12.28. 00:45
Szerző: Cselt
Setupban egy apró bug:
A rugó út határolónál hiába állítom szimmetrikusra a beállítást, mindig csak az egyik oldalt állítja.

Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt

Elküldve: 2010.12.28. 09:46
Szerző: Vettel5
KisKimi írta:Nekem nagyon tetszik a fizika, eléggé élvezetes :)
A soft gumi az tényleg nagyon sokat bir, az egész távon ilyen másfél csík ment volna le belőle kb. más nincs amit meg kéne említeni fizikába szerintem.
Grafikába a T-Camok szerintem nagyon magasan vannak, valamint azt vettem még észre hogy ha letörik a hátsó szárnyam, akkor néha fent marad, meg le is esik, elég érdekes volt amikor odacsaptam egyszer teszten, láttam hogy "ó hát ez megvan, lehet neki nyomni" aztán picit küszködős volt. :) De amúgy nagyon jó a mód, nagyon tetszik :)
Igen a T-Cam szerintem is magas, de cockpitből nagyon élvezetes volt utánna, csak onnan a tükörból lehetetlen hátralátni :)

Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt

Elküldve: 2010.12.28. 09:49
Szerző: Capeta
Nos Időmérőre egész jó időt mentem, de versenyre aztán... Felraktam a hard gumit, és egyszerűen borzalmas volt. Sorra mentek el az emberek az egyenesben mellettem, konkréten nem kellett 7.-et váltanom, mert nem pörgött le addig a motor. Az autó csúszott, 125 fok körüli volt a gumi, de kopni nem kopott. Nagyjából 1:39:500-t mentem így. Aztán fogtam, felraktam úgy 10 körrel a vége előtt és 5.5; 6 másodpercet! gyorsultam. Egyszerűen minden rendben volt az autóval, és már rendesen kipörgött a motor is, 7-esbe is felválthattam nyugodtan. Szóval valami azzal a hard gumival nagyon nem stimmel valami, rendesen visszafogta az autót. :S Addig oké, hogy nem tapad annyira, mint a soft, de hogy az egyenesekben ennyire visszafogja...

Valamint még ALT+TAB nem működik.
Nagyobb kormánymozdulatot lehet látni Mercedesnél a visszapillantóban Onboard nézetben.
Ja az Onboard kamera szerintem is magas, legalább is a Mercedesnél.
Mercedesnél ha nagyobb ütközés van, a felfüggesztés kiesik, de a kerekek megmaradnak, szóval lebegnek. :D

Amúgy nagyon tetszik, főleg hogy a hideg gumi alig tapad! (y)

Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt

Elküldve: 2010.12.28. 13:54
Szerző: Lali
A force indiánál Sutil kokpit nézete igen extrém sisak nézet.Állat! csak a fejmozgás miatt lehetetlen vezetni vele.
Íme:
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
Valamint nagyobb kormánymozdulat látszik a középső virtuális tükörben.
A mercinék vettem észre hogy billeg mint a warnyu

Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt

Elküldve: 2010.12.28. 16:32
Szerző: Nando
A fizika jó, csak a setupolást kell még megszokni, a hard gumi tényleg elég gyatra, mivel, ha felrakod, akkor jelentôs végsebesség csökkenés érhetõ el és nagyon alulkormányzott lett az autó. Igen azt a szimmetria bugot énis tapasztaltam, mikor állítottam a futómûvet, de csak az elsônél tapasztaltam.
Versenyrôl: Nagyon élveztem, még 3. is voltam, csak aztán a pedálom elromlott és pont a visszafordítoó elôtti féktávon, így belerongyoltam a falba. De elôtte legalább jókat csatáztam a versenyen.

Re: 2010. december 27. - F1 2010 - 2. teszt

Elküldve: 2010.12.28. 18:12
Szerző: bardocz
Lali írta:A force indiánál Sutil kokpit nézete igen extrém sisak nézet.Állat! csak a fejmozgás miatt lehetetlen vezetni vele.
Íme:
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101228/GRAB ... es.hu_.jpg
Valamint nagyobb kormánymozdulat látszik a középső virtuális tükörben.
A mercinék vettem észre hogy billeg mint a warnyu

Jó lenne, ha ezt ki lehetne kapcsolni, mert ezt rF-ben nem lehet normálisan megcsinálni. Amúgy meg Sutilt már rég lefoglaltam! ;D