Társalgó
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Egyértelmű vízválasztó pálya volt, sokaknak elveszi a kedvét. De ezért feladni egy egész bajnokságot az nem túl jó döntés. Ennél ez sokkal több élményt nyújt.
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
- Mugen
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 2074
- Csatlakozott: 2009.10.30. 21:18
- Név: Mikle István
- Kormány: DFGT
- Tartózkodási hely: Budaörs
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Köszi Tominak a 4 varázsszámot! (150/130/23/29)
Ha ezek a tippek nem jönnek, akkor max 3-4 kör és mentő visz le a pályáról a rossz futómű miatt.
Kicsit szidtam magam a végén, kár volt az 1. körben 2x eldobni a vasat, de hát ez van, izgi verseny volt. Nagyon komoly, hogy még az egyenesben is markolni kell a kormányt, mert rángat mindefelé.
Ha ezek a tippek nem jönnek, akkor max 3-4 kör és mentő visz le a pályáról a rossz futómű miatt.
Kicsit szidtam magam a végén, kár volt az 1. körben 2x eldobni a vasat, de hát ez van, izgi verseny volt. Nagyon komoly, hogy még az egyenesben is markolni kell a kormányt, mert rángat mindefelé.
The Power of Dreams
- Cselt
- 2024 licenszes
- Hozzászólások: 1398
- Csatlakozott: 2009.03.25. 07:48
- Név: Cseh Tamás
- Kormány: CSW Base + BMW, Formula rim
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Jó kis túlélőfutam volt. Én az időmérőn direkt csak egy gyors kört mentem, hogy spóroljak kicsit a gumikkal, mert elég nehéz volt ez a pálya jó gumikkal is nemhogy még kopottakkal.
A rajtot frankón elbénáztam, meg az első pár kanyart is elóvatoskodtam, de én inkább biztosan végig akartam menni, mint hogy a harmadik kanyarban vége legyen a versenynek. Ez be is jött mert 1-2 kör után szépen kipotyogtak előlem és a 2. helyen találtam magam. Innen már csak ezt akartam tartani. Tomi tempóját nem tudtam tartani, meg nem is akartam nagyon erőltetni, mert akkor tuti bukás lett volna belőle. Szerencsére sikerült a futamot végigcsinálni egyetlen falazással, de az sem volt túl vészes. Örülök nagyon ennek a 2. helynek
A rajtot frankón elbénáztam, meg az első pár kanyart is elóvatoskodtam, de én inkább biztosan végig akartam menni, mint hogy a harmadik kanyarban vége legyen a versenynek. Ez be is jött mert 1-2 kör után szépen kipotyogtak előlem és a 2. helyen találtam magam. Innen már csak ezt akartam tartani. Tomi tempóját nem tudtam tartani, meg nem is akartam nagyon erőltetni, mert akkor tuti bukás lett volna belőle. Szerencsére sikerült a futamot végigcsinálni egyetlen falazással, de az sem volt túl vészes. Örülök nagyon ennek a 2. helynek
Név: Cseh Tamás
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Kormány: CSW Base + Formula rim / BMW rim
Pedál: Clubsport V3
Re: Társalgó
Én jól kaptam el a rajtot, aztán beálltam a saját tempómra, csak akkor néztem a tükörbe, amikor valaki furakodni akart és a többi nem érdekelt, ha el akart menni menjen, ennél gyorsabban már életveszély menni.
Aztán annál az elsőbbségadás táblás, betorkoló útnál, ahol amúgy is végig nulla tapadással a dombon, kanyar közben kell már elkezdeni fékezni és egyre csak fordul és szűkül az út, na ott túl nagy féket és túl kicsi gázt adtam, beálltak a kerekek, kormányozhatatlan volt és eltaláltam az elsőbbségadás táblát, nah itt annyi is lett a bal futóművemnek, felnyomtam a lámpákat, elakadásjelző hiánya miatt és beevickéltem a boxba. Ahol a marha szerelők 50 litert még rátankoltak az autómra, nem tudtam kinyomni hogy ne ne ne, csak szervíz.
Aztán nyakig ültem a benzinben, szerintem még kannákat is tettek az autómba, mert lomha lett, alulkormányzott és a fékutam vagy 100 méterrel megnőtt.
No mindegy, megpróbáltam így is utolérni, legalább az 5. helyezettet.
Na és hát már körről körre mentem, sokszor pörögtem, meg miegymás.
Aztán jött egy a bukkanó, ahol addig csőgázon áttoltam, hiszen a nehéz autó nem katapultált, csakhogy ezek szerint addigra már pont annyi benya folyt le a motor garatán, hogy elég volt a súlyveszteség a repüléshez. Az autó tapadása elment minuszba kb. és onnantól kezdve csak utas voltam. Vissza 2-esbe, csőgáz, enyhe kuplung, enyhe fék, hátha visszahúzom egyenesbe. Ez sikerült is, csak addigra megszűnt a talaj alattam és pottyantam a kiapadt folyóba.
:D:D Ekkor nem votlam dühös, csak röhögtem egyet, hogy hát itt a vége. Élvezetes volt, csak merre ússzak ki
Aztán annál az elsőbbségadás táblás, betorkoló útnál, ahol amúgy is végig nulla tapadással a dombon, kanyar közben kell már elkezdeni fékezni és egyre csak fordul és szűkül az út, na ott túl nagy féket és túl kicsi gázt adtam, beálltak a kerekek, kormányozhatatlan volt és eltaláltam az elsőbbségadás táblát, nah itt annyi is lett a bal futóművemnek, felnyomtam a lámpákat, elakadásjelző hiánya miatt és beevickéltem a boxba. Ahol a marha szerelők 50 litert még rátankoltak az autómra, nem tudtam kinyomni hogy ne ne ne, csak szervíz.
Aztán nyakig ültem a benzinben, szerintem még kannákat is tettek az autómba, mert lomha lett, alulkormányzott és a fékutam vagy 100 méterrel megnőtt.
No mindegy, megpróbáltam így is utolérni, legalább az 5. helyezettet.
Na és hát már körről körre mentem, sokszor pörögtem, meg miegymás.
Aztán jött egy a bukkanó, ahol addig csőgázon áttoltam, hiszen a nehéz autó nem katapultált, csakhogy ezek szerint addigra már pont annyi benya folyt le a motor garatán, hogy elég volt a súlyveszteség a repüléshez. Az autó tapadása elment minuszba kb. és onnantól kezdve csak utas voltam. Vissza 2-esbe, csőgáz, enyhe kuplung, enyhe fék, hátha visszahúzom egyenesbe. Ez sikerült is, csak addigra megszűnt a talaj alattam és pottyantam a kiapadt folyóba.
:D:D Ekkor nem votlam dühös, csak röhögtem egyet, hogy hát itt a vége. Élvezetes volt, csak merre ússzak ki
Re: Társalgó
Csak egy kis video, hogy ne menjen el senki kedve a mod-tol
http://www.youtube.com/watch?v=m3AJPH_gzYQ
http://www.youtube.com/watch?v=m3AJPH_gzYQ
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
- Joke
- Hozzászólások: 1031
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:40
- Kormány: Fanatec CSW v1. base, Porsche 918RSR wheel
Pedál: G25 - Tartózkodási hely: Balatonberény
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Szuper lett, köszönjük !
Láttam beraktad azt is mikor benéztem egy-két házba - vajon otthon vannak-e?
Láttam beraktad azt is mikor benéztem egy-két házba - vajon otthon vannak-e?
Név: Rebók József
Re: Társalgó
És nem vártak meleg teával és sütivel?
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
- emerico
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 10708
- Csatlakozott: 2009.03.24. 23:11
- Kormány: Logitech G29
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Társalgó
Állat, nagyon jó feeling, kétszer végigbambultam
******************************************
Emerico - Head of SIMCo
Emerico - Head of SIMCo
Re: Társalgó
Köszőnom a gratokat, Emerico ha gondolod mehet a fő oldalra
A gondom már csak annyi, hogy korlatoz a youtube 10 percre pedig még annyi izgi pillanata volt a futamnak.
A gondom már csak annyi, hogy korlatoz a youtube 10 percre pedig még annyi izgi pillanata volt a futamnak.
Választhatsz: vagy megtanulod 100%-ig az autót és 100%-ig a pályát, vagy csak az egyiket. Ekkor azonban a másikra kell figyelned. Mind a kettőre nem koncentrálhatsz egyszerre! Valamelyiket el kell felejtened. (Ranga László 1992)
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Semrush [Bot] valamint 30 vendég