Re: Formula 1 2017 - Társalgó
Elküldve: 2017.10.20. 21:49
Most, hogy mentem pár kört első benyomásom az volt, hogy ezmiezteúristen
Persze cirka 1 hónap kihagyás után már a kormányt fogni is fura volt, nem hogy vezetni. Szépen lassan jöttek elő az emlékek állítgattam ezt azt de az első gumik valamiért rettentően koptak. Pedig úgy gondolom igyekeztem olykor vigyázni rájuk, nagy különbség nem volt.
A hátsó kopása jónak tűnik, viszont tapadás az nagyon kevés. Ami az eddigi teszt során szemet szúrt, hogy az 1 és 8 között állítható keverék rettenetesen különböző. Tényleg csak nagy esőben érdemes 1-re lehúzni, vagy inkább ónos esőben. 8-on elég kajak a tempó, gondolom ez inkább 1 körre jó már csak a motor melegedéséből is. Futamon így saccra azt mondanám olyan 5-ös környéke. Ami a Boostot illeti 1-től 5-ig állítható, de maxon borzasztó nehéz kigyorsítani, és itt még csak 1-2 nehéz lassú kanyar van. Pályaismeretem az annyi amennyit itt mentem. rf1-ben mentem austinon kb 20 kört össz-vissz, ott is estem keltem csak és a pálya is kicsit más volt emlékeim szerint.
Összességében elég nehéznek tűnik a mod, futamon nagyon sokat kell majd gépészkedni (boost, üzemanyagkeverék stb) nekem mondjuk nincs gondom ezzel, általában szeretem az ilyesmit, csak kérdés mennyire megy ez majd a vezetés rovására, mert tényleg nehéz kigyorsítani sok helyen és gyakran bőven 250-270 környékén egy tempós kanyarban is elindul a hátulja...olyan, mintha a gumiról egy pillanat alatt leszakadna a futófelület, mintha nem lenne kapcsolata az aszfalttal vagy műanyagból lenne nemtom. Kevés sztem a tapadás hátul.
A mod maga szép, jók a modellek, hangok is elmennek, ha többet tesztelek újra jelentkezek.
Persze cirka 1 hónap kihagyás után már a kormányt fogni is fura volt, nem hogy vezetni. Szépen lassan jöttek elő az emlékek állítgattam ezt azt de az első gumik valamiért rettentően koptak. Pedig úgy gondolom igyekeztem olykor vigyázni rájuk, nagy különbség nem volt.
A hátsó kopása jónak tűnik, viszont tapadás az nagyon kevés. Ami az eddigi teszt során szemet szúrt, hogy az 1 és 8 között állítható keverék rettenetesen különböző. Tényleg csak nagy esőben érdemes 1-re lehúzni, vagy inkább ónos esőben. 8-on elég kajak a tempó, gondolom ez inkább 1 körre jó már csak a motor melegedéséből is. Futamon így saccra azt mondanám olyan 5-ös környéke. Ami a Boostot illeti 1-től 5-ig állítható, de maxon borzasztó nehéz kigyorsítani, és itt még csak 1-2 nehéz lassú kanyar van. Pályaismeretem az annyi amennyit itt mentem. rf1-ben mentem austinon kb 20 kört össz-vissz, ott is estem keltem csak és a pálya is kicsit más volt emlékeim szerint.
Összességében elég nehéznek tűnik a mod, futamon nagyon sokat kell majd gépészkedni (boost, üzemanyagkeverék stb) nekem mondjuk nincs gondom ezzel, általában szeretem az ilyesmit, csak kérdés mennyire megy ez majd a vezetés rovására, mert tényleg nehéz kigyorsítani sok helyen és gyakran bőven 250-270 környékén egy tempós kanyarban is elindul a hátulja...olyan, mintha a gumiról egy pillanat alatt leszakadna a futófelület, mintha nem lenne kapcsolata az aszfalttal vagy műanyagból lenne nemtom. Kevés sztem a tapadás hátul.
A mod maga szép, jók a modellek, hangok is elmennek, ha többet tesztelek újra jelentkezek.